Jump to content

Motoras Relanti


alexandru16
 Share

Postare recomandată

1.Am schimbat de curand motorasul de relantii pt ca nu statea masina la relantii trepida murea si facea ca toate cele si problema este ca acum nu mai scade sub 1100 de ture sta fix la 1100 ce sa ii fac sa coboare la 900 cat este normal nu?

2 Din punct de vedere al aspectului cand deschizi capota care este diferenta intre un motor de 1,8 90 cp si unul de 1.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe motorul meu cum deschizi capota scrie mare cu rosu 1.6 si sigla VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Motorasul" de relanti l-ai luat nou pe cod de motor ? sau sh ? s-ar putea sa nu fie pt modelu tau daca e sh ca sint multe modele diferite care arata la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Motorasul" de relanti l-ai luat nou pe cod de motor ? sau sh ? s-ar putea sa nu fie pt modelu tau daca e sh ca sint multe modele diferite care arata la fel

Nu l-am luat nou l-am luat de la un g3 cu motor la fel ca al meu tot de 1.8 ! Ce alte cauze ar mai putea influenta relantiul si unde se afla piesele respective care infuenteaza relantiul ?Consumul creste daca am relantiul mare sau creste doar la relantii ca automat sta motorul mai turat ?G3 are debimetru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa consume mai mult. Sunt si G3 cu debitmetru, dar motorul de 1,8 indiferent de putere nu are debitmetru.Turatia de relanti conform manualului este de 700-1000. Trebuie verificat avansul la scanteie cu o lampa stroboscopica, functionarea senzorului de temperatura al aerului aspirat aflat in suportul injectorului(unde intra furtunasele de vacuum) si dispde preincalzire a aerului aspirat - in filtrul de aer e o clapeta care trebuie sasi modifice pozitia functie de temperatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am si eu un golf 3 din '98 1.8 injectie multipunct.masina merge prost:variaza turatia in relanti(cand in 2000 can sub 500 si moare),smuceste in timpul mersului(daca o scot din viteza isi revine) dupa ce motorul s-a incalzit,cand smuceste degeaba apas acceleratia in blana ca masina nu raspunde parca se ineaca.La tester s-a gasit sonda lamba,am schimbat-o;tot asa;am schimbat bujiile si fisele;tot asa;am vb cu mai multi mecanici-unii zic ca e electrovalva de relanti altii ca potentiometru de acceleratie.nu stiu ce sa cred.Va rog ajutati-ma!(electrovalva relanti e 10 mil !).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma baiatule tu ai citit regulamentul???Vezi ca nu e nevoie sa postezi in toate topicurile pentru problema ta! Asteapta si vei primii informatii de la cine a avut o problema ca a ta sau are cunostinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

molcut_marcu, ai avertisment verbal pt ca ai postat aiurea pe toate topicurile ! Data viitoare ai warning + zile de vacanta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest topic se inchide, avem un altul in care se dezbate aceasta problema si o s-o facem intr-un mod cat de cat profesional

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!