Jump to content

Un Golf Iv Special


DragosR

Postare recomandată

1. Trebuia sa folosesti fibra, nu chit - adera mai bine la metal si umple spatiile, fara sa crape.

2. Peste vopsea, trebuie aplicat lac - altfel, vopseaua se va strica-curata, destul de repede.

3. era frumos macar sa izolezi cauciucul, daca nu l-ai dat jos.

Acum, felicitari pentru munca depusa spor la urmatoarele !

P.S . - jantele, ca sa reziste, trebuie vopsite in camp electrostatic, dupa ce in prealabil, s-a facut sablarea lor - din pacate, e un proces costisitor...dar ies impecabil

Link către comentariu
  • Replies 271
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DragosR

    149

  • JonDoe2

    19

  • Aerofan

    13

  • Muale

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

urmatoarele nu au nimic, mersi de urare

1, 2: asa au facut si altii (vazut pe alte forumuri) fara probleme in timp

3. se curata repede dupa doua 2 3 spalari

Pentru PS: da, stiu, dar nu ma interesa decit daca as fi avut ceva jante super extra mega nemaintilnite ;)

cind o fi cald voi repara si vechile zgirieturi de pe prag prin aceeasi metoda; daca ies bine, refac si zgirietura de pe usa.

Link către comentariu

procesul nu este foarte costisitor...sablare si powder-coat pe la 300 lei gasim pe forum. si vopseaua aia este foarte rezistenta!

Link către comentariu

Serios? Dus roti la vulcanizare, dat jos pneuri, adus jante inapoi, montat pneuri cu maaaaare atentie sa nu le zgirie (si de obicei o fac => iti bagi gheara in git ca pitigoiul), echilibrat nu intra in cheltuieli?

Eu am aratat ca se poate face treaba si cu bani putini (cca. 50-60 leuti) daca ai chef de bricolat.

LE: Pina la urma nu prea am inteles de ce ai fost interesat de modul meu de lucru cind iti poti face rotile la un pret care nu este foarte costisitor ?!? :D

Nu astept raspuns, fiecare face ce vrea cu banii, momentan ai mei au alte destinatii mai importante decit luciul jantelor.

Modificat de DragosR
Link către comentariu

calmeaza-te.

am fost interesat sa vad ce si cum. daca se poate aplica si la mine. daca voi urma exemplul,daca dau banii pe powder-coat sau le las asa...ramane sa ma decid. pana la urma ai inteles?

ca ai tinut anvelopele,nu e problema mea. e adevarat ca daca le dai jos te costa inca 60-80 lei.

Link către comentariu

eram calm; totusi nu am inteles de ce imi impartaseai pretul pentru lucrarea respectiva stiind ca nu am fost interesat de asa ceva :)

spor la reabilitare, intr-un mod sau altul!

Link către comentariu

whatever....

desfacut suportul si sirma:

post-1792-0-16655400-1327093947_thumb.jp

cumparat si montat clips dedicat:

post-1792-0-67992400-1327093915_thumb.jppost-1792-0-12826400-1327093898_thumb.jp

demontarea s-a facut in alt scop, evident :lol:

Sint interesat de remodelarea zonei in care se afla scrumiera/bricheta; daca sint posesori de linkuri catre ceva proiecte, le astept

Link către comentariu
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

am achizitionat burdufele de la hayon (au inceput sa apara microfisuri) si garnitura de la stergatorul spate ca mi-au intrat cindva 2 3 stropi de apa cind am dat cu jetul => ca nu e bine...

numai timp bun sa am ca sa ma apuc de demontat hayonul biggrin.gif

ieri a fost timpul bun si am rezolvat problema, doar din cauza sprituitorului spate care a cedat in iarna.

post-1792-0-57799600-1333488832_thumb.jppost-1792-0-57791000-1333488851_thumb.jp

.post-1792-0-86303300-1333488964_thumb.jp

post-1792-0-21488800-1333489068_thumb.jppost-1792-0-85332700-1333489085_thumb.jp

Link către comentariu

Din pacate am patit-o si eu. Eu am luat chitul de reparatie de la VW. Dupa ce am terminat, s-a desfacut un cot si curgea apa pe la aripa. Sper sa nu mai ai probleme. :)

Link către comentariu

La cotul de pe aripa am avut probleme la scurt timp dupa ce am luat masina si am rezolvat-o usor cu un "oring" manufacturat dintr-un soi de prenadez semiintarit.

Zi-mi te rog daca teava iese in afara axului stergatorului sau e la nivel cu el, pentru ca impresia mea de feeling imi zice ca ar trebui sa fie nitel mai in afara axului.

Astazi, in teste, am observat ca un pic de apa tisneste la acelasi soi de imbinare.

In urma unei vizite la un schrott spre a-mi elucida misterul cu tevusca respectiva (ca pe topicul dedicat a fost pustiu...) am vazut ca si altii au avut problema asta si a fost rezolvata cu un colier metalic, modelul ala care poate fi strins cu un cleste de cuie.

Problema asta o voi rezolva prin aceeasi metoda, ca si cel de pe aripa, dar cred ca de data asta va fi folosit silicon.

Link către comentariu

colierul respectiv a intrat in posesia mea, urmeaza sa il montez (de altfel, apare in prima poza, mai timid, pitit dupa baza antenei OEM :lol: )

In rest cu mici modificari, cam totul e compatibil, important e sa nu ai doua miini stingi.

post-1792-0-71419900-1334054394_thumb.jp

post-1792-0-37329200-1334054406_thumb.jp

post-1792-0-45958300-1334054488_thumb.jp

post-1792-0-51674300-1334054501_thumb.jp

post-1792-0-14681800-1334054551_thumb.jp

post-1792-0-83180100-1334054568_thumb.jp

post-1792-0-07838300-1334054616_thumb.jp

post-1792-0-85203600-1334054629_thumb.jp

Modificat de DragosR
Link către comentariu

ai schimbat partea electronica din antene? cea din antena "shark" pusa direct pe golf 4 nu merge?

receptia radio cum este dupa modificare?

Link către comentariu

Electronica din shark e doar de forma. si vine cu alt fel de mufe, incompatibile cu ce e pe masina.

De montat inca nu am montat-o ca astept un potential client la aceeasi operatiune si vrea sa o vada live inainte de a o monta.

Stiu ca receptia este foarte buna de la fostul proprietar (tinea antena in portbagaj de frica sa nu ii dispara, pentru ca radioul merge si asa) deci e de ajuns firul albastru.

Link către comentariu

rezultatul final:

post-1792-0-60445600-1334069183_thumb.jp

ca intrebai de receptie: am ales postul cel mai slab ca emisie, si era sa fac cu nervii, cind am mufat rechinul ca nu se mai auzea nimic :lol:

cum se deplasa de la pozitie prindea ceva, iar cind scoteam mufa era sticla.

pina la urma am facut teste cu ambele amplificatoare si concluzia a fost ca a trebuit sa ies la "vedere", locul in care sta masina e unul foarte prost dpdv al undelor radio: blocuri de jur imprejur, sub copac.

Cum am iesit la "lumina" totul a fost exact cum zicea fostul proprietar, nu a fost nici o problema de receptie, sunetul fiind clar, fara brum.

mai, dar poti face teste si tu daca desurubezi antena :)

post-1792-0-24262900-1334069105_thumb.jp

Link către comentariu

Foarte interesanta antenuta ta. Am si 2 maini dreptace daca trebuie si vreau, vine intrebarea de unde ai cumparat antena chinezeasca! Ca vreau si eu de mult sa fac miscarea! A incaput montajul in antena shark fara ajustari ale carcasei?

Link către comentariu

Singura ajustare e a piesei de tabla pe care e lipit circuitul amplificatorului si masa cablului de antena, adica dupa ce se desface din cele trei puncte in care e nituita se taie o bucata (virful) si se nituieste pe lateral in unul din pinii cu care e prevazuta talpa.

Apoi se potriveste circuitul si se lipeste; daca vrei sa il intaresti bine faci ca mine, lipesti sirma intre tabla si capatul circuitului.

De tabla se prinde masa cablului iar firul cald la locul lui.

Musai silicon din belsug in zona de etansare, si suruburi cit mai multe decit a pus chinezul (ca sa fiu sigur am dat pe toate partile).

Antena am luat-o de la o pravalie din Arad. Aceeasi treaba cred ca o iei si de la reprezentanta, pt ca am pus in paralel cu una OEM si e 99,99% identica (mi s-au parut a fi mici deosebiri spre virf)

post-1792-0-84989400-1334077577_thumb.jp

Modificat de DragosR
Link către comentariu

daca plec in timp util spre casa ma bag la pravalia respectiva ca nu e chiar in oras si poimiine o poti avea :D

ea nu e asa de scumpa, dar transportul express te va usca :lol:

Link către comentariu

Eu cred ca Dragos a fost destul de explicit cum se face swap`ul din antena OEM in cea Shark.Cred ca si un novice poate ca sa rezolve "problema" .Am fost langa Dragos cand a probat antena si am ramas surprins :D .Chiar l-am intrebat daca nu va avea probleme cu receptia posturilor.Sambata mi-a "puscat" baza la antena si numa bine maine merg ca sa imi comand si eu antena Shark .

Felicitari domnule.

Link către comentariu

mersi

facem lucratura si la tine dupa sarbatori :)

si dupa baie:

post-1792-0-10835500-1334087401_thumb.jp

Modificat de DragosR
Link către comentariu

rezultatul final:

post-1792-0-60445600-1334069183_thumb.jp

ca intrebai de receptie: am ales postul cel mai slab ca emisie, si era sa fac cu nervii, cind am mufat rechinul ca nu se mai auzea nimic :lol:

cum se deplasa de la pozitie prindea ceva, iar cind scoteam mufa era sticla.

pina la urma am facut teste cu ambele amplificatoare si concluzia a fost ca a trebuit sa ies la "vedere", locul in care sta masina e unul foarte prost dpdv al undelor radio: blocuri de jur imprejur, sub copac.

Cum am iesit la "lumina" totul a fost exact cum zicea fostul proprietar, nu a fost nici o problema de receptie, sunetul fiind clar, fara brum.

mai, dar poti face teste si tu daca desurubezi antena :)

deci receptia la mine cu antena desurubata este la fel ca la antena "shark" ? chiar o sa testez maine daca se aude ok fara bat...

ce pret are antena?daca nu e pierdere mare de semnal as pune si eu asa ceva. antena clasica de pe golf e pacatoasa,am schimbat 3 pana acum. se macina cauciucul de la baza batului,chiar daca nu o spal la perii.

Link către comentariu

firul albastru e exact ala care vine lipit de piulita in care se insurubeaza batul.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!