Jump to content

Ce Norma De Poluare Are ?


Sandu V.
 Share

Postare recomandată

dubios, acum vad si ma minunez ca alh are 132

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 392
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    75

  • big_marian

    15

  • drazzy

    14

  • marius1982.11

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca baga datele din burta, depinde cum le-a picat iahnia de fasole seara trecuta.

Mie tocmai mi-au dat 135CO2 la Golf Hatch ALH . Am vazut break cu 138 CO2.

 

AJM au in mod normal 143, cele combi.


Suntem pe topicul cu golf 4 si Bora . La Passat e altceva.

da, la passat dispare logica

 

Si cum explici ca la 4 motion e (mult) mai mare CO2 ? ia cu motorizarea

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dubios, acum vad si ma minunez ca alh are 132

Si eu m-am minunat la asta ALH euro 3 are 132 si BKD euro 4 are 158.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajm kombi, 138 mi- a ieșit mie. Nu m-am exprimat eu bine. E logic la 4motion sa fie mai mult. Omul a întrebat daca la hatchback si la sedan golf 4 e la fel. Eu i am zis ca da. Nu văd de ce ai purta "un război" cu mine in contextul asta. La Passat e diferit , la 4 motion e diferit la alte tipuri de motoare e diferit. Drumuri bune!

Modificat de big_marian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

co2 e direct proportional cu consumul de motorina. Nu are legatura cu norma de poluare.

Este normal ca o masina mai grea sa aiba un consum mai mare fata de o masina mai usoara, amandoua avand acelasi motor, deoarece consuma mai mult.

Ajm are 138 pe G4/Bora (scurt, berlina, break) unde diferentele de greutate sunt destul de mici intre ele.. aprox 100-150kg, ceea ce nu influenteaza prea mult consumul (0.1-0.3 maxim diferente date in carte).

In schimb cutia automata sau 4motion, adauga din start un consum mediu de cel putin 1L fiecare, ceea ce duce la un Co2 mai mare.

 

PS: Si eu pe Golf 4 scurt, am tot Ajm. Binenteles ca a iesit E3 cu 138 co2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gramele CO2 sunt calculate raportat la distanta, pe km parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si consumul lafel, asta daca nu ai un excavator(presupun ca nu:D ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

dubios, acum vad si ma minunez ca alh are 132

Si eu m-am minunat la asta ALH euro 3 are 132 si BKD euro 4 are 158.

 

Nu sunt relevante comparatiile intre motoare diferite, benzinarele au CO2 (mult) mai mare.

 

Normal. Logic. Se evaluează motorizarea nu echiparea sau caroseria.

Deci ai afirmat ceva ce nu e adevarat.

 

 

co2 e direct proportional cu consumul de motorina. Nu are legatura cu norma de poluare.

Este normal ca o masina mai grea sa aiba un consum mai mare fata de o masina mai usoara, amandoua avand acelasi motor, deoarece consuma mai mult.

Ajm are 138 pe G4/Bora (scurt, berlina, break) unde diferentele de greutate sunt destul de mici intre ele.. aprox 100-150kg, ceea ce nu influenteaza prea mult consumul (0.1-0.3 maxim diferente date in carte).

In schimb cutia automata sau 4motion, adauga din start un consum mediu de cel putin 1L fiecare, ceea ce duce la un Co2 mai mare.

 

PS: Si eu pe Golf 4 scurt, am tot Ajm. Binenteles ca a iesit E3 cu 138 co2

In Germania AJM break au 143, la noi se pare ca e cum vor ei, ca la AXR.

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt TDI ambele motoare, mai mult, ultimul e norma de poluare mai mica, polueaza mai putin, fiind euro 4, nu?

 

mi se pare o tampenie asta cu gramele de CO2, pt ca da, logic daca stam sa ne gandim, arderea e un proces chimic din care rezulta si CO2. Cu cat mai mult combustibil cu atat mai mult CO2, in cazuri ideale. Pe langa asta, se mai emit si NOx care sunt oxidi de azot la un numar de oxidare mai mic decat cel maxim, care sunt nocivi. Pt asta e catalizatorul, pt ca reactia de oxidare sa fie catalizata/grabita la numarul de oxidare maxim al azotului, la un compus mai putin nociv. In nici un caz nu vor iesi nori roz pe teava de esapament cu nici un dpf sau cat, doar daca vom arde hidrogen in agregat.

 

In concluzie, consumul mediul e indicatorul emisiilor de CO2, cu toate astea, din arderea benzinei rezulta mai putin CO2 decat din arderea motorinei cu fix 50%. dar si consumul e mai mare cam tot cu atat la masini de aceeasi generatie(give or take).

 

Eu cred ca taxele de euro 3 si euro 4(5...6) au diferite limite de taxare, iar gramele de CO2 reprezinta cuantumul pe baza careia se calculeaza unde te afli pe scala acelei norme de poluare. Tocmai pt ca poluarea reprezinta mai mult decat niste grame de CO2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nush de ce draq va bateti capul cu atatea calcule si cu nivelul emisiilor....cand norma de poluare este stabilita de codul de motor (cu o singura exeptie 1 singur motor diesel e3 si e4). :lol:

Oricum emisiile sunt date implicit de tipul de motor...daca astia de la rar la inscrierea unei masini ar stabilii CO2-ul,jumatate din noi am avea euro1 spre 0. :lol:

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu e chiar atat de simplu cum credem unii, la un ALH din 2000(al meu) 15g de CO2 inseamna 200euro in plus, scurt si foarte simplu. deci la o adica nu mi tot una in cazul unei vanzari cat imi vîră aia pe imbecilitatea lor de taxa retroactiva a pacii.

 

E atat de simplu in ro sa le scape 15g in plus, cand la unii nefericiti le iese AXP-ul euro 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut

 

As fi curios si eu sa aflu daca aveti idee ce norma de poluare are Golf-ul meu. Vreau sa-l aduc in Romania la vara si sa-l fac cadou, dar parca nici n-as da multe sute de euro sa o inscriu pentru a fi cadoul complet.

 

Golf 4 1.9 (1896cm) SDI

An: 16.08.1999

50kW 

WVWZZZ1JZYD154774

COD MOTOR: *AGP??????* (exact asa apare)

Emisie CO2 : 140 g/km (asa scrie in certificat).

 

Are 198 000 km, iar eu am luat-o la 174 000 km acum doi ani. :)

Folosita doar in Belgia. Daca conteaza si asta la ceva.

Modificat de alexxxalexxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 WVWZZZ1JZYD154774

Data fabricatie 26.10.1999
An model 2000

Cod motor AGP

Asamblat in Cehia pt piata de desfacere Belgia

Emission standard 0GD Abgaskonzept, EU2 (MVEG2)

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, ghinion

desi, eu stiam ca motoarele euro 1 si 2 NU au CO2 masurat/specificat


Nush de ce draq va bateti capul cu atatea calcule si cu nivelul emisiilor....cand norma de poluare este stabilita de codul de motor (cu o singura exeptie 1 singur motor diesel e3 si e4). :lol:

Oricum emisiile sunt date implicit de tipul de motor...daca astia de la rar la inscrierea unei masini ar stabilii CO2-ul,jumatate din noi am avea euro1 spre 0. :lol:

Nu ti-ai facut niste calcule, nu ? pana la 140 g CO2/km costa 34 euro/gram Co2, daca depasesti cota asta, 1g CO2=41 euro

Avand in vedere ca masina costa 2300-2500 euro, nu e placut sa te trezesti cu o diferenta de taxa de ~140 euro.

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GABIVVXX "Emission standard 0GD Abgaskonzept, EU2 (MVEG2)"

 

Trist sa aflu. Asta e, mi se pare ca-i in jur de 1400€ taxa. In iulie o aduc in tara. 

 

Multumesc de raspuns.

Modificat de alexxxalexxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Narodna Republika Balgaria,sau daca ai rezidenta in Belgia poti merge cu ea in tara (sa nu fie radiata si sa ai actele ok) si sa platesti un RCA facut pe Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu cocheteaza cu bulgarii eu zic ca o vinde cu 1800-2000euro la cineva care cocheteaza cu bulgarii(sau la dezmembrari daca are dotari), cu 2500 isi cumpara una ok euro3, 500 euro taxa, 500 balarii de schimbat, si tot e mai castigat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu locuiesc in Belgia de 3 ani si ceva. Am acte aici (domiciliu si tot), masina are toate actele in regula, totul platit, totul pe numele meu. O am de doi ani. 

Dorinta mea e sa o las cuiva, gratis. Cadou. Dar trebuie sa platesc eu si taxa daca o inscriu in Ro :). Cel ce o primeste n-are aceasta posibilitate financiara. 

 

Sa o inscriu pe Bulgaria, nu stiu ce sa zic. N-am apreciat niciodata acest lucru.

N-am inteles partea a doua a raspunsului, cu rezidenta in Belgia si cu RCA pe Romania. Cum sa procedez mai exact? 

 

@drazzi

Am dat pe ea 2800€ (din suma, 300€ verificarea). Am fost la service-ul Nissan de mi-au schimbat uleiul. Am intrebat de curiozitate cat valoreaza masina. Mi-au spus ca aproximativ 3000€. Am avut cateva oferte de 2500€ pe ea, dar nu e de vanzare. Va imbatranii in familie :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum 3 ani probabil, valora atat in condiitle de acolo, oricum in RO pretul unei masini poate fi influentat foarte mult de taxa si in cazul tau se aplica

eu zic ca e o afacere (foarte) proasta sa o inmatriculezi in RO

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu locuiesc in Belgia de 3 ani si ceva. Am acte aici (domiciliu si tot), masina are toate actele in regula, totul platit, totul pe numele meu. O am de doi ani. 

Dorinta mea e sa o las cuiva, gratis. Cadou. Dar trebuie sa platesc eu si taxa daca o inscriu in Ro :). Cel ce o primeste n-are aceasta posibilitate financiara. 

 

Sa o inscriu pe Bulgaria, nu stiu ce sa zic. N-am apreciat niciodata acest lucru.

N-am inteles partea a doua a raspunsului, cu rezidenta in Belgia si cu RCA pe Romania. Cum sa procedez mai exact? 

 

@drazzi

Am dat pe ea 2800€ (din suma, 300€ verificarea). Am fost la service-ul Nissan de mi-au schimbat uleiul. Am intrebat de curiozitate cat valoreaza masina. Mi-au spus ca aproximativ 3000€. Am avut cateva oferte de 2500€ pe ea, dar nu e de vanzare. Va imbatranii in familie :D.

Este perfect legal:

Daca masina este pe numele tau si are toate actele in regula,inclusiv itp-ul belgian.....faci o asigurare IN VEDEREA INMATRICULARII in romania..valabila pe 6 luni(cu seria de caroserie si fara numarul de inmatriculare trecut pe asigurare)...si poti merge linistit cu masina.

Partea mai nasoala este ca daca instrainezi masina trebuie facuta o procura pentru cel care o sa conduca masina in romania.

Daca o conduceai tu in romania...era mult mai simplu.

Am prieten care circula cu numere de italia de 1 an si a avut si un accident (a fost lovit de un adormit in lateral) si nu au fost probleme nici la firma de asigurari si in general nicaieri.Masina a fost reparata in service fara nici cea mai mica problema.

Am senzatia ca noua lege permite circulatia unui autovehicul inmatriculat in alta tara(pe teritoriul romaniei) doar 30 sau 60 zile....dar metoda relatata de mine este exact ca si cum masina este inmatriculata in bulgaria....si vorba aia foarte multe masini de bulgaria circula perfect legal in romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu impresia de legalitate, in realitate cine stie daca are acte valabile sau nu. Eu ma feresc cat pot de soferi cu masini pe BG, chiar si de bizoni, de care in general ma leg, daca tot in bizoni.

Eu nu incurejez asa ceva, nu ca as fi de-acord cu taxele fara rost din romania. Bani de care m-as astepta ca macar drumuri bune sa am, nu mai vorbesc de praf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

o asigurare IN VEDEREA INMATRICULARII in romania..valabila pe 6 luni(cu seria de caroserie si fara numarul de inmatriculare trecut pe asigurare)...si poti merge linistit cu masina.

eu stiu ca aia e valabila pt nr rosii

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca un cetatean strain din Tanzania sau un print arab isi aduce masina sa vrea sa mearga cu ea prin Romania....ce face ? :lol:

Legea este interpretabila si permisiva in anumite aspecte si daca stii ce sa faci ..esti perfect legal.

Pai daca ministrul mediului are masina inscrisa pe Bulgaria....mai e ceva de spus ?

http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/rovana-plumb-fenteaza-o-taxa-data-chiar-de-guvernul-din-care-face-parte-353966

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina o voi instraina, deci nu o voi mai conduce eu, insa va ramane in "familie". Pai cum fac, asigurare din 6 in 6 luni? Si cu ITP-ul cum ramane? Eu il fac anual in Belgia. Asta ar rezulta sa aduc masina in Belgia anual, sau merge facuta inspectia in Romania? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!