Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

Original sau Hella

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari!

Detin un Golf 4 motorizare 1.9 TDI AXR 101 cai euro 4 si de circa cateva luni am ocazional probleme de pornire la cald in general dupa ce am a apucat sa se incalzeasca putin motorul.

(TIN SA MENTIONEZ CA MASINA DIN SEMNATURA ESTE TOT A MEA DAR ACUM DETIN SI ACEST GOLF,CA SA NU SE CREEzE VREO CONFUZIE)

Problema se manifesta in felul urmator..uneori pur si simplu nu porneste..abia dupa a doua cheie porneste dar mai greu sau din prima dar foarte greu..

De cand intampin aceasta probleme am sesizat si faptul ca pompa de alimentare din rezervor uneori uruie cand pun contactul si uruie si in timp ce merge motorul..spre exemplu acum o saptamana ca atunci mi a facut ultima data..m am oprit la petrom sa bag motorina(mai aveam cv..era foarte putin peste linia rosie,nu o lasa niciodata pana se aprinde becul) am bagat motorina toate bune si frumoase am fost sa platesc si cand ma urc in masina si ii dau la automat..nada..i am dat cheie a dat sa porneasca dar n a pornit si a continuat sa invarta in continuare ca si cand nu ar avea motorina,a pornit dar greu..

asta a fost un exemplu,acum 2 saptamani spre exemplu aveam jumatate de rezervor si mi a facut figura asta..

Tin sa mentionez ca de fiecare data cand pun contactul si incepe pompa sa uruie(are unu uruit scurt) porneste sfert motorul si incepe dupa sa uruie in continuare pana accelerez si atunci dispare uruitul.

Eu tind sa cred ca ar fi din pompa de motorina din rezervor..dar am zis sa mai cer o parere sa nu ma arunc din prima,injectoarele merg bine,pompa tandem e uscata nu are gram de scurgere pe nicaieri,injectoarele au valori apropiate de 0(pana in 0.40 doua cu plus 2 cu minus) trage foarte bine si nu scoate fum..la rece are momente cand invarte 3 ture motorul dar asta se intampla intotdeauna dupa ce cu o seara inainte face figuri cu pornitul) in rest atunci cand nu face figuri cu o zi inainte e totul ok,porneste sfert de cheie

Modificat de AlexBDX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare dețin un golf 4.1.9 Atd și de când am cumpărat aceasta mașina am avut problema asta de care nu mai pot scăpa. Am fosta la zeci de mecanici și tot nu i-a dat de capăt. Dimineața pornește la sfert, si când ajunge apa la 90 pornește 2 secunde apoi se oprește, dacă o forțez rămâne pornita. Ce ar putea fi? Mulțumesc! 

Modificat de Gârbanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai erori pe senzorul G40, atunci incearca resoftarea ecu motor, pt remedierea hot start

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O pot face prin vag? 

Dacă da arată-mi cum  te rog. Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu o poti. Trebuie citit harta ecu si modificata, rescrisa....in functie de ecu de pe masina, inlocuit memoriile. E procedura pt cunoscatori, nu pt amatori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai un vcds pune niste valori din grup 001,013 si 023, la prima vedere as zice ca injectoarele nu sunt compatibile cu ecu tau dar vedem dupa ce pui niste valori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Adrian_Pintilie

Salutare! O problemă la un passat CC facelift 2012 2.0 tdi dsg cod motor CFFA... după drumuri mai lungi (200-300 km) după ce opresc motorul si vreau să l pornesc din nou la scurt timp dupa, da să pornească si imediat se oprește,  rămânând martorul de baterie aprins cu roșu. Dupa ce iau contactul, la a 2 a încercare o ia, dar uneori am încercat de 3 ori până să pornească. Mi-e teama sa nu raman in drum pe undeva, urmează să merg la mecanic.  Bateria are 1 an vechime. In rest nu are martori aprinsi. Posibile cauze? Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facute verificari in blocurile de masura. Unul dintre vinovati poate sa fie electromotorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Adrian_Pintilie

Revin cu feedback in legătură cu problema pornirii de mai sus. Începuse sa se manifeste din ce în ce mai des. La service s a constatat o pierdere de tensiune la un cablu de masa dintre baterie și motor. După schimbarea acestuia, cert e ca motorul pornește mult mai frumos iar după un drum de 50 km cu forja nu s a manifestat problema. Dacă va reveni voi posta din nou. Mulțumesc pt răspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut,

 

Am o problema la al meu G5 1.9 TDI BXE, manual 5+1. Nu stiu daca este de la alternator sau alta problema.

 

La rece porneste perfect, nu are absolut nicio problema. Este foarte lina pornirea. La cald porneste foarte repede, "la sfert" dar cu o mega smuncitura. Mi-e ca eventual o sa imi distruga suportii motor. Ce poate sa fie? Cand i-am pus acumulator nou acum 3 ani se mai remediase, parca nu mai facea asa des. Posibil sa fie nevoie de mentenanta a electromotorului sau problema cu smuncitura se trage din alta parte? Multumesc.

 

Nu am vreo eroare stocata.

Modificat de ct85msi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizie electromotor, cauta unul Bosch original, daca ai Valeo pe masina.

Si desigur si bateria s-a inmuiat.

 

La cald injectia in cilindrii se porneste la turatie mai mare, pe care electromotorul in combinatie cu bateria nu o poate atinge rapid.

In cazul tau se atinge pentru scurt timp turatia de injectie, se face o injectie/doua, apoi turatia scade sub aceasta limita si se opreste, ca imediat sa o depaseasca din nou si sa fie din nou pornita injectia.

Motorul porneste ca si cum ar functiona in 1-2 cilindrii, debalansat, de aceea si zguduielile respective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, o explicatie foarte buna :)

 

Cam cat ar ajunge costul estimativ ?

Modificat de ct85msi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la un service de electromotoare de la tine din oras, identifici ce model ai si ceri o estimare de cost.

O sa fie in intervalul 300-450Lei reconditionarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, m-am dus la service-urile auto pe care le stiam serioase si cam toate au spus ca se va inlocui daca nu mai e in specificatii, nu il reconditioneaza asa ca voi urma calea recomandata de tine si ma voi duce la un specialist pe electromotoare/alternatoare ca sa il reconditioneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valeo era. Au schimbat piesa sub ochii mei, pe electromotor scria Valeo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind Valeo pregateste-te ca in 1-2 ani sa fie nevoie din nou de reconditionare, nu se poate face mare lucru la el, in afara de perii si niste bucse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, daca o sa inceapa sa faca la fel, o sa iau un bosch reconditionat data viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

 

Am un vw Bora ajm la baza. Recent am schimbat injectoarele(am pus cele de v10, codul cu H, in vederea unui upgrade de putere) si am intalnit o problema. In momentul pornirii(la rece) , oscileaza la relantiu intre 700-980. Masina trage si se comporta ok in mers. In momentul cand o accelerez in mers si o scot pe liber, coboara turatia pana aproape 500 rpm, ca si cum ar murii motorul. Daca apas pedala de ambreiaj, revine la ~900 rpm. Problema mai grava apare in momentul incalzirii motorului peste 70 de grade. Turatia la relantiu devine mai stabila,dar daca opresc masina, n o mai pot pornii pana nu se raceste . Pe tester valorile de pe senzori sunt ok, iar erori nu da. Specific ca anterior montarii injectoarelor marite, am observat o usoara oscilatie la relantiu, dar nu f mare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoare de aici problema.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Masina la rece porneste bine ,dupa un drum de 10 20 km daca o opresti si vrei sa o pornesti nu mai porneste ,face ca in video ,electromotorul e nou schimbat anul trecut,nu stiu ce sa mai cred:/ incepe sa devina enervant,vreau niste pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai un vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treci de 400rot/min, iar temp antigel este 70gr (caz in care startul injectiei se face devreme, ~280rot/min) deci este clar ca nu sunt probleme la electromotor.

 

Dupa ce verifici erorile de pe VCDS, verifica si clapeta de Shut-Off, sa nu ramana blocata la cald pe inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!