Jump to content

Problema Planetara Dreapta


Lord Nikon
 Share

Postare recomandată

se scoate planetara de tot de pe masina

se desfac colierele burdufurilor vechi (daca cele noi vin cu , coliere se si pot taia..daca nu se recupereaza)

se desface un cap de planetara

se baga burdufurile noi

se prind colierele mici cele de pe brat

se remonteaza capul de planetara desfacut

se baga vaselina

se prind colierele mari de pe capetele planetarei

se remonteaza planetara

 

spor la treaba

 

atentie ca se poate scurge ulei din cutie

Modificat de catalin_911
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc, apreciez ca vrei sa ma ajuti dar pentru a scoate burdufurile trebuie demontat capul planetar de pe tija.  asta e singura operatie care imi da batai de cap. am vazut ca la logan are niste caneluri pe capatul tijei pe care se afla o siguranta la care nu ai acces ea fiind in corpul capului planetar. de regula se foloseste o presa speciala dar de cele mai multe ori lipseste cu desavarsire asa ca se bate in cap pana iese. ma gandesc ca nu ar fi diferita treaba la masinile noastre... de asta am intrebat sa vad exact sistemul de prindere al tijei de cap. nu e necesar sa demontez planetara dinspre cutie ca sa schimb burdufurile, se scoate doar din fuzeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acelasi principiu

 

depinde.daca vrei sa il schimbi si pe cel dinsper cutie ca si ala este copt nu vei putea fara sa o scoti.

daca tot te apuci de umblat schimbate pe ambele

Modificat de catalin_911
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambele as vrea sa le schimb. treaba e ca am tija putin curbata de la un accident mai vechi asa ca o sa o demontez de tot sa incerc sa o indrept cumva. daca tija are aceeasi grosime peste tot teoretic ar putea fi schimbate ambele burdufuri printr-un singur capat. la demontarea capatului dinspre cutie e posibil sa curga ulei din cutie? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tija fiind?     planetata?     daca da nu vad cu ai putea sa o indrepti decat la cald.

daca o faci la cald o vei decali si pot apare alte brobleme. :rules: nu am auzit la nimeni sa faca treaba asta sau cel putin nu cred ca a incercat nimeni.

 

sfatul meu este sa mai mergi asa cu ia pana faci rost de bani si o schimbi toata

 

da tija are aceiasi grosime peste tot dar la burduful din capatul dinspre cutie iti va fi f greu sa bagi vaselina si sa mai prinzi si colierul acesta fiind aproape lipit de cutie...spatiul va fi insuficientn si f greu le lucrat.

ulei nu va curge mult avand in vedere ca masina va sta pe cric....o ridici mai mult (eventual foloseste o capra)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De indreptat nu ai nici o sansa. Dinspre cutie daca o demontezi nu va curge ulei deloc ca e despartit lichidul de un semering. In capatul dinspre cutie ai in capul planetarei o siguranta zegher care o scoti dupa care iti iese ansamblul de articulatie, mare grija sa ti ansamblul drept sa nu-ti iasa vreo bila ca e nasol de bagat la loc.

Modificat de ass1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna seara. Am si eu o problema cu planetara din dreapta. Mentionez ca am un golf 3 1.8 benzina 75 cai. Intrebarea mea este de pe ce model s-ar potrivi. Merge dupa golf 3 1.9 diesel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi pe autokarma daca corespund diametrele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact aceeasi problema o am si eu.dar as vrea sa stiu daca se potrivesc planetarele de la golf 3 1.9 tdi din 1994 cu cele de golf 3 din anul 1997

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut, am o problema pe partea dreapta , am joc in planetara pe vertical ( mentionez ca le-am desfacut odata cand mi-am schimbat ambreiajul si caseta de directie ) si la hop-uri parca bate cineva cu ciocanul pe dreapta . Ce ar trebui sa verific ? Mersi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce auzi tu e posibil sa fie placutele de frana care joaca in etrier.Daca ai schimbat placutele de frana si erau din acelea la care le pui tabla dinaia...si nu ai pus-o ..la hopuri se aude asa..fier pe fier.Eu asa am patit...am fost la o gramada de mecanici..au tras pe acolo de roti,de planetare...nu aveam nici un joc pe nicaieri.Si cand au dat roata jos..au descoperit de unde era problema :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema , era un surub slabit de la brat/bascula , pe care tocmai mi le-am inlocuit  acum 2 luni .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, revin cu problema , am observat ca am joc la capul de la planetara dreapta dinspre cutie daca trag de ea pe vertical de deasupra motorului , dar daca trag tot de deasupra motorului spre capul de planetara dinspre roata nu am joc , si cand merg se aude huruit pe partea dreapta . E necesar sa schimb capul de planetara dinspre cutie ? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Huruitu poate sa vina si de la rulmentu din fuzeta in curbe se aude mai accentuat,iar cu capu de planetara dinspre cutie nu are voie sa se miste de sus in jos, schimba-l unu nou cu tot cu burduf este intre 110-160 depinde de marca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rulmentul l-am schimbat acum o luna , si huruitul a mai disparut , dar tot se aude ceva , o sa mai schimb si capul de planetara poate dispare cu totul . Mersi de raspuns ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urca masina pe o rampa si loveste cu un ciocan de cauciuc pe sub masina si vezi de unde poate sa provina alta galagie in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Aceasta problema am si eu cu planetara pe partea stanga.
Nu stiu daca e planetara sau suruburile
Cand stau pe loc nu se aude nimic si nici cand o las pe liber....doar atunci cand intru in curbe se aude ca bate ceva langa roata din stanga fata
Nu stiu ce este
Puteti sa imi spuneti cate ceva sau sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adri An poti sa verifici burdufu de la planetara sa vezi daca nu este spart,este posibil sa se fii scurs vaselina si s-a bulit capu de planetara la interior. Simptomele descrise de tine i s-au intamplat lu fratimiu la un renault tot pe parte stg. Capu de planetara dinspre roata i s-a spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Salut,

Am dat jos planetara dreapta pentru a schimba simeringul de la diferential si am ajuns in situatia prezentata in poze : nu stiu cum sa dau flansa afara din diferential ; semeringul vechi de culoare verde e aproape complet iesit si nu il pot misca deloc ; nu stiu daca sub el e un stift sau nu ; din fata nu vad nicio siguranta ; cineva mi-a spus ca trebuie tras cu putere ca sa iasa  dar ca e greu de pus la loc ; am tras in limita rezonabilului fara sa fac parghie cu ceva dar in afara de micul joc din diferential nu se intampla nimic.

Stie cineva care e situatia concreta si ce ar trebui sa fac sa scot flansa?

Golf3 VIN WVWZZZ1HZRB003308 1.8 CL (benzina) 1993 cod motor ABS 90HP cutie manuala 5 trepte CHD.

In speranta unui raspuns rapid va multumesc anticipat.

flansa  profil.PNG

flansa fata.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in fundul flansei este un dop de tabla

dupa ce scoti acel dop de tabla,care se distruge cand il scoti si  o sa ai siguranta pe axul din cutie.

dar sa ai grija cand scoti siguranta, ca o sa fie un arc care impinge flansa in afara. 

 

asta este setul de reparatie, ca sa iti dai seama 

 

image.thumb.png.ef80c0133aa8170fcb76e66c4eccf987.png

 

image.thumb.png.55558373ce7d60d79f14b4605c1e864b.png

 

vezi ca ala verde nu e semeringul, este un tub de tabla, sa nu il deformezi, in el se monteaza semeringul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deformat in totalitate nu e doar buza exterioara cred ca e putin ciupita Daca se poate comanda separat ai cumva un cod?

Eu lucrez in Franta si cei de pe aici nu s fani Made in Germany Daca nu verfic cu un cod cat de cat corect risc sa primesc altceva

Multumesc oricum pentru lamurire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul este 020 301 192 A, dar nu o vei gasii niciunde, poarte doar la chinezi,

Mai bine o indrepti cat de bine poti si pui semeringul cu niste silicon sa etanseze pe exterior. 

E foarte greu de scos si foarte greu de montat acel tub 

image.png.f3b05424e897aef04943c21a7b109ea3.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E destul de mare piesa La mine n-a trecut de bordura dintre cele doua diametre altfel mi ar fi dat tot uleiul afara deodata cred

Dupa masa ma apuc de treaba Am sa pun silicon Nici nu stiu cum a iesit de acolo daca spui ca e foarte greu de scos

Codul 020 301 192 A l-am gasit pe auto-doc.fr ; in romania cred ca e autodoc24.ro ; de la VIKA

Multumesc inca o data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulei nu curge pe langa piesa asta. in interior curge pe la semering

ASta verde vine presata in cutia de viteze.

 

am uitat sa iti las codul setului de reparatie pentru semering   020 498 085 G, echivalent Febi 2065. Foarte important este dopul , fara el ajunge ulei in tripoda pe langa axul canelat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!