Jump to content

Consum la ralanti


kye04
 Share

Cit Va Consuma Masina Stind Pe Loc?  

1.125 voturi

  1. 1. l/h

    • 0,3
      44
    • 0,4
      165
    • 0,5
      237
    • 0,6
      277
    • 0,7
      228
    • 0,8
      141
    • 0,9
      73
    • 1,0
      59


Postare recomandată

2.0 tdi 0,4 fara clima. Clima pornita 0,5.. 0,6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0,63

cu clima 0,82 dar temp ext era de 14 grd C asa ca e irelevant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

posesor AXR

vara afiseaza la relanti cu consumatori opriti 0,7. iarna 0,8

mentionez k am coborat turatia la relanti de la noua sute si ceva(nu mai stiu exact) la 875 rpm.

pe program de diagnoza asta iarna cu motorul incalzit, in bord afisa 0,7 (si mai balansa la un moment dat spre 0,8) si pe program 0,6.atunci am mai verificat injectoarele, turbina , egr-ul.

ALH -ul colegului meu afiseaza vara 0,4 vara si 0,5 iarna.tot cu turatie de relanti putin coborata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudat la mine...am bkd 2.0cm3 iar acum am 0.7 ca am clima sau nu pornita tot 0.7(oricum nu o sting niciodata merg numai pe auto),partea ciudata este ca iarna trecuta aveam 0,5 l/h.Nu stiu care e treaba,dar iarna aveam si scaunele incalzite,si incalzirea dar la semafor arata 0,5l/h.

Acum am citit primul post...am schimbat distributia de 2 saptamani...se poate sa aiba legatura????!!!

Modificat de mejdelicious
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AXR-ul meu:1,9 tdi pd 101 cp.

ALH-ul : 1,9 tdi 90cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@dorumito - Informatiile tale din pacate sunt de prisos. Nu exista AXR sau ALH cu alte puteri din fabrica decat 101, respectiv 90CP. Decat cele cu chiptuning facut ulterior.

Referitor la consumul la ralanti al AXR-ului, am constatat ca, paradoxal, pana sa ajunga apa la 90 de grade sta la 0,7l/h. Cand se incalzeste in schimb motorul si se stabilizeaza temp. lichidului de racire, nu mai coboara sub 0,8l/h. Care ar fi explicatia?

Pe VAG-COM, in ambele situatii date de CB (0,7 sau 0,8), consumul orar indicat este 0,6l/h. Care este pana la urma consumul real, cel indicat de CB sau VAG-COM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vagcom-ul calculeaza totul mai exact si in timp real. Deci e clar care e consumul real.

Consumul la ralanti e dat de multi factori :

- temperatura de functionare a motorului

- tipul si intinderea curelei de distributie

- softul din ECU

- senzorii de pe motor

- filtrul de aer

- buna functionare a injectoarelor

etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina din semnatura 0.6, iar cu clima 0.7-0.8.

Fara clima am vazut si 0.5 dar doar de 2 sau 3 ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul la ralanti e dat de multi factori :

- temperatura de functionare a motorului

- tipul si intinderea curelei de distributie

- softul din ECU

- senzorii de pe motor

- filtrul de aer

- buna functionare a injectoarelor

etc...

OK, sunt de acord cu cele enumerate, insa motorul este aproape nou, deci nu este cazul de uzuri, filtrul de aer e schimbat.

Nelamurirea mea este din ce cauza cel mai mic consum de ralanti la AXR ( 0,7l/h) nu este inregistrat la cald, cand motorul ajunge la temperatura optima de functionare si randamentul obtinut este maxim. Motorul rece ar trebui sa consume mai mult, deoarece o mai mare parte din energia rezultata in urma arderii combustibilului se pierde pt.incalzirea agentului de racire, a uleiului etc, randamentul termic fiind astfel mai scazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

1.9 TDI AVB 101 cai:

0.5 cand e rece,0.6 consuma de obicei cand se incalazeste,acum cand e foarte cald sta in 0.7, iar la 0.8 are o trepidatie constanta la relanti care zgaltaie schimbatorul de viteze sacadat de trei ori, apoi se opreste o secunda apoi din nou.Aveti vreo idee ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil unul din injectoare functioneaza un pic incorect. Spun asta pentru ca si a mea face aproximativ la fel cand se incalzeste. Consumul la ralanti creste de la 0.7 la 0.8, motorul incepe sa tremure (dar e un tremurat continuu) iar pe vag com injectorul unu are o valoare de +0.8-0.9 iar 3-ul comepenseaza cu -1 sau chiar -1.1. Din ce am citit pe forum, nu ar fi chiar asa mare problema, insa se necesita macar un tratament cu solutie de curatare a injectoarelor...daca nu chiar o curatare pe bancul cu ultrasunete

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele diesel PD am inteles ca nu se curata cu ultrasunete.Nu stiu exact, dar asa spun colegii nostri de forum care pricep.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

1,9 Tdi PD AXR 0.8 pna sa schimb distributia si acum 1,1 si 1,3 cu AC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a crescut consumul la relanti. Vara trecuta , toate off, aveam 0.6 . Acum, in aceleasi conditii nu scade sub 0.7 . Cauze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am o problema cu consumul la relanti . P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi de vina caldurile astea, ca si la mine a crescut relanti-ul cu clima pornita. Poate "se chinuie" putin mai mult compresorul de AC. Eu pusesem pe seama motorinei, ca am facut o proba cu Agip. Astept sa se consume sa vad cum e la loc cu Rompetrol. Ca de Agip m-am convins, e de fapt Lukoil sau Rompetrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0,4 motorul incalzit fara ac

0,6-7 cu AC

0.8 iarna cu motoru rece .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
O fi de vina caldurile astea, ca si la mine a crescut relanti-ul cu clima pornita. Poate "se chinuie" putin mai mult compresorul de AC. Eu pusesem pe seama motorinei, ca am facut o proba cu Agip. Astept sa se consume sa vad cum e la loc cu Rompetrol. Ca de Agip m-am convins, e de fapt Lukoil sau Rompetrol.

Este posibil sa ai dreptate . Cred ca ventilatoarele au 2 viteze si pe caldura asta este posibil sa functioneze numai pe viteza a doua si in felul acesta creste consumul de curent , alternatorul munceste mai mult etc. Azi dimineata cand am ajuns la munca , pe racoare , la relanti si fara consumatori am vazut din nou 0.4 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consum 0.8, motor cald.axr 255000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

autoemocion57

2.0 BKD

0.5 fara aer si faruri

0.7 - 0.8 - 0.9 cu consumatori si aer, depinde de intensitate

Modificat de gamer555
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
motor BKD 2.0 TDI 140 de cai, din 2006, 91k km - distributia originala,

motorul cald, consum 0.4-0.5

motor rece, consum 0.5-0,9, in functie de cum are el chef :P de obicei sta 2-3 min pe 0.7 apoi scade la 0.5

motor cald cu clima pornita, am avut si 1.2 dar si 0.6, dar majoritatea datilor 0.9. variaza

motor rece cu clima pornita nu a sarit niciodara de 1.2

toate cele bune

Rectificăm.

Azi am schimbat distribuția, și de la 0.5 a sărit la 0.7. Mă enervează la culme...

Mașina se comportă exact ca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

La revizia de 105k am schimbat uleiul si am folosit Mobil 1 5w40 in loc de Castrol magnatec diesel 5w40 pe care il foloseam de obicei . Nu stiu daca are legatura directa treaba asta dar acum pot sa ma laud cu consumuri de 0,4 fara consumatori si 0,5 cu faruri ,proiectoare si aeroterma pe treapta 1(motor cald ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici legatura cu schimbul de ulei. Asta e consumul normal de ralanti pt. ALH. Am vazut la motorul asta ca poate atinge valoarea minima de 0,3 l/h !!! (la al meu AXR mai putin de 0,7 nu am vazut niciodata... :( )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Vw Touran 2005 BKC 105 CP 1.9 TDI 0,4 l/h - 0,5l/h :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golf V inainte de distributie 0,6 niciodata mai jos, acum dupa distributie 0.7-0.8 si am 160k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!