Jump to content

Turatie variabila la relanti si exces de fum


baiatucupassatu
 Share

Postare recomandată

Sal! vin si eu cu o problema la Passat-ul unui prieten. Din cand in cand se tureaza singur, pe la 1200 de ture si ramane asa o perioada. Poti sa il opresti, sa ii faci orice ca nu isi revinde decat cand vrea el. Totodata, la EGR are si zgomotul "oac-oac" (prietenii stiu ce e....). Sa ii scot furtunasul de la vacum, si sa mearga cu el infundat, o perioada? Motorul e 1.9 tdi de 110 cp pe un 4Motions si EGR-ul e altfel decat al meu (pompe dusse), ca i l-as fi pus de proble, sa vdm cum merge (si al meu e murdar de ulei, banuiesc ca e pe duca.....).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un vag com pe el . Probabil vre-un senzor (probabil de temperatura) transmite informatii eronate .

Egr-ul trebuie inlocuit.

O.T.

Incearca sa nu mai folosesti limbaj de MIRC ca iti dau na-na "mozii".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare

problema cu turatia variabila si un pic de fum o am si eu, si asta doar dimineatza sau cand masina sta foarte mult oprita, dupa 2-3 min in care masina se incalzeste, merge minunat. Imi explodeaza capul de nervi, si asta dupa ce i-am schimbat EGR, valvele n18 si n75, am Pus VAG COM......nici macar o mica eroare, toate sunt in parametrii (injectoare, bujii, debitmetru).

este normal ca sfera de vacuum sa se miste, sincer eu pe ea o banui ca fiind cea defecta,

merg din aproape in aproape sa gasesc problema, dar ma cam seaca de lovele :lol:

Ce am observat eu, nefiind calificat ca mecanic, cand motorul fluctueaza se aude ca si cum ar pierde aer sau trage aer fals, undeva in dreptul turbinei. Sincer sunt dezamagit total pt ca nimeni nu-mi poate da un raspuns sau sa-mi gaseasca problema.

Asa ca apelez la voi, poate a reusit cineva sa gaseasca rezolvarea, avand aceleasi manifestari ca ale masinii mele.

Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru de aer l-ai schimbat?si mie mi se tura doar la rece si imi scotea un fum de te ustura ochii.

am curatat admisia si acuma e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat toate filtrele, si nu s-a rezolvat nimic.

Problema este ca atunci cand motorul este rece imi intrerupe, zici ca am dacie....dupa 5 min merge perfect.

Ma depaseste total. Am mai fost si la cateva service`uri si nu m-au lamurit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai uitat sa ii tragi socu ;)

S-ar putea sa ai problema la sonda de apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema mea este un injector......din nefericire !! :icon_thumright:(

foarte ciudat, VAGCOM nu-mi arata ca eroare, doar ca at cand este rece valoarea pe injectorul 3 este foarte mare ceva de genul 2.99 fata de celalalte care variaza pe undeva la 0.30 - 0.60 .

cum se incalzeste un pic, se amorseaza isi revine.

multam oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masurarea pe grupul injectoarelor (13 parca) se face cand temperatura apei este peste 80 de grade .Deci la rece datele citite pot iesi rau si pentru o masina cu injectoarele bune.

Aceeasi problema o am si eu timp de 10-15 secunde cand pornesc motorul si afara temperatura este mai jos de 10 grade si cele 10-15 secunde se prelungesc daca temperatura este sub zero grade. Incearca sa desfaci capacul de la culbutori si sa cureti putin mufele de la injectoare. S-a scris pe forum despre cum se face ...sau apeleaza la un meserias.

Oricum un lucru e de mentionat. Masurarea injectoarelor sub temperatura normala de lucru nu releva nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A venit frigu si am si eu probleme.Dimineata cand e motorul rece porneste ok dar dupa cateva secunde are un mers neregulat si scoate un sunet ca si cum ar merge in 3 pistoane.oare ce se intampla?Dupa ce se incalzeste motorul pe la 30-50 gr nu mai am probleme.Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Cea de-a doua problema cu limp mode-ul a avut ca si cauza un furtunas de vacuum care actiona o valva care elibereaza surplusul de presiune de la turbina. Deoarece era putin indoit acel furtunas se autoobtura cand masina era in sarcina mare si nu se deschidea acea valva destul de mult.

Esti dragut te rog frumos sa detaliezi procedura cu furtunasul de vacuum, cam pe unde este el si cum arata??!! am aceeasi problema si intai as incerca s-o rezolv indreptand furtunasul.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In sfarsit am gasit un topic unde se povesteste de relanti. :)

Cu frigurile astea cum pornesc masina se tureaza motorul din start pana la 1500rot/min si scade instantaneu la 900 ture, dupa ce se incalzeste putin la 800 ture.

Faza asta o face de cand a cobarat temperatura sub -2-3 grade inainte a mai facut-o o singura data cand i-am dat de 2 ori contact inaite sa-l pornesc. In mod normal se aprinde becul de la bujie 3-4 secunde atunci porneste normal dar daca sta aprins mai mult de 5 secunde (ex. temperaturile din zilele de azi) atunci imi face faza asta. Scoate si putin fum negru imediat la pornire dar dispare instantaneu.

Explicatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura (G62) ? :)

Vezi ca asta daca imbatraneste, are o functionare foarte ciudata. Mie nu-mi dadea eroare. Dar imi varia foarte mult turatia la diferite temperaturi. Concluzia? G62 decalibrat, cu variatie neliniara in functie de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare , si mie mi se intampla ceva "miraculos" de o vreme. cand pornesc motorul nu neaparat rece (faza o facea si asta vara) imi mi se tureaza singura pana pe la 1300 rpm si sta acolo un timp . odata am accelerat si si-a ravenit iar odata si-a revenit doar dupa ce am oprit si repornit motorul... nu-mi dau seama de la ce poate sa fie pentru ca temperatura in bord o arata perfect (acul incremeneste mereu la 90 grade)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate mai tin minte cand l-am schimbat eu, era undeva pana in max 150 RON.

Sa fie neaparat cu carcasa verde, daca o sa il iei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiVL, nu conteaza ca iti arata perfect in bord. Si al meu arata perfect, dar la mine turatia scadea la 780 dupa ce se incalzea.

Cum am pus senzorul nou, si la pornire mergea mai finut.

Vlade, pretul era 100 ron cand l-am luat eu. Nu e o avere. Dar vorba lui Florin, sa fie verde, ca sa nu ai surprize.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Cosmin! Sa fie verde la culoare sau cum? Scuze dar sunt cam pe spate la senzorul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Cosmin pentru explicatie. astept sa iau interfata de la d-nul Voinea si apoi fac o scanare sa vedem ce are. presupun ca daca e sa fie defect o sa iasa eroare. totusi nu a mai facut de mut tip chestia asta si acum mai ales ca a fost frig......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu da nici o eroare. Daca da eroare, e intrerupt complet. Ori, acest caz il intalnesti la 1/1000 din cazuri, poate.

Vlad, e un verde-mustar mai inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema foarte grava la un passat 2002 1.9 TDI 101 CP 140000 km parcursi

In timp ce mergeam cu masina a inceput sa se tureze singura si sa scoata foarte mult fum. Am reusit sa trag pe dreapta si am oprit motorul dar tot imi scotea o gramada de fum alb. Dupa un timp a incetat sa mai scoata fum. Am tractat-o pana acasa apoi am vorbit cu un mecanic si problema era k se stricase pompa de motorina care mi-a bagat motorina peste ulei. Nivelul uleiului amestecat cu motorina pe joja era cu mult deasupra nivelului normal (cred k pe undeva la jumatatea lungimii jojei).

Pompa de motorina era facuta praf in sensul k se rupsesera kteva bucati din ea. Am facut skimbul de ulei si

am crezut ca totul e ok dar knd am ambalat motorul iar a inceput sa se tureze singur pana pe la 4000-5000 rpm.

Apoi am skimbat garniturile de la pompele duze si incredibil totul parea in regula.

M-am plimbat vreo 30 de minute dupa aceea si deodata iar acceasi problema - a inceput sa se tureze singura Am tras pe dreapta am oprit motorul si iar acelasi fum alb in exces + faptul ca iesea fum din turbina. Mentionez ca nivelul uleiului a ramas constant in tot acest timp in sensul ca nu a scazut. Apoi cand am incercat sa o pornesc imi tremura foarte rau masina si scoatea foarte mult fum alb. Am pus din nou testerul pe ea si imi arata injectorul 2 blocat. Am facut rost de un injector nou si cand l-am montat aceeasi problema : fum alb si la terster nu arata nici o schimbare.

O fi posibil sa se fi produc vreun soc hidraulic atunci cand s-a stricat pompa de motorina? CE trebuie facut in acest caz?

Credeti ca este din cauza turbinei?

Sau e posibil sa fie din cauza EGR-ului acest exces de fum? Din cate am citit se poate proba prin scoaterea furtului si astuparea lui. (imi puteti oferi mai multe informatii? ) EGR-ul trebuie curatzat sau schimbat?

Sau trebuie sa desfac chiulasa sa vad despre ce e vorba. O fi vreun piston care nu mai merge?

Ce sfaturi imi dati?

Va multumumesc mult si astept raspunsul dumneavoastra.

Am uitat sa adaug faptul ca de la nivelul EGR-ului se scurge ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bagi o bila pe furtunasul de sus, de la comanda EGR si vezi daca mai face.

Acum am citit mai atent problema ta si din ceea ce spui, turbina nu e. Daca era turbina, nu mai puteai controla motorul din pedala. Se tura singur excesiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu ai ulei in intercoler si pe furtunele ce merg la el, de obicei cand se tureaza singur la 4000 o ia pe ulei,. daca o lua pe ulei o opreai doar in viteza, dar e curios ca ai putu sa o opresti de la cheie.

Se mai tureaza cand primeste aer pe instalatia de motorina. injectorul numarul 2 dupa ce l-ai schimbat tot asa iti zicea pe tester, ca e mort?

Poate sa fie de vina mufa de la injector sau cablaju

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi problema o am si eu pe un passat 1.8T din 2001. Cand pornesc motorul, turatia variaza, scade pana la 600 si variaza usor pana se stabilizeaza la 800. Am patit in timp ce mergeam, sa se opreasca motorul. Ex: Urma sa opresc la semafor, schimb din 3 in 2 , si moare. Sau scot pe liber si turatia in loc sa se opreasca la 800, se duce la 600 si uneori moare.

Idei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tdi-urile cand o i-au pe ulei trebuie sa se poata opri de la cheie,care oprire da comanda la valva de intake manifold sa obtureze absortia de aer spre motor si astfel moare linsitit,daca la incercarea de oprire el ramane turat,inseamna ca ai o problema legata ori de vacuum,ori comanda electrovalva oprire,in acest caz se opreste bagand in viteza dar intra alte riscuri aici...

pt SPARGTOT:cum adica iesea fum din turbina?cum ti-ai dat seama?

Modificat de calin_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!