Jump to content

Probleme Motor 1.0


marius1111
 Share

Postare recomandată

Am un Lupo din 2001 motor 1.0 MPI 112.000km.Dupa ce pornesc motorul la relanti si apas acceleratia consecutiv de cateva ori de fiecare data se aude parca ar da un mic rateu de sub masca protectoare a motorului in dreptul filtrului de aer, ca si cum ar iesi aer...am auzit de ceva timp zgomotul acesta si nu stiu daca e normal..iar la bord acul de pe turometru oscileaza intre 600-800rpm ..asta dupa ce pornesc masina fara sa apas acceleratia..daca accelerez nu mai face..:(..in rest masina merge super, trage, nu are probleme,daca nu accelerez la relanti are zgomot normal motorul fara batai..etc...posibil sa fie de la benzina ?m bagat premium95 :(...la voi cum e ?.....si inca o chestie...mi se pare ambreajul cam tare cand il apas si ca intra cam greu in viteza..(cei de la service mi au spus ca e in regula, pt ca ambreajul e hidraulic , iar cutia e ok, au verificat niv uleiului din cutie era ok....dar eu tot nu sunt lamurit 100%) astept rasp voastre...multumesc

Modificat de marius1111
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

oscilatiile de la relanti pot fi de la supapa EGR, eu am patit asa ceva... am curat-o de cateva ori dupa care a trebuit sa o sachimb. incearca sa cureti si clapeta de acceleratie poate asa se remedieaza problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motor de 1000 cmc ai ambreiaj hidraulic? Ma mir. Eu la motor de 1,4/16v am clasic, cu cablu(am Arosa). Si nu vad de ce sa mearga ambreiajul hidraulic mai greu decat cel clasic. Ar trebui sa mearga mult mai usor. Hidraulic am la cealalta masina a mea si merge de abia il simti. Referitor la rateul pe care il auzi...curata clapeta de acceleratie si EGR-ul, fa adaptarile de rigoare cu VCDS-ul si vezi dupa aceea cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu am ambreiaj hidraulic si am aceeasi motorizare.am cablu cu autoreglare.pedala de ambreiaj se apasa greu mai ales in momentul in care placa de presiune e dusa adica a fost supusa la efort sustinut[pedala apasata mult timp si bagata in viteza,tractarea altei masini]aceasta s-a incalzit prea tare si s-a decalit sau kit de ambreiaj pe duca si va trebui sa-l schimbi.poti verifica ambreiajul estimativ cat va mai tine relativ adica maxim 5000km astfel pornesti motorul bagi in a 2-a tragi frana de mana ridici piciorul de pe ambreiaj usor fara sa accelerezi si daca ti se va opri motorul repede te va mai tine daca motorul nu se va opri si vei simti ca masina nu incearca sa se puna in miscare cu toate ca ai frana de mana trasa atunci trebuie sa schimbi kitul de ambreiaj.recomand schimbarea intregului kit si nu doar a discului cu sau fara rulment si/sau placa de presiune.va costa mai mult kitul complet dar elimini problemele cauzate de rulment sau placa de presiune daca le lasi pe cele vechi.referitor la oscilatiile turometrului fa o scanare verifica bujii, fise incerca alta bezinarie,curata clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!