Jump to content

Pierdere Putere Fara Revenire Dupa Repornire Motor


bigboss78
 Share

Postare recomandată

s-a intamplat in treapta a 3 a la 3000-3200 rot. cand am franat brusc pana pe la 30km/h, am bagat intr-a 2 a avand acum cam 2000 de ture (cum e mai bine pentru un demaraj bun) dar nimic nu mai accelera aproape deloc. problema este ca si dupa repornire si realimentare (aveam f putina motorina, eram deja pe rosu) fenomenul este la fel. si la rece si la cald se comporta la fel efectiv nu pot scapa de acest fenomen in nici o treapta de viteza si la nici o turatie. Mentionez ca am facut un control cu calculatorul acum 2 sapt. la VW in alt scop dar a fost facut un control general si mi s-a spus ca motorul "toarce". Am 235000km pe bord si este un passat din 2000. va rog sa imi spuneti ce as putea face, a-ti mai intalnit asa ceva? multumesc mult. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai verifica inca o data ca precis ai o eroare stocata acolo. Ar putea fi si ceva legat de potentiometrul pedalei de acceleratie. Pana la urma variaza turatia sau nu? Ca nu prea reiese clar din ce ai scris. Ar putea fi si MAF ul crapat... Scoate mufa de la MAF si vezi daca se schimba ceva.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a intamplat in treapta a 3 a la 3000-3200 rot. cand am franat brusc pana pe la 30km/h, am bagat intr-a 2 a avand acum cam 2000 de ture (cum e mai bine pentru un demaraj bun) dar nimic nu mai accelera aproape deloc. problema este ca si dupa repornire si realimentare (aveam f putina motorina, eram deja pe rosu) fenomenul este la fel. si la rece si la cald se comporta la fel efectiv nu pot scapa de acest fenomen in nici o treapta de viteza si la nici o turatie. Mentionez ca am facut un control cu calculatorul acum 2 sapt. la VW in alt scop dar a fost facut un control general si mi s-a spus ca motorul "toarce". Am 235000km pe bord si este un passat din 2000. va rog sa imi spuneti ce as putea face, a-ti mai intalnit asa ceva? multumesc mult. :cheers:

Da turatia creste dar intr-un ritm mult mai lent, este daca vrei ca un motor diesel obisnuit fara turbo. Si in legatura cu MAF-ul nu ma prea pricep ce este unde este si ce ar trebui sa observ dupa ce il scot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF Sensor = Mass Air Flow Sensor = Debitmetru de aer.

Acesta se gaseste imediat dupa filtrul de aer si are un cablu electric cu o mufa. Scoate nitel mufa aia si mergi nitel cu ea scoasa si vezi ce se intampla. Daca e cam la fel sau chiar mai bine atunci e bulit MAF-ul. Daca merge mult mai prost cu el scos atunci nu e el de vina.

E un test grosier nu e metoda perfecta de diagnosticare a debitmetrului dar e la indemana oricui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare sa fie MAFul...Uita-te pe net la niste poze ca sa vezi cum arata inainte sa il cauti ca sa iti fie mai usor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!