Jump to content

Bateria? Golf2gt 1.8cp Benzina


velatos
 Share

Postare recomandată

Salut in primul rind pe toti iubitorii de golf 2,problema mea este de cind am cumparat masina in sensul ca bateria se descarca aproape complet dupa3-4 sapt. Am masura cit scoate alternatorul 13.58 v cu foarte mici variatii ,nu stiu daca e bine ,acuma mai nou cind plec la drumuri mai lungi dupa ce opresc nu mai am putere in batere in baterie sa o pornesc din nou ,se aude un ciriit la placa de rellee azi dimineata nu amai pornit fara sa o inping putin drept pentru care am hotarit sa va scriu poate ma veti ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba releul de incarcare de la alternator, trebuie sa bage undeva pe la 14 volti sau 14.5 volti. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfat si te felicit pentru raspunsurile tale foarte pertinente . Bateria este de 54 amperi mesriasul de la servisul care am fost sa masor cit scoate alternatorul a zis ca aceasta valuarea e buna 13,58 v dar ca i-mi furea curent undeva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa-ti verifice o data cu motorul pornit fara consumatori, apoi cu consumatori, si iti zic sigur ca tensiunea de incarcare a bateriei trebuie sa fie 14-14.5 volti, si eventual incearca sa pui o baterie mai mare de 54 amperi ora, asa e si a mea si eu tot o tensiune de incarcare de 13.5-13.7 am, si uneori pornesc foarte greu masina. 100% este releul de incarcare.

daca iti fura curent pe undeva, probabil un scurt, sau un consumator pirat, atunci trebuie verificata instalatia electrica.

eu recomand sa iti schimbi releul de incarcare in prima faza, apoi masoara inca o data cu un oltmetru digital incarcarea cu consumatori si fara consumatori sa vezi ca o sa-ti indice o tensiune de pe 14 volti (fluctueaza putin)

si daca tot asa patzesti, verifica instalatia sa nu cumva sa ai un scurt sau un consumator pirat.

sanatate si bafta ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa vezi exact cat da alternatorul masoara tensiunea direct pe el, adica masa la carcasa lui si plusul pe surubul de plus.

Se poate pierde tensiune prin contacte imperfecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In functie de modelul de alternator e si varianta sa ai 2 papuci unul mare si unul mic crocodilul de la aparatul de masura punel direct pe papucul mare respectiv surubul mare in cazul in care ai cu surub, caraitul de pe placa de relee cand se aude? permanent, doar cand nu mai curent in bateria, cu contactul pus sau si fara, aici ai urmatoarele variante:

- din cauza unui contact imperfect nu are putere suficienta satzi aclanseze releul sau lipsa de masa

- un scurt undeva sitzi tine releul permanet aclansansat si e pe punctul de a deceda

- verifica toate legaturile de masa intre baterie si caroserie, bloc motor, si mai cateva bare de masa sub bord in partea stanga intre locul de difuzor si maneta de deskis capota, sunt mai multzi papuci mari si mici din care pleaca fire maro.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu mai deschid un topic, am si eu o intrebare. Ieri plec de la servici, ma urc in masina, dau cheia porneste normal si astept sa se stinga becul de la incarcare baterie singur. Ei bine nu s-a mai stins. La mine turometrul functiona dupa ce se stingea becul de incarcare din bord. Ei bine juca usor acul aproape de zero. Am dat usor o pedala si s-a stins ledul partial si turometrul a inceput sa mearga. Am stins motorul si l-am reaprins si ledul s-a stins imediat dar tot asa partial. Daca acceleram peste 2000rpm ledul se stingea total. Culmea este ca acum o luna am dus alternatorul la verificat si mi s-a pus si instalatia de incarcare la punct. Care sa fie cauza? Releul de incarcare sa fie pe moarte? Nu am apucat sa mai masor tensiunea de incarcare. Astept un raspuns. B)

L.E. Mi-am sunat electricianul auto si mi-a zis ca e dus releul de incarcare. Acum va intreb daca stiti ce model de releu imi trebuie, o serie ceva. Alternatorul este de 70A. Merci

Modificat de _APoLLo_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru sfaturi la toti ,aseara dupa ce am oprit masina am masurat voltajul la baterie si avea 12.05 dimineata avea pe la 11.90 v nu stiu daca scaderea de voltaj se datoreaza vre unui consumator pirat sau scurt eu am eu banuiesc ca bateria e deja slaba.oricum astazi ma apuc de treaba ,am sa scriu daca am rezolvat problema mutumesc inca odata si ma bucur ca sint multi iubitori de Golf 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu mai deschid un topic, am si eu o intrebare. Ieri plec de la servici, ma urc in masina, dau cheia porneste normal si astept sa se stinga becul de la incarcare baterie singur. Ei bine nu s-a mai stins. La mine turometrul functiona dupa ce se stingea becul de incarcare din bord. Ei bine juca usor acul aproape de zero. Am dat usor o pedala si s-a stins ledul partial si turometrul a inceput sa mearga. Am stins motorul si l-am reaprins si ledul s-a stins imediat dar tot asa partial. Daca acceleram peste 2000rpm ledul se stingea total. Culmea este ca acum o luna am dus alternatorul la verificat si mi s-a pus si instalatia de incarcare la punct. Care sa fie cauza? Releul de incarcare sa fie pe moarte? Nu am apucat sa mai masor tensiunea de incarcare. Astept un raspuns. B)

L.E. Mi-am sunat electricianul auto si mi-a zis ca e dus releul de incarcare. Acum va intreb daca stiti ce model de releu imi trebuie, o serie ceva. Alternatorul este de 70A. Merci

Incearca sa vezi cat de slaba e cureaua de accesorii. Poate patineaza.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai primul lucru care l-am verificat, cand a aparut problema, a fost cureaua. Cureaua este noua si intinsa. Am fost deja la electrician. Mi-a schimbat releul pe loc, fara sa imi mai dea alternatorul jos. Tensiunea cu noul releu a fost 13.8V in urcare din cauza ca aveam bateria cam descarcata. Acum este in regula, becul din bord se stinge singur complet. Releul a costat 29ron nou si toata operatiunea de schimbare s-a facut in 5 minute maxim. Cost manopera 0ron. Ciao. :)

Modificat de _APoLLo_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hehe era prea simplu nu? Dimineata am dat o cheie, a pornit frumos ca de obicei, s-a stins ledul singur din bord dar nu de tot. Daca acceleram ledul isi mai pierdea din intensitate. Pana la urma ce poate fi? Alternatorul incarca totusi. Sa fie vreun releu din tabloul din bord? Sa fie ceva din alternator chiar daca el incarca? Sau un contact imperfect, ma gandesc masa, sau chiar firul care pleaca de la alternator catre bord la ledul indicator? Dati-mi niste idei concrete ca sa stiu unde sa verific chiar eu personal. Multam. B)

Modificat de _APoLLo_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am sunat iar electricianul si zice ca e posibil sa fie o problema cu acumulatorul mai exact cu unul dintre elementii bateriei, desi bateria este noua, nu are mai mult de trei luni. Partea proasta este ca nu am nici "ochi magic". Cand o sa ajung acasa cred ca o sa desfac capcalelel la toti elementii bateriei sa verific nivelul la fiecare. O sa ma mai inarmez si cu un aparat de masura sa masor valorile. Eu inca astepti idei...

Modificat de _APoLLo_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat instalatia de incarcare, am verificat masa daca este in regula, m-am uitat si la nivelul electrolitului din baterie, tensiunea de incarcare 13.75. Haideti mai baieti dati-mi idei. Urmeaza sa fac proba cu alta baterie si in cel mai rau caz cu alt alternator. Poate maine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

verificati daca aveti consumatori pirati cu un voltmetru digital.masurati intensitatea intercalandu-va intre borna de minus a bateriei si cablul de minus...daca apare un curent acolo cu motorul oprit inseamna ca aveti un consumator..iar curentul pe care vi-l consuma se poate afla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apollo, mai exista posibilitatea sa ai un contact imperfect pe circuitul care vine de la alternator, chiar o legare la masa care da asa probleme. Am intalnit la un Porsche 924 fenomenul asta. Avea indicator de tensiune instanta de incarcare pe bord si se vedea exact cum datorita vibratiilor motorului la gropi, turatie, se pierdea contactul la masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

cel mai ieftin iesi daca gasesti la un schrot auto. Mai sunt si site-uri pe net care vand piese second. Poti da un anunt si acolo. Dat fiind dimensiunea mica nu vei plati prea mult pentru curierat.

La magazinele de piese auto poti gasi, doar ca pretul poate fi mare (?!).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este sa te duci la un electrician auto, si....prin un simplu test, iti va spune daca este o problema de incarcare sau de consumatori.

Bafta :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!