Jump to content

Consum la ralanti


kye04
 Share

Cit Va Consuma Masina Stind Pe Loc?  

1.125 voturi

  1. 1. l/h

    • 0,3
      44
    • 0,4
      165
    • 0,5
      237
    • 0,6
      277
    • 0,7
      228
    • 0,8
      141
    • 0,9
      73
    • 1,0
      59


Postare recomandată

0,37 l/h la regim optim de functionare(motor cald 90 grade)iar cu consumatori niciodata mai mult de 0,5 l/h nu a trecut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e consumul corect la ralanti?

In bord arata 0.7-0.8/h iar pe vagcom 0.6l/h...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogdanLitoiu

0,5l/h fara consumatori

0.7l/h cu clima pornita :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat de curand distributiea reglat Torsion Value intre 0,0 si - 0.6 consum relanti 0.4 l/h fara consumatori. Am incercat si cu alte Torsion Value mai mari sau mai mici consumul creste pana la 0.8

Modificat de tengola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e foarte bine.

Acum, valoarea de 0.0 a unghiului, este relevanta doar pt un motor nou....la noi o reglam cat se poate de aproape de 0.0, dar asa cum ii place motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana trecuta m-am uitat cu ajtorul VCDS-lui la consumul la relanti.Cu motorul rece si fara nici unu consumator pe VCDS imi indica 0.4-0.5 l/h (aproximativ 16 grade Celsius).

Am verificat ceea ce imi arata BC si acolo aveam consumul instant foarte mare (aproximativ 7 l/h indica).

Azi de dimineata m-am uitat pe BC dupa aproximati 5 minute de mers si imi indica 1.1-1.5 l/h.

Va intreb daca se poate ajuta in bord acest consum sa fie la fel ca si cel citit cu VCDS?

Modificat de snack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi daca valoarea ungiului nu este relevanta pentru un motor mai vechi atunci de ce este relevanta valoarea consumului la relanti? ca doar nu suntem pe strada cu masinile ca sa stam la relanti, si atunci cand stai la un semafor se poate foarte bine opri motorul mai mult ca noile masini sunt deja prevazute cu un sistem Start & Go. Si la urma sa fim seriosi cine nu isi permite un consum de 0.4 sau 0.8 la ora mai bine sa vanda masina si sa ia autobuzul. Eu sunt de parere ca un motor reglat corect este mai important decat valoarea consumului la relanti, si in timp poate aduce un consum de carburant. Daca vrei sa ai o masina economica sunt alte lucruri de facut inaintea de a controla/afla valoarea valoarea consumului la relanti. Scuze stiu ca ideiile mele sunt invechite..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere ca un motor reglat corect este mai important decat valoarea consumului la relanti.

Pai tocmai prin reglarea avansului asta si faci, reglezi corect timpii acelui motor ;)

PS: Problema consumului la ralanti, ti-o pui atunci cand stai in orase super aglomerate, unde ai de parcurs distante lungi si din cauza aglomeratiei excesive masina sta mai mult decat se misca....

Modificat de rotitza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand un motor are la ralanti consum mic, asa o sa fie si consumul general. Merg mana n mana aceste lucruri. nu ganditi ca nu stati la semafor si deci nu conteaza cat e consumul la ralanti.

Un consum optim e dat de reglajul fin fata de avansul static. Automat si masina raspunde optim la cerinte. Dupa anumiti km. trebuie facut un reglaj, ca multi nu fac si nu stiu asta...e alta treaba.

Atata timp cat injectoarele nu sunt uzate, axa cu came, tacheti si restul, masina trebuie sa consume ca la carte chiar mai bine ,cu reglaje la zi.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

of doamne mai mult nu zic ca e deja :offtopic: unde dai si unde crapa

Modificat de tengola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat 1.9 tdi,116 cai, motor AJM consuma 0.4l/h cu motorul cald fara consumatori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bora 1.9 tdi,ALH 0.4 la relanti fara consumatori porniti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pana acum un an si ceva de zile indiferent de temperatura exterioara aveam 0.5 /h fara consumatori si 0.7 cu AC pornit .De un an de zile se intampla urmatorul fenomen : cand afara este rece ( sub 20 grade C ) am 0.4 cu 0.6 . In momentul in care afara sunt temperaturi de 30 de grade sau mai mult, fara consumatori am 0.8 , cu AC 1L/h chiar si1.1 . Nu stiu ce se intampla dar nu cred ca este chiar in regula . O fi ceva cu intercoolerul ?Respect !

Modificat de pte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum pot reduce consumu la un passat b5.5 131 cp imi arata 0.8 relatiu fara ac si cu ac 1.0 .e normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu am schimbat de curand distributia + rola intinzatoare si curea alternator/AC si consumul la relanti a crescut de 0,5 la 0,7 mentionez ca nu s-a miscat de la 0,5 decand am luat masina 5 ani indiferent de temperatura exterioara sau motorina folosita cu motorul cald. Ce ar trebui sa fac? Sa ma duc inapoi la service sau o sa isi revina singura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vw touran 1.9 tdi 105 cp 280.000 km consum 0.5 l / h sau mai rar 0.4 l / h :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9 tdi 116 cai + soft tcm de 25 cai, consuma 0,6 l/h cu clima orita si 0,8 l/h cu clima pornita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vw Golf,2007, 1.9 tdi 105 cp, BLS, 138.000 km consum 1 l / h doar cu radio, fara alti consumatori.

Din ce am vazut mai sus, se pare ca am un consum mare la relanti, care ar putea fi cauza acestuia si cum pot rezolva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este enorm consumul tau, vali_locco. Cauzele pot fi mai multe. Fa o diagnoza si vezi cum stai cu avansul static, cantitatea de motorina injectata si valorile injectoarelor. Mai poate fi si din uzura ax cu came si tot asa. Fa o scanare pentru inceput, este foarte probabil sa gasesti raspunsul acolo. Si mai sunt si alte probleme care duc la cresterea consumului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine dupa schimbarea distributiei consumul a crescut cu 0,3/h , de la 0,4 la 0,7.

mai mult, consumul mediu al masinii s-a marit cu 1-1,5% in afara si 2% in oras, ceea ce mi s-a parut fff mult.

Am fost la skoda si mi-au reglat avansul.

Acum consuma iar 0,4l/h iar consumul meudiu a scazut nesperat de mult ( am in afara sub 5%) in conditiile in care am masina groaie si DSG....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ..passat 131 hp an 2004 la relanti 1 L/H..iar cu Testeru imi arata 0.8 L/H

** deci BC-u...mai zice si minciuni

Stima!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, se mai poate calibra BC-ul, prim modificarea dumpului clusterului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

mitza258

Daca reusesti sa citesti continutul eepromului trimite-l si incercam sa-l corectam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca era un canal in vag com pt modificarea consumului afisat......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!