Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

În sfârșit ne a luminatcineva...multumim terrabyt. Omul a spus clar ca este din 06.2001 și tocmai ca nu vb de generație pana în 200

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Salut ! Am un Passat 1.9 TDI BXE care a avut problema cu pornirea grea la cald. Am citit softul , s-a rezolvat prin modificarea parametrilor de pornire.

Acum nu mai are pornirea lunga dar tot sunt momente cand este foarte cald motorul in care se simte acea zdruncinatura specifica.Nu face mereu dar mai sunt cazuri.

Poate fi din baterie ? Ce-i drept este cam slaba si nu am avut posibilitatea sa probez alta ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba bateria, fa o revizie la electromotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Intr-adevar s-a rezolvat cu schimbarea bateriei. Daca va mai face , voi umbla si la electromotor.Multumesc ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puteai rezolva fara sa mai modifici softul, dupa cum vezi tot la rezolvarea initiala ai ajuns... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Softul trebuia facut.Avea pornirea lunga de 7-8 secunde si intr-adevar dupa ce am citit softul am gasit toate valorile legate de pornire in 0. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin modificarea softului vindeci efectul nu cauza ...Dacă pot zice așa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic.

Azi golf 4 ALH 2001 calc.cu AM la sfarsit nu sa putut copia softul prin obd, deci...se intampla cum spuneam"si unele din 2001".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

romytaxy si ioanidis84 vad ca este o tensiune intre voi :argue:.  Eu cand m-am referit la ani, am vb strict de a 10-a cifra din seria de sasiu, pt 2001(adica 1) nu am vazut niciodata pe golf/bora  ALH  seria 038906108AE(cu probleme la pornirea la cald) doar 038906012M (fara prob cu pornirea la cald)care vine in 2 versiuni.

Iarasi la PD  golf/bora AJM in 2000(Y in VIN) nu am vazut decat 038906019AM(probleme cu pornirea la cald) care nu merge programat pe obd, de abia la modelul 2001(1 in VIN) s-a pus 038906019CJ(fara probleme la cald). In cazul asta ecu se poate schimba  fara modificari la mufa. Aici am vb de cazurile cand masina nu a suferit modificari de orice fel, cum a fost ea fabricata. 

ioanidis84 eu as zice ca e invers, de fapt vindeci cauza. Daca harta la pornire este corectata o sa te tina mai mult electromotorul, sunt multi care il chinuie si cate 7-8 secunde la cald cum zice un coleg mai sus pana sa incerce modificarea hartii. Daca o corectezi la timp mai amani interventia la electromotor. In concluzie, este bine sa o corectezi din soft, iar la cei care au amanat-o prea mult timp o sa fie nevoie si de revizie la electromotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta ziceam si eu de ani din VIN nu cum iese la noi in acte sau dupa cum zice cate unul cand il intreb din ce an e masina lui. 

038906018AM a fost ecu de azi? personal cu asta nu m-am intalnit pe golf ALH, doar pe skoda octavia AHF de asta mi se pare ciudat sa nu fi fost schimbat. Din ce zici tu ca nu necesita inlocuire tind sa cred ca ai avut AJM PD cu 038906019AM, ala intradevar are flash care se poate reprograma cu un programator si nu necesita inlocuire. Cand mai prind o sa ma uit si eu la data fabricatiei ecu de curiozitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cepesi Florin George

Salut, si scuze daca am postat unde nu trebuia.... am un golf 4 1.9 TDI din 2000 care mereu imi porneste greu la prima pornire ,daca il las pe buji de 2-3 ori porneste inmediat (țin sa mentionez ca atunci can pun contactul martorul de la buji sta aprins circa 35-45 de secunde ) credeți ca problema provine de la ECU? ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indiferent de temperatura de afară? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ce temperatura ai la lichidul de racire, cu testerul. Pornirea grea poate proveni si din lipsa de avans de injectie, lipsa debit, compresie scazuta in cilindri. Verifica si avansul de injecie si debitul( cantitatea pulverizata) la prima pornire. Si are legatura si cu temperatura exterioara( iarna, vara), asa cum te-a intrebat colegul ioanidis84. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se poate. Cumpara si tu un platou de carbuni Bosch corespunzator seriei de pe electromotor, Ti-i schimba mecanicul si ai scapat de problema. Am fost in aceeasi situatie ca a ta. Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cepesi Florin George
On 14.05.2016 at 21:20, Rov_gti a scris:

Vezi ce temperatura ai la lichidul de racire, cu testerul. Pornirea grea poate proveni si din lipsa de avans de injectie, lipsa debit, compresie scazuta in cilindri. Verifica si avansul de injecie si debitul( cantitatea pulverizata) la prima pornire. Si are legatura si cu temperatura exterioara( iarna, vara), asa cum te-a intrebat colegul ioanidis84. 

Ulterior am descoperit ca daca țin putin apăsată accelerația porneste foarte usor .

Dacă temperatura este ridicata uneori porneste fara probleme . După ce a pornit prima data tot restul zile nu mai am probleme .

Modificat de Cepesi Florin George
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut. Sunt posesorul unui passat b6 motor 2.0 , 140 cai ,bkp din 2005. Am si eu bineinteles o problema cu pornirea la cald si se manifesta cam asa: --la rece porneste bine,nu sunt probleme; la cald ,adica cand se incalzeste mai bine motorul de la 80 nu porneste bine, in sensul ca porneste subturata undeva pe la 600 ture si dupa 2 sec isi revine turatia la 800. Am impresia ca nu porneste pe toti cilindrii odata, zici ca porneste in 3. Am injectoare schimbate acu 2 ani, pompa motorina, bujii,senzor g62 hella,rexo ditionat electromotor,...etc. am fost cu ea pe la mai multi si tot nu am gasit o rezolvare. Am tot umblat si la avans, si nimic . Tot asa face. De la.ce ar putea fii?? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi pe grupul 005 cand pornesti daca iq sare direct la 10-20mg sau creste de la 0 in momentul cand iti face figura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare !

pentru masina din semnatura,octavia 2,1.9 tdi unde anume pot monta acel rezistor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce rezistor te referi?...la cel cu ajutorul caruia  alterezi informatia trimisa la ecu de catre g62 legat de temp. antigel?. Daca la asta te referi este scris aici pe topic

Modificat de ioanidis84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de o rezistenta de 2k montata pe firul pinului 3 al senzorului de temperatura lichid racire al motorului dar...o sa ai eroare permanenta pe G62 iar BC iti va afisa un consum la relanti eronat.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot am cautat pe internet dar nu am gasit unde este amplasat acest senzor temperatura lichid racire denumit si G62.

daca imi puteti spune v-as fi tare recunoscator.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eee ai căutat !...scrie ' g 62 vw' pe goagle și îl găsești sigur.   Iti recomand ca și mai devreme sa citești acest topic în întregime și sa vezi care sunt soluțiile posibile și sa o alegi pe cea mai buna.

Modificat de ioanidis84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@m@d@

 

 

Am pus documentul pt.o skoda 2 motor BXE din 2005(datele tale sunt incomplete/NU AJUTA DOAR SKODA 2).

Completati corect profilul/cereti sfaturi oferind datele masinii corect.

g62.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/25/2016 at 11:33 PM, m@d@ said:

salutare !

pentru masina din semnatura,octavia 2,1.9 tdi unde anume pot monta acel rezistor?

... sau rezolvi problema din soft....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!