Jump to content

Turatie variabila la relanti si exces de fum


baiatucupassatu
 Share

Postare recomandată

Trebuie curatat corpu clapetei de acceleratie si pe urma recalibrat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms Razvan.O sa incerc ce mi-ati sugerat.Thanks.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina mea,iese fum imediat dupa pornire.Fumul miroase a motorina nearsa si-i da pana se incalzeste un pic motorul.Sa fie oare din cauza celor 2 bujii arse pe care nu le-am schimbat inca?Injectoarele sunt perfecte iar filtrele sunt schimbate de curand(au vreo 3000km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

buna . eu am un passat 1.9 dti din 1997. scoate fum negru de doua zile. numai cand accilerez. fumul e foarte negru .filtru de motorina e nou . ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adam, de tras, trage bine sau e mai puturoasa la demaraj ?

Cel mai usor de depistat probleme, e sa faci o dioagnoza - scanare si log in mers. In functie de rezultate, ne putem pronunta. Pana atunci, ne putem da cu parerea (debitmetru defect, filtru aer murdar, injector sau pompa cu probleme, senzori...etc)....si atat.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un pic e lenesa, acum am intrebat un mecanic si mi a zis sa incerc sa curat EGR ul si filtru de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul, am citit ca l-ai schimbat..... daca nu , schimba-l.

Daca e mai puturoasa si da fum la accelerarea brusca, cel mai rapid raspuns duce catre debitmetru. Ca sa fi sigur si sa nu arunci banii pe fereastra, fa o diagnoza si un log in mers si ne putem pronunta - asa cum ti-am scris si mai sus.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut, se poate opri masina din mers din cauza valvei EGR??am un passat 101 cp 2002..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Da.Daca ti-e rupta tija de la valva shut-off sau arcul din interiorul acesteia atunci clapeta din Egr se inchide si taie aerul motorului si acesta se opreste.Chiar si in mers.Dar daca si arcul e bun si tija e intreaga atunci egr-ul nu iti poate opri motorul in nici un fel.

Sent from my HTC HD2 Tapatalk Pro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

de ceva timp ma confrunt si eu cu o mica problema care consta in mersul neregulat al relantiu-ului, atunci cand IN MERS o scot pe liber scade turatia relantiului pana la 814 rpm timp de cateva secunde, dupa care revine la normal la 903 rpm(vazut cu vcds-u). si daca in aceleasi conditii, adica in mers in timp ce o scot pe liber fara sa calc ambreiaju si tin picioru pe frana foarte putin(cat sa aprind lampile) nu se mai intampla acea cadere de relantii si totul este normal. la acelerari pe loc, totul este normal. acum intrebare mea este: ce poate cauza aceasta oscilatie a turometrului ? ps+ de cand cu aceasta oscilatie a crescut consumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vcds-ul nu te-ai uitat si la valorile injectoarelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cyl1: -1.75, cyl2 : 0.35 cyl +1.76 si cyl 4 :-0.35

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Salut. am si eu o problema care nu ii dau de cap la un passat din 99' 1.9 Tdi AJM, am fum excesiv la ralanti de culoare alb-abastrui si cu miros intepator, efectiv nu se mai vede nimic dupa ea mai ales cand plec de la semafor. In mers incepe sa dispara pana sta iar la ralanti si incepe iar ca locomotiva. 

motorul a fost segmentat de aprox. 15000km, pentru ca motorul are peste 500k km si mecanicul a zis ca segmentii de ungere sunt "cam-cam".. Tot atunci am schimbat: turbina, garnitura de chiulasa, trimisa chiulasa la alezat si verificat absolut tot inclusiv tacheti, supape etc., oring-uri injectoare, pompa Tandem si consumabilele (ulei, distributie, pompa apa, filtre etc).

Toate bune pana cand pe la mijlocul lunii trecute a in ceput sa scoata fum mult ca si acum, doar ca atunci scotea mereu, acum scoate doar la ralanti, cu cat sta mai mult la ralanti cu atat scoate mai mult fum la plecarea de pe loc.

Deci cand a inceput prima data sa scoata fumul ala m-am gandit ca poate fi de la turbina, si am schimbat iar turbina, a mers bine doua saptamani apoi, iar... fum mult, pornire grea indiferent de temperatura de afara, mers "in 3 pistoane", a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu pana abea abea o porneam la spray si cu doua baterii pe ea, apoi am schimbat toate injectoarele si toate problemela au disparut, pana saptamana trecuta cand a inceput sa faca cum ziceam mai sus.

De pornit porneste bine, ralantiul e rotund, nu am erori pe vcds

valoriile injectoarelor cred ca sunt bune:

cyl.1: 0.03

cyl.2: 0.00

cyl.3: 0.32

cyl.4: 0.46

am incercat cu furtunul scos de la EGR sa fac o proba, dar tot la fel da fumul, si nici nu se mai opreste fumul cand ii dau "talpa"

am incercat si cu furtunul de la epurator scos, aceelasi rezultat. am tot verificat in fiecare zi nivelul uleiulul de cand a inceput sa faca asa dar e tot la nivel. Nu mai stiu ce sa ii fac si problema mai mare e ca sunt in Germania cu ea, daca ma vede Politia pe aici cum fumega nu vreau sa stiu ce se intampla😅

stiu ca am scris mult si sper sa se intelega ceva din tot ce am zis mai sus. iar daca am gresit topic-ul

rog un moderator sa il mute

Daca un coleg m-ar indruma ce sa mai verfic ca eu nu mai am nici-o idee. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 06.05.2022 at 21:06, Klaudyyu a scris:

Salut. am si eu o problema care nu ii dau de cap la un passat din 99' 1.9 Tdi AJM, am fum excesiv la ralanti de culoare alb-abastrui si cu miros intepator, efectiv nu se mai vede nimic dupa ea mai ales cand plec de la semafor. In mers incepe sa dispara pana sta iar la ralanti si incepe iar ca locomotiva. 

motorul a fost segmentat de aprox. 15000km, pentru ca motorul are peste 500k km si mecanicul a zis ca segmentii de ungere sunt "cam-cam".. Tot atunci am schimbat: turbina, garnitura de chiulasa, trimisa chiulasa la alezat si verificat absolut tot inclusiv tacheti, supape etc., oring-uri injectoare, pompa Tandem si consumabilele (ulei, distributie, pompa apa, filtre etc).

Toate bune pana cand pe la mijlocul lunii trecute a in ceput sa scoata fum mult ca si acum, doar ca atunci scotea mereu, acum scoate doar la ralanti, cu cat sta mai mult la ralanti cu atat scoate mai mult fum la plecarea de pe loc.

Deci cand a inceput prima data sa scoata fumul ala m-am gandit ca poate fi de la turbina, si am schimbat iar turbina, a mers bine doua saptamani apoi, iar... fum mult, pornire grea indiferent de temperatura de afara, mers "in 3 pistoane", a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu pana abea abea o porneam la spray si cu doua baterii pe ea, apoi am schimbat toate injectoarele si toate problemela au disparut, pana saptamana trecuta cand a inceput sa faca cum ziceam mai sus.

De pornit porneste bine, ralantiul e rotund, nu am erori pe vcds

valoriile injectoarelor cred ca sunt bune:

cyl.1: 0.03

cyl.2: 0.00

cyl.3: 0.32

cyl.4: 0.46

am incercat cu furtunul scos de la EGR sa fac o proba, dar tot la fel da fumul, si nici nu se mai opreste fumul cand ii dau "talpa"

am incercat si cu furtunul de la epurator scos, aceelasi rezultat. am tot verificat in fiecare zi nivelul uleiulul de cand a inceput sa faca asa dar e tot la nivel. Nu mai stiu ce sa ii fac si problema mai mare e ca sunt in Germania cu ea, daca ma vede Politia pe aici cum fumega nu vreau sa stiu ce se intampla😅

stiu ca am scris mult si sper sa se intelega ceva din tot ce am zis mai sus. iar daca am gresit topic-ul

rog un moderator sa il mute

Daca un coleg m-ar indruma ce sa mai verfic ca eu nu mai am nici-o idee. Multumesc

Salutare! Am aceiași problema, numai știu ce piesa sa mai schimb sa rezolv problema 😡😡dacă ai găsit rezolvarea te rog zii

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, F l o r i n a scris:

Ce ai schimbat pana acum?

Ax came, culbutori și distribuție, Egr nou,injectoare recondiționate, turbo recondiționat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin.Braila

Saizu,daca gasesti problema da un semn. Nici eu nu stiu ce sa-i mai fac, imi vine sa cumpar alt motor.

La pornire tremura un pic motorul, da fum, oxcileaza si turatia...am pus-o si pe tester, am facut si injectoarele, tot degeaba. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact la fel face și la mine😡😡mâine merg la un alt mecanic care zice ca o sa rezolve problema, te țin la curent. O seara buna! 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 01.01.2024 at 15:44, Catalin.Braila a scris:

Saizu,daca gasesti problema da un semn. Nici eu nu stiu ce sa-i mai fac, imi vine sa cumpar alt motor.

La pornire tremura un pic motorul, da fum, oxcileaza si turatia...am pus-o si pe tester, am facut si injectoarele, tot degeaba. 

Revin cu detalii, am rezolvat problema, am găsit un mecanic priceput și masina nu era bine pusa la punct adică unghiul de torsiune (avansul)trebuie sa fie cât mai aproape de 0grade și la mine era plus 6° mașina sa punct bine la punct și fumul a dispărut,înainte sa schimb cele menționate mai sus am schimbat distribuția

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!