Jump to content

Golf 5 Vs. Mercedes A-class


radu_iasi
 Share

Postare recomandată

Ce ati alege intre Golf V si A-Class pe benzina, cam 2-3 ani vechime, la un pret in jur de 12-13.000 Euro in Germania?

Este adevarat ca A-Class are probleme mari de fiabilitate? Am auzit ca nici tehnic nu sta bine, se cam strica. Nu cunosc pe nimeni cu A-Class sau Golf V, deci nu am un punct de comparatie, si nu ma pot baza doar pe ce scrie pe net.

Cunoasteti cazuri de A-Class din seria noua care merg prost? Sau bine....? Ce ati prefera intre cele doua, si de ce?

Thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, aici se compara o marca premium cu una asa zis populara. Eu zic sa mergi pe Golf. De ce? Greu de zis, pur si simplu eu asa as alege.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu cu A si merge, nu-i bai. insa sunt 2 masini complet diferite. poate ne spui ce te atrage la una si la alta.

personal as alege golf, apoi un leon, apoi octavia, etc. la mercedes nu merita ce ofera si cat costa intretinerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti place sportivitatea mergi pe Golf. Niciodata o masina cu centrul de greutate sus nu va fi rapida pe viraje oricata electronica ar avea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu cu A si merge, nu-i bai. insa sunt 2 masini complet diferite. poate ne spui ce te atrage la una si la alta.

Alegerea e pur si simplu afectiva. Imi place A-Class foarte mult in fata si lateral, mai putin spatele. In al doilea rand, desi numele Mercedes nu mai e ce a fost, cred ca ar putea fi o masina a buna macar pe partea tehnica, desi cu electronica am auzit ca o duce prost. Imi place si interiorul sobru, care pare de calitate. A150, de 95 CP, pare mai sprinten decat Golf 1,4 de 80CP. Nu stiu cum e in realitate.

La Golf imi place ca versiunile la acelasi pret sunt mai bine echipate cu tot felul de jucarii, gen senzori de parcare (astia chiar sunt necesari), tempomat, incalzire in scaune, climatronic. Cred ca valoarea de revanzare e mai mare, dar e mai putin exclusivist ca A-Class.

Dar ce ma intereseaza cel mai mult este: cum e fiabilitatea la A-Class? Am vazut prea multe forumuri in care oameni spumegau contra lui, descriind defecte demne de o Supernova.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer iti spun, azi multe masini au diverse probleme. vezi ca si la golf sunt. cred ca in mare ti-ai raspuns singur, insa nu as lua pe golf un motor sub 100 de cai.

pt mine A-ul nici nu exista ca masina. nici o prestanta, nici o exclusivitate, chiar si ca masina de gagica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie A -Klasse nu imi place deloc ...prea inalt, lipsit de sportivitate, bun de a treia masina intr-o familie. Golful mi se pare o masina mai cinstita din multe pucte de vedere.A-ul te minte ca e Mercedes...dar daca avea sigla vreunui producator coreean nu cred ca ar fi intrat in ecuatie.

Modificat de DOOM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest somebody
Hmm, aici se compara o marca premium cu una asa zis populara.

Mercedes o poti considera marca premium de la E Klasse in sus. Daca A Klasse e marca premium, atuunci Golf e marca de lux... ;) Adica daca A Klasse e marca premium, atunci Golf e comparabil cu Rolls Royce... ;)

A Klasse si Golf sint comparabile din toate punctele de vedere, mai putin pret/valoare intretinere, unde A Klasse "bate" Golf-ul... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si C klasse ce e? echivalent cu loganul?

faci o confuzie intre marca si clasa.

ca sa fiu ontopic (greu, foarte greu) as alege golf ca arata a masina, A klasse e ceva ciudat si in afara de aceasta parere subiectiva, cred ca e foarte greu sa vinzi un A klasse si vei pierde mult la revanzare. Cred ca in Romania cel mai usor e sa vinzi un golf (preferabil tdi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aklasse nu e masina...e un avort nereusit al baietilor de la Mertz.....mi se pare departe de golf.....nici nu se vede...plus ca pe mine nu a reusit nici una sa ma depaseasca...ever :icon_thumright:

PAREREA MEA ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A klasse se fabrica in Olanda de catre Ned Car (parca asa se scrie). Stiu ca au si piese fabricate in Romania, iar la fiabilitate sunt varza, asa ca....mergi pe Golf.

Eu am avut probleme mari de logistica cu ei, sunt ametiti rau de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as alege din toate punctele de vedere Golf. Parerea mea Hacccc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu as dori sa cumpar un a classe sh de 2-3 ani.as dori sa stiu parerea cuiva care a condus un a classe si nu impresii subiective de gen"nu arata a masina".a avut cineva un a classe si l-a vandut dezamagit de performante raportate la pret?

prima data am vrut sa cumpar un golf V dar cineva mi-a zis ca exista mercedes si alte masini...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca depinde de preferinte...daca vrei sa ai Mertz iti iei A Klasse care mie mi se pare un matiz inaltat putin...si nu zic asta pentru ca am Golf cu toate ca in doi ani nu am avut decat o singura vizita in service si atunci pentru o resetare a unei erori de senzor...insa eu nu vad grad de comparatie intre masini in ceea ce spui tu ci intre gusturi...fiecare cu alei lui asa inclini tu spre cele doua modele.Eu zic sa alegi ce iti spune inima nu ce zic altii daca te orientezi dupa acest criteriu insa daca tii la buzunarul tau ia Golf...si ar mai fi multe detalii pro Golf...

Bafta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu as dori sa cumpar un a classe sh de 2-3 ani.as dori sa stiu parerea cuiva care a condus un a classe si nu impresii subiective de gen"nu arata a masina".a avut cineva un a classe si l-a vandut dezamagit de performante raportate la pret?

prima data am vrut sa cumpar un golf V dar cineva mi-a zis ca exista mercedes si alte masini...

Laurentiu,

Iti spun experienta mea. Am mers cam in jur de 4-500 km cu un A200 CDI varianta de echipare Avantgarde. :( Mi-a placut foarte foarte mult masina. Pe drum are stabilitate foarte buna, reactioneaza foarte rapid la denivelari si merge si la viteze mari foarte bine ca tinuta, ii reprosez putin zgomotul la vant la peste 130-140 km/h. Directia este precisa, pe loc este foarte usor manevrabila. Cum se sta in masina ca si comoditate iar mi-a placut mult.

Sincer A-Klass-ul este o masina cu multe calitati, comfortabila si se simte calitatea si clasa din care face parte. Poate ca o parte din voi nu veti fi de acord cu mine, dar as vrea sa va intreb si cati ati mers cu un A. Inainte sa merg cu masina recunosc ca nici eu nu credeam ca poate sa fie atat de comoda si placuta la condus. E drept si recunosc ca am mers doar cu A200 CDI 140 CP, care intr-adevar face destul de rapida masina, trage foarte bine si cand este plina cu 5 oameni si bagaje full si depasesti tot ce se poate fara sa stai prea mult pe ganduri. Din nefericire am facut cunostinta si cu ESP-ul care mi-a salvat efectiv o iesire in decor si m-am bucurat enorm de existenta lui. :blink:

In ecuatia A versus Golf V zic ca se pune problema astfel: pretul masinii, marimea portbagajului (poate unora nu le este suficient A-ul), preferinta personala legata de design etc.

Bafta la alegere, oricum zic ca trebuie sa faci un drive-test cu ambele masini si apoi decizi. Daca ai ceva intrebari legat de experienta mea cu A-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Survey-ul TopGear 2006, 56000 participanti din UK:

http://www.topgear.com/content/carsurvey/2...tures/02/1.html

Mercedes A-class: locul 145 din 152 masini votate:

"145 Mercedes A-Class

Quite a claim: the old-shape A-Class is the UK's worst car to drive"

Golf-ul 5 are un scor mult mai bun: locul 82 din 152 de masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai ceva intrebari legat de experienta mea cu A-ul...

Da, as avea o intrebare. Care este feeling-ul general cand intri in masina, comparativ cu alte masini pe care le cunosteai pana atunci? Vad in descriere ca ai un G4. Sincer, G4 mi s-a parut a avea un interior mai de calitate decat G5, la atingere, la pozitia la volan si la placerea generala care o simti intr-o masina. Deci, fiind obisnuit cu G4, care au fost primele senzatii cand te-ai apropiat de A-Class, cand ai pus mana pe clanta, cand ai intrat in ea si te-ai uitat in jur, cand ai pornit-o, pus mana pe comenzi etc. Intelegi ce vreau sa spun, nu? Incearca sa dezvolti putin acea prima impresie despre care se spune ca face totul. E adevarat ca are la interior materiale de E-Class sau comparabile cu cele din E-Class? Asa scrie pe TopGear.

A doua intrebare: cum se simte la drum comparativ cu G4? As opta mai mult pentru variantele pe benzina, deci nu ma intereseaza atat de mult motorul. Ma intereseaza cum sta pe drum, in curbe, cum se comporta pe drum prost. Din nou, spune toate acestea prin prisma posesorului de G4 care conduce dintr-o data un A-Class.

Modificat de radu_iasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radu, cred ca stii ca toate A class au ESP, ca a fost mare tambalau legat de asta. Inainte aveau o stabilitate sub cea a trabantului. Serios !

Acum cu esp nu mai sint probleme, insa eu nu m-as baga pentru simplul motiv ca esp-ul ar intra destul de des, mai ales la un stil de condus ca al meu. (prin afara) Desi, recunosc ca imi place foarte mult si mie.

De ce nu te uiti si la un B class ? Nu e cu mult mai mare si arata tot pe acolo. Mie personal imi place si asta foarte mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radu, cred ca stii ca toate A class au ESP, ca a fost mare tambalau legat de asta. Inainte aveau o stabilitate sub cea a trabantului. Serios !

Acum cu esp nu mai sint probleme, insa eu nu m-as baga pentru simplul motiv ca esp-ul ar intra destul de des, mai ales la un stil de condus ca al meu. (prin afara) Desi, recunosc ca imi place foarte mult si mie.

De ce nu te uiti si la un B class ? Nu e cu mult mai mare si arata tot pe acolo. Mie personal imi place si asta foarte mult.

Daca iau un A-Class, il iau la SH din Vest, ajunge cam 12.000 un A150 sau 170, fara TVA, il iau pe firma. B-Class, la un nivel de echipare si kilometraj echivalent, e vreo 16-17.000.

In privinta sigurantei, sunt linistit. Modelul anterior se rasturna doar in cazul unor manevre greu de reprodus in viata reala (de ex., nimeni nu accelereaza in situatii de urgenta, cum era in testul elanului), si asta doar pentru ca masina era prea ingusta. Cea noua e mai lata, si la ce-au patit ei cu primul A, cred ca testul elanului a fost chiar primul la care s-au gandit. Si tocmai din cauza a ceea ce s-a intamplat, masina e prea in centrul atentiei dpdv al sigurantei, si nu isi permit sa greseasca.

Ce ma impiedica sa il doresc mult sunt multe review-uri negative de la utilizatori, care spun ca are multe probleme cu electronica, pe carsurvey.org

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"cineva mi-a zis ca exista mercedes si alte masini..." asta mi se pare cel mai prost motiv pentru a cumpara un A-Klasse. Daca vrei acea masina alege-o pentru ca iti place sau iti satisface nevoile, nu pentru emblema de pe bot...A-ul e foarte departe de C-Klasse sau E-Klasse (despre care cred sincer ca era vorba in celebra zicala).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"cineva mi-a zis ca exista mercedes si alte masini..." asta mi se pare cel mai prost motiv pentru a cumpara un A-Klasse. Daca vrei acea masina alege-o pentru ca iti place sau iti satisface nevoile, nu pentru emblema de pe bot...A-ul e foarte departe de C-Klasse sau E-Klasse (despre care cred sincer ca era vorba in celebra zicala).

eu vreau masina ptr a merge in concediu si de 2 ori pe sapamana la oras,deci as face maxim 10.000 km pe an.as vrea ceva de "lux"mai mult ptr a ma simti

in siguranta si a-mi satisface un capriciu.nu vreau sa bag mai mult de 12.000 de euro in masina.alegerea mea inca oscileaza intre vw 4 sau 5 si a classe desi inclin mai mult spre mercedes.pana acum nu am fost pasionat de masini si nu ma pricep mai deloc. cine are de dat cat mai multe detalii care sa ma faca sa inclin balanta intr-o parte sau alta(dar cu argumente solide)il rog sa ma "lumineze" si ii fac cinste cu o partida de pescuit la dunare pe cinste.( asta in cazul in care e pescar).multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei masina pt a merge in concediu si mai putin in oras de ce nu-ti iei un VW Passat/Audi A4/Opel Vectra C/Ford Mondeo/Octavia II/ Megane II/ Laguna II ?

Modificat de Slider2006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, as avea o intrebare. Care este feeling-ul general cand intri in masina, comparativ cu alte masini pe care le cunosteai pana atunci? Vad in descriere ca ai un G4. Sincer, G4 mi s-a parut a avea un interior mai de calitate decat G5, la atingere, la pozitia la volan si la placerea generala care o simti intr-o masina. Deci, fiind obisnuit cu G4, care au fost primele senzatii cand te-ai apropiat de A-Class, cand ai pus mana pe clanta, cand ai intrat in ea si te-ai uitat in jur, cand ai pornit-o, pus mana pe comenzi etc. Intelegi ce vreau sa spun, nu? Incearca sa dezvolti putin acea prima impresie despre care se spune ca face totul. E adevarat ca are la interior materiale de E-Class sau comparabile cu cele din E-Class? Asa scrie pe TopGear.

A doua intrebare: cum se simte la drum comparativ cu G4? As opta mai mult pentru variantele pe benzina, deci nu ma intereseaza atat de mult motorul. Ma intereseaza cum sta pe drum, in curbe, cum se comporta pe drum prost. Din nou, spune toate acestea prin prisma posesorului de G4 care conduce dintr-o data un A-Class.

Radu,

Ca si feeling la momentul respectiv ti-am spus ca mi-a placut foarte mult A-ul. Intr-adevar G4-le are materiale bune la atingere, in unele zone chiar mai bune decat G5 si eu impartasesc senzatia. Senzatia in A-Class la prima atingere ;) sa zic asa a fost putin ciudata. Care e motivul: cheia are o cu totul alta pozitie fata de normal chiar si cand o rotesti sa pornesti motorul are rotirea la un alt unghi fata de majoritatea, este ca la mai toate Mercedes-urile cred (fara cele cu pornire din buton :D ). La pornire e ok, m-am acomodat destul de repede cu ergonomia la volan. Prima oara cand m-am urcat in ea cu ceva timp inainte (am facut un drum scurt, in graba) nici nu mi-am setat bine scaunul, volanul si poate parea ciudat, dar cum ti le reglezi o sa gasesti pozitia potrivita, depinde si la fiecare de dimensiuni cateodata.

La capitolul materiale am fost foarte placut surprins cand am gasit pe tot bordul, inclusiv in zona inferioara, a genunchilor, acelasi material moale ca si in partea superioara. Nu mai vazusem niciodata la o masina de clasa ei asa ceva, imediat mi-am zis: asta e clasa premium! Finisarile, cromajele fine, detaliile sunt la un nivel foarte ridicat, repet putin ca am condus versiunea de top Avantgarde 20 CDI, deci si cea mai buna, dar cred ca si la versiunile mai slabe nu vor lipsi foarte multe cromaje la interior.

La tinuta de drum repet foarte buna, foarte agila, directie excelenta, usoara la manevre de parcare si ok la viteza ridicata. Eu am mers mai ales cand eram singur in masina,dar nu numai destul de tare, masina fiind mica si cu 140 da cai pe ea, trage bine si te tot indeamna ca o calci, parca nu te mai opresti, depasesti tot ce se poate in cale, dar poti merge bineinteles si foarte relaxat cu viteza de croaziera. Pe drumuri de slaba calitate masina sta foarte bine, este peste Golf-ul meu, a adevarat ca eu trebuie sa ii schimb amortizoarele pe fata neaparat ca e cam barca, dar m-a impresionat agilitatea cu care simte drumul si se misca foarte repede suspensia, mie imi da o senzatie de siguranta mare A-ul. Am mers cu ea vreo 3 zile si nu prea i-am gasit defecte.

De atunci am mai condus masini, lucrez la o reprezentanta si am avut posibilitatea sa merg cu mai multe masini si cu unele chiar sa cunosc destul de bine cam cum se comporta si la drum lung si A-Klass-ul inca mi-a ramas in minte bine, de fapt iti dai seama dupa cele scrise pana acum.

Zic din nou ca trebuie sa te duci la o reprezentanta si sa te urci in ea, sa iti reglezi scaunul,volanul, oglinzile si sa faci un drive-test. O sa iti placa.

Sa ne spuneti si tu si Laurentiu inspre ce va indreptati si in final ce modele ati ales.

Multa bafta! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea ceva de "lux" [...] nu vreau sa bag mai mult de 12.000 de euro in masina.

Daca vrei ceva de "lux" la doar 12,000 euro, ai o singura alternativa: Logan... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei ceva de "lux" la doar 12,000 euro, ai o singura alternativa: Logan... :vaidecapulmeu:

merci de indicatie dar nu era nevoie sa te obosesti.daca ai remarci din astea crezi ca esti mai spiritual?eu am cerut o parere cinstita,nu un misto de doi lei.data viitoare daca vrei sa te mai afirmi,te rog eu,abtinete.spirite ieftine pot face si eu chiar daca nu-mi permit sa bag mai mult de 12.000 de euro intr-o masina.sau poate nu vreau..mai stii?

Modificat de laurentiucat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!