Jump to content

Consum la ralanti


kye04
 Share

Cit Va Consuma Masina Stind Pe Loc?  

1.125 voturi

  1. 1. l/h

    • 0,3
      44
    • 0,4
      165
    • 0,5
      237
    • 0,6
      277
    • 0,7
      228
    • 0,8
      141
    • 0,9
      73
    • 1,0
      59


Postare recomandată

pe Golf IV TDI ATD 101 CP, aveam 0.7% stand pe loc.si 0.9 cu AC.

la actuala..nu stiu ca nu apare, are BC model vechi. dar nu e cazul sa votez.

pe ALH aveam 0.5% si 0.7% cu AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0,6, motor cald, fara consumatori. AJM, 115CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0,7 dar poate sari si la 0,8-0,9 dar f rar. Motor BKD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care cred ca acest "studiu" este inutil (de exemplu "eu merg cu masina nu stau") va pot spune urmatorul lucru :

Consumul la ralanti poate indica o buna sau proasta functionare. Un anumit defect samd. Nu e chiar o tampenie, nu dati cu pietre :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va zic si DE CE am initiat acest topic: am observat acasta schimbare la consumul pe loc dar si in mers imediat dupa schimbarea distributiei.Ideea este k am motor TDI-PD si din cite am inteles are avansul autoreglabil.La cam o saptamina dupa ce am schimbat distributia si citeva sute de km de mers,am observat ca consumul a revenit la normal,cum era inainte.Acest lucru insa nu stiu daca se datoreaza autoreglarii avansului sau faptului k s-a mai intins pe acolo cureaua fiind noua,etc....

Din pacate insa consumul instant stind pe loc ramine acelasi 0,8,citeodata scazind la 0,7,alteori crescind la 0,9 .....

Am insa un amic care nu are motor PD si dupa schimbarea distributiei consumul a crescut cu 1 l/100km ,lucru semnificativ.Din pacate insa,nici la el nu s-a lucrat la reglarea avansului dupa distributie.Miine se duce sa o faca.Asadar tuturor celor care si-au schimbat distributia sau au luat masina cu distributia deja schimbata si NU au motoare PD le recomand sa-si faca o verificare sa-si regleaze avansul,conteaza foarte mult....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor AXR cu distributia schimbata in februarie (10000 de Km parcursi de atunci) - relanti 0,7 fara AC pornit si 0,9 cu AC pornit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor ASV 110 CP , de cele mai multe ori 0.5l/h dar au mai fost si :

* 0.4 inainte de curatarea injectoarelor

* 0.6 dupa un dus intors pe autostrada Buc-Pitesti , mers cu 140 media ( presupun ca aceasta mica forja ar fi insemnat o curatare de injectoare , si atunci 0.6 ar trebui sa fie mereu ? )

LE

1. Toate consumurile sunt fara A/C si consumatori . Cu A/C 0.8-1.1 , functie de temp ext .

2. Si inainte si dupa schimbarea distributiei tot asa consuma , cu toate ca avansul s-a "reglat" doar cu urechea .

Modificat de alc2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Vw golf (ALH) b.c. indica foarte precis si instantaneu consumul "pe liber" (0.5 l / h) pe cand la Audi (BKE) b.c. nu indica consumul instantaneu ci cel realizat in urma cu aprox. 2 - 3 secunde ?!

Motorul poate sa functioneze pe liber cat vrei , dar consumul afisat de b.c. este cel inregistrat la oprire (franare) ?!

Lamuriti-ma si pe mine , va rog : undeva nu lucreaza ceva cum trebuie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0,6 fara nici un consumator.daca aprind pozitiile sau pornescclima,se duce la 0,7-0,8 :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0.6-0.7l/h, dupa cum are chef :huh: , si inainte si dupa schimbarea distributiei!bineinteles cu motorul cald, fara nici un consumator!

motor AVF, 131 caluti, si 115.200 km reali!

cu clima se duce si la 1.4 -1.5 l/h daca este supercald afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina din semnatura, care are 11.000 km si cel mai putin am vazut 0,5 si de obicei cam atat arata dar am vazut si 0,6 cu aceeasi consumatori, adica faruri si muzica, cu clima are si 0,9 depinde la cat e setata si ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0.8 la pornire, imediat dupa 0.6 si la cald 0.5.Motor ASY

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor ASV 110 CP , de cele mai multe ori 0.5l/h dar au mai fost si :

* 0.4 inainte de curatarea injectoarelor

* 0.6 dupa un dus intors pe autostrada Buc-Pitesti , mers cu 140 media ( presupun ca aceasta mica forja ar fi insemnat o curatare de injectoare , si atunci 0.6 ar trebui sa fie mereu ? )

LE

1. Toate consumurile sunt fara A/C si consumatori . Cu A/C 0.8-1.1 , functie de temp ext .

2. Si inainte si dupa schimbarea distributiei tot asa consuma , cu toate ca avansul s-a "reglat" doar cu urechea .

deci pana la urma cum ar trebui sa fie normal? eu am facut ieri un bucuresti - vama veche si retur...in destul de mare forta pt masina asta (autostrada de la cap la coada cu 180-190 km/h) si cand am revenit tot 0.5 indica pe loc. e adevarat ca avea cateodata si momente cu 0.4 inainte de acest drum. pana la urma inteleg ca 0.4 nu e bine si trebuie sa fie cat mai mare pe loc???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor, dar toti stati super bine la consum.

Mie cu motorul cald imi ia 1,2 in treapta N fara nici un consumator.

Cu clima pornita ia 1,7-1,8 l/h (tot pe N).

Hm, incep sa ma gandesc serios la treaba asta vazand consumurile voastre (sa nu mai vorbim de consumuri de 16-17 litri la suta in oras cu clima pornita). :( Smth is quite wrong.....

Masina: Passat 1,9 TDI 131 CP, cutie tiptronic, 140.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motor ATD cu flash tuning de la 101CP la 130CP (TDI PD)

consum pe vag-com 0.4l/h normal, 0.6l/h cu clima pornita si ventilator pe vit 2

si 0.7l/h cu faruri si clima.

asta si inainte si dupa distributie...drept e ca facuta de mine :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer ma mir ca nu va consuma 0.2 sau 0.3l/h...:( cred ca ati vrea sa mearga cu aer... sincer nu mi se pare deloc elocvent consumul instantaneu care poate fi diferit in functie de motorina de unde ai alimentat, de starea consumabilelor si de tipul de motor. Chiar asa de importanta e o diferenta de 0.1-0.2 ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roberto_Tyr_VW4

Motor AQM de 1.9 remapat cu distributia schimbata la relanti intre 0.3-0.4 l/h cu ac 0.6 am si eu un tico diesel :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest somebody

Legenda: consumatori = radio + faruri faza scurta

Mie imi consuma:

- 0.4 cu clima pe 22 grade si fara consumatori

- 0.5 cu clima pe 22 grade si cu consumatori

- 0.6 cu clima pe 20 grade si cu/fara consumatori, dar afara pina in 30 grade

- 0.7 cu clima pe 20 grade si cu/fara consumatori, iar afara peste 30 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul sub 0,7 nu am vazut la 2.0 tdi la mine plus la un golf si inca un leon. Dar nu vreau sa te contrazic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest somebody

Pai nu ai decit sa ma contrazici daca iti face placere... :( Iti pot demonstra ca acesta e consumul cind vrei tu. Asa a consumat masina de la inceput. Chiar si asta iarna tot asta a fost consumul (0.4-0.5 ca temperatura interioara era pusa pe 22). Nu merg niciodata cu climatronicul oprit sau pe economic.

PS. Acum 2 zile am vazut si un consum de... 0.3 :( dar si-a revenit repede (dupa vreo 4-5 secunde) la 0.4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorea cantitati de motorina consumata la relanti este data si de compensarea data de ECU pe fiecare injector. De aici si varietatea valorilor existente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut dreptate cu 0.3l/h:) hai ca se poate si 0.2l/h, cine liciteaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care cred ca acest "studiu" este inutil (de exemplu "eu merg cu masina nu stau") va pot spune urmatorul lucru :Consumul la ralanti poate indica o buna sau proasta functionare. Un anumit defect samd. Nu e chiar o tampenie, nu dati cu pietre :)
Corect ! Subscriu.....Dar de unde diferentele astea ? Al meu AXR 101CP PD consuma 0.8 l/h stand pe loc la 903 ture/minVad aici pe forum diferente mari la consum, intre motoare... oare de unde ??Vad la altcineva ca acelasi AXR 101CP consuma 0.6 sau chiar mai putin... asta inseamna peste 25% diferenta... hmmm, cam mult..are cineva idee ?
Valorea cantitati de motorina consumata la relanti este data si de compensarea data de ECU pe fiecare injector. De aici si varietatea valorilor existente.
ce inseamna mai exact "compensarea" asta ? stie cineva ?ce reprezinta valorile acelea de la -2.8 la +2.8 (de exemplu...) ?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am consum de 0,6 l/h la motor AVF. Dar nu e relevant. Vara/iarna am tot timpul climatronicul pe auto. Ca doar de asta am investit in el, nu? Deci acest consum nu il voi intalni in mod real niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!