Jump to content

Cutie Viteze


alexandru16
 Share

Postare recomandată

1.Dintr-o data maneta de schimbator de viteze are un joc foarte mare cand e bagata in viteza masina se misca in fata si in spate cam 5 cm si daca schimb brusc viteza II si si caraie agata scoate un szgomot urat .Daca schimb usor nu se aude nimik nu e nici o problema !

2. Computerul de bord se poate ,,repara '' ca sa indice bine consumul de carburant ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mihi

    5

  • paul_ral

    4

  • mihai_urotiorc

    4

  • grey

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. O fi uzat sincronul rau.

2. Consumul instantaneu? Care consum? Cat de mare e eroarea? Cum ai verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Dintr-o data maneta de schimbator de viteze are un joc foarte mare cand e bagata in viteza masina se misca in fata si in spate cam 5 cm si daca schimb brusc viteza II si si caraie agata scoate un szgomot urat .Daca schimb usor nu se aude nimik nu e nici o problema !

2. Computerul de bord se poate ,,repara '' ca sa indice bine consumul de carburant ?

Inseamna ca e o problema de la cablu de ambreiaj, nu debreiaza total. Explica mai exact ce vrei sa spui cu consumu care nu este indicat corect pt ca nu inteleg ce vrei sa spui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul este aratat de computerul de bord(MFA). Din cate am auzit si uitandu-ma pe schema, consumul este dat de calculator facand niste operatii aritmetice functie de turatie, viteza si distanta parcursa, neavand o sonda speciala care sa masoare exact consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact in primul rand care consum mi-l arata computerul cel instant sau cel mendiu ? Dar oricum imi arata foarte mult in general imi arata 15 ,16 l cea ce nu e corect .Mi-a zis cineva ca ,clapeta de de la injectie ar avea o parte de pe care se afla grafit si ca in timp se duce si ca o remediere rapida dar de scurta durata sa ii dai pe ea cu niste mina da creion si.... ?dar eu nu pot sa cred asa ceva .?Voi ce parere aveti

?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Instant poate fi mult mai mare decat mediu. Pai poate iti arata instant si tu accelerezi si atunci normal ca urca. Incearca sa vezi pe o durata mai mare. Doar daca nu ai niste parametri trecuti gresit in soft, altfel nu prea are cum gresi. Sau de exemplu rotile mai mici sau mai mari, alte duze injectoare, alta cutie de viteze, etc....

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a zis cineva ca ,clapeta de de la injectie ar avea o parte de pe care se afla grafit

E corecta faza cu creionul. Dar daca motorul merge corect (adica rotund) NU umbla la potentiometrul ala pentru ca e f usor de dereglat. Daca ai avea probleme cu el, ar fi evident..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Dupa simptomele care le descrii tu ( joc fata-spate mare la maneta schimbatorului de viteze) s-ar putea sa ai o proplema la timonerie- vreo articulatie slabita, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut problema asta cu schimbatorul de viteza. Nu stiu cum sa va explic exact.... La timonerie (se vede de la motor) langa cutia de viteze este un ghidaj in forma de profil U in care circula in stanga si dreapta o articulatie de cauciuc. (In desen se vede in sectiune laterala si de sus). Bucsa cu verde are obiceiul sa se uzeze pana cand, la un moment dat cade de la locul ei si ramane pe ax doar bucsa de plastic (cu albastru). Eu am inlocuit bucsa din cauciuc cu o bucsa de la bieleta stabilizatoare (partea care intra pe bara stabilizatoare). Merge putin mai greu ca e mai mare bucsa si trebuie unsa dar nu mai ai de loc jocul acela la maneta. Succes

post-773-1189774494_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Consumul este aratat de computerul de bord(MFA). Din cate am auzit si uitandu-ma pe schema, consumul este dat de calculator facand niste operatii aritmetice functie de turatie, viteza si distanta parcursa, neavand o sonda speciala care sa masoare exact consumul.
cu tot respectul, fac si eu un mic corectiv. consumul este dat in functie de:1: turatia motorului2: informatia din ecu privitor la viteza cu care ruleaza vehiculul3: nivelul de depresiune din motor (masurat prin vaccum de catre ecu, sau de catre o alta piesa legata de computerul de bord)unele masini exista un vaccul sender conectat la indicatorii de bord, la altele este asezat pe traseu, iau in ultimul rand, poate fi atasat la ecu. daca toata instalatzia de vaccul a motorului nu este etansa, indica aiurea, si motorul poate sa mearga foarte rau
1.Dintr-o data maneta de schimbator de viteze are un joc foarte mare cand e bagata in viteza masina se misca in fata si in spate cam 5 cm si daca schimb brusc viteza II si si caraie agata scoate un szgomot urat .Daca schimb usor nu se aude nimik nu e nici o problema !
am avut si eu problema asta, am refacut integral toata timoneria, si degeaba. dupa ce am desfacut cutia, am observat ca fusese alergata bine....., si avea niste jocuri foarte mari in sincroane, si crabotzii dintre vitesa 1 si 2 erau "polizatzi" corespunzator. s-a remediat cu ajutorul altei cutii. imi pare rau de vestile proaste.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar jocul i-a aparut dintr-o data nu in timp. Deci eu exclud uzura crabotilor - oricum daca sunt uzati crabotii poti trece intre viteze fara sa opuna rezistenta. Dar joc fata spate la maneta de 5 cm fara sa se intample nimic in cutie = timonerie defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna,

am o problema... foarte greu pun masina in viteza a doua... cate`odata imi ia o groaza de timp...

ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Descrie problema mai detaliat, exemplu: caraie, opune rezistenta, sare din viteza, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihi, cred ca cel mai corect ar fi 'opune rezistentza'

tre sa incerc de cateva ori ca sa intre... cate`odata e mai usor sa bagi a treia, decat sa tot incerci a doua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tii maneta apasata catre treapta a doua intra? La rece intra in viteza? Incearca cu dublu debraiaj ca la camionele vechi sa vezi daca intra (Adica: apesi ambreiajul, scoti din treapta 1, lasi ambreiajul, turezi un pic, lasi de acceleratie, apesi ambreiajul, bagi in a doua.).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Din pacate trebuie sa fiu eu cel care aduce in actualitate acest topic.

Am o problema. Nu mai intra in viteza I ! .. a inceput sa faca figuri de vreo 2 zile...intra perfect in toate celelalte trepte. Daca insist 2-1-2-1..etc, pana la urma intra, dar daca o scot din viteza si incerc din nou, iar nu se poate si trebuie sa repet schema. Pur si simplu opune rezistenta.... mai adaug ca niciodata cutia nu a carait in nici o treapta.

Are cineva vreo idee ?!?? :frigbaitata: :huh: (pt masina din semnatura)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil sincronul de la treapta 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai exact, asta ce presupune ? trebuie schimbat - deci desfacuta cutia ? sau..alta cutie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfacuta si schimbat sincronul.... dar nu de tine ca daca nu puni cutia la loc cum trebuie..... atunci alta cutie :) Nu poate sa coste mai mult de 100 de euro manopera si sincronul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: :rolleyes:

AM rezolvat in 2minute!

Cat de mult conteaza o PIULITA slabita....(timonerie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Sunt proaspat posesor G3 :Driver: dar bucuria achizitionarii lui este umbrita de o problema care ma deranjeaza. Mai exact... la viteza pest 100 km/h imi trepideaza schimbatorul (inainte-inapoi) cand sunt in trepta a 5-a sau a 4-a, iar in treptele 2, 3 si 4 intra foarte greu indiferent de ordine (1- 2- 3- 4 la plecare e pe loc ) sau 5- 4- 3 -2 la reducerea vitezei. Am sesizat de asemenea ca scartaie ceva jos sub masina cand schimb vitezele, dar numai dupa ce parcurg30-40 km. La rece nu scartaie si intra usor in toate treptele.

Si ar mai fi o problemuta :) cateodata, cand pornesc masina se aude ca un "muget" timp de 1-2 secunde, dupa care totul este ok si motorul functioneaza bine.

Ce credeti ca ar fi?

multumesc anticipat pt raspunsuri

PS: Golf 3 Europe, 1,4 l 60 CP, an 1993, 192.000 Km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_urotiorc

salutare tuturor am si eu o problema cu , cutia mea de viteze oare de ce cand bag in marsarier repede caraie putin daca bag 'finutz' no problem ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!