Jump to content

Oprirea Motorului La Plecarea De Pe Loc C


SorinGabriel
 Share

Postare recomandată

Salutare...!! Tocmai ce am cumpàrat si eu un VW Passat 1.9 TDI 115 din 2000 si am o micà sau poate chiar o mare problemà...

C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi dezastru daca s-ar cala motorul ;) Bucura-te ca nu se intampla asta. Cred ca ai vrut sa folosesti alt cuvant :Driver:

In fine, din descrierea ta ar merita sa te uiti putin cu VAG com ul sa vezi niste parametri la ralanti. Ca de exemplu cantitate de motorina, temperatura indicata de senzor si chiar turatie. Iti variaza si turatia cumva rece cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceeasi problema uneori. Acelasi motor(cred), aceeasi cutie. Moare motorul uneori la pornirea de pe loc cand e cald. Si porneste foarte greu dupa. E cam rusinos lucru sa te dovedesti incepator in plina intersectie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai observat un lucru.... M-am urcat la volanul unui alt Passat, acelashi model dar av

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, renunta la scrisul ca pe MIRC (vezi regulamentul).

In al doilea rand, completeaza si orasul tau, si vezi unde se fac intalnirile periodice cu membrii VWForum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, renunta la scrisul ca pe MIRC (vezi regulamentul).

In al doilea rand, completeaza si orasul tau, si vezi unde se fac intalnirile periodice cu membrii VWForum.

Sincer,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere orasul in care esti va trebui sa te ajuti singur, ca sa ramai cu bani in buzunar ;)

Citeste putin despre diagnoza cu interfata VAG com si o sa te ajute. O interfata gasesti pe ebay chiar cu mai putin de 20 euro iti trebuie si un calculator, preferabil laptop si esti gata!

Un senzor de temperatura, debitul de aer, etc. Ceva de genul asta poate sa iti provoace ce zici tu.

Dupa ce faci rost de interfata si de calc, mai pune intrebari si ti se va raspunde.

Bine ai venit si bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce intelegi tu prin "se caleaza motorul"?? in cazul in care te referi sa o trepidatie puternica la plecarea de pe loc (problema pe care am avut=o si eu), e posibil sa fie dusa volant. eu am avut aceasta problema - facea mai ceva ca un tractor cand plecam de pe loc cu motorul la temp de functionare (90) si a trebuit sa inlocuiesc tot kit-ul de ambreiaj...durere :) Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoalaveche, eu m-am prins cred ce vroia sa spuna cu acel "caleaza" . Daca te uiti la orasul lui, in franceza asa se spune opritului de motor de genul asta : "faire caler" sau doar "caler" :D

SorinGabriel, din tot ce ai descris pus cap la cap dupa mine pare sa fie problema de senzor de aer (MAF). Cauta acolo pe limba lor "debimetre" ca te vei lamuri :D . Nu te gandi la nimic mai mult deocamdata, fa un test banal, scoate mufa din el (e langa filtrul de aer)si mergi asa. Vezi daca e vreo schimbare. Si daca e si daca nu e, tot el e de vina :D . Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaaah...mais oui :D acum am observat. In cazul asta, sanse mici sa fie din ambreiaj => mare noroc :D succes oricum in rezolvarea problemei :mop:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bàieti, merci mult pentru sfaturi si o sà và tin la curent dacà reusesc sà

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu! :rolleyes:

Sa ne tii la curent neaparat ce si cum....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tipul motorului tau e AFN cel mai probabil e stricat debitmetru de aer. Recomand un test dar ca sa fii mai expeditiv mergi la un magazin de piese (sau service) si solicita o inlocuire de test... Daca dupa ce mergi un pic este complet imbunatatita situatia ai rez. problema. Pretul piesei~80-90EUR. Se schimba din 2 suruburi si este la vedere (nu necesita alte demontari).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cata legatura are cu tipul motorului, ca sunt o gramada cu acelasi MAF, insa tipul motorului lui nu e AFN cu certitudine ca ala e de 110 cai.

SorinGabriel, cat timp stai sa te gandesti ce sa faci iti luai o mufa VAG com cu 20 euro de pe ebay si erai ca si pregatit cu armament nuclear de atac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate 81- ma gandeam la 85 kw.... capra , varza , viezure....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Prieteni buni, am revenit cu vesti proaspete despre masinà.... Am reusit sà fac un control cu VAG-COM si

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se numeste limp mode.... :P

Geometria variabila trebuie curatata sau actuatorul turbinei iti agata.

Curatarea mecanismului de geometrie variabila e posibila dar nu e foarte simpla, actuatorul il poti si schimba, e foarte usor. Ambele operatii pot fi facute de un entuziast cu o oarecare pricepere...:D

Cam astea sunt cel mai probabil cauzele....

Citeste tot ce e legat de turbina pe acest forum si functionarea ei. VNT 15 asta e turbina despre care trebuie sa citesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa-ti dai seama ce e defect, desfa actuatorul de pe turbina si incearca sa misti mecanismul de actionare a vanelor. Daca se misca usor fara sa agate atunci scapi doar cu schimbarea actuatorului. Daca se misca greu sau aproape deloc sau agata trebuie curatata turbina si , dupa cum spune CIPOS refacuta planeitatea vanelor. Un actuator nou se misca usor atunci cand tragi aerul din el cu gura pe la orificiul de vacuum. Daca cel demontat de pe masina nu se misca atunci e defect.

Cu interfata de diagnoza, calculator si softul aferent (vag-com) se poate efectua un Output Test pe motor si se poate observa miscarea actuatorului. Succes, sa ne tii la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut... o problema asemanatoare am avut si eu de curand la o Skoda Octavia, motor AHF 110 cp. Din cate stiu, turbina e la fel Garret VNT 15... sau ceva de genul asta. In fine, eu am rezolvat-o la CIPOS , care mi-a schimbat actuatorul, in timp foarte scurt. Acum, ce sa zic... simptomele nu sunt chiar identice... insa eroarea pe vag era aceeasi... Daca vrei sa citesti de simptomele pe care le-am vazut eu citeste, post-ul : "Please Help...Limp mode in a 3-a la 4000....(la sectiunea TDI Forum...il gasesti tu)"... MULTA BAFTA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am editat titlul topicului corespunzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare bàieti si scuzati-mà cà nu am mai dat nici un semn de viatà...

Am aceiasi problemà cu masina, adicà nu "trage" mai deloc...

Vreau sà và zic cà, din 1 nov p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!