Jump to content

Consum la ralanti


kye04
 Share

Cit Va Consuma Masina Stind Pe Loc?  

1.125 voturi

  1. 1. l/h

    • 0,3
      44
    • 0,4
      165
    • 0,5
      237
    • 0,6
      277
    • 0,7
      228
    • 0,8
      141
    • 0,9
      73
    • 1,0
      59


Postare recomandată

903 rpm am eu,iar consum la relanti cu motor cald 0,6 l/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor 1.9TDI / 105CP, tip motor BLS, temperatura la apa 90grade, casetofonul pornit, consum ralanti de 0,6.

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce corectie ai la mb 004.4? eu am avut 0,5 inainte de schimbul distributiei si acum dupa ce am schimbat distributia am 0,6 dar am corectie de -1,5 pe campus specificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regleaza avansul.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura 0,6-0,7 cand e rece motorul si 0,5 cand este cald,tip CBD 110 hp CR.(casetofon pornit si cd-ul mergand)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin iar:

- consum de 0,6. Daca pornesc si clima, consum de 0,8-0,9 la ralanti.

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ajutati va rog cu localizarea senzorului G81 temperatura motorina la un motor AXR,1898 cmc an, 2003? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Laurentiu Utiu

Consumul meu la relanti e de 0.80 pe BC, iar pe vag-com fluctueaza de la 0.6 la 0.8. De la ce oare? Cel mai scazut consum la relanti l-am vazut 0.6. Dar acum e constant 0.8. Atasez si cateva printscreenuri cu parametrii motorului. Va rog sa ma lamuriti. Sunt poze si cu motorul rece si cu el cald.

post-55955-0-35134800-1346235329_thumb.j

post-55955-0-34597800-1346235337_thumb.j

post-55955-0-07671100-1346235347_thumb.j

post-55955-0-17466400-1346235361_thumb.j

post-55955-0-05458400-1346235371_thumb.j

post-55955-0-54357600-1346235381_thumb.j

post-55955-0-94978600-1346235391_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat de cateva zile la ralanti ca am consum de 0.6, alteori am 0.9. Am observat consumul asta doar cand temperaturile de afara depasesc 35grade. Sa fie influentat consumul de la deperaturile de afara?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ajutati va rog cu localizarea senzorului G81 temperatura motorina la un motor AXR,1898 cmc an, 2003? Multumesc.

Pe furtunul de retur motoruna, in fata motorului, mai inspre baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat de cateva zile la ralanti ca am consum de 0.6, alteori am 0.9. Am observat consumul asta doar cand temperaturile de afara depasesc 35grade. Sa fie influentat consumul de la deperaturile de afara?

Multumesc!

Ma poate ajuta cineva cu un raspuns?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai aerul pornit e normal asa imi arata si mie.

Eu am votat 0.6 masina si codul motorului sunt cele din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am consum de 0.6 la ralanti fara clima si uneori am consum de 0.8-0.9 tot FARA clima.

Cand am votat am votat 0.6% consum la ralanti fara clima pornita si 0.9% consum la ralanti cu clima pornita...insa de ceva timp(cam 3saptamani sa zic) am observat ca uneori la ralanti am consum de 0.9% fara clima. Ma gandesc sa fi fost oare de la temperaturile ridicate care au fost pana mai acum o saptamana.

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Consumul meu la relanti e de 0.80 pe BC, iar pe vag-com fluctueaza de la 0.6 la 0.8. De la ce oare? Cel mai scazut consum la relanti l-am vazut 0.6. Dar acum e constant 0.8. Atasez si cateva printscreenuri cu parametrii motorului. Va rog sa ma lamuriti. Sunt poze si cu motorul rece si cu el cald.

Azi am mai facut un scan la injectoare dupa ce am lipit stutul la pompa tandem. L-am gasit invartindu-se si furtunasul ce intra in el pe jumatate rupt. Am reparat totul pe acolo(lipit stut cu bison epoxy metal, inlocuit furtunas rupt) si azi cand am pornit masina deja am simtit ca toarce mai bine motorul si i-am facut un scan. Injectoarele si-au revenit complet iar consumul pe BC e de 0,7 fara consumatori.

post-55955-0-20979900-1346345675_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am pornit masina pe la ora 20:30 cand am fost pana la cineva si aveam un consum la ralanti de 0.7 fara consumatori. Uneori fluctua, ba 0.6, ba 0.7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am consum de 0.6 la ralanti fara clima si uneori am consum de 0.8-0.9 tot FARA clima.

Cand am votat am votat 0.6% consum la ralanti fara clima pornita si 0.9% consum la ralanti cu clima pornita...insa de ceva timp(cam 3saptamani sa zic) am observat ca uneori la ralanti am consum de 0.9% fara clima. Ma gandesc sa fi fost oare de la temperaturile ridicate care au fost pana mai acum o saptamana.

Ieri am pornit masina pe la ora 20:30 cand am fost pana la cineva si aveam un consum la ralanti de 0.7 fara consumatori. Uneori fluctua, ba 0.6, ba 0.7.

Revin cu intrebarile astea in speranta sa imi raspunda cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

@ STOE : Cand creste consumul la relanti (fara consumatori) pana la 0,8-0,9l/h isi face DPF-ul regenerarea activa. Poate ai sa observi ca in momentul respectiv si masina e mai "puturoasa"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Beyond Invisible - De cate ori ma uitam la consumul la ralanti si aveam 0,8-0,9l/h eram deja cu masina in curte acasa. Deci nu este ceva grav. In ultimele doua luni am pus testerul pe masina sa vad cat este incarcat DPF-ul si prima data aveam undeva la 18%, iar pe data de 20august in aveam aproape 15% incarcat.

Mersi de raspunsuri si sa ai o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

Pai daca ai VCDS e si mai simplu sa verifici. In grupul 073/2 iti arata distanta de la ultima regenerare, iar in 073/3 timpul. Dupa ce revine consumul la relanti de la 0,9 la 0,6-0,7 daca te uiti in grupul 073 la distanta de la ultima regenerare vei avea o valoare mica <50km. Daca valoarea e de ordinul 300-400km inseamna ca nu s-a incheiat procesul de regenerare si la urmatoarea pornire a motorului iar va creste la 0,9.

Si eu initial nu intelegeam de ce creste consumul afisat la relanti, dar dupa ce mi-am luat cablu VCDS m-am prins care-i treaba ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am interfata si nici programul VCDS, dar cand il mai prind pe un amic cu laptopul dupa el, il rog sa imi citeasca si mie cum se prezinta DPF-ul.

Cand il mai prind, o sa-l rog sa imi zica si de ceea ce mi-ai scris tu mai sus in legatura cu "... grupul 073 la distanta de la ultima regenerare vei avea o valoare mica <50km. Daca valoarea e de ordinul 300-400km inseamna ca nu s-a incheiat procesul de regenerare si la urmatoarea pornire a motorului iar va creste la 0,9."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu patesc tot aceasi problema la motor 2.0l BKD. Dimineata dupa ce pornesc la vreo 5min am consum de 0,5l.Dupa ce se incalyeste apa la 90grade consumul in loc sa scada sau sa se mentina cel putin creste alta data si la 0,8-0,9 fara clima si fara nici un alt consumator aprins. Avansul este reglat pe la 0,0-0,6 si motorul are 70000km.

Modificat de nicu_nick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am verificat avansul sa vad in ce pozitie se afla. O sa-l verific zilele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut,

Eu uneori am consum la relanti de 1.0 litri cu motorul rece iar cu motorul cald 0.6 litri e normal ? intreb deoarece am schimbat distributia recent si cei de la service cand iam intrebat de avans au zis ca nare nici o treaba avansul ca nu trebuie reglat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!