Jump to content

Consum Polo


FlorinD
 Share

Postare recomandată

teodorciurea

Consumul meu la un Polo de 1200 cmc 12 v , din 2002 , cu care am mers pe traseul Braila- Arad si inapoi , a fost de 6,9% . cu 3 persoane si bagaje, si mers prin anumite orase prin trafic putin mai aglomerat. Eu zic ca e ok totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Eu am un polo happy 1.4 TDI , 70 CP , cu 2000 km si imi consuma 6-7 litrii in Bucuresti, cu schimbare in 2500-3000 RPM , cu rezervorul plin fac 700 Km , trafic din plin in Bucuresti (semafoare, treceri de pieton , aglomeratii etc ) . Am inteles de la vanzator (midocar vitan) ca o sa scada consumul (1-2 l) pe masura ce mai avansez in kilometrii . Am facut un drum pana la Craiova (mers constant 120-130 km) si am "scos" 4,3 l / 100 km , per total sunt multumit . Acum ca vine vara (si fara aer nu se poate) , mai schimb si anvelopele (de la 165 la 195) sper sa n-ajung la 10 .

Polo meu "1.4 TDI, 70 CP" a scos pe Tg-Jiu - Valcea - Sibiu - Medias 5L/100Km fix.

Vitezele le schimb numai peste 3000 rot/min.

I-am pus cauciucuri Toyo Proxies 4 de 195/50/R15 si are acelasi consum.

Atat a scos consum mixt dintotdeauna (si plina cu persoane si bagaje, si goala), dar e invatata sa mearga tare .... numai peste 130 pe unde se poate :vaidecapulmeu:.

Va salut !

Modificat de Snake_CMC23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni...consumul depinde mult de drumul pe care mergi. De exemplu un drum plin gropi la care trebuie sa dai in frane des aduce un consum mai mare decat unul bun pe care mergi cu viteza mai mare si implicit mai turat. Aglomeratia...in depasiri trebuie sa o calci mai tare rezultand un consum mai ridicat, semafoarele...timpul pe care il stai aduce un consum mai mare la 100 km. Concluzie eu pe acelasi drum tm-sev mers moderat in medie 110 afara si 80 in localitate am avut un consum de 4,1 pe 220 de km. Acelasi drum dupa ce au inceput cu drag si spor iar lucrarile si au aparut vreo 5-6 semafoare in plus consumul a sarit la 5,2. Problema e ca la un semafor franezi si apoi ai o perioada mai lunga de accelerare pana la viteza de croaziera plus ca la semafor se formeaza coloane si cei care merg sub viteza ta trebuie depasiti. In oras e cam la fel treaba...stai mult si mergi in coloana ai cinsum mare pentru ca toate masinile consuma mult in treapta I. Daca vreti sa faceti comparatii...comparati 2 motoare in aceleasi conditii de trafic si vedeti atunci la ce concluzii ajungeti.Eu am testat si pot sa va spun ca nu se compara un motor de 1,4 si unul de 1,9 diesel la consum si nici 1,4 benzina cu 1,4 diesel. Incercati si vedeti si voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

polo 1.4 2001, 10% consum....mers normal, cu unele "infigeri" in intersectii dar nimic exagerat. la semafor nu prea stau ca le ocolesc....deci asa consuma polo....daca v-ati uitat are 1000 si ceva de kg...multi se gandesc ca daca e motor mic, consuma putin, dar ganditi-va ca motorul asta de 75 CP trebuie sa traga dupa el 1t si ceva...asa ca...asta e consumul. aaaaa.....si ganditi-va cand bagati piciorul in ea.....nu-i asa ca va baga in scaun :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

polo 1.4 2001, 10% consum....mers normal, cu unele "infigeri" in intersectii dar nimic exagerat. la semafor nu prea stau ca le ocolesc....deci asa consuma polo....daca v-ati uitat are 1000 si ceva de kg...multi se gandesc ca daca e motor mic, consuma putin, dar ganditi-va ca motorul asta de 75 CP trebuie sa traga dupa el 1t si ceva...asa ca...asta e consumul. aaaaa.....si ganditi-va cand bagati piciorul in ea.....nu-i asa ca va baga in scaun :D

Acuma vara , polo 1.4 tdi 70 CP , cu aer conditionat si daca mai bag picioru din cand in cand (in Bucuresti) ajunge la 8-9 % ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo 1.4 benzina 2008 -8500km-195/70/14

La circa 300km parcursi numai in Bucuresti pe un traseu nu foarte aglomerat am avut un consum de 8.7%(BC 2).Vara cu aerul conditionat in jur de 9.5%(pe acelasi traseu).Consumul variaza foarte mult in functie de ora,trafic,drumuri si ...graba!In Bucuresti sint de parere ca nu se poate face un consum decent...poate noaptea.

Desigur vara trecuta am avut un record pe BC 1 in oras.Am plecat in miezul zilei pe o zi torida cu AC pornit pe treapta 4 si am mers bara la bara(mai mult pe loc).Dupa 15 min arata 22.5%!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am un polo 1.0 , model 6n2 , si ii fac plinul si merg doar in oras pana la prima linie alba desupra la rezerva 400-450KM, cam cat ar fi consumul?

Multumesc.

PS: bujii noi, filtru aer nou, urmeaza uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

10-11 l / 100 km cam iese consumul tau, avand in vedere ca pana la linia rosie intra 45 de litri.

La polo meu, doar in oras intr-un trafic infernal cu a 1-a si a 2-a mi-a iesit consum cam 6.5 l / 100 km.

Modificat de silviubil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu putem face comparatie intre un motor TDI si unul MPI.

The Ktalin cea mai simpla metoda este: faci plinul - mergi un anumit nr. de km si faci iar plinul.

Cand faci plinul (de ambele dati) te opresti din alimentat cand pompa s-a oprit prima data. In oras depinde consumul de foarte multi factori (trafic, distantele parcurse, stil de condus, etc.).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Sunt nou pe aici dar citeam de consum si m-am gandit sa scriu si eu de consum. In concediul asta am reusit sa fac si eu consumul, chiar daca am masina de 2 ani. Vreau sa zic ca am facut cu un plin 830 de km, cu AC pornit si la viteze diferite (jumate pe autostrada jumate pe nationale. Pe talon scrie 45 de litri la rezervor, eu am socotit cu 50 de litri si tot mi-a iesit 6.02 %. Iar in oras banuiesc ca sare de 8.5. Am un Polo Varriant din 2000 benzinar motor de 1,6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Nu putem face comparatie intre un motor TDI si unul MPI.

The Ktalin cea mai simpla metoda este: faci plinul - mergi un anumit nr. de km si faci iar plinul.

Cand faci plinul (de ambele dati) te opresti din alimentat cand pompa s-a oprit prima data. In oras depinde consumul de foarte multi factori (trafic, distantele parcurse, stil de condus, etc.).

Am inteles ideea. Am schimbat si ulei, merge mai bine, dar consumul tot mi se pare km mare. Distanta e ceva de genul , aproape zilnic cartier berceni - pipera(aprox 15 - 25 km). Drum liber aproximativ 60% avand in vedere orele la care ma deplasez foarte de dim(06:30) sau seara (09:00). La ultimul plin am mers la fel 400 - 450 km... Stilul de condus leger, fara turatii prea mari, schimb la 2500 , si nu mai mult 60 - 70. Consumul mare de la ce poate sa mai fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

sal. Am un polo din 2007, 1.4 tdi 70 cp. Referitor la consum, pot spune ca prin bucuresti, cand e rece afara, consuma in jur de 8-9 %, dar si mai mult (mentionez: prin bucuresti, in regim de mers bara la bara cu o viteza medie de 15-20 km/h). In afara consuma decent....daca nu o alerg, ia in jur de 5-6%, dar au fost cazuri cand am scos si mai putin. In cazul meu, am observat ca atunci cand o alimentez cu motorina de la petrom consuma mai putin decat cu cea de la rompetrol (desi cu asta fuge mai bine....).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ideea. Am schimbat si ulei, merge mai bine, dar consumul tot mi se pare km mare. Distanta e ceva de genul , aproape zilnic cartier berceni - pipera(aprox 15 - 25 km). Drum liber aproximativ 60% avand in vedere orele la care ma deplasez foarte de dim(06:30) sau seara (09:00). La ultimul plin am mers la fel 400 - 450 km... Stilul de condus leger, fara turatii prea mari, schimb la 2500 , si nu mai mult 60 - 70. Consumul mare de la ce poate sa mai fie?

Filtrul de aer l-ai schimbat vreodata? Cauze pot fi mai multe printre care si asta. Oricum consumul dat in carte (ideal?) pentru mersul in oras, la motorul de 1l este de 7,4 l/100 km. Tinand cont de faptul ca rar ce scriu firmele producatoare este adevarat, atunci cand vorbim de consum, trage si tu concluziile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de aer l-ai schimbat vreodata? Cauze pot fi mai multe printre care si asta. Oricum consumul dat in carte (ideal?) pentru mersul in oras, la motorul de 1l este de 7,4 l/100 km. Tinand cont de faptul ca rar ce scriu firmele producatoare este adevarat, atunci cand vorbim de consum, trage si tu concluziile...

Ai dreptate. Am schimbat filtrele de aer, si e altceva:D. Consuma cat ai zis tu. E ok acuma. :unsure:. Vreo metoda de imbunatatire pentru aerul care vine catre filtre?(adica sa vina mai mult).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din auzite iti pot spune spune de filtrele K&N (sper sa nu se considere ca fac reclama). Nu stiu insa sa-ti spun care sunt rezultatele. Dar... Google...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cu toate ca am citit tot topicul tot nu am fost lamurit pe deplin.Am un polo 1.4 tdi 2007/35.000km si consumul sau i-mi pune semne de interbare in sensul ca am

parcurs 230km cu 20l in oras exclusiv (Alba Iulia).Ce ziceti e ok?

Pe la 31.000km ma avertizat asupra unei verificari ,am mers in service si au redus-o la tacere (in cartea de service au fost date momentele de service 11.12.2009 si respectiv 41.000km) si mi-au spus ca este ok.Nu au pus-o pe tester sau ceva.Are legatura?Consumul poate fi modificat din soft?

Ultimadata cand am facut cunsumu a fost inainte e al doilea sevice undeva la 26.600km si scotea un mixt de 5.6 l.

De precizat ar fi faptul ca la momentul respectiv nu o ridicam in turatii mai mult de 2000rot/min pana ce mi-a spus cineva sa nu o mai duc sub 2000 ca nenorocesc motorul, de aunci sub 2200 rot/min nu o las.Pe langa asta la ITP din 2009 dec cica nu a iesit fumul mi-au dat ITP la revenire.Astfel am concluzionat caeste vorba de stilul meu de mers sub turat.Ce ziceti?Ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Parcurs 230km cu 20l in oras exclusiv (Alba Iulia). Ce ziceti e ok?"

Nu are cum sa fie OK un asa consum la motor de 1,4 TDI. Este foarte mare consumul. In carte nu iti da consumul urban? Mai pui cam 0.5 - 1 l fata de ce este dat in carte si ajungi la cifra reala (asta nu-i valabil pentru circulatia din orasele mari gen Bucuresti).

Intr-adevar nu este bine sa mergi subturat, dar nici sa mergi supraturat. Totusi ai motor pe motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Polo din '95, motor 1.3, benzina

De la Tg Mures la Iasi consum mediu 5,5 / 100km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si eu cu Polo '95 motor 1.6 imi cam iese 6% in afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

intentionez sa cumpar un Polo/2002 cu motor de 1,4/75kw. Stiti cumva cat consuma in oras? Vanzatorul spune ca consuma 7-8 dar la 75kw....eu nu-l prea cred, poate in alt oras, nu Bucuresti!

Ma puteti ajuta cu un sfat? Vreau o masina economica si nu cred ca m-am orientat bine......sau poate da?

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

un drum dus intors ploiesti-sinaia mi-a luat 3,2l mers normal ,viteza maxima a fost 100km/h

efectiv m-am frecat la ochi cand am vazut valoarea,nu credeam

10042010023.jpg

Modificat de TIBI_84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mers la aspiratie in spatele unui TIR? :) Am reusit si eu odata un 3.9 cu al meu, dar pe traseul Cheia-Ploiesti in coloana cu mers constant 50-60, fara depasiri ca nu aveam unde sa ma duc si incaltat cu cauciucurile pe 14 care sunt la tine( poate d-aia scoti tu consumurile astea :()) )De atunci n-am reusit sa scot mai jos de 4.9 pe acelasi traseu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mers potolit pt ca aveam un golf6 1.6 in fata care punea frana la fiecare curba...lucru care ma enerveaza crunt.

nu am depasit suta,pt ca iesisem la plimbare si eram cu masina mamei...leonul nu-l menajez pe serpentine

au si jantele un mare plus pt a atinge valoarea din poza,cu cele pe 15 aveam 4,8l pe acelasi drum acelasi stil de condus si cu acelasi sofer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

daca ai jante mai mari creste consumul? de ce? diferenta de greutate nu prea exista intre jane pe 14 si 15 :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezistenta la inaintare creste datorita latiimii mai mari a anvelopei. Practic suprafata de contact fiind mai mare si forta de frecare este mai mare. Pentru aceleasi rezultate tu vei apasa un pic mai mult pedala, motorul va bea mai mult si uite asa consumul mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!