Jump to content

Audi B4 2.0 Cod Motor Abk


dorur
 Share

Postare recomandată

Buna tuturor! Avand in vedere ca am intrat de cateva zile in posesia unui AUDI 80 B4 AVANT 2.0E cod motor ABK am hotarat sa va spun mici probleme care le am (sper sa fie mici) si rog pe cei care pot sa ma ajute.

Singura problema care o am este legata de motor. Porneste cateodata greu. Poate fi de vina si contactul care trebuie sa-l apas putin altfel nu am nici o sansa si asta punand cheia intr-o anumita pozitie. Odata ce porneste cateodata imi urca si scade turatia la relanti. Fluctueaza intrea 800 si 1200 RPM. dupa 1 minut nu mai are nimic, dar odata ce pornesc de pe loc parca trage infundat. Scutura oleaca ca si cum nu s-ar alimenta cu benzina. Proprietarul mi-a zis ca a dus-o la calculator si i-au spus ca ar fi o problema cu injectorul de pornire la rece. Dupa 5 minute de mers masina merge brici dar parca se accelereaza cam greu. Trebuie sa ccelerez cam mult ca motorul sa ajunga la turatie mai mare in mers.

Inca ceva: consumul la drum lung este de 6.15% (atat mi-a iesit la drum lung de 500 KM). In oras inca nu mi-am dat seama cat imi. O medie combinata cu primul plin care l-am facut a fost de 8.15%.

Va rog sa-mi dati niste sfaturi vis-a-vis de probleme expuse de mine. Nu de alta dar m-am indragostit de masina asta si vreau s-o pastrez intr-o stare cat mai buna. Voi reveni cu noi amanunte in scurt timp.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa incepi prin a-ti completa profilul cu localitatea de unde esti . Incearca sa o pui pe Vag-Com sa vezi ce erori ai ca sa stii exact despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si schimbul de ulei. Am pus tot Mobil FE 5W-30.

Am fost la service si ala mi-a pus prea putin ulei in filtru si nu s-a amorsat. Am pornit motorul dar becul nu se stingea. Am lasat 30 secunde si am oprit. Am mai incercat asa odata si n-am mai continuat ca deja incepea sa bata motorul.

A venit alt mecanic sa vada ce are. Asta si-a dat seama ca celalalt mi-a pus prea putin ulei in filtru. A dat jos filtrul si l-a umplut complet cu ulei. Am dat la cheie si s-a stins in 5 secunde becul rosu de la ulei din bord. Zgomotul s-a atenuat pe masura ce uleiul a urcat din baie dar un mic tacanit mi-a ramas la tacheti cred. Ce-mi recomandati? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei nu se pune ulei in filtru ca sa il amorsezi,daca pompa este ok atunci t-il incarca in max.5 sec.De obicei se amorseaza numai filtrul de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca utilizezi norma corecta de ulei,ce folosesti tu acum este un ulei subtire si se utilizeaza numai iarna,iar vara iti trebuie mai gros.incearca sa folosesti un castrol gtx,eu de ex am acum 15w40 si merge super,nu bat tachetii nu am zgomote suspecte.am folosit si mobil 1 dar bateau tachetii cat era motorul rece.am pus si metabond si tot asa facea.nu cred ca e un efort f mare sa-ti schimbi din nou uleiul,avnd in vedere ca pui cam 3 litri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NORMA DE ULEI NU ESTE CORECTA LA TINE . EU am pus in motorul meu 5W40 si l-a cam consumat. Dupa ce am revenit la 15W 50 (nu 40) mootrul si-a revenit si tachetii (care sunt hidraulici ) nu mai bat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NORMA DE ULEI NU ESTE CORECTA LA TINE . EU am pus in motorul meu 5W40 si l-a cam consumat. Dupa ce am revenit la 15W 50 (nu 40) mootrul si-a revenit si tachetii (care sunt hidraulici ) nu mai bat .

Va multumesc pentru sfaturi. Asa mi-au zis si aia la service sa pun ulei mai gros ca 5w-30 e apa. Dar, repet, masina asta numai cu ulei din ala a mers si are 252.000 km si nu-mi consuma ulei. Completez cam 500 grame la 5000 KM. Am dat bani pe uleiul asta si nu vreau sa-l schimb asa repede. Poate in primavara am sa fac schimbul si atunci am sa pun 10W-40.

Pana una alta cred ca am sa trimit un e-mail la astia de la MOBIL sa vad ce ulei imi recomanda.

Va multumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FOARTE RAU ca proprietarul a folosit alt ulei decat cel recomandat de AUDI. Si daca vrei sa mearga bine motorul foloseste uleiul cu 50 in coada nu 40 cum vrei tu sa pui. De preferinta pune 15W50 daca vrei sa ai ungere buna si sa nu mai bata tachetii. Intr-adevar masinile mai noi de 1996 folosesc un ulei mai subtire, insa asa a fost proiectat motorul :mellow: BAFTA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!