Jump to content

Cutie Viteze


alexandru16
 Share

Postare recomandată

Parerea mea este ca cel mai bine ar fi sa dai tot uleiul afara si sa pui unul care respecta sigur norma G50 (vezi atasament), as zice ca un Mobil 1 ar fi bun.

Poate te costa ceva mai mult, dar cutia costa mult mai mult.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mihi

    5

  • paul_ral

    4

  • mihai_urotiorc

    4

  • grey

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu am schimbat cat de curand uleiul din cutia de viteza si am pus castrol 80W-90 si se simte diferentza la schimbatul vitezelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut imi pierde ulei pe la acest semering (din poza) ma poate ajuta careva cu o serie sau dimensiuni ale acestui semering? ms.

post-60900-1273611874_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

konstantynus

Ms Lupo bv pt sfat si pt tabel ....am respectat norma uleiului 75W90 doar k nu este un ulei de firma mare si cat despre schimbarea uleiului de la service mi-au spus k uleiul in cutie se completeaza nu se schimba....vom vedea in timp cum se manifesta...msss

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este prin carti se spune ca uleiul de la cutie este garantat pe viata (a masinii), dar pe aici pe forum am citit ca nemtii considera chestia asta cam 5-6 ani.

Eu am o experienta cam proasta cu schimbarea uleiului, adica m-a mancat undeva sa-l schimb si am pus Liqui moly (de asta am gasit atunci si fiind nemtesc si destul de scump am zis ca e si bun). Concluzie: imi intra mai greu in viteze cand este foarte ger iar la cald parca este prea subtire si trebuie sa am mai multa grija cand schimb vitezele (ceva cam ca la tine numai ca in viteza a 3-a si in special la turatii mai mari ).

De vina cred ca sunt sincroanele uzate iar schimbarea uleiului cu unul care are vascozitatea diferita probabil a facut sa se simta mai bine.

Ce am observat eu: daca atunci cand schimb din a 4-a intr-a 3-a schimb cu dublu ambreiaj (scot dintr-a 4-a, eliberez ambreiajul, ii dau un "sprit" pana pe la 2000-2500 ture, apas ambreiajul si bag in a 3-a) intra ca unsa nu se mai simte nici o asperitate. Invers din a 2a in a 3-a o las ceva pe liber si apoi bag in viteza si este mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Posed un vw si mi a aparut o problema. Cand schimb in treapta a 2 a incepe sa huruie in interiorul masinii si huruitul continua pana in treapta a 5 a chiar si daca o las pe liber. Daca apas ambreiajul zgomotul nu dispare. In viteza intra bine nu face figuri. V as fi recunoscator daca mi ati da ceva sfaturi.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!am si eu un golf 3 din 93 1,9 td,si nu stiu ce sa intamplat cu schimbatorul de viteze ca a inceput sa aibe undele probleme deranjante cum ar fi:

- daca o bag in viteza 1 sau a 3 a cand vreau sa o scot iese foarte greu si asta numai printr-un joc al schimbatorului stanga-dreapta

- in a 2 a si a 4 a nu prea mai intra decat trasa foarte tare...si plus de asta se aude un sunet urat jos cand schimb vitezele ca si cum ar freca ceva...si schimbatorul este foarte moale si cu mult joc de cand a inceput sa imi faca toata problemele astea!

va rog sa imi spuneti si mie ce ar putea avea si daca m-ar costa mult sa o fac! va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica intai timoneria si vezi ce joc ai acolo. Vezi sa nu fie bila de la cautator cazuta (daca e prea uzata poate cadea)

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geao jos unde te referi la schimbator sau cutia de viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchablle

eu am avut probleme cu timoneria. Imi ramanea blocata in treapta a 3-a :)). Acum ca sa bag a 1-a trebuie sa dau a 2-a si dupa a 1-a. Stie cineva de ce ? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine face exact la fel. :biggrin:

Uite aici ce-i de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchablle

acolo sunt pentru modelele pe benzina :|. La mine difera mult, dar ma descurc eu. Ideea e ca acum mi s-a rupt capatul la o tija, cel care venea prins cu o clema si am facut o improvizatie cu un surub si merge, dar cum ziceam intra al dracului de greu a 1-a. Posibil sa fie de la pistonasul de ambreiaj ? sau tot timoneria asta face figuri ? ;). Odata am patit sa ciupa atat de urat cand am bagat a 1-a, a dat ca un soc in cutie si o tupaitura, zgomotoasa rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry, nu am vazut ca tu ai 1.9 TDI si ai timoneria pe cabluri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am si eu o problema si pentru rezolvarea acesteia am atasat si o poza. Dupa cum se vede in imagine, pe cutia de viteze exista cilindrul acela(marcat cu rosu) pe care vine cablul de ambreiaj....la mine, atunci cand schimb vitezele, cam pocneste ceva pe acolo si ma cam ingrijoreaza. Dupa ce m-am uitat un pic, am vazut ca piesa respectiva e uscata rau in schimb, are pe ea un capacel de plastic(acesta se scoate), dar si o piulita/un surub....Intrebarea mea: Se poate pune niste vaselina/ulei ceva pe acolo(daca desfac piulita)???? Ce rol au capacelul si cu surubul si cum pot sa ung cilindrul ala, sa bag ceva in el....ca suna a gol si pocneste?

Imaginea atasata este aici: http://img215.imageshack.us/f/img215/1042/pozaintrebare.jpg

Modificat de 2_Be3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare oameni buni! Am si eu o problema la care nu ii dau de cap, mai pe scurt ieri veneam acasa pe un drum mai bun si am luat 140/ora chiar mai bine cu golful din semnatura(ABU), asta asa mai mult ca sa testez, masina dupa un schimb de ambreiaj caci cel vechi mai scapata, de obicei merg maxim cu 100....dupa vreo 15 minute de mers normal a inceput sa intre mai greu in viteze, la un moment dat chiar a trebuit sa folosesc ambele maini sa o scot din a 2-a.Pe langa toate astea in a 3-a si a 4-a se aude un fel de "zdranganit" regulat de sub capota in functie de viteza.Ma gandeam sa nu fi afectat cutia faptul ca am completat cu alt tip de ulei inainte aveam EP SYNT ARAL 75W90 si am cumpletat cu MOL 75W90 semisintetic.Ma puteti ajuta cu ceva sugestii, unde ar putea fi defectul?...nu vreau sa o duc la service-ul din localitate caci ies cu ea dezmembrata de acolo.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aud batai usoare la mersul inapoi. Si cand e cuplat in march-arriere si cand e calcat ambreajul. Asta se intampla numai la mersul inapoi. M-am gandit ca daca se aude bataia si cand e cuplat ambreajul nu e de la cutie dar poate ma insel. A mai patit cineva ceva de genul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept in continuare un sfat/ o parere, legata de postul meu de mai sus........

:offtopic: Stie cineva unde pot gasi un manson cat de cat calitativ pentru schimbator? S-a rupt pielea aia si nu-mi place cum arata.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saltare la toata lumea...am mai postat mai demult dar inca nu am gasit raspuns...stie cineva codul simeringului de la cautatorul de viteze pentru golful din semnatura(motor 1.6 ABU, 55kw, codul cutiei nu-l stiu)?...aceiasi problema a postat=o si liwiu 19 ... sper sa ma ajutati..imi curge ulei mereu din cutie ,...si inca nu am gasit piesa ca sa o schimb..bafta

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siemeringul l-am la cei de la Unix Auto, si eu vreau sa-l schimb. Indicat ar fi sa masori cu un subler diametrul ca sa fii mai sigur .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un golf 3 pe benzina, si nu mai intra in viteza a 5 defel,nici in mers, dar nici cand e oprit,care sa fie problema,si cat m-ar costa sa il repar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi intre foarte greu in viteza 1 . in rest totul merge foarte bine.c ma sfatuiti sa fac?acel reglaj al schimbatorului cu sablon c este prezentat sa sectiunea dyi credeti ca ma ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza poti verifica nivelul lichidului, de obicei in primele trepte sa intre greu asta e un motiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wert verifica nivelul la uleiul din cutia de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ieri cand veneam de la tara pe autostrada ca daca sunt in treapta a 5-a pe la vreo 130 si reduc mai brusc sare din viteza (dar nu mereu). Tin sa mentionez ca atunci cand bag marsarier cateodata caraie , iar in treapta 1 (tot cateodata) intra mai greu. Ce se intampla ???

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-a raspuns nimeni la problema dar am gasit-o singur, cutia de viteze s-a facut praf, era tamponul slabit iar cand am franat s-a deplasat motorul cu tot cu cutie si a intrat intre viteze.

In toate dezmembrarile din Galati am gasit 1 cutie pt 1.6 ABU la 1200RON :) ............si una in 4 trepte la 200 RON.

A mai pus cineva cutie de 4 trepte pe motor de 1,6 in 75 cai? meseriasu de la dezmembrari spune ca merge daar se va simti diferenta in afara orasului doar,alt mecanic spune ca ingenunchez motorul cu o cutie in 4 trepte si sa nu fac asta defel ca stric motorul in timp, un prieten imi spune ca imi va creste demarajul doar cu 4 trepte insa sa nu ii dau peste 100.NU STIU CE SA MAI CRED, are cineva vreo sugestie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!