Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

Salut

@mihaic99

Ar fi interesant daca ai putea sa monitorizezi valorile G62 in momentul in care pornirea e OK cu motor cald ... sa vedem daca intr-adevar citeste 80-90 grade. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cuiuda: nu am verificat valorile G62 in vagcom, doar pot afirma ca acul de temperatura nu oscileaza absolut deloc. creste pana la 90 in mod normal si nu scade sau urca inapoi.

@Florin: nu cred ca e motorul asta, e cum am in semnatura (scuze pt. asta, ma voi uita in talon si detaliez). nu a zis electromotorul, el mi-a curatat alternatorul, asta o stiu sigur. nu am scanat, daca o voi face, pot vedea ce erori sunt stocate? sa vad poate gasesc pe cineva cu vagcom-ul sa vad daca ma poate ajuta, chiar si contracost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, revin cu detaliile masinii: este vorba de 1.9 TDI, 81kW, ASV (asa scrie in talon).

later edit: chiar acum 20 de min am incercat sa plec cu ea si n-a mai pornit. da la automat dar nimic.

totusi, am fost cu un coleg sa-l iau pe mecanic, a venit, si a zis ca ia aer pe returul de la filtrul de motorina. i-am lasat masina, incearca sa schimbe piesa si vedem daca e ok. va mai tin la curent cu treaba asta.

Modificat de mihaic99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electromotorul are perii si carbuni si este implicat in pornirea motorului. alternatorul are rolul de a incarca bateria cand functioneaza motorul si nu are perii sau carbuni care sa fie schimbati. alternatorul este de vina in cazul in care nu porneste doar daca nu incarca bateria si aceasta fiind descarcata trebuie alta noua.

:)

gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, am rezolvat problema, era de la niste cleme care tine niste furtune care duc la filtrul de motorina. erau desfacute si au prins aer, motiv pentru care nu mai voia sa porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa incerc faza cu electromotorul pt un golf bkd 2005. de unde aflu ce carbuni imi trebuie?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine e producatorul electromotorului? Bosch, valeo, hitachi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinpaun1998

REZOLVAT PROBLEMA PORNIRI LA CALD

SCHIMBAT PLATOU CARBUNI ELECTROMOTOR

PRET 70 LEI NU AM CREZUT DAR AM REZOLVAT PROBLEMA GOLF 5 PLUS 1'9

AM OMIS ELECTROMOTOR BOSH

SIMPLU DE SCHIMBAT. PUTINA INITIATIVA SI SPOR LA TREABA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o Bora 1.9 Tdi AJM si dupa ce i'am schimbat distributia la cald imi porneste mai greu.

Inainte sa o schimb pornea tot timpul la fel dar acum la rece porneste imediat, dar dupa ce se incalzeste motorul deja incepe sa porneasca putin mai greu, iar duap niste drumuri putin mai lungi porneste din ce in ce mai greu.

Ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok..cum s-a rezolvat problema la 1.9 tdi 101 cp ? Am schimbat bateria ( ave aVarta 61 A , cu ea venise din DE , am pus cev de 74 A , ceva din 3 litere , a costat 280 ron ), aceeasi problema...ne ducem la meserias, care fara sa se uite la masina declara sec: rescriere soft, 200 euro !! Mergem sa consultam electromotorul, un amic bun face asta MOKA , si declara ca electromotorul este OK ! In ultima zi, inainte de a merge la resoftare, un baiat impatimit pe WV ne sugereaza o resetare de calculator ( 2 ore cu bateria scoasa ) . Scoatem bornele, peste doua ore le punem, de atunci masina PORNESTE LA SFERT . Multa bafta !

Cred ca bateria a fost de vina , iar schimbarea ei fara resetare de calc...nu a dat rezultate ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Tare "mesterul" ala :lol: ...

La motoarele de 101 nu ai ce face cu resoftarea...

Hai ca asta cu resetarea de calculator e tare cool :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum e avansul ?

Nu stiu ca nu i'am facut nici o scanare de atunci...crezi ca se poate fi modificat avansul dupa schimbarea distributiei deoarece inainte nu avea aceste simptome.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte tare ceea ce a sugerat vartolomei55!!!Voi incerca si eu aceasta metoda cu resetarea calculatorului prin scoaterea bornelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nici un efect, la fel cum nu ajuta foarte mult nici daca pui electromotor nou sau baterie noua sau alte cele, toate chestia este din ecu, nu alimenteaza masina la repornire atunci cand motorul este cald, un mic bug, trademark, ca am mai condus la viata mea si multe alte masini atat germane cat si italienesti, atat pe benzina cat si pe motorina si toate pornesc bine ok la cald, golful este prima masina pe care o detin si care prezinta acest mic neajuns. din fericire restul masinii compenseaza mult mai mult si nu as schimba pe nimic masina asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o problema pe care incerc si eu sa o ignor din ce in ce mai mult.Cu atat mai mult cu cat, n-am gasit pe nimeni din cei priceputi, adica mecanici si electricieni, care sa aiba o explicatie si o solutie concreta.Am dat jos si electromotor, l-am cosmetizat, electricieni care desfac zilnic electromotoare si alternatoare au spus ca daca ar fi masina lor, nici macar carbunii nu i-ar schimba la cum arata si cum functioneaza acesta pe banc!... e o chestiune bizara, iar ceea ce este si mai bizar, si care baga meseriasii in ceata, este faptul ca la rece masina porneste impecabil, fara fum, fara ezitari...Foarte probabil ca daca te-apuci sa schimbi senzori,baterii, electromotoare,pompe tandem si altele, e posibil sa rezolvi pornirea la cald.Dar si daca n-o rezolvi chiar cu schimbarea acestora, ce faci, cum de altfel am mai vazut cazuri pe-aici pe forum???...Vorbesti singur cati bani ai putut baga de pomana in masina!!

Ma gandesc ca e posibil s-o rezolvi din intamplare, odata cu cedarea in functionare a unei dintre componentele raspunzatoare pentru acest simptom.

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raspunsul e simplu, totul sta in ecu si in faptul ca acesta daca vede motorul cald nu lasa injectorul sa pulverizeze motorina la fel cum o face cand este motorul rece, probabil din cauza faptului ca vede turatia 0, temperatura optima de functionare 90 grade si oricine stie ca masinile pe injectie la relanti nu lasa carburantul la voie ca si cum ai accelera masina in sarcina. de aceea trebuie sa stai cateva secunde pe cheie ca sa se prinda ecu ce vrei tu sa faci. resoftarea pacaleste putin ecu si il face mai vioi in astfel de cazuri. aici s-au incurcat putin inginerii de la vw la motoarele astea, si comic este faptul ca nu vor sa recunoasca public problema, desi sunt sigur ca o cunosc si ei mult mai bine decat noi. asta este parerea mea de neavizat in domeniul motoarelor.

:)

cat timp porneste nu am ce sa ii fac.

la baterie defecta masina nu ar porni la sfert cand este motorul rece, iar electromotorul uzat iti porneste masina de 10 ori si a 11 oara stai si te uiti la ea ca nu misca nimic, deci nu astea sunt problema, ecu este de vina si softul care nu ii permite sa faca la cald ce face la rece atunci cand vrei sa pornesti masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curios e ca hartile de pornire sunt aproape la fel la EDC15 si EDC16 dar numai acesta din urma face mofturi :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a face analize privind pornirea la CALD, cred ca cel mai simplu ar fi sa se verifice daca ECU engine are ultima versiune de SW a producatorului german (pt. ca daca exista inseamna ca producatorul a descoperit noutati in legatura cu comportamentul motorului, pe care le-a optimizat). Daca chiar are ultima versiune SW putem continua sa cautam alte cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curios e ca hartile de pornire sunt aproape la fel la EDC15 si EDC16 dar numai acesta din urma face mofturi :icon_cheesygrin:

daca se schimba doar EDC16 cu 15 care este mai ok se poate rezolva problema sau asta implica deja prea multe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme nu sunt de SW.. sunt doar hardware

se poate manarii prin Sw dar probleme tot HW raman

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi m-am autosugestionat sa nu mai bag in seama aceasta chestiune, astazi m-a "mancat" si am intrebat la Porsche de un upgrade de soft.Mi-au spus ca trebuie vazuta masina, respectiv ECU masinii de care, cum e si mi-au spus ca daca exista un upgrade de soft la producator se poate face fara probleme.As fi tentat sa incerc upgradarea si sa evit alte schimbari hardware costisitoare, facute practic si teoretic la plezneala, mai ales ca toata operatiunea aceasta costa uimitor de putin.Si la reprezentanta, nu asa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu este din soft problema de ce nu recunosc atunci cei de la vw problema. sa spuna pe fata, fratilor daca vreti asta faceti asta si asta, va costa atat, schimbati aia si aia si ati rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu o sa ma straduiesc sa ajung la ei si voi vedea daca se va ameliora problema dupa upgrade.Nu e o mare suma 82 de lei, desi, nu prea mai sunt dispus

sa schimb de-a-mp...ulea piese pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!