Jump to content

2.0 Benzina (150 Cp) Sau 1.9-tdi (105 Cp) ?


aNDRYs
 Share

Postare recomandată

Salut, comunitatea celor care cred in condus ;)

Am o Ibiza de anul trecut si ma gandesc serios sa trec la fratele mai mare, Leon-ul.

Acum am motorul de 1.4, 85 CP, benzina, si sunt foarte indecis daca sa trec la dieselul mult recomandat de 1.9 sau sa raman pe benzina.

Recunosc ca sunt salbatic in trafic deci s-ar putea sa ma deranjeze un demaraj intarziat. Conduc cam 80% in bucuresti (in special seara).

Ca echipare ma gandesc la Sport-Up + pachet PC4 (ESP+EBA+DSR). Cred ca mi-ar placea si trapa... ce ziceti... mi-ar placea?

Dar faruri Bi-Xenon as vrea? Care sunt avantajele?

Si o ultima intrebare, ca sa nu mai deschid un topic, la ce tre sa fiu atent atunci cand voi negocia Buy-Back-ul Ibizei? E model 2007, 11.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea e sa mergi pe 1.9 tdi din 2 motive mai imp:-1 consumul mult mai decent decat al 2 fsi ;

2 am condus leon 1.9 tdi si golf 1.9 tdi si puterea e arhisuficienta la fel si demarajul;

singurul deranj la 1.9 e faptul ca e un pic zgomotos dar cred ca asta nu va deranja asa mult!

sfatul meu e sa faci drive teste cu ambele motorizari si de preferat in aceeasi zi ca sa le poti compara cu adevarat.

acum referitor la optionale,eu unu nu as mai alege masina fara xenon pt ca sunt foarte multumit de lumina care o degaja !

despre trapa nu stiu ce sa-ti recomand ca nu am dar cred ca ti-ar placea dar totul depinde de tine si suma disponibila! o alta optionala de care nu m-as despartii ar fi pachetu de lumina sau cum se numeste faptul ca oglinda centrala se matueiste in momentul cand e luminata din spate si scaunele incalzite care iarna sunt de vis! e bine sa ai si esp-ul acolo pt siguranta ta .....in rest,despre celelalte las pe ceilalti colegi sa-si dea cu parerea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul 2.0 FSI de 150 cp nu mai e disponibil decat cu cutie DSG, cu cutie manuala iti recomand noul motor 1,8 TFSI 160 cp, e un motor de vis, 0-100 in 8 s. Asta e si alegerea mea pe Leonul pe care urmeaza sa mi-l cumpar ... candva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca listele urmatoare nu sunt actualizate?

http://www.alto-syncro.ro/index.php?cale=t...mp;detail=price

http://www.metrotehnica.ro/nleonpreturi.html

Motorul 1,8 TFSI 160 cp e model 2008? De ce nu va mai fi 2.0 FSI de 150 cp?

Edit: Am gasit lista actualizata, aici.

Stie cineva unde gasesc specificatiile modelului 1.8 TSI 160 CP?

Modificat de aNDRYs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate motoarele FSI aspirate au fost inlocuite de motoare FSI Turbo, 1,4 si 1,6 FSI au fost inlocuite de 1,4 TFSI si 1,4 TSI, iar 2,0 FSI a fost inlocuit de 1,8 TFSI.

In configuratorul de pe seat.ro la echiparea SPORT UP gasesti urmatoarele motorizari:

20902998ms6.jpg

Din cate vezi, 2.0 FSI mai e doar cu tiptronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu va mai fi 2.0 FSI de 150 cp?

Pai nici nu are "nerv" nici nu e economic ... si eu l-am evitat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa oscilezi tot intre 1,8 si 1,9 tdi. Dar...performantele lor sunt , zic eu, diferite. Daca esti nervos, cand te apuca nervii mai tare :frigbaitata: te va linisti dieselul.Benzinarul va fi mai silentios, de fapt va avea un sunet specific leoanelor, are cuplu mare pt un benzinar si disponibil pe o plaja de turatii mare. Consumul va fi mai mare decat 1,9 tdi dar cred ca nici nu prea mai conteaza la asa masinuta. Tdi-ul va fi clar zgomotos. Eu unul m-am obisnuit cu al meu dar la inceput parca il auzeam si cand mergea masina de spalat, pur si simplu imi vuia continuu in urechi. La drum intins e chiar putin zgomot in tdi.

Fiind nervos ..in trafic...sigur cutia in 6 trepte te va satisface datorita etajarii mai scurte deci un demaraj mai bun.

Are rost sa mai spun si de alte dezavantaje ale dieselului: papa ulei, trepidatii, probleme cu softul la 1,9 dar care se pare ca s-a rezolvat, volant bi-masica...etc.

Sincer ieri cand am vazut motoarele pe seat.com m-au cam apucat dracii ca le-au bagat de-abia acum la 3 luni dupa ce eu mi-am luat masina.

Totusi , in cazul meu, 2.0 tdi are reprize mai bune decat 1,8 TSI(asa ii zic cei de pe seat.com acestui motor).

Despre trapa..am mers multicel cu un leon cu trapa. Acuma sincer nu m-a dat pe spate cu nimic trapa pt ca nu este f mare dar e de efect sa zicem ziua ca este mai luminoasa masina si noaptea cand stai in masina la munte de exemplu si privesti un cer instelat. :D Ca si dezavantaj: pasagerii locurilor din spate vor avea mai putin spatiu pentru cap plus pretul de care poti sa-ti pui alte optionale. Xenon nu am dar toti spun ca merita clar asa ca ar trebui sa asculti de cei care au.

ESP obligatoriu.

Modificat de Andrei_VVB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, are reprize mai bune dar si un pret pe masura, este cu 1400 euro mai scump decat 1.8 tfsi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, are reprize mai bune dar si un pret pe masura, este cu 1400 euro mai scump decat 1.8 tfsi.

:P

Stiu Cristi...stiu ca pretul ti se parea si ti se pare mult prea mare. Intr-adevar este mai scump si poate nu mai potrivit si nici mai "bun" decat 1,8 TSI. Din pacate nu pot face o comparatie pt ca nu am condus varianta pe benzina(probabil nici nu aveam cum). Plus ca aici vs este cu motorul de 1,9 tdi care si el se misca bine si este chiar mai ieftin decat 1,8 tsi.

ps: vad ca pe seat.ro motorului de 1,8 pe benzina ii spune tfsi si pe seat.com ieri cand m-am uitat ii zicea tsi!!

Modificat de Andrei_VVB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba ca mi se pare mie scump sau nu... parerea mea e subiectiva. Oricum, comparatia nu include si 2,0 TDI. 1,9 TDI nu l-as alege dintre cele doua decat pentru consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as alege 2.0 fsi DSG pt sufletul meu si 1.9 tdi pt mers cotidian.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare are vreun delaer motorul de 1.8 TFSI disponibil pentru drive-test? La alto-syncro nu e si nici nu va fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca niste telefoane sau emailuri ... :))

R Z F, am rezerve ca sufletul tau ar fi multumit de 2.0 fsi. Mai curand cred ca de 2.0 TFSI de pe Cupra ... :D :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Toate motoarele FSI aspirate au fost inlocuite de motoare FSI Turbo, 1,4 si 1,6 FSI au fost inlocuite de 1,4 TFSI si 1,4 TSI, iar 2,0 FSI a fost inlocuit de 1,8 TFSI.

Am si eu o intrebare mai stupida..Care e diferenta intre TFSI si TSI? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la diferentele constructive, ele sunt mari. TFSI, adica Turbocharged Fuel Stratified Injection, este un motor FSI supraalimentat cu o turbina, pe cand TSI, adica Twincharged Stratified Injection este un motor FSI supraalimentat cu un compresor si o turbina. Denumirile comerciale nu mi se par foarte inspirate, mai ales ca la unele marci 1.8 TFSI apare ca 1.8 T (la Audi A4) sau 1.8 TSI (la Octavia 2), si asta poate crea confuzie. Din cate stiu, exista 1.4 TFSI (125 cp) 1.8 TFSI (160 cp) si 2.0 TFSI (185, 200, 230, 240 si 265 cp) si 1.4 TSI (140 si 170 cp).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutiile despre alte motoare decat 2.0 fsi si 1.9 tdi se termina aici. Ar fi bine sa revenim la topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos de farurile cu xenon...eu am pe masina mea si sunt foarte multumit de ele; sunt foarte bune mai ales daca ai multe drumuri noaptea.

Cat despre trapa, caci am si din aceea, este foarte buna pentru ca eu fumez si masina se aeriseste foarte repede si bine. Din pacate pentru trapa nu prea am mai multe lucruri pro sa-ti spun pentru ca spre exemplu daca sunt pasageri pe bancheta din spate ii trage curentul, iar cand sunt eu si inca un pasager in fata nu prea se simte aerul...deci e discutabila treaba cu trapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca daca ti-e frica de consum mare poti opta pentru noua motorizare 1,4 tfsi 125 CP. Consum mic, putere decenta, oricum 125 CP fata de 100 de la diesel.

Iar ca optiuni pe langa ce ai zis acolo comanda mufa i-pod k sa vina cu ecranul ala mare. Trapa o sa iti placa sigur. Eu ii simt lipsa mai ales ca sunt fumator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti place mersul sportiv oricum o vei calca, iar eu am un consum pe ultimi 700 de km la diesel de 12%, asa ca nu e mare afacere. Gandeste-te si la varianta 1.4 140 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

125 CP. Nu e oare putin submotorizata varianta asta de 1.4? Masina are totusi o masa destul de mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... mai mult ca sigur o sa merg pe varianta 1.8 TFSI cu echipare Sport-Up. Avand in vedere ca dealerii SEAT nu au 1.8TFSI disponibil pentru drive-test, ma gandeam sa incerc motorul pe un Audi A3. Ce ziceti, are relevanta testul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e acelasi motor, asa ca are relevanta.Doar sa fii atent la motor si nu la tinuta de drum sau alte chestii care difera.

Modificat de DOOM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!