Jump to content

Turatie variabila la relanti si exces de fum


baiatucupassatu
 Share

Postare recomandată

Si eu ma gandeam ca totusi clapeta aia trebuia sa-si faca treaba. Deci in cazurile candopresti motorul bagand in viteza e clar ca acea clapeta nu merge.

Asta ma duce iarasi cu gandul la turbina. Tot acolo e buba.

Iar daca iesea fum din turbina, banuiesc ca vaporii de ulei si turatia mare ar fi crescut mult prea mult temperatura din ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru sugestii

Problema mea nu este cum sa actionez sa opresc motorul atunci cand mi se tureaza singur si care este cauza acestei turatii si ce trebuie sa fac pentru a preveni acest lucru?

O a 2-a problema ar fi cum reusesc sa scap de acel fum sau care este cauza producerii?

Intreabare pentru Cosmin: Ce fel de bila bag (de fier, de plastic) si pe ce furtun? Pe acesta din imagine?

Bag in asa fel incat sa ramana acolo adica o intepenesc?

Intrebare pentru Zabin: Imi poti trimite o poza in care sa vad unde anume este localizat intercooler-ul?

Da la fel arata la tester ca injectorul 2 tot blocat este chiar daca l-am schimbat.

Calin_bm zici ca am o problema legata de vacuum. Cum pot remedia aceasta problema sau cum pot depista ca aceasta este cauza? Nu iesea fum din turbina propriu zis ci de la chestia legata de turbina.

Am pus aici o a 2-a poza cu elementul din care cred eu ca iesea fum. Pozele sunt orientative deoarecea cea mica gasita este de la o alta masina. (Imi cer scuze ca nu este foarte clara dar acum sunt la Bucuresti la facultate iar masina este acasa si nu ii pot face poze)

Va multumesc inca o data pentru ajutor.

post-42057-1235133539_thumb.jpg

post-42057-1235133568_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bila o bagi pe furtunul ce intra pe sus in ciuperca de la EGR, adica exact cel marcat de tine. De metal e ok. Diametrul ales astfel incat sa intre doar putin fortat, s-o poti scoate si inapoi daca e cazul. Cauti celalalt capat al furtunului (are doar vreo 25 de cm) indicat de mine, unde intra pe un tub de plastic.

img0060abj4.th.jpg

Uite si intercoolerul:

dsc00051nu1.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa vorbesc cu fratele meu si mi-a facut poze ca sa fiu mai explicit

In prima poza este suprins elementul din care iesea fum dupa ce am mers ultima data cu masina 30 de minute si a inceput sa se tureze singura si sa iasa fum.

20022009001nq9.th.jpg

In aceasta poza apare EGR-ul din care se scurge ulei si care a picurat ulei si pe elementul din prima poza

20022009004yd6.th.jpg

Aceasta poza este a motorului de ansamblu

Astept sugestii la cele 2 probleme ale mele.

Va multumesc!

post-42057-1235137619_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa ne intelegem. Care este elementul din care iesea fum?

Ca in prima poza eu vad EGR-ul.

Sau e vorba de ultima poza - racordul flexibil plin de ulei dintre turbina si catalizator (ultima poza)?

Daca e vorba de racordul ala (flexpipe), la cat e de imbacsit de ulei, e si normal sa iasa fum cand se incalzeste. E irelevant faptul ca iese fum din el. Atat doar ca dupa cateva faze dinastea, o sa trebuiasca sa-l schimbi. Uleiul ala mult care se prajeste pe el il ataca foarte tare.

Ce e curios la motorul tau: racordurile de la furtunele de presiune turbo-intercooler-EGR sant cu coliere.

Adica precum la Passat B5. ;)

Nu ca ar fi un lucru rau. E chiar foarte bun. Nu mai ai scapari pe la ele. La B5.5 sant cu sigurante (din cate stiu eu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tdi, cand o ia pe ulei nu se poate opri doar in viteza, nu mai are treaba cu aeru se arde uleiul din capu pistonului de aia se si tureaza la maxim

in timp ce ii faceam un test la o masina la servici a luat-o pe ulei, am putut sa o opresc doar in viteza ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ordinea introducerii de mine a pozelor nu a concis cu cea afisata. (am ales atachment pentru prima poza iar apoi ImageShack pentru celelalte 2)

Din acel racord intre turbina si catalizator iesea fum dar vad ca e irelevanta aceasta chestie ;)

Va puteti uita daca nu cumva este vreun furtun nepus la locul lui?

In cerculetul verde de la nivelul EGR-ului trebuie bagat un furtun, nu?

Ms mult

http://vwforum.ro/index.php?act=po...=74&t=32605

post-42057-1235153970_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scoate furtunu de pe capsula, si bagi in furtun un surub si il infiletezi sa intre ermetic, sau o bila cum a zis cosmin

post-18438-1235155199_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin - la B5.5 toate furtunele flexibile de pe circuit sunt prinse cu sigurante, capetele flexibile de tubulatura de plastic sunt prinse de niste cleme/coliere cu strangere, exceptie facand racordul la turbosuflanta unde este colier. Cel putin la masina mea din semnatura unde totul este original.

Spargtot - daca nu ai un furtun pus la loc nu trebuie sa iasa fum in locul lui, turatul cu iesitul fumului de la racordul flexibil nu prea are tangenta, trebuie schimbat racordul

Daca la EGR daca nu se prelinge uleiul ci se vede cum picura de acolo atunci si acela trebuie schimbat dar din vaporii de ulei nu ajunge atat acolo incat sa picure.

Ca concluzie dupa cele vazute si descrise in posturiletale tale: motorul acela sigur nu are 140000km dupa cum arata, fumul alb si autoturarea sunt semnele cedarii turbinei. Sper sa nu am dreptate cu turbina, ca sa fi sigur vezi nivelul de ulei si demonteaza racordul la iesire din Intercooler, vezi daca curge ulei de acolo.

Cel mai bine ar fi sa se uite un mecanic bun la el, sa nu-l mai pornesti ca daca ajunge prea mult ulei in cilindrii iti strici si chiulasa.

Bafta

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

msanyix, exact asa stiam si eu. Insa uitandu-ma la racordurile lui spargtot, sant ca si la mine (B5), adica prin coliere. Oare a fost schimbata toata tubulatura aia si n-au gasit la dezmembrari decat de B5? E doar o teorie.

In cerculetul verde de la nivelul EGR-ului trebuie bagat un furtun, nu?

Nu e niciun furtun acolo. In gaura aia e tija de la clapeta ce inchide aerul in EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult msanyix, Cosmin , Zabin si tuturor celor care mi-au dat sfaturi O sa incerc sa fac ce mi-ati zis voi.

msanyix ai zis ca "din vaporii de ulei nu ajunge atat acolo incat sa picure." Si atunci din ce cauza ar putea fi ulei acolo?

Intrebare pentru Zabin dar si pentru toti ceilalti: din ce cauza o ia pe ulei? Ce trebuie sa fac pentru a preveni acest lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un caz: masina rece porneste la prima cheie (fara probleme) dupa care pana ajunge sa se incalzeasca face urmatoarele:

- daca e lasata sa mearga la relanti are o perioada de 3 minute (cronometrat) in care turatia de relanti variaza (dar nu prea mult, e ca un fel de neregularitate a motorului) si scoate un fum alb-albastriu, care miroase a motorina nearsa. Dupa 3 minute motorul se stabilizeaza dintr-o data - daca pana la acel moment avea variatii, din momentul respectiv motorul suna altfel, constant - si nu mai scoate fum.

- daca pornesti cu ea de pe loc, merge normal dar in momentul in care te opresti la stop, relanti-ul o ia razna si scoate fum, asta atata timp cat e rece. Dupa ce s-a incalzit merge absolut normal.

Nu am scanat-o inca cu VAG-COM-ul, dar cam la ce ma pot astepta?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzoru temperatura apa (G62) cam alea sunt simtomele cand e dus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu. G62. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce intelegi prin variaza dar nu prea mult? intre 800-900 rpm? 800-1000? sau cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand G62 isi face de cap, turatia poate varia oricat de mult. Totul depinde de cat de tare s-a defectat.

Mie imi varia intre 820-850 doar la cald. Altora le variaza de la 900 pana pe la 1300. Deci totul depinde de senzor in sine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am filmat cu telefonu la 1 minut dupa ce am pornit masina. La inceput se poate observa fumul si dupa am filmat turometru ca sa vedeti cum (dupa parerea mea) turatia este variabila chiar daca numai ff putin.

Dupa ce se incalzeste nu mai scoate fum deloc. Afara erau -3 grade deci o parte sunt si aburi (cred). Pe tester nu imi arata nimica.

Filmulet: AICI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlade, aia nu e variatie din cauza lui G62. Aia e din cauza ca e rece motorul si are anumite mici intreruperi in functionarea injectoarelor.

Iar fumul ala si eu il am imediat dupa pornire, la motor rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmine! Mi-ai luat o piatra de pe inima sincer. Eu eram pe cale sa imi iau un G62 dinala. Numa G62 visam noaptea :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul care-l scoate la inceput are miros intepator? Miroase a motorina nearsa? BTW, la 5.5 am incercat sa ajung la G62, in principiu ar trebui sa fie in spatele blocului, intre motor si peretele ignifug, dar eu nu gasesc nimic acolo. O fi din cauza ca e automata si are un circuit suplimentar de incalzire (nu are cele 3 bujii electrice de incalzire, ci un radiator pe conducta de EGR care impiedica tot accesul pe langa galerie si turbina)? E foarte greu de vazut in spatele EGR-ului si a conductei de aer. Daca aveti vreo idee/sugestie pe unde asi putea gasi G62-ul fara a da jos jumate din motor, va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si la mine se manifesta ca la voi, cu motor rece imi scoate fum,variaza turatia si are un miros intepator de motorina nearsa.Dupa ce se incalzeste nu mai scoate fum,turatia nu mai variaza dar in schimb tot miroase a motorina nearsa.Stie cineva care ar putea sa fie cauza?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand face asa scoate furtunul de la EGR , dupa parerea mea senzorul de temperatura nu influenteaza motorul atat de tare sa scoata fum si sa" galopeze" motorul, cel mai probabil este de la functionarea defectuasa a EGR-ului sau a comenzii acestuia [electrovalva de comanda]sau mai sunt verifica cu VAG-ul temperatura la motorina sa nu fie mai mare de 100 grade :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult la amandoi, saptamana asta vreau sa merg la cineva sa pun vagcom-ul sa vad ce imi arata acolo.Apropo,ce ar trebuii sa imi arate pe vagcom,o eroare sau trebuie sa intru sa verific undeva anume?

Ma poate indruma cineva unde sa pot face o diagnoza completa in Buc?

Modificat de c o s m i n
post inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!