Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

in teorie daca totul este ok, nu ai de ce sa o resoftezi - da, se poate face si din soft, daca altfel nu se poate face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in teorie dupa 400K km, iti trebuie un cap de pompa nou, un electromotor nou, injectoare noi.

Daca ai vag-com si un laptop poti sa reglezi si matale avansul, nu e mare șmecherie.

Gasesti aici pe forum tot ce-ti trebuie pt asta. te costa mai putin de 400km si timpul pierdut. alegerea iti apartine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat releul 109 ? si la mine a facut asemanator, adica dupa o stationare de 5 minute (motorul a ramas cald) a pornit dupa 9-10 chei. Consumul pe cb a sarit pe la 30l deci ceva a inregistrat. Electromotorul invartea dar.. atat.

Si avand in vedere vechimea asemanatoare, e o idee.

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc tuturor pentru sfaturi,da am incercat si releul 109 dar era ok,am reglat avansul si la fel facea,in cele din urma am dat calculatorul jos(ECU)si dupa 2 ore bune de munca cu grija,a fost schimbat soft ul si surpriza,PORNESTE LA SFERT,adio pornire grea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si nu i-ai dat niste copite in plus cu aceasta ocazie? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut eu am un touran 2.0 BKD si am avut probleme cu pornitul la cald din cauza bateriei, am schimbato si problema a disparut, dar acum am dat de alta problema cand temperatura lichidului de racire depaseste 60 grade de la 2000 rot /min in sus motorul nu mai trage trepideaza  doar in treptele de viteza 5 si 6 oare ce sa fie?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 21 October 2010 at 4:04 PM, Corneliu said:

Eu aveam aceeasi problema cu Altea: pornea foarte greu la cald. Am fost la Voinea, am facut o modificare in soft si de atunci nu mai am nici o problema, porneste la sfert de cheie si la cald si la rece. Recomand aceasta operatiune in detrimentul schimbarii electromotorului: operatiune curata, rapida, cu un pret mult mai mic (eu am platit 200 lei).

Salut, imi zici te rog si mie unde ai fost mai exact pentru operatiunea asta? Am si un Seat Altea, si i-am facut de toate(electromotor, alternator, baterie, masa, etc). Poate si un numar de telefon a persoanei care face aceasta operatiune. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in Bucuresti te poate ajuta Dragos Voinea, Mugur - TCM - suna-i si vezi la colaboratorii locali, sigur te vor rezolva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu pornirea la cald o am si eu ,am scvhimbat electromotor,alternator ,baterie,bujii si senzorul de temperatura g2/g62 dar tot asa greu porneste la cald,masina din semnatura.Imi puteti da un sfat nu as vrea sa ii fac resoftare multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am si eu o problema cu injectoarele. Am schimbat un injector, am pornit motorul, am pus testerul pe el, mergea bine valorile erau ok la toate 4. Am oprit masina, m-am spalat si m-am schimbat de salopeta, am dat sa pornesc si a pornit foarte greu. Am pus iar testerul si valorile la toate 4 erau peste 3 sau sub -3. Precizez ca motorul e AVB 101 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puisor:)....Ți am recomandat sa citești în întregime acest topic și afli răspunsul la problema ta . Dacă crezi ca mașină pe forum se repara singura, sa ști ca nu îi așa.  La tedeiurile cu pompa rotativa ,pornirea la cald deficitara vine din  mai multe locuri. În primul rand softul este făcut de așa natura sa nu pornească dacă rot/min nu depășesc o anumita valoare (se modifica softul sa injecteze motorina de la 0 rot/min) cauzele le cauți u. A doua problema când capul hidraulic din pompa de injecție se uzează la cald fiind mai subțire motorina nu mai reușește sa facă presiune pt a putea porni, cumulată cu cealaltă problema rezulta problema ta. E mai ușor așa?    

 

Livius și le ai reglat după? 

Modificat de ioanidis84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfaturi, problema a fost de la masa de pe motor a fost extrem de oxidat si nu mai facea masa cum trebuie.Mi-a verificat si pompa de injectie este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gasei pe topic aici si aceasta recomandare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, ioanidis84 a scris:

Puisor:)....Ți am recomandat sa citești în întregime acest topic și afli răspunsul la problema ta . Dacă crezi ca mașină pe forum se repara singura, sa ști ca nu îi așa.  La tedeiurile cu pompa rotativa ,pornirea la cald deficitara vine din  mai multe locuri. În primul rand softul este făcut de așa natura sa nu pornească dacă rot/min nu depășesc o anumita valoare (se modifica softul sa injecteze motorina de la 0 rot/min) cauzele le cauți u. A doua problema când capul hidraulic din pompa de injecție se uzează la cald fiind mai subțire motorina nu mai reușește sa facă presiune pt a putea porni, cumulată cu cealaltă problema rezulta problema ta. E mai ușor așa?    

 

Livius și le ai reglat după? 

Da. Si reglate si schimbate inelele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai verificare o data... doar de la injectoare poate veni aceasta corecție mare poate s a rupt vrun șurub poate a acapat mufele sau mufa mare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine o desfac din nou. Culmea e ca a mers jumate de ora, timp in care am pus testerul pe ea de 2 ori si valorile erau ok. Apoi dupa maxim o ora nu a mai pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema cu injectoarele. Ieri mi-a spus un mecanic sa schimb injectoarele intre ele ca sa vad ce simptome are. Azi am mutat 3 si 4 la 1 si 2, iar la 3 si 4 am pus 2 injectoare care aveau valori mari zilele trecute cand am pus testul pe motor. Culmea e ca masina merge perfect si valorile sunt bune la toate 4. De unde e problema atunci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa cum ai spus u ca la toate aveai corecți maxime pe mine mă duce gândul la probleme pe parte electrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 minute în urmă, ioanidis84 a scris:

Așa cum ai spus u ca la toate aveai corecți maxime pe mine mă duce gândul la probleme pe parte electrica

Si la aia m-am gandit, dar ce? Fisele sunt stranse si curatate. Numai daca sunt cumva intrerupte. Dar atunci de ce merge acum? Am crezut ca la cald incepe sa intrerupa sau se opreste. Merge bine. Poate sa fie din motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puțin probabil...dai pace dacă merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii dau, sunt curios cat o sa mearga si daca mai porneste in dimineata asta. Ca daca merge e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Probleme cu pornirea am si eu si la cald si la rece, cand este rece porneste la a doua cheie, cand este la 90 grade si lasata vreo 20 de minute, porneste-se opreste, asa face de cateva ori, ca si cum ar ramane fara motorina! Singura pornire mai ok o are atunci cand o pornesc cu motorul rece, merge cateva secunde si o opresc, apoi urmatoarea pornire chiar si a doua zi, este ok! Am schimbat pompa tandem (are aceeasi pornire), carbuni electromotor, supapa unisens pe retur, avansul este pe 0, soft schimbat, valorile injectoarelor sunt ok, doar pe injectorul 3 are + sau - 1.2, nu mai retin, am alimentat direct pompa tandem dintr-un bidon, nicio schimbare, am scos si mufa de la senzor temperatura din spatele motorului! ce sa mai incerc? m-as indrepta catre oringuri...pareri? multumesc! Masina este ajm!

Modificat de firiss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, schimba oringurile si verifica sa nu ai uzura mare la scaunele injectoarelor, in chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 20 iulie 2009 at 21:55, olteanu82 a scris:

Buna seara! Inainte de a va cere ajutorul tin sa precizez ca sunt nou pe forum si ma bucur sa ma aflu printre voi.Acum legat de problema mea:detin un Seat Leon 2.0 TDI cu Dsg 6+1,2007, achizitionat in urma cu o luna de zile.masina am cumparat-o cu celebra pornire grea la cald.am rezolvat-o imediat cu un tip care se pricepea cu softuri.toata afacerea a costat 200 de roni.masina porneste ok acum dar uneori cand e cald motorul porneste foarte brutal vibrand foarte tare, intr-un cuvant nu porneste frumos cum porneste la rece, plus ca la fiecare pornire scoate un nor de fum negru.stiu ca prin rezolvarea pornirii prin soft i s-a marit debitul de motorina,dar intreb daca nu este o solutie sa nu mai scoata fumul ala ca sincer uneori mi-e si rusine sa o pornesc in public?, si daca se poate face ceva sa am o pornire mai normala la cald.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!