Jump to content

Consum la ralanti


kye04
 Share

Cit Va Consuma Masina Stind Pe Loc?  

1.124 voturi

  1. 1. l/h

    • 0,3
      44
    • 0,4
      165
    • 0,5
      237
    • 0,6
      277
    • 0,7
      227
    • 0,8
      141
    • 0,9
      73
    • 1,0
      59


Postare recomandată

De ce oare AXR-ul (de altfel cel mai puturos PD) are cel mai mare consum de relanti? Cum pot obtine celelate 0,4 -0,6l/h nu inteleg, in conditiile in care e sarbatoare cand vezi 0,7 la AXR... Constat cu stupoare ca BKP-ul de pe Passat (avand si cilindree sensibil mai mare si 140 CP poate consuma si 0,4l/h) ! Exista cumva vreo solutie de scadere a consumului prin resoftare? Am inteles ca se pot face si eco-tuning-uri. A incercat cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa te inbolnavesc si eu cu niste consumuri la relanti la al meu 2.0 TDI BKD 140 cp? :(

post-13335-1264331894_thumb.jpg post-13335-1264331997_thumb.jpg

Am facut 2 poze, pentru a demonstra ca, virgula, consumul era constant 0,2. La un moment dat am vazut si 0,1, insa pentru scurt timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toti. Motor 2.0 TDI, 140 CP, CR . La pornire ( acum in anotimpul rece) 0.9 l/h, dupa ce se incalzeste se stabilizeaza la 0,5l/h . Nu am vazut nicioadata valoare mai mica de atat.

Peace...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mario, ai cumva injectoare mai mari? Eu am pus alte duze, si inainte sa le adaptez aveam si consum de 0.0 ceea ce evdent ca nu e adevarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa te inbolnavesc si eu cu niste consumuri la relanti la al meu 2.0 TDI BKD 140 cp?

Am facut 2 poze, pentru a demonstra ca, virgula, consumul era constant 0,2. La un moment dat am vazut si 0,1, insa pentru scurt timp

Mda ... pozele nu par trucate dar ar fi prima data cind vad asa ceva .... daca cifrele sint reale esti norocos .

In mers , in special afara , ce consumuri iti afiseaza ?

Si inca ceva ai verificat vre-odata consumul mediu afisat cu cel calculat dupa alimentarea la pompa ?!

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce oare AXR-ul (de altfel cel mai puturos PD) are cel mai mare consum de relanti? Cum pot obtine celelate 0,4 -0,6l/h nu inteleg, in conditiile in care e sarbatoare cand vezi 0,7 la AXR... Constat cu stupoare ca BKP-ul de pe Passat (avand si cilindree sensibil mai mare si 140 CP poate consuma si 0,4l/h) ! Exista cumva vreo solutie de scadere a consumului prin resoftare? Am inteles ca se pot face si eco-tuning-uri. A incercat cineva?

Nu interpreta consumul acesta ca pe o defectiune. Este absolut normal acest consum pentru acest cod motor. Am avut si eu un golf 4 AXR si la fel 0.7 sau 0.8 aveam. daca bagam motorina mai proasta de la petrom sau mol 0.9 chiar si 1.0. Nu ai de ce sa scazi consumul si nici nu cred ca ai avea cum sa il scazi la relanti, daca asta e cantitatea de motorina necesara motorului pentru a mentine turatia de relanti din fabrica de 903. Chestia cu diferentele de consum intre masini la relanti este pur informativa, nu inseamna ca cei care au motoare mai puternice cu consum la relanti mai mic sunt mai avuti.

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda ... pozele nu par trucate dar ar fi prima data cind vad asa ceva .... daca cifrele sint reale esti norocos .

In mers , in special afara , ce consumuri iti afiseaza ?

Si inca ceva ai verificat vre-odata consumul mediu afisat cu cel calculat dupa alimentarea la pompa ?!

Am mai spus, au fost cazuri exceptionale (asta e al doilea), si numai in anotimpul rece (observa temperatura de afara si in postul anterior si in cel de acum cateva zile). In restul timpului, cum am zis intr-un post anterior, si cum am votat, motorul cald si fara consumatori sta la 0,4. Iar consumul in mers, in afara, mi se pare ca a cam crescut fata de anul trecut (am postat si pe topicul cu consumul in mers si chiar am intrebat daca ar fi vreo problema). Consumul mediu afisat imi arata cam cu 10% mai putin pe BC decat la pompa, dar nu intotdeauna. Adica 6,1 pe BC si 6,7 la pompa. Alta data diferenta a fost mai mica, la un consum mai ridicat.

@marius1982.11 nu am umblat la injectoare, sunt aceleasi de cand am luat masina acum 2 ani, si sper ca nici fostul proprietar sa nu fi umblat.

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mario75 cred ca e eroare. Nu cred ca un motor de 2000 cmc consuma 200 g/h. La motorul meu de 2.0tdi bkd imi arata cel mai putin 0.5 si toate valorile la injectoare sunt 0.0. deci merg bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca nu este o defectiune consumul de 0,7-0,8l/h la AXR (toti ceilalti posesori de motorizari similare am vazut ca il au la fel), insa intrebarea mea era: DE CE OARE??? Sa fie cumva turatia de relanti mai ridicata decat la celelalte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turatia de fabrica la axr este de 903. am impresia ca si la celelalte motoare din aceeasi generatie de 1.9 TDI de 116 130 etc au relantiul la 903. Ma gandesc desi nu stiu cat de corect este , motoarele mai puternice au nevoie de o cantitate mai mica pentru a mentine turatia de relanti dar s-ar putea sa vb prosti... oricum consumul afisat pe BC in l/h nu este cel real. a facut cineva un experiment cu o sticla de motorina si a descoperit acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa detaliezi putin ? Sunt curios ce diferenta s-a constatat si la ce motor.

Mie (1.8, benzina) imi arata candva 0.8 L/h iar dupa un timp a devenit 1.0 L/h , chiar dupa ce am schimbat termostatul (nu pare sa aiba legatura, dar a fost singura modificare...). De atunci nu am mai vazut 0.8 pe bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

minim 0.6 l/h inclusiv iarna....motor BKD 2.0 PD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca fenomenul se repeta:

post-13335-1264771227_thumb.jpg post-13335-1264771245_thumb.jpg post-13335-1264771250_thumb.jpg post-13335-1264771342_thumb.jpg

Se pare ca se intampla cand merge mai mult la relanti, cu toate ca s-a intamplat si dupa ce am facut un drum de 15' de acasa la serviciu.

O las pornita fara consumatori, pana duc gunoiul, si cand ma intorc, uite ce gasesc :)

Mai intreb o data. O fi vreo eroare, sau asta e modul ei de a consuma putin atunci cand nu are nevoie?

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu verifici cu wag com-ul consumul la ralanti?CB-ul intotdeauna iti arata mai putin decat in realitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in mod obisnuit imi arata 0.4 - 0.5. De cand am luat-o imi arata asa. Sa inteleg ca si alea erau valori mai mici decat in realitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 AVB 101 cp ... relanti 1.1 la cald, 1.3 cu faza scurta, 1.9 cu clima. Nu stiu ce poate fi. Din cand in cand, dupa ce simt o vibratie in toata masina, motorul incepe sa sune altefel, mai curat si consumul 0.7/l/h. Ciudat, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CB-ul intotdeauna iti arata mai putin decat in realitate.

La mine intotdeauna arata mai mult. La pompa imi iese cu 0.3-0.5 % mai putin de fiecare data, fara exceptie, la ultimele 30 de plinuri pe care le-am facut....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ASZ .. acum iarna se mentine la 0.7-0.8 l/h .. rar si pentru perioade scurte scade la 0.6 l/h .

Vara, cand incepe sa se incalzeasca sta la 0.6 si , cu clima 0.7-0.8 .

O intrebare.. Injectoarele obosite/imbacsite pot genera un consum crescut , atat la relanti cat si in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum iarna 0.8 l/h iar cu faza scurta + clima (care merg tot timpul cu ea) 0.9-1 l/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot 0,8l/h imi arata si mie consum. Evident cu motorul cald. Cu motorul rece e alta poveste, undeva la 1,3 l/h. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ASZ .. acum iarna se mentine la 0.7-0.8 l/h .. rar si pentru perioade scurte scade la 0.6 l/h .

Vara, cand incepe sa se incalzeasca sta la 0.6 si , cu clima 0.7-0.8 .

O intrebare.. Injectoarele obosite/imbacsite pot genera un consum crescut , atat la relanti cat si in mers?

Aseara, spre surpinderea mea.. la -8 grade, cu caldura pornita, incazire in scaune, pozitii aveam 0.6 l/h constant..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mine la Golf4 motor ALH 90 cp imi afiseaza minim 0.3 cu toti consumatori opriti, daca aprind farurile urca la 0.4. Nu-mi vine sa cred ce putin poate sa consume in comparatie cu fostul Passat Pd de 116 cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina din semnatura consum 0.6 iar cel mai putin am vazut 0.5 si cu clima pornita 0.8 masina are 256 de mii :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!