Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

Care furtun gros? Ala care vine din intercooler?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Swat Cat : nu am vrut sa te blochez :) dar , sincer, astept parerea ta.

@Al Bundy: cred ca da, nu am urmarit traseul furtunului, dar prin el veneau niste gaze ( de unde a dedus ca masina are mai multi km decat pe bord din cauza gazului mai negricios, mie nu mi s-a parut asa de negru gazul dar....) , intra in EGR si e gros ca diametru, sigur e din intercooler. Parerea ta????

Egr-ul o sa-l curat, ca nu-i fac un rau masinii, dar ma intereseaza sa stiu daca remediez problema pornirii la cald. Astept pareri si sfaturi. :P

Modificat de rata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR e inchis la pornire atat la cald cat si la rece si nu influenteaza poornirea.. poti face altceva, scoate furtunul gros de dupa filtru de aer si vezi cum porneste. Scoate mufa de la debitmetru si vezi cum porneste. Tu scotand acel furtun de acolo debitmetrul este scos din circuit, de aici si sfaturile mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

K, ms ptr sfat, o sa incerc asta maine. Mai astept si alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy: am scos furtunul gros, care intra in EGR cu motorul oprit si m-am uitat la clapeta care spune-ai ca ar trebui sa fie inchisa , la mine clapeta era deschisa, si cand i-am dat cheie, a pornit la fel de greu (la service a pornit repede, de aia a dedus ca e EGR, dar cred ca se mai racise motorul, ma rog........), am scos si furtunul de dupa debitmetru si a pornit la fel de greu. Mufa de la debitmetru nu am putut sa o scot si nici nu am fortat. Stiu ca tu ai zis sa scot furtunul de dupa filtrul de aer, dar asa am zis ca anulez debitmetrul nescotand mufa. Sa fie oare din soft??? Nu vreau sa arunc cu bani dar ............cred ca ajung la soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai vazut tu la EGR nu este clapeta care reguleaza fluxul de gaze recirculate, este o clapeta care taie fluxul de aer ca nu mai vibreze asa rau motorul cand il opresti, se numerste parca anti shutter valve. Verifica si bateria, la mine asta a fost problema si am acelasi motor ca si tine. Bine problema reala e din soft care nu permite injectia de motorina sub o anumita turatie iar daca bateria nu mai e tapana ...

PS: Daca ai un voltmetru masoara tensiunea la borne dupa mai mult de 2 ore de cand ai oprint masina si posteaz-o aici ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adrian001: K, am inteles, am crezut ca aceea este clapeta de care vorbea Al Bundy, cat despre baterie, este Varta de 72 ah, cumparata in Ianuarie, anul asta. O sa masor si tensiunea la borne dupa 2 ore. Asadar, tot softul. :rolleyes: Dar de ce nu toate BKC-urile au aceasta problema ??? Cunosc 2 pers. cu acelasi tip de motor si nu i-am auzit de probl. cu pornirea la cald. Si masinille lor sunt tot Vw G 5, din 2004..........a mea este fabr. 11. 2004, dar in serie apare 2005......... :icon_thumright: nemtii astia. Multumesc ptr sfaturi.

Modificat de rata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

K, am rezolvat problema pornirii la cald, electomotorul era de vina, dupa ce am curatat EGR-ul la sfatul unui meserias, am cautat alt meserias care lucreaza la Reprez. VW- Ploiesti care m-a sfatuit sa umblu la electromotor..............am gasit carbunii jumatate tociti stramb , de ce ?? (nu-mi pot explica), am pilit carbunii sa ajunga la drept , curatat si montat, .............si problema rezolvata. :D Sa vedem cat o tine dar deocamdata sunt multumit . :angry:

Modificat de rata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rata Era mai bine, cred, daca ii schimbai cu altii noi, maine ii schimb si eu. Costa doar 20RON si bucsele vreo 6 lei amandoua. Bendixul il ai bun? Pe al meu tot maine il schimb ca de cand nu voia sa porneasca la cald l-am cam zapacit :blink: . Oricum e bine ca ai rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@housenet : Ai perfecta dreptate si sustin ideea ca trebuiau schimbati, dar am vrut sa fiu sigur ca asta este defectul si ca nu ii schimb degeaba, m-am hotarat in scurt timp sa umblu la electromotor si ar fi trebuit sa o iau din magazin in magazin sa caut acesti carbuni (perii). De obicei magazinele de piese merg pe comenzi , cand aud replica :" nu ii avem in stoc dar facem comanda si in cateva ore ii aveti" :angry: ma apuca nervii. De aceea am preferat sa-i pun tot pe cei vechi sa clarific defectul si in viitor , sigur o sa-i schimb. Bendixul arata bine , nu avea joc...........dar cand am sa schimb carbunii , am sa schimb si bucsele, stiu cum arata carbunii si nu mai sunt presat de timpul achizitionarii lor. Sper sa fi rezolvat problema si sa nu apara in prea scurt timp iar problema pornirii. Dau un sfat celor cu aceasta problema , inainte sa sara pe resoftare (cum era sa procedez eu), sa verifice si electromotorul. O seara buna va doresc tuturor. :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu problema aceasta cu pornirea. Bucsele astea si carbunii care trebuie schimbate, difera in functie de motor?

Daca problema tine exclusiv de aceste componente (deci este o problema mecanica), de ce porneste fara probleme la rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Difera in functie de electromotor. Marca si model.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu aveam aceeasi problema cu Altea: pornea foarte greu la cald. Am fost la Voinea, am facut o modificare in soft si de atunci nu mai am nici o problema, porneste la sfert de cheie si la cald si la rece. Recomand aceasta operatiune in detrimentul schimbarii electromotorului: operatiune curata, rapida, cu un pret mult mai mic (eu am platit 200 lei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu problema aceasta cu pornirea. Bucsele astea si carbunii care trebuie schimbate, difera in functie de motor?

Daca problema tine exclusiv de aceste componente (deci este o problema mecanica), de ce porneste fara probleme la rece?

Am si eu aceeasi curiozitate (daca este problema la electromotor: perii, bucse...)de ce porneste fara probleme la rece????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema.

Modificat de G_race
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@ RyonN Daca porneste bine la rece, nu cred ca e ceva la electromotor. Eu l-am curatat si skimbat carbunii pt ca avea si un zgomot metalic urat. Acum merge brici. Ma gandesc ca ar fi bine sa verifici daca nu e ceva de la alimentare, mai precis la injectoare. La mine de la ele era problema, le-am schimbat si totul e ok acum. Un test cu VAG-COM ar spune multe.

Bafta! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici !!!!

la rece porneste din motivul asta.... pe x este temperatura lichid racire si pe y este cantitatea injectata pt pornire...

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Din cate stiam eu, problema cu harta mentionata mai sus este intalnita la EDC16 si la unele EDC 15 de prin anii 2000. Nu stiam ca motoarele 1.4 benzina ar avea aceeasi problema... :eek:

scuze...acu` am vazut ca e vorba tot de un diesel :banghead:

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat problema. Am schimbat bateria si acum porneste foarte bine. Si la cald si la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut aceeasi problema cu Altea....tot din soft s-a rezolvat...din cate am inteles este o problema a electromotorului care se uzeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua domnilor,

Eu detin ca masina personala o Skoda Octavia din 2000, 1.9 tdi, 81kw, cod motor AHF ( cred ca acest motor se gaseste si pe golf IV de aia postez la dumneavoastra),

Masina a fost achizitionata de apx 3 luni si am auzit destule probleme in legatura cu pornirea la cald , astfel dupa ce am achizitionat o interfata vag am investigat de ce al meu porneste destul de binisor la cald, dar nu perfect la sfert de cheie ca si alte skode.

Prima data am observat ca pe vag temperatura motorului este in permanenta 39.2 grade indiferent ca motorul era rece sau era cald , astfel mi-am dat seama ca cel la care a fost a modificat pornirea, in sensul ca a pus o rezistenta de 1k pe firul 3 de pe senzorul de temperatura motor G62.

Totodata am observat ca am o abatere de apx 1.5 l la consumul afisat de BC, in sensul ca el imi arata medie de 5 si eu de fapt am 6.5 testat la pompa.

Intr-o dimineata din plictiseala la o temperatura de 0 grade afara am zis sa readuc pornirea cum era initial sa vad cum se comporta , dar pentru a nu lucra de doua ori la acea temperatura ca mai si sufla vantul am dat jos rezistenta am prelungit si scos in partea de sus doua fire de la mufa si am pus un contact sa pot comuta pe rezistenta ( rezistenta am pus de 2k in loc de 1k ) dc pe direct face figuri la cald .

Acum merg pe direct de atunci si pot spune ca incep sa ma invat cu pornirea si anume invarte de intre 3 si 5 ori pana porneste si nicidecum la sfert.

Am incercat sa fac recodarea pe cutie automata si nu resusesc, poate imi trebuie un cod de login sau ceva ca nu vrea sa schimbe deloc tot 00002 ramane.

Totusi cred ca singura rezolvare de a avea si eu o pornire la cald e sa incerc resoftarea, electromotorul e curatat si inlocuit ce era defect la fel si batereia a fost inlocuita, dar si reincarcata.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU poti coda pe automata deoarece ECU nu stie de automata, pe acest motor pe skoda nu s-au pus decat manuale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha , deci asa sta treaba

Oricum , multumesc de raspuns si asa stiu sa nu ma mai chinui sa codez si sa incerc sa o rezolv altfel,

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

pop cristian> se poate rezolva prin corectie in soft. Fiind 2000 foarte probabil se face cu ECU pe masa (inlocuirea celor doua EPROMuri PLCC32). Cauta la firmele de ciptuning din Bistrita sau daca ai drum prin Bucuresti la mine la TCM TURBO se poate face (au fost destule si din 1998-2000 ce au necesitat aceasta corectie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!