Jump to content

Cutie Viteze


alexandru16
 Share

Postare recomandată

Verifica cursa ambreiaj,ulei cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mihi

    5

  • paul_ral

    4

  • mihai_urotiorc

    4

  • taz21

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

mihai_urotiorc

ambreiajul prinde putin cam sus iar ulei este,nu l-am schimbat inca asa am luat masina.am facut decat 500 km cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marsarier-ul nu are inel sincron , deci e normal sa caraie din cand in cand , si uleiul nu se schimba doar se completeaza numai cu 70W90 sintetic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM SI IO O PROBLEMA . NU MAI INTRA IN TREAPTA DE VITEZA 1. CE POATE SA FIE? IAR IN TREAPTA 2 DE VITEZA INTRA PARCA PUTIN MAI GREU DECAT ar fi NORMAL. CE POATE SA FIE? VA ROG HELP CA SA STIU LA CE SA MA ASTEPT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@panteramov, de unde esti?? completeaza profilul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna

si eu sunt un proaspat posesor de g3 si am cateva nelamuriri nu stiu pe unde pot verifica nivelul la ulei in cutia de viteze, am gasit ceva poze pe forum dar cutia mea parca nu seamana cu cea din poze.cand merg in treapta I se aude un vajait si de cele mai multe ori cand bag in marsarier caraie putin si de asemenea uneori parca agatza cand schimb vitezele si as banui ca poate nu e suficient ulei in cutie.

golf 3 , an 94, motor 1.6 abu, 94000km

Modificat de adi_f
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf 3 gti an 1995 ;2.0l cod motor ADY. Se aude un tacanit in cutia de viteze la relanti pe liber dar care dispare complet la apasarea pedalei de ambreiaj . iar in mers se aude ca un hurit sau fluierat . mentionez k am schimbat kitul de ambreiaj. Ce poate sa fie? Astept parerile voastre.Va multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU kitul nu a inclus rulmentul de presiune ..iar cei de la care am cumparat kitul mi-au spus k modelul asta nu are. Incredibil dar,asa mi-a spus si mecanicul de la service unde am schimbat kitul. Nu stiu c sa mai cred .. are sau nu are rulment de presiune Golful meu????Astept un raspuns clar si un mecanic cu adevarat bun. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are rulment de presiune dar nu pe partea cu volant, ci pe partea opusa, in cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am schimbat ambreiaju...cand l-am comandat chitul nu continea rulmentul de presiune asa ca l-am comandat separat....cand am demontat ambreiajul de pe masina am vazut ca nu avea rulmentul asemanator cu cel care l-am cumparat eu , si nici altul ....si totusi are un rulment cu diametrul cam de un cm pe discul conic care vine pus in centrul placii de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

hy everybody...am g3 1,8 1993 automatik,la bord am 130 mii km masina am cumparat-o in austria si tot aici circul cu ea,am fost la service vw,vroiam sa imi schimb uleiul in cutia de viteze,nah mai vin si io pe acasa si mai fac cate 1000 km intruna nu vroiam sa am probleme,la service mi-au zis aia ca la cutiile automate nu se schimba uleiul!!!! cum asa nu se schimba uleiul?mi-au zis ca la cutiile automate se schimba cutia cand se strica...dar decat sa o las pana se strica il schimb acasa uleiul daca ei nu fac asa ceva..in plus mi-au spus ca e ceva filtru de ulei in cutie si de aia nu s-ar baga la cutie mi-au zis sa o las asa...... as dori ceva sfaturi ce as putea sa fac sa fie bine pt. masina,ma risc sa il schimba acasa sau o las asa dar problema e ca o cuite de viteze e foarte scumpa(800euro).pls ..sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu au vrut sa se complice cu tine. Se poate schimba, trebuie Dexron ATF si poti sa schimbi cam 3 litri din ce e in cutie.

Procedura e destul de laborioasa (trebuie sa fie ATF-ul la anumita temperatura, sa pornesti motorul in anumite faze, etc).

Nu e o chestie de facut acasa, mai bine adreseaza-te unui alt service VW, eventual de afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare baieti.Azi am luat ulei pentru cutie 2 litrii Agip GL-5 80W-90.Am inteles ca ideal ar fi un 75W-90.Ma intreb care ar fi diferentele intre cele doua uleiuri si daca ar fi ceva dezavantaje in folosirea celui cumparat de mine...(nu am gasit 75...de aia am optat pentru 80)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am citit toate posturile din acest topic dar nu am gasit probleme exact ca a mea: este vorba despre golf 3 din 1996 1.8i 142000 km care functioneaza ireprosabl cu exceptia faptului ca in mers la viteza extrem de redusa nu intra in viteza intai daca masina nu sta pe loc...

ca sa va explic exact pana acasa la mine trebuie sa merg pe un drum in panta cu piatra cubica si extrem de prost incat nu imi permit sa merg nici macar cu a-ntaia asa ca pentru a nu sta cu ambreiajul pe jumatate calcat aproape 1 km cat e drumul acela o scot din viteza

problema e ca la sfartsitul pantei drumul incepe sa urce usor asa ca trebuie sa accelerez putin...cum viteza a doua e prea mult vreau sa bag a-ntaia...problema e ca nu ma lasa pana cand masina sta pe loc...apoi merge foarte usor...in rest celelalta trepte intra fara probleme ori ca sunt in mers ori ca sunt pe loc

sau cand sunt in oras si trec din a doua in a -ntaia aceeasi problema...m-am saturat de claxoanele celor din spatele meu

care credeti ca este cauza?

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sylver7 cum ai explicat tu aici, aceeasi problema am avut-o si eu, imi facea un car de draci, ma saturasem sa ma opresc mereu ca sa bag in viteza 1 sau sa o chinui cu a doua. Rezolvarea: am mers la magazin la Alex la Volksparts si am cumparat un kit de reparatie timonerie. Problema s-a rezolvat in proportie de 80%, mai am sa schimb ceva de genul ca o bucsa si se rezolva si asta dar oricum este mult mai bine. Sper sa te descurci. Succes

Scuze acum am vazut ca esti din Vatra-Dornei. Pe forum la rubrica de vanzari Volksparts-piese auto o sa gasesti un nr. de telefon si o sa obtii toate detaliile. :icon_thumright:

Modificat de robert28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor din partea unui proaspat posesor de golf 3. Superbe masini, foarte fiabile. Dar de ceva timp am o problema... si anume ca nu imi mai intra treapta 1. Nu intra la modul ca opune rezistenta si trebuie sa insist 2-1-2-1 pana ce intra....uneori mai usor, uneori mai greu. Am citit cateva pagini mai inainte ca un alt membru a avut aceeasi problema si a rezolvat-o doar cu strangerea unei piulite din timonerie... L-as ruga daca poate sa-mi dea mai multe detalii asupra faptului. Iar o alta problema este aceea ca imi scartzaie cauciucurile (fatza mai ales) pe viraje la niste viteze modice daca intru in viraj accelerand. Sa fie o problema legata de unghiurile rotilor?

Multumesc anticipat. sorin- iasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la scartaitul rotiilor sigur e din cauza unghiurilor...la problema cealalta cu,cutia de viteze verifica si ambreiajul sa nu prinda prea jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti !

Sunt membru nou pe aici dar si posesor nou de vw . Am niste probleme si eu nu sunt asa " priceput " in ale pieselor si masiniilor in general in ce priveste partea mecanina sau electrica . Invat din priviri momentan ... Cand schimb din treapta a 2-a in a 3-a mi se aude un sunet ca si cum nu as calca ambreiajul pana la fund si aceeasi poveste se intampla si cand bag treapta a 4-a dar foarte foarte usor . Problema nu e asa vizibila cand schimb din treapta 2 in 3 si asa mai departe . Mai mare " galagia " se aude cand intru de pe liber in treptele 3 sau 4 . Stiu ca trebuie sa schimb ambreiajul dar nu stiu ce piesa anume asa ca voi cumpara tot kit-ul . Sa fie asta cauza sau am probleme la cutia de viteze ? ulei , sincroane .. nu stiu . Astept pareri daca ma poate ajuta cineva . Va multumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stii ca tgrebuie sa schimbi ambreajul schimba-l... nu-l mai lasa ca strici mai multe. Problema ta cu zgomotele poate sa fie:

- de la ambreiaj (placa de presiune e dusa si nu mai debreiaza bine).

- de la cablul de ambreiaj, nu e strans destul si debreiaza foarte jos si atunci se aude in cutie.

- in caz ca ai ambreiaj hidraulic atunci ai aer pe instalatie si nu debreiaza bine.

- insuficient ulei in cutia de viteza.

- reglaj timonerie (este dereglata si nu intra cum trebuie in viteza)

- sincroane stricate.

Am observat ca descrii problema ca se manifesta in treapta 3 si 4, de aici trag o concluzie ca s-ar putea sa fie din reglajul timoneriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult o sa ma duc zilele astea sa pun un kit de ambreiaj nou si sa vad daca dispare si problema de la cutia de viteze . Revin apoi imediat cu evolutia situatiei aici .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
konstantynus

Salutare...am completat si eu uleiul la cutia de viteze cu cel din poza ,uleiul vechi era cam maroniu nu negru....am scos cam 250ml cu o seringa si un furtun atasat la ea si am completat cu 800ml...mentionez k masina a fost pe plan drept...verificat....cand a inceput sa se prelinga afara nu am mai pus...toate bune si frumoase dar acum viteza1 si cateodata viteza 2 opun rezistenta...parca trebui sa "mesteci" putin maneta sa intre in viteza,inainte nu sa intamplat asta ....mentionez k aveam si un zgomot mai accentuat la motor cand luam piciorul de pe ambreiaj acum parca nu se mai aude asa....sa fie din timonerie....doar in timpul mersului face asta fiindca cu motorul oprit zici k este alta cutie...merge bine.am stricat ceva cu acel schimb de ulei???Ms anticipat

post-49854-1273524949_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!