Jump to content

Consum la ralanti


kye04
 Share

Cit Va Consuma Masina Stind Pe Loc?  

1.124 voturi

  1. 1. l/h

    • 0,3
      44
    • 0,4
      165
    • 0,5
      237
    • 0,6
      277
    • 0,7
      227
    • 0,8
      141
    • 0,9
      73
    • 1,0
      59


Postare recomandată

La un motor BAY, 1.4 tdi (POLO 9N) ce consum aveti la relanti? iarna/vara , respectiv AC on/off.

Eu nu am BC si sa imi fac si eu o idee :cheers:

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0,7 L la masina din semnatura

Da intradevar asta este consumul normal la 131...dar nu si la mine :(

Mai intreb inca o data,chiar nu stie nimeni de ce se intampla asa(consum de 1,2l/ora la relanti cu motor cald,fara consumatori)

:blink: Poate stie cineva sa ne explice ce defect ar putea sa fie de se intampla sa arate consumul asta la relanti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alehash fara cip: minim 0.4, maxim 1 (vara aer conditionat etc etc)

DZI, poate computerul are nevoie de niste ajustari (citisem pe undeva ca se pot face... pt ca de multe ori sint eronate masuratorile)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci si al meu are nevoie de ajustari :blink: ca tot 0,4 -0,5 oscileaza la cald .

Modificat de adi_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care stie cum se fac astfel de ajustari? Poate aflam totusi. La mine de la 0.5 la relanti si 1.1 in drive l-am putut scadea de la 903 rot/min la 800rot/min si aveam urmatoarele valori: 0.3-0.4 si 0.7-0.8 in D. Insa nu stiu cat influenteaza consumul o astfel de ajustare a relantiului. Cat despre o ajustare a BC sa arate cat mai aproape de valorile reale si au asi fi curios daca se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alehash fara cip: minim 0.4, maxim 1 (vara aer conditionat etc etc)

DZI, poate computerul are nevoie de niste ajustari (citisem pe undeva ca se pot face... pt ca de multe ori sint eronate masuratorile)

Da cred ca se face ceva da unde?la cine?este cineva priceput sa ma ajute si pe mine?platesc oricat.

Daca stie cineva ce tre sa fac ...dati-mi un PM.Cred ca sa stricat vreun senzor si imi arata eronat,BC-ul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Masina Audi A4 motor BKE

0,8 l cald si 0.6-0.7l motor rece cu clima pe auto. Uneori creste pana la 1l cu clima pe auto daca e foarte cald in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin_balan

2.0 tdi 170 cp

intre 0.4 si 0.9 depinde de cati consumatori sunt porniti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de chiptuning, 0,6, acum 0,3.Pare ireal, dar asta afiseaza BC-ul.Motor 131Cp ASZ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0.6 motor ASV 110 CP

atat arata pe VAG COM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja ma speri.. golful meu de 131cp automat, cutie tiptronic consuma intre 1.3-2 l/h si nu mint de la ce sa fie??? Help

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat, 1.9, 131cp, fara A/C ~0.6 (am vazut osciland si la 0.5), cu A/C cand era cald afara am vazut si 1.1.

Totusi am o nelamurire (sper sa nu se fi discutat prin alta parte, ca aici nu am gasit)... cum calculeaza BC-ul media ... ; Se da urmatorul test:

-intr-o zona cu multe semafoare resetez display-ul pentru modul 1 de afisare (deci am 0 la toate);

-Cand pornesc consumul instantaneu incepe cu o valoare mare (30,40,50 .. l/100km) de genul dar imediat revine la valori normale (8 - 12 l/100km depinde de mers).

-Comut pe media de consum si observ nelamurirea mea:

-Cand ajung la urmatorul semafor, sunt la ralanti, media incepe sa creasca repejor (cam 0.1l/h la fiecare secunda sau chiar mai repede la inceput) ... si crestepana peste 18l/h (atat am apucat eu sa vad ca apoi s-a facut verde).

-Cand pornesc, media de consum incepe sa scada ! si scade si scade pana ajunge la valori normale ( ~10 (depinde de stilul de mers) ).

-Daca ma opresc si las masina la ralanti, se comuta afisajul pe l/h si media de consum iarasi incepe sa creasca ...

(toate cele de mai sus sunt foarte usor vizibile in primele minute dupa resetarea datelor pe display, ca dupa aceea timpul este mai mare si media se stabilizeaza, oscilatiile mici fiind insesizabile)

-Inca o observatie: La franare, chiar inainte sa se treaca de la l/100km la l/h am observat ca la consumul instantaneu se observa iarasi cresteri serioase ...!

Intrebari: La ralanti consumul este mai mare decat in mers, sa zicem cu treapta a 3-a, la ~2500 turatii ? Cam cum as putea face comparatia intre l/h si l/100km ? Mi-amintesc ca in manual scria ca daca se sta pe loc la ralanti mai mutl de 45 secunde ar fi mai avantajos dpdv al consumului sa se opreasca motorul... o fi pe bune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FABIAn RuSu

e perfect normal ce descrii tu

0.6 l/h = cca 10-11 l/100km e valoarea normala de relanti pe motor cald fara consumatori pe BC la 1.9 PD 130

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de chiptuning, 0,6, acum 0,3.Pare ireal, dar asta afiseaza BC-ul.Motor 131Cp ASZ.

Ai schimbat cumva injectoarele?chiar ca pare ireal,sau cel putin nu pot sa cred,ce tuning ai facut???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spawn b93rlf

VW Bora Variant Tiptronic 2002 Motor 1.9 TDI 130CP ASZ

Consum relanti 0.3 l/h 0.4 l/h in pozitia "P" a cutiei de viteze

Consum relanti 0.4 l/h 0.5 l/h in pozitia "D" a cutiei de viteze

Ceva poze care sa ateste spusele:

dsc01959vk7.jpg

dsc01955gp6.jpg

dsc01961eu6.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FABIAn RuSu

ti-e stricat ASZul :P

spune-ne si noua secretul consumului tau :P

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spawn b93rlf

Reglajul fin al unghiului axului cu came fata de arbore, el trebuie sa fie intre -3,0 si +3,0 la mine este acum +5,5 si un ciptuning.

Nu am avut asa consunul inainre de reglaj si de ciptuning.

Aveam 0.8 l/h la relanti in "P" iar dupa reglajul axului cu came a scazut la 0,6 l/h iar dupa ciptuning la 0.3-0,4 l/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FABIAn RuSu

banuiam eu ca nu esti stock...:P

unde reglajul si cu ce?

ce fel de chiptuning?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reglajul fin al unghiului axului cu came fata de arbore, el trebuie sa fie intre -3,0 si +3,0 la mine este acum +5,5 si un ciptuning.

Nu am avut asa consunul inainre de reglaj si de ciptuning.

Aveam 0.8 l/h la relanti in "P" iar dupa reglajul axului cu came a scazut la 0,6 l/h iar dupa ciptuning la 0.3-0,4 l/h

Asa mai zic si eu,daca nu te superi unde ai facut reglajul asta? In FOCSANI? LA SCORPION?mai stie cineva unde se pot regla unghiurile astea?tre sa recunosc ca asa parca iti mai vine sa te dai la ea.Intreb inca o data...chiar asa consuma si in realitate??? :)

cat te-a costat toata afacerea cu reglajul?separat si tuningul?daca se poate raspunde...va multumim anticipat deear 'Spawn b93rlf' :) :)

Modificat de DZI'S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spawn b93rlf

Da in Focsani am facut reglajul la un atelier auto la un amic nu la Scorpion.

Fiindu-mi amic nu ma costat cine stie ce.

Si consumul da este real asa consuma.

Modificat de Spawn b93rlf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e intre 0.6-0.8 in functie de climatronic si consumatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da in Focsani am facut reglajul la un atelier auto la un amic nu la Scorpion.

Fiindu-mi amic nu ma costat cine stie ce.

Si consumul da este real asa consuma.

Te superi daca iti cer si eu nr. de tel. al amicului tau? poate ma face si pe mine,ca am dereglate axele astea rau...1.2l/h cu motor cald :icon_geek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FABIAn RuSu
Reglajul fin al unghiului axului cu came fata de arbore, el trebuie sa fie intre -3,0 si +3,0 la mine este acum +5,5 si un ciptuning.

Nu am avut asa consunul inainre de reglaj si de ciptuning.

Aveam 0.8 l/h la relanti in "P" iar dupa reglajul axului cu came a scazut la 0,6 l/h iar dupa ciptuning la 0.3-0,4 l/h

si consumul /100 km cum e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spawn b93rlf

Urban inainte imi consuma in jur de 13-14 l/100km acum 8-9 l/100km [mers normal nu sportiv]

Extraurban inainte 9-10 l/100km acum 6-7 l/100km [la viteza de 150 - 160 km/h]

Consumul minim extraurban a fost inainte de 7.6 l/100km si acum de 5.2 l/100km [ la o viteza maxima de 120 km/h]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!