Jump to content

Motorul 2.8 Vr6 De Pe Passat '93-probleme?


82_K_M_S
 Share

Postare recomandată

Am urmatoarea problema: posed de 2 luni un passat vr6 de 2800 dohc in stare destul de buna, are cam 160.000 km reali. Problema este ca fostul proprietar a facut el ceva tuning si a scos catalizatorul si sonda lambda, ca zicea ca trage mai bine. Totul OK. Dar motorul scoate ceva fum si la ralanti si in mers, mai ales la turatii mari (normal ca o mai calc peste 4000rpm, ca de-aia am luat-o asa puternica). Dupa ce o calc un pic, o scot din viteza si turometrul scade pana aproape de zero (fara sa se opreasca motorul) si apoi creste iar putin mai sus (spre 1000rpm) dupa care revine la normal. Se cam si incalzeste. Am fost la tester in 2 locuri si aveam erori doar la sonda lambda (normal, daca nu este). Sa fie asta cauza? Multumesc anticipat.

post-14751-1187543410_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal sa scoata fum(negru banuiesc)daca nu are sonda lambda.eu zic sa o montezi la loc,chiar si catalizatorul(e mica cresterea de putere).si cred ca trebuie curatata si clapeta de acceleratie pt ca filtrul sport nu filtreaza prea bine, si pune in pericol si debitmetrul.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce motorul asta consuma mult cunoscatorul dinainte i-a scos si sonda lambda!

in afara ca merge prost, motorul functionand in regim de avarie fara sonda lambda, mai consuma si cu 2-3 litrii mai mult decat normal .

pune la loc sonda si goleste continutul catalizatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal sa scoata fum(negru banuiesc)daca nu are sonda lambda.eu zic sa o montezi la loc,chiar si catalizatorul(e mica cresterea de putere).si cred ca trebuie curatata si clapeta de acceleratie pt ca filtrul sport nu filtreaza prea bine, si pune in pericol si debitmetrul.

Totul OK. Am inteles ce mi-ati spus. Dar, avand in vedere ca eu, pana in momentul de fata am avut doar pe diesel, nu imi puteti da niste lamuriri cam pe unde este clapeta asta de acceleratie, ca habar nu am. Am eu ceva cunostinte de mecanica, dar nu destule pt. asa ceva. Sau sa ma aresez unui mecanic? Cam cat ar costa? (ca sa nu iau teapa!). Multumesc de raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti recomand sa mergi la un mecanic pt ca dupa curatare clapeta trebuie recalibrata.in jur de 50 lei cu totul te costa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!