Jump to content

Octavia 2 Vs Mercedes C-klasse


vtoderoiu
 Share

Postare recomandată

salut,

am Octavia 2 cu 2.0TDI, DSG, 2006, 16000 km. Masina corecta dpdv tehnic insa sunt dezamagit de finisaje, motor, service si garantie in RO. As vrea sa o vand/predau leasing. Ma gandesc sa-mi cumpar din Germania un C-klasse, din 2006, max 20000 km si automatic. Se gasesc la aprox 19000-20000 EUR, depinde de versiune (penultimul model, nu cel care a aparut anul acesta).

Stiti ceva de C-klasse-ul vechi? Probleme tehnice, motorul diesel este OK? Ati condus, aveti asa ceva? Oare merita sa incerc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine nu m-a dat pe spate vechiul model. chiar as prefera golful cu defectele lui, am mai discutat asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te-a dat pe spate - ce inseamna? la ce mod: design, tehnic? Ai avut C-klasse? Cunosti pe cineva care foloseste zilnic asa ceva sau este impresia ta pur subiectiva?

As vrea impresii de la cineva care are/cunoaste oameni ce folosesc vechiul C diesel. Interes: sasiu, punti, motorul diesel (ce fel de common-rail este), zgomote, probleme in timp, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...nu imi pare chiar un "versus" acest topic, de fapt, din ce am inteles, doresti informatii cu privire la C-klasse vechi. Ca versus nu cred ca are rost, oricat de pasionati or fi posesorii de Octi 2, daca ai bani si iti permiti sa-ti iei Mercedes, acesta va fi peste Octavia la toate capitolele (poate doar consumul sa fie mai bun la Skoda), mai ales un C de 20000 Km.

Eu am mers cu C220 si C200 de la firma si au fost unele din cele mai confortabile limuzine de clasa mica/medie in care m-am suit. Nu m-a interesat consumul (fiind de firma) dar motorul tragea bine iar finisajele si dotarile erau OK. Singurul lucru care mie personal nu-mi place la unele modele Mercedes, este aerul prea clasic. Modelele Avangarde insa sunt foarte OK si din acest punct de vedere. Nici una din masinile conduse de mine, nu aveau cutie automata, asa incat nu iti pot spune nimic despre asta. Masina insa statea pe sosea excelent, tinuta de drum si confortul interior fiind mult peste medie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce sa incep:

Consum 8 in Bucuresti normal, 10 in Bucuresti ultraaglomerat si semaforizat, 6 maxim afara, 4,5 la 140 constant in treapta a6-a cu tempomat.

Motorul de 2.2 este PD , pe lant fara schimbare de distriburie.

Se comporta extraoridnar din orice punct de vedere.

Foarte rezistenta (pana la 100000 nimic schimbat). La 100000 - rulmenti fata si 2 bielete.

Atentie: anumite modele au calculatoare de ESP model vechi si cedeaza usor. Nu costa decat 2000E si NU se gasesc SH.

Are multe in dotarea standard (cum ar fi tempomat si frigider)...foarte folositoare pt drumuri lungi si zile calduroase.

Iarna nu am intampinat greutati pe zapada dar aveam cauciucuri noi de iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si colegi si vecini (vecinii le-au dat pe ambele si C si E, erau cu tractiune spate si era ridicol, de la imposibilitatea de a iesi din parcare, pana la nenumarate probleme pe drum iarna pe zapada sau chiar ploaie, poate acum sa fie mai bine ca nu mai exista asa ceva in romania). cum am spus, in masina atmosfera e superba, nu auzi nimic de afara, motor foarte silentios (si in 200 si in 220, chiar si E-ul de 320 parca), "muzicantii" cand foarte frumos, relaxare. cam asta ofera. in rest nu m-a impresionat cu nimic. nu se simte ca o masina.

poate nu pot fi comparate ca si marca si clasa, skoda cu mercedes, insa depinde pt ce vrei masina. crezi ca la mercedes e service mai bun? crezi ca daca ti-a picat o piesa nu faci un credit? nu stiu daca parerile noastre conteaza cumva. nu spun ca in loc de mercedes as lua skoda, doar ca nu as lua mercedes (un model care nu mai are viitor) si cu motoare mici, as lua noul C 4matic sau S-ul 4matic, pe care o consider referinta.

intrebarea e, cu ce te-a dezamagit 2.0 TDI, care la mine la condus super sportiv s-a comportat foarte bine. de ce nu incerci audi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme la 2.0 TDI: trepideaza din ce in ce mai rau la relanti, am DSG si in ,,D", la primele semafoare mi se opreste motorul in mers daca nu o scot in ,,N". Eu suspectez volant si mi se pare ridicol ca o masina noua sa apara si sa se vanda cu probleme atat de mari la un motor de conceptie noua. Amatorismul celor din service iarasi nu ma avantajeaza si nu sunt dispus sa dau spaga sa mi se rezolve problemele in garantie.

NU ma intereseaza sigla unei masini (de-aia mi-am si cumparat Octavia, pt ca am crezut ca e o masina corecta calitate/pret insa nu ma asteptam sa am deja mari probleme din start) si ma gandesc sa-mi cumpar ceva la acelasi nivel de pret cu O2 (~20000EUR) insa mult mai fiabil. De aceea si intreb de prob cunoscute la C. Nu ma intereseaza noul C pt ca sumele sunt prea mari pt bugetul meu. M-am gandit o perioada si la A4 nou insa aceeasi problema: motorul 2.0 TDI si preturile f mari pt ce ofera (cred ca masinile VAG sunt mult supra-evaluate).

Mai astept si alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mercedes vs Skoda este o comparatie improprie. O2 are un temperament mai latin , mai rigid dar este o optiune OK ca masina noua. Dar pot spune (dupa ce am fost cu ambele pe autostrada) ca O2 (cutie manuala) la 180 mi-a displacut spre deosebire de MB unde atmosfera este alta. Intr-adevar iarna este necesara o atentie suplimentara. O singura data a ramas de nemiscat - pe gheata .

O2 are o rezistenta incredibila la impact frontal pe cand la MB (nu stiu la C) CLK pot sa spun ca se sifoneaza cam rau. Structura de rezistenta pana la panoul din spatele motorului as spune ca este mai spectaculoasa la O2.

Dupa 3 ani la volanul C-ului l-as decreta fara sa ma gandesc ca cel mai fiabil autoturism detinut sau condus in ultimii ani.

Modelul nou este o bijuterie a tehnicii dar din pacate pretul a fost ridicat si nu stiu daca va mai fi un f mare succes.

La minusuri as trece finisajele din plastic care nu au o viata f lunga. Pot povesti cum in zilele caniculare din acest an, in urma a 2 zile de stat la soare fara parasolar s-a topit (la propriu) plasticul sch. de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VTODEROIU:

Hai sa incerc sa te lamuresc eu putin. Ai DSG, deci nu ai volant. DSG-ul, din ce am citit pe undeva oficial, poate prezenta simptome in traficul de tip Bucuresti. Simptome care se refera la faptul ca cutia in D sta cu ambreiajele debraiate si se supraincalzesc, moment in care incepe sa te zguduie putin ca sa iti dea de inteles acest lucru. Ori te duci putin mai tare pe o perioada mai lunga ori o scoti pe N. Daca o tii tot in D ti se opreste motorul. Acum te rog sa imi spui daca acest lucru se intimpla si la rece sau la distante parcurse mici sau in alta orase decit Bucuresti.

Pentru ca daca apare doar in "trafic de Bucuresti la ora de virf" atunci e normal ce se intimpla. Sper sa iti fi fost de ajutor putin.

ps: later edit ca sa spun cui ma adresam :icon_thumright:

Modificat de kasius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok kasius, tocmai doream sa spun de unel eneajunsuri la cutiile automate pe care unii le prefera din motive necunoscute mie.

service-ul mercedes e la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PPPPPP: interesanta informatia potrivit careia C este cea mai fiabila masina ce ai avut-o de 3 ani incoace

kasius: cum sa nu aiba volant !? orice motor are volant, nu ?! Daca citeai de la inceput, am mentionat: problemele in D imi apar NUMAI la rece (ambreiajele DSG nu sunt supraincalzite, ci tocmai, sunt reci), la primele semafoare de cand plec de acasa spre birou. La cald, in trafic supra-aglomerat nu da aceleasi semnale ca s-ar opri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry pentru neintelegere. :icon_thumright: Credeam ca te-am prins pe problema. Presupun ca garantia nu mai este valabila :( Desi la o astfel de problema, daca ar fi de la DSG cu siguranta ai putea obtine o reducere la pbn. (poate cu ceva scandal :( )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg ce ai vrut sa spui, kasius, in ultimul post... Octavia este in garantie, nu inteleg ce vrei sa zici cu reducerea de la pbn...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul in care nu mai era in garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vtoderoiu, dar inainte sa cumperi O2 DSG 2.0TDI, ai mai mers cu asa masina? cu C-ul asta de-l doresti, ai mers? dupa cate-mi dau seama din ce spui, cred ca ti-ar placea, e masina linistita si care se intinde frumos la drum. pe mine nu ma atrag astea, iar probleme apar la toate, dintre cele mai neastreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are relevanta daca am mers sau nu cu O2 inainte de ea (am mers cu multe golfuri si Bora Variant inainte de a cumpara-o); am vrut dar nu am gasit la nici un dealer O2 cu 2.0 TDI +DSG, pt drive-test.

Nici cu C nu am mers pt ca dealerii nu le mai vand de noi iar cu sec-hand nu stiu pe nimeni...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Service-ul Mercedes este de trista amintire ca tehnic dar ca PR nota 10. Din pacate personal nu am avut nevoie decat 1 data si din niste cunostinte mixate (ale mele si ale lor) a fost OK. Are un prieten un S nou - nout si la 5000km nu mai porneste (deloc) si sta... si sta... pana se va da acceptul de schimbare completa a masinii. Partea buna este ca a capatat o masina la schimb (E class)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista service-uri independente care sa aiba soft si scule pt depanarea Mercedes, in afara de cele din reteaua oficiala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

W203 are CAN si nu stiu pe nimeni cu tester de CAN MB. Caroserie fac multi, mecanica la fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am aflat de la o cunostinta apropiata care are un C Diesel ca a scapat de masina, era ruginita complet pe dedesubt. Atentie mare cand cumperi, au mai fost probleme de genul asta la Mercedes. Cauta teste de anduranta in revistele din strainatate, C-ul nu a fost un model super fiabil (ca alte Mercedes)... au fost probleme si cam costa rezolvarea. In schimb noul E-Klasse...jos palaria.. chiar am vazut undeva prin Germ unul diesel la 22mii euro: o bijuterie de masina :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rvacaru: E-classe nu ma intereseaza, e prea mare, nu ma reprezinta...

Merci de link Aubild insa nu stiu germana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!