Jump to content

Turatie variabila la relanti si exces de fum


baiatucupassatu
 Share

Postare recomandată

Am scanat joi masina cu ajutorul colegului AL Bundy si nu mi-a dat nici o eroare.Singura chestie pe care am observat-o este ca pe bord imi arata 90grade si pe laptop 73grade.Ideea este ca senzorul de temperatura da aceeasi valoare atat la motor cat si la instruments.Sa fie defect senzorul G62?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am citit acest topic si in continuare am o nelamurire: Obturand acel furtun care intra in EGR, ce se poate intampla (consum sau alte probleme)???

Si eu am o problema de genul asta, fum excesiv la prima pornire si mici fluctuatii de turatie (860 - 920) pe VagCom. dupa nici un minut fumul nu se mai vede dar mirosul intepator ramane.

Am avut turbina blocata si a aruncat ceva ulei pe toba (2L) pana am ajuns acasa, am inlocuit turbina si am ramas cu fumul, si cred ca si papa mai multa motorina. Corectia injectoarelor in grupul 13 este situata in jurul valorii de 0 la toate 4 injectoarele iar in grupul 18 parca am valoare de 0.0 pe toate 4 casutele (teste facute cu motorul cald la 80 grade in relanti).

Ceva sugestii ar fi foarte bine venite.

P.S.: motorul trage bine dupa parerea mea. Masina este cea din semnatura 1.9TDI-PD 85KW AJM

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat joi masina cu ajutorul colegului AL Bundy si nu mi-a dat nici o eroare.Singura chestie pe care am observat-o este ca pe bord imi arata 90grade si pe laptop 73grade.Ideea este ca senzorul de temperatura da aceeasi valoare atat la motor cat si la instruments.Sa fie defect senzorul G62?

Sonda de apa e compusa din 2 senzori : G2 si G62, acestei sonde mai spunandu-se chiar si G62 simplu si impropriu. G2 trimite informatia spre ECUsa stie calculatorul cat de cald e motorul), iar G62 trimite informatia la acul de la bord. Mai exact de aia sonda de apa are 4 fire, 2 sunt pentru senzorul G2 si 2 pentru senzorul G62. Senzorii indica un pic diferit, iar pe bord cand urca acul la 90 sa stii ca are 70. Peste cateva minute vei avea cu siguranta 90. Cand sta acul la 90 e ca un indice de siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Cred ca discutia cu vicius continua aici. Mai devreme, astazi, pe mess il contraziceam in legatura cu cei doi senzori. Mie la scanare mi-a dat g62 pe motor si g2 pe instrumente, deci g62 duce info la ECU si g2 la acul din bord. Acum trebuie sa vina cineva mai experimentat sa ne lamureasca, deoarece daca e cum spun eu, la o scanare cand apare eroare pe g2 nu e mare problema, in schimb pe g62 ECU citeste o valoarea gresita a antigelului si consumul este calculat gresit, din acest motiv apar variatii la ralanti, consum marit...In cazul defectarii lui g2 apare fenomenul de cadere a indicatorului(acului indicator) la 0 si revenirea la 90 in cateva secunde.. Un scan atasat pentru a vedea g62 pe engine

NYK_14.04.09.doc

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut log la masina. observasem de mai demult ca atunci cand cuplez clima scade turatia. pe vag com imi apare pe ECON 840rm si cu clima cuplata 800. La syncro angle 1,1 grade. Atasez si injectoarele : ECON si AUTO(clima)

post-15891-1248978895_thumb.jpg

post-15891-1248978910_thumb.jpg

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

Ce nu s-a spus, dupa schimbarea senzorului G62, se curata si supapa EGR si galeria de admisie.Tubulatura de pe admisie optional,numai asa, de......glorie.

Dani ab

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu si turbina, sau si rezervorul, sau si praful de pe bord. Ce treaba are G62 cu egr sau tubulatura de admisie. Sa fim seriosi. Nu au nicio legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=11145 Postu 5.

Este una din cauze care duce la depunere de calamina pe corpul supapei EGR. Dar numai la anumite coduri de motoare apare fault emission workshop din cauza senzorului g62. Nu stiu care exact.De la cele de 90cp pina la 116cp.

Este logic sa se incarce cu mizerie, mai ales atunci cind valva EGR lucreaza si cind nu trebuie.Si se stie, mai toti care am avut probleme cu senzorul g62, a trecut ceva timp pina l-am schimbat.

De asta am recomandat sa se curete admisia si valva EGR.

Dani ab

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

Am si eu o problema cu relantiul dar nu mereu, se simte mai rau cand este in sarcina (tiptronic), joaca intre 9000 si 9500 iar cand ajunge la 9000 zici ca da sa moara incepe sa trepidze si pe urma urca la 9500 si iar scade iar daca o scot pe neutru joaca ff putin acul.

Ce parere aveti, cine ar fi vinovatul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passatul nu-i masina de curse, cred ca ai incurcat cifrele. Poate iti oscileaza relantiul intre 900 rpm si 950 rpm. Pot fi mai multe cauze. Ex. senzorul de temperatura antigel G62. Oricum nu ar strica o scanare cu Vag-com la tine fiindca la 900 rpm nu ar trebui sa simti trepidatii, ele ar trebui sa apara undeva sub 800 rpm la masini folosite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate 900rpm, nu stiu unde mia fost capul :icon_thumright: , chestia e ca la mine fiind tiptronic se simte puternic cand este in sarcina, pt ca ia in sarcina sta pe la 950rpm iar cand scade la 900rpm se simte destul de puternic iar cand o scot pe N nu se mai simt variatiile de turatie si nici trepidatii doar ca se misca ff usor acul de la turometru, iar senzorul G62(e cel de la antigel din cate stiu eu) abia ce l-am schimbat de cateva luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam si eu probleme cu relantiul. Oscila intre 820 rpm si 841 rpm, cu motorul rece la 820 rpm se simteau deja trepidatii minuscule si cateva plastice intrau in rezonanta cu motorul. Nu era tragica situatia dar ma enerva.

Am eliminat problema in felul urmator: am schimbat pe Vag-com valoarea de fabrica a relantiului 32768 (teoretic corespunde pt 903 rpm) la 32785 sau 32787. Acum la pornire imi oscileaza cateva secunde (max 10) intre 840rpm si 861 rpm dupa care se stabilizeaza la 840rpm, daca nu te uiti pe vag com sau pe turometru nici nu iti dai seama de oscilatie.

La mine functioneaza cu aceasta valoare dar nu este asa de simpla treaba, am incercat aproape toate valorile intre 32768 sau 32800 pana am ajuns la valorea mai sus mentionata. Daca scad sau urc valoarea cu o cifra imi apare iarasi oscilatia de 21 rpm. Este o metoda in stare de test la mine dar functionala de vreo 3 saptamani. Dupa ce vine frigul si vad cum se comporta o sa dau un verdict mai "oficial" referitor la solutie.

Bafta

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut ! Am o usoara oscilatie la relanti , nu trepideaza motorul , masina merge normal , porneste la sfert, doar acul turometrului se misca(ca atunci cand opresti/pornesti ac-ul).Nu simt nici o vibratie , doar vad acul ca pulseaza.

Cu masina merg doar de vreo 2 ori pe luna , cat sa-i incarc bateria.

O fi de la motorina sau G62 ?Nu am observat sa scoata fum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut.am si eu o problema care ma saracit de bani.imi variaza turatia la relanti si scoate un fum ciudat.daca dau drmu la clima face rau de tot.in acelasi timp se aude si egr-ul ca o broasca.am schimbat urmatoarele piese:intercooleru,n75 care actioneaza egr-ul din cate am inteles,egr-ul si inca un senzor si nimic.masina face la fel.stiti ce ar trebui sa fac ms.mai am o intrebare.egr-ul se poate anula cu vag'ul.ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca nu ai undeva tubulatura sparta. Cea mai simpla metoda de diagnosticare: strange, sugruma tubulatura si pune pe cineva sa tureze masina pana la 2500 rpm si vezi daca se intareste sau daca auzi undeva un fasait. EGR-ul este actionat de N18, N75 actioneaza actuatorul turbinei. Turatia la relanti poate varia si din cauza senzorului de temperatura a apei G62. Cel mai simplu EGR-ul il poti anula scotand furtunul din el, dar ATENTIE trebuie sa obturezi capatul furtunului de vacum ramas liber. Eu am bagat o biluta de rulment in furtunul flexibil cu tesatura care vine la capsula EGR dar il voi scoate ca nu-mi place cum se comporta pe la 1700-1800 rpm fara EGR. Vibreaza mai tare masina, asa ca mai bine suport zgomotul infernal facut de EGR in sarcina.

Bafta

:) Daca cautai putin printre topic-uri ai fi gasit toate raspunsurile la intrebarea ta.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms foarte mult pt raspun.ce ma indrumati sa mai schimb acum??sa schimb senzoru de temperatra sau n18?ce ar fi mai indicat?ms foarte mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu prima data as incerca sa cresc relantiul undeva la 850 rpm cu Vag-com. La mine prin aceasta metoda au disparut variatiile, am setat la 841 rpm. Daca nu da rezultate urmeaza schimbarea senzorului de temperatura, costa vreo 60-70 RON daca bine stiu. Deocamdata lasa in pace EGR-ul, daca il anulezi nu are nici o influenta asupra variatiei relantiului, in schimba daca functioneaza defectuos s-ar putea sa aiba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema mea este ca si egr-ul se aude cand imi variaza turatia.daca scot furtunasu de la egr nu mai face nimic e ok.eu masina o fac la casa vw si dupa ce mi-au schimbat intercooleru valva n75 si egr-un cred ca asta mi-a facut mi-a marit relantiul.acum imi mai face probleme numai cand este rece dupa ce se incalzeste nu imi mai face probleme.eu sunt in spania si nu vb foarte bine spaniola ca sa explic exact ce sa imi faca.oricum mie nici innainte sa schimbe toate astea pe tester nu dadea nici o eroare si nici acum.tu ce zici sa schimb si senzoru de temperatura.ca nu mai stiu ce sa fac ma mancat maisna asta.ms mult pt raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut, am un passat 1.6 ALZ si am o problema, daca de ex turez masina pe loc, dupa ce iau piciorul de pe acceleratie, si scade turatia, scade pana pe la 600rpm dupa care se accelereaza singura pana pe la 1500rpm, dupa care se stabilizeaza relantiul pe la 900-1000rpm, problema asta apare si in mers daca calc ambreajul si o las la relanti, nu tot timpul face asa, numai cand o apuca......si inca ceva mi sa aprins si ceck engine, care nu sta tot timpul aprins, dar am observat ca, consuma mai mult cand e aprins..........in rest masina merge perfect.....aveti idee ce poate fii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de acceleratie trebuie curatata si recalibrata din tester

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema la prima pornire.

Scoate in exces fum alb gri - nici nu stiu sa definesc culoarea deoarece este si abur.

Eu sunt sigur ca este un injector mai lenes, scoate fum pana se incalzeste motorul putin sau pana o turez 10 sec la 2500r/min.

Concluzie: se poate readapta injectorul sau ceva de genul asta?

Masina este 1.9 TDI-PD AJM cod motor 85Kw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei,injectoarele se schimba nu se readapteaza!Merita sa incerci cu un reglaj al culbutorilor ce actioneaza injectoarele,dar nu inainte de a verifica bujiile incandescente!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sal. am si eu o problema tot de genu asta. uneri cand e la relanti scade turatia pana la 850 rpm-800 rpm , uneori chiar si creste. eu am modelul b5.5 din 2005 cu motor de 2.0 tdi cel cu 136 de cai si am EGR electronoc. are careva idee ce pot sa ii fac? ms anticipat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Administrator

Userul RaulPassat este inca in validare si nu poate posta, de aceea voi pune problema lui asa cum am primit-o prin PM:

"Buna, am si eu o problema cu passatul meu, oscileaza relantiul intre 900-500 iar daca nu accelerez moare motorul. Asta doar cand e rece motorul, la pornire, apoi merge normal.

Am fost cu ea la test si mi-a aparut ceva eroare la senzorul ax cu came, mi-a curatat contactul de la mufa aia dar fara nici un rezultat.

Mentionez ca la un moment dat am avut scos furtunul de la vacuum si l-am bagat inapoi. Acuma eu as schimba senzorul de la axul cu came dar mi-e ca nu rezolv nimic si e destul de scump si nu l-as schimba degeaba.

Ceva sugestii?

Apropo, Passatul e din 2000, motor 1.6 benzina. Multumesc."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!