Jump to content

Audi A4 B8 - Noua Generatie


Vlad MHL
 Share

Postare recomandată

maryuskkk caii putere sunt cai indiferent de cum sunt obtinuti.

120 cp la greutatea masinii sunt ok daca masina va circula preponderet in oras.

cuplul mare o ajuta f mult.

dar de preferat ar fi cea de 143cp p cine vrea si un confort psihic in depasiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Vlad MHL

    30

  • glumaretzuu

    24

  • maryuskkk

    17

  • Thereau

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hai sa nu o dam in filme straine: daca si chiptunning de la abt e carpeala inseaman ca traim cu totii in copac. Daca chipul da 170 de cai ca si motorul de 170 direct din fabrica, acceleratia trebuie sa fie aceeasi. Insa aici apare un "dar" motoarele de la audi de obicei sunt subevaluate de producator(de ex cel de 2.0 tdi de 140 de cai pus pe dino da peste 150) deci e posibil ca cel e 170 sa fie defapt de 180 si ceva si de aici diferenta. In nici unc az nu poti spune de abt ca sunt tuneri de cartier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok ai alt injector.

deci inseamna ca este mai bine sa iti iei masina cu motor ca lumea din fabrica decat sa apelezi la carpeli.

de aia , tot ce este facut in fabrica este mai bine decat ceea ce faci dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In nici unc az nu poti spune de abt ca sunt tuneri de cartier.

domnilor, nu am spus ca cei de la abt sunt tuneri de cartier. abt si mtm sunt tuneri celebri worldwide. insa , decat sa apelezi la un tuner(fie el si abt sau mtm) sa-ti creasca puterea motorului, mai bine cumperi masina cu motor decent inca din fabrica pt ca un motor facut in fabrica este in general mai bun decat unul resoftat ulterior. si , hai sa fim seriosi: omul nostru care se gandeste sa cumpere masina cu motor de 120 cp nu va avea resursele financiare sa o tuneze cu ABT. posibil sa apeleze la un flacau de aici de pe forum, flacau care stie un pic mai multe decat nenea Costel care sta in scara cu mine.

hai sa fim seriosi. faceti un efort pt a va lua masinile cu motor decent decat sa faci un amarrat de tuning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciodata nu m-am gandit ca imi iau o masina si pe urma o tunez ca sa fie la puterea pe care o vreau eu. Insa te pot asigura ca sunt cativa "flacai pe aici" mult mai multe decat crezi tu. Optiunea e clar sa iti iei din prima un motor puternic insa dupa ce te-ai obisnuit cu puterea respectiva poti apela la un tuner pt a iti mai da ceva vlaga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnilor, nu mai discutati de A4 2.0tdi cu 120 cp decat daca aveti peste 50 de ani si ati sofat toata viata dacie 1310 si apoi ati trecut pe logan.

motorul de 120 cp este pt persoanele in varsta care merg in coloana cu tirurile pt ca nu au curaj sa depaseasca, pt femeile incepatoare samd.

2.0tdi de 120 cp este bagat in oferta celor de la audi cu scopul sa pinda orice tip de clientela.

Minimul pt a avea un strop de decenta pt aceasta masina este motorul de 143 cp dar va zic ca dupa o sapt deja ti se par insuficienti si acestia.

daca nu tin buzunarele pe cineva decat pt 120 cp , eu zic se se orienteze catre altceva: honda Accord, volvo S40, Passat samd.

E pacat sa ai o masina care este facuta pt +200 cp si sa ai 120 cp. va merge ca o baba bolnava de tuberculoza.

apoi , tuningul celor de la ABT este caca-maca. de ex: motorul de 143cp si 320 nm ajunge la 100km/h in 9.4 sec. dupa tunningul celor de la ABT motorul are 170 cp si 370NM insa demarajul pana la 100km/h se face doar in 8.9 sec. daca iti cumperi din fabrica A4 cu motorul de 170cp si 350 Nm, audi garanteaza pt un demaraj in 8.3sec. deci ce iese de pe poarta fabricii este bine iesit. ce faci ulterior se cheama carpeala.

Iti recomand sa iti recitesti postul referitor la ABT. Daca nu reusesti sa ramai cat de cat consecvent cred ca trebuie sa ne lasi sa mai reflectam asupra celor spuse de tine.

PS. Sugerez moderatorilor acestui forum sa califice (sau nu) limbajul colegului 'maryuskkk'

Modificat de BOMBANITORUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate nu m-am facut eu bine inteles.

or fi ei ABT si MTM tuneri renumiti insa rezultatul efectiv in ceea ce priveste motorul de 143 cp transformat in 170 cp este de tot rasul. nu mai intereseaza cu ce injectoare vine masina din fabrica , atat timp cat sunt mai bune iar motorul venit din fabrica avand 170 cp este mai bun decat pot face ABT dintr-un motor de 143 cp. atat.

da : raman la parerea ca indiferent ce poate face un tuner, ceea ce fac ei este frectie la picior de lemn comparativ cu ce vine din fabrica.

iar sa sfatuiesti pe cineva sa-si ia un motor mai slab(cu scopul de a economisi bani), ca ulterior si-l poate tuna este sa dezinformezi un om.

nu dau doi lei pe ABT atat timp cat tunningul lor valoreaza atat cat as plati la audi diferenta de pret intre 143 cp si 170 cp iar ceea ce iti da ABT este un motor care pe hartie are 170 cp pt ca in realitate se comporta ca unul de 143 cp mai "odihnit" si mai arunc si bani in vant pt asta.

hai sa incheiem discutia asta.

raman la ale mele: carpacilor dati-le sa coase carpe iar masinile cumparatile asa cum trebuie din fabrica.

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius iti respect opiniile dar tu refuzi sa intelegi ca cele doua motoare (143 si 170 hp) beneficiaza de un aport tehnologic substantial diferit. Tuningul ABT exista si acum cateva minute am citit posturile tale in care ti-ai prezentat masina si ai cerut chiar detalii despre el!

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius trebuie totusi sa iti deschid ochii si sa iti spunc a cei de la ABT tuneaza fff cuminte. Daca ai face un chiptunning de la altii e posibil sa cam iti schimbi parerea despre ce inseamna tuning. si tot nu ma potobisnuii cu ideea ca ABT sunt niste carpaci.... ma buseste raasul de fiecare data cand aud asta. Poate facem si un poll sa vedem cine mai e de parere cu tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius

1. Daca tot ai pareri atat de absolute in privinta tuning-ului, ar fi bine sa inveti si cum se scrie. Un singur n.

2. Incearca te rog sa renunti la afirmatii gen "ABT sunt niste carpaci, tunning-ul lor e caca-maca" atata vreme cat nu poti intelege niste chestii elementare. Compari doua motoare ce folosesc tehnologii diferite, ce au alte cutii de viteze si-ti da cu virgula. Citesc alti oameni pe-aici si poate unii cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stimabililor, ce rost are sa dai 1500 de euro pt un tuning la ABT cand 1500 de euro este diferenta de pret intre 143 cp si 170 cp daca ai cumpara masina astfel echipata din fabrica?

daca ai merge la ABT si ai plati 500 euro pt a creste puterea la 170 cp dar de fapt iti imbunatateste demarajul cu doar 0,5 sec atunci ar fi ok.

asa, mai bine dau 1500 euro celor de la audi in loc sa-i dau la ABT si, am demaraj de 8.3 sec si o viteza max de 230 km/h.

problema este ca putini din noi ne permitem sa mergem la abt si sa face o treaba ca oamenii.

poate am exagerat cu termenul de "carpaci". totusi, nici un tuner nu va putea face ceea ce face un producator de autoturisme.

apropo, MTM sau ABT stiu ca pot urca puterea lui 3.0tdi pana la 310 cp. platesti 4500 euro si probabil ai un demaraj pana la 100 km/h de aprox 5.5 sec pt A5.

exista o mare posibilitate ca audi sa scoata pana la 1 ianuarie 2010 un 3.0tdi de 300 cp. sunt sgur ca acel 3.0tdi de 300 cp va fi mult mai rapid decat ceea ce pot ABT. si atunci dai cei 4500 euro celor de la audi si stii una si buna. acum este adevarat ca in ziua de azi nu poti avea un 3.0tdi mai puternic de 240 cp decat daca apelezi la un tuner.

intr-adevar , acum 3-4 luni ma gandeam sa tunez motorul si sa-l ridic la 170 cp. dar de ce sa investesc 1500 euro si sa primesc mai nimic? mai bine stau in banca mea si ma duc cu banii aia de revelion la paris.

hai ca discutia a luat o intorsura gresita.

omul nostru intreba daca este suficient motorul de 120 cp pt A4. daca merge mai mult in oras atunci este ok insa isi va blestema zilele cand va avea masina incarcata si va merge la drum lung si mai este si AC on. eu unul nu as face rabat de la motor.

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maryuskkk cred ca esti intre cei mai documentati interlocutori care au comentat care au comentat despre Audi A4 B8. Eu aflu in fiecare zi ceva despre acest model si ma bucura asta. Ma gandeam si eu ca e cam mult 1500 EUR dar :

- Audi A4 2.0 TDI, 105 kW, 143 CP, M6 EUR 24.900 si Audi A4 2.0 TDI, 125 kW, 170 CP, M6 EUR 26.900, asadar diferenta intre cele doua modele este de 2.000 EUR!

- Daca am deja Audi A4 2.0 TDI, 105 kW, 143 CP, M6 si constat ca mi-ar fi stat mai bine in cel de 170 hp ,conform celor spuse de tine , trebuie sa o iau de noua (mai pierd niste bani la asta "veche" cand o vand)

- Revin la cele spuse de tine si aici chiar sunt de acord ca daca tot ma gandesc sa iau o masina ma gandesc bine si cati cai are - si daca eu pot, vreau si imi permit financiar o cumpar sa aiba deja 170hp. Totusi discutiile anterioare nu se refereau la optiunea de a cumpara A4 cu 143 ori 17o hp ci la chip tuning(adica la situatia cand am masina cumparata ).

-Diferenta intre 170 hp stock si obtinuti prin chip tuning pare sa fie de 0.5s(cam mult in opinia ta).

Dupa cum poti vedea si singur "negru pe alb" in cele expuse de mine chip tuningul este de luat in considerare in orice situatie. Cum aleg sa cumpar masina, cu 143 ori170 hp este cu totul alta discutie(incearca sa nu le incurci).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-adevar, diferenta intre 143 cp si 170 cp este de 2000 euro , dar asta pe hartie pt ca varianta de 170 cp are in standard jante de aluminiu de 16 inch, jante care nu sunt standard pt 143 cp. aceste jante costa 531 euro+TVA. deci diferenta intre cele doua motoare este de 1469 euro+tva, mai putin decat tuningul ABT.

diferenta intre 170 cp(8.9sec) obtinuti de la ABT si cei 170 cp stock(8.3 sec) este de 0.6 sec.

cam mult daca tinem cont ca varianta de 143 cp ajunge la 100 in 9.4 sec iar dupa ce dai 1500 euro la ABT ajungi la doar 8.9 sec castigand 0.5 sec.

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa trecem peste acest subiect, ce ziceti? Spre exemplu, din surse neoficiale am aflat ca pe A4 se va pune si 3.0 TFSI-ul de 290 CP lansat recent pe A6 facelift. Frumos. Am mers cu A6 3.0 TFSI si este foarte sportiv motorul. :ceuameni: Va fi o varianta foarte interesanta pentru cei care nu-si permit S4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa trecem peste acest subiect, ce ziceti? Spre exemplu, din surse neoficiale am aflat ca pe A4 se va pune si 3.0 TFSI-ul de 290 CP lansat recent pe A6 facelift. Frumos. Am mers cu A6 3.0 TFSI si este foarte sportiv motorul. :icon_thumright: Va fi o varianta foarte interesanta pentru cei care nu-si permit S4.

ai auzit tu ceva dar nu ai auzit bine.

motorul 3.0tfsi se va pune si pe A4 si pe A5 si va fi intr-o varianta intre 330 si 350 cp. masinile care vor fi purtatoare a acestui motor se vor numi S4 si S5. cel tarziu la sfarsitul anului viitor, ambele masini vor circula pe strazi echipate cu acest motor.

da, se va inlocui V8-ul de pe S5 cu acest V6 si chiar daca va avea 330 cp, tot va fi mai eficient decat v8-ul de 354 cp pt simplu motiv ca va fi mult mai usor si masina va avea un handling mai bun pt ca greutatea v6-lui fiind mai mica va apasa mai putin pe puntea fata si astfel se va imbunatati handlingul la S5, handling care este mult sub 335 coupe.

despre RS4 circula zvonuri multe: ba ca va avea tot 4.2 fsi dar de 450 cp, ba ca se va monta v10-le de pe gallardo si va avea tot pana in 500 cp, ba pt a invinge odata pt totdeuana M3-ul la handling sa se foloseasca 3.0tfsi dopat pana la dumnezeu(aprox 400 cp).

cea mai mare prostie ar fi sa foloseasca v10-le de la gallardo. inca o data rs4-le se va dovedi mai prost ca m3-ul. handlingul va fi dezastru.

btw : unde ai mers tu cu A6 3.0tfsi de 290 cp?

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii tu sigur ca nu va fi 3.0 TFSI de 290 CP pe A4 sau A5? S4 si S5, da, asa va fi, vor avea 3.0 TFSI cu circa 350 CP.

A6 3.0 TFSI l-am condus la lansarea oficiala din Dusseldorf, unde am mai mers cu RS6 sedan si Q7 V12 TDI. Satisfied? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa introduca 3.0tfsi de 290 cp pe A4 si A5 ar trebui sa scoata pe 3.2 fsi.

asa s-a intamplat la A6 facelift. nu stiu ce sa zic. mi-e greu sa cred insa nu ar fi imposibil. 3.2 fsi de 265 cp este un pic depasit.

dude, ce job ai? pt ca daca ai avut acces la asemenea evenimente inseamna ca te invarti in cercuri destul de selecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vor scote sigur 3.2-ul. E invechit, consuma mult, emite mult CO2.

Off-topic: lucrez la o revista auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare pt posesorii de b8

cum vi se par materialele de la interior, si voua va scartzie manerele de la usi ?! sau cotiera?!

ma ia deja capul - la cea veche a4 b6 incepusera sa scartzaie dupa vreo 40k in romania - wtf !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cotiera scoate un usor scartait cand o deschid.In rest zero greierasi pana acum(12000km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine scartaie cotiera, nu scartaie manerele de usi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

auzisem la un moment dat ca ar exista ( chiar nu ma pricep si poate sa fie doar vreo goanga ) un fel de vaselina sau spuma care se pune pe marginile interioare ale pieselor ce scartzaie - dupa ce in prealabil au fost demontate - si care dupa aplicare si remontarea pieselor se dilata si face ca marginile sa nu se mai atinga si implicit sa nu mai scartzaie :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca de "vaselina siliconica" este vorba, aproape transparenta si incolora parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine este harcea parcea. scartie si motorina in rezervor. totul tremura din toate incheieturile insa ii dau in gura la masina de ii sar rotile. viteza maxima catre orice destinatie.

in 7 luni am 37.500km deci e explicabil.

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce parere aveti de evacuarea stock la 2.0tdi si 1.8tfsi? nu va lasa impresia ca e neterminata?

ce putin eu nu inteleg de ce la vechiul 1.8T era evacuare stanga-dreapta iar la generatia noua este simpla doar pe dreapta

pt doritorii de schimbare 8K0 071 761 este codul de piesa pentru terminatii de otel OEM care se ataseaza peste teava originala

piesa se potriveste la 1.8 tfsi si ar trebui sa mearga si la diesel (nu cred ca diametrul tevilor difera). iar pretul pe care mi l-au dat cei de la Scorpion Exim din Focsani este de 351 RON

post-15020-1224693573_thumb.jpg

post-15020-1224693581_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!