Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

Am schimbat volant anul trecut, prin noiembrie. A pornit fara probleme pana acum. De saptamana trecuta a reaparut problema pornirii la cald, dar acompaniata si de oprirea motorului, care e smucita de fiecare data. Erori nu sunt. Aveti idei ce as putea sa ii fac? Imi vine sa o marit....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, andreydobre007 a scris:

Salut. Întâmpină o problema de ceva timp. Masina in cauza b6 1.9 bxe.

Pornire dimineata perfectă. Plec din berceni , ajung la magazin in otopeni stau 10 min si apoi dau sa pornesc, pornire foarte grea cu smucitura puternica si parca turatia sta unpic pe la 300...4000 rot până ajunge la ralanti. 

Alta problema. Cand sunt cu ea in rampa sau undeva cu botul ridicat nu porneste decât după ce învârte foarte mult. 

Nu am erori pe vcds . Totul este reglat... avans si injectoare perfecte. 

Azi am mai pățit in parcare cand am pornit o aveam foarte tare pedala de frână. Abia după 4. 5 pedale si a revenit si ralanti cu tremurat rau.

In oras la ralanti tremura dar nu Mereu. Iar daca am clima pornită parca nu tremura atat de rau.

Poate citeste cineva care ma poate ajuta intr un fel. Chiar sa ne vedem. Sa se vada simptomele reale. 

Multumesc pentru atenție!

 

Seamana a pompa tandem defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În seara asta. Am coborât la masina. Am făcut un test la pompa din rezervor cu vcds... nu se aude nimic cand o activez....

Pentru pompa tandem rezolv cu un kit de reparație pompa tandem?

https://www.pieseauto.ro/pompa-tandem/vw/passat-b6/kit-reparatie-pompa-tandem-vw-audi-seat-skoda-1087372460.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, am si eu o problema de ceva vreme. 

Am un polo 6r 2010 75cp. Am o problema cu pornirea la cald. Cand sunt peste 15 grade afara, porneste foarte greu si arunca un fum alb spre albastru. Primele 2-3 minute se aude un tacanit ca de metal la relati dupa care totul e ok. In mers nu scoate fum de loc. Am verificat si cu motorul rece si dat talpa. La rece masina porneste la sfert de cheie. Injectoarele sunt schimbate toate 4 acum 5 luni. Oare ce ar putea fi? Ar putea fi aspirat lichidul de la servo frana?

Modificat de Sfirlea Alex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, de unde sa aspire lichid de frana ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Acum cateva luni am constatat ca uneori, de exemplu dupa ce alimentam in PECO, masina nu mai pornea scurt, la prima cheie. Trebuia sa astept cateva minute si apoi pornea perfect. Sau insistam cu mai multe incercari. Electromotorul "dadea" bine, uneori parca ar fi luat-o, apoi se invartea iar in gol (baterie de 8 luni). Defectul  indicat pe tester a fost senzorul axului cu came. Pentru inlocuire s-a dat jos cureaua de distributie. De atunci, indiferent de situatie, pornirea este la fix.

Noroc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu da nici o eroare pe tester. Doar cand e cald pornește rău, daca sunt sub 15 grade pleacă la sfert de cheie fara fum. Mersi de sugestie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La sharan 1.9 TDI, auy din 2001, merge să fac recodarea engine pe 00001? Are vreo treabă faptul că e PD?

S-o mai fi scris. Da' vă rog, nu mă puneți să citesc 47 de pagini ca să aflu un răspuns simplu. Ar fi absurd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc. Din fericire nu mai e nevoie. Hmm, la mine s-a rezolvat prin schimbarea filtrului de motorină. Într-adevăr, era tare îmbâcsit cu nu știu ce, dar nu îmi explic de ce pornea bine la rece și făcea figura doar la cald. Pornirea grea la cald a început imediat după ce am băgat motorină aditivată (plus două opriri în timpul rulării). Așa am suspectat filtrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Stie cineva unde pot face rescrierea hartii la pornire/resoftare pornire la cald la un Golf 4 1.9 TDI 1998 in Constanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Buna ziua.

Am achiziționat recent un Seat Altea Sport 2.0 TDI (103kW sau 140 CP - cod motor BKD) fabricație 2006. Sunt foarte mulțumit de mașina, neavând defecte aproape deloc. Am fost la reprezentata VW unde a fost testata, domnii de acolo negăsind nicio problema. Am mai fost la Câmpina sa îmi testeze injectoarele iar domnii de acolo, la fel, nu au găsit nimic (deși nu mi-au dat jos injectoarele sa le testeze ci doar cu laptopul).

Singura chestie care ma deranjează este: DOAR atunci când motorul este cald (90 grade) pornește mai greu (2-3 secunde) iar când motorul este rece mașina pornește la sfert de cheie (instantaneu). Ciudat, nu? Este pe invers decât in majoritatea cazurilor.

Am atașat poze cu valorile injectoarelor de pe test, acesta fiind făcut in momentul in care motorul era turat constant la 1500 RPM. Daca are cineva idee, va rog, acestea sunt valorile normale la care ar trebui sa funcționeze?

O diagnoza injecție (de calitate) unde as putea face in județul Prahova sau in București, in afara de Câmpina (Carlex Diesel) dacă mai știți vreun loc, va rog?

 

Mulțumesc anticipat

 

73361303_552241168670714_2239136278706651136_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia legatura cu Voinea, se poate face un update de software care rezolva problema pornirii la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru reply.

Un număr de contact se poate cu rugăminte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai electromotor Bosch .....schimba platoul cu carbuni si o sa porneasca instant si la cald.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc de sfaturi, problema a fost rezolvata astăzi cu o mica ajustare din software.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde?

La cat ti-a setat turatia de start injectie la motor cald/foarte cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In harta de start. S-a copiat harta de la rece, cu valori ceva mai mici poate, in nici un caz zero, cum sunt din fabrica. Tabelul din stanga e cel modificat. post-34985-0-21805800-1393360317_thumb.png

Simplu, nu era din injectoare ci din soft, erai gata sa o duci pe nush unde sa iti desfaca motorul. Masinile moderne sunt deja laptopuri pe roti. Daca iti spun ca si un monitor(CRT de acum 20 de ani) era sa il arunc pe geam....si era o problema de soft care s-a rezolvat cu un arduino pe mufa rs232 a monitorului si niste tutoriale de yt. Cele care pornesc greu la rece sunt cele pe carburator, care se mai gasesc doar in garajele colectionarilor.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am un passat 2000 diessel la cald porneste ft greu, cate odata dau la automat pana se descarca bateria si pornesc cu fire 

  Mentionez ca din ce in ce mai greu cu pornirea 

 Sa mai intamplat cuiva? 

Am pus_o pe tester totul e OK nici o prob mecani revizie totul  OK hmm 

  Va multumesc si ast un ras daxa cineva sa mai lovit de prob aceasta 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauze pot fi mai multe şi pentru a analiza aici situaţia ai nevoie de un vcds (am înţeles că nu are erori dar mai trebuie analizaţi ceva parametri). Cred că cel mai bine ar fi să o duci la un mecanic priceput pentru că ai scris pe alt topic faptul că îţi consumă 1l ulei/500km ceea ce este total anormal. N-ar strica să spui şi ce cod motor sau măcar capacitatea motorului şi puterea.

Şi nu în ultimul rând te rog să scrii cuvintele întregi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, sunt posesorul unui VW Golf V 1.9 tdi 90 cp, de ceva vreme imi porneste greu la cald, daca o las pana ajunge apa la 70 de grade sau chiar mai putin porneste la sfert, am facut o scanare cu VCDS si mi-a dat o eroare legata de senzorul de temperatura, pe care l am schimbat sa remediez problema si tot persista, ceva rezolvari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ai eroare pe acel senzor, trebuie verificat cablajul. Senzor recomand Hella sau original, nimic altceva 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am schimbat din nou + am verificat cablajul si este ok, am avut FEBI si l-am schimbat cu BEHR spunandu-mi cineva ca este mai bun si este posibil sa fi fost stricat deja cel FEBI si eroarea persista, am sa incerc cu un senzor original de la cineva...

Modificat de Adrian1999
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!