Jump to content

Bucse bascula Fabia 1,9 TDI-PD rupte


Alex_shaolin
 Share

Postare recomandată

Salutare,tocmai am achizitionat o Fabie 1,9 tdi din 2002 si are rupta bucsa mare de bascula pe partea dreapta...se misca toata roata cu tot cu axul basculei :)) huh aveti idee ce preturi sint sau daca gasesc doar bucsele de pe bascula separat?ca am gasit doar bascula cu totul la 280 ron cu pivot cu tot :Driver: multumiri frati Skodishti :))

p.s bineinteles ca e cu fapta si senzorul de temperatura...

Modificat de Alex_shaolin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MMMulte multumiri,se pare ca cele de cupra sint periculoase in timp...luind in calcul miscare partii de cauciuc din bucsa odata cu bascula care asa a fost calculat de producator,phhhhh ;)

si mai am o ciudatenie...MARE masina in talon e 74 kw dar pe spate e DI-u roshu si pe carcasa motorului la fel DI-u roshu de la TDI B) in carte e data 11,5 sec 0-100 si eu am scos 9,5 :) cu asr decuplat si are tambure spate nu discuri cica costa in plus si nu a mai pus discuri fostu' proprietar...

Modificat de Alex_shaolin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...asa am patit si eu cu bucsele. dar mi-am luat tot de fabia(nu de ibiza) pt ca nu cred ca tot la mine se vor rupe :).

Cred ca sunt identice masinile noastre numai ca a mea e din 2001, Marfa. Sa o stapanesti sanatos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult bro' sint suppper multumit de masinuta,are un cuplu incredibil,si tu ai DI-u roshu parca fuge prea tare 9,5 0-100km :icon_cheesygrin: ?PLS de unde ai luat bucsele si unde le-ai schimbat?si cit a costat bineinteles... :icon_thumright:

Modificat de Alex_shaolin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bucsele m-au costat aproape 90 de ron amandoua.De la gut-auto(super oamenii-piese originale seat skoda opel) sunt vis-a-vis de restaurantul Azzuro din drumul taberei.Manopera nu mai stiu exact cat costa,dar park nu a depasit 50de ron.A durat 20 de min maxim.Eu zic ca merita.Un mecanic de la skoda a efectuat "operatiunea".aaa.si mai e un magazin bun la preturi dar nu l-am incercat.Uite-te aici pt bucse desi mi se par prea ieftine http://auto.gradinariu.ro/index.php?curren...t=3a&page=2.

Modificat de vlad24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bucsele m-au costat aproape 90 de ron amandoua.De la gut-auto(super oamenii-piese originale seat skoda opel) sunt vis-a-vis de restaurantul Azzuro din drumul taberei.Manopera nu mai stiu exact cat costa,dar park nu a depasit 50de ron.A durat 20 de min maxim.Eu zic ca merita.Un mecanic de la skoda a efectuat "operatiunea".aaa.si mai e un magazin bun la preturi dar nu l-am incercat.Uite-te aici pt bucse desi mi se par prea ieftine http://auto.gradinariu.ro/index.php?curren...t=3a&page=2.

yOOOOOOOO than'k bro am facut comanda la bucshi toate 4 cu 1oo de ron :offtopic: dar nu am cine sa m-i le monteze si mie :) ai si tu pe cineva plsssssssssss?

Modificat de Alex_shaolin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. bineinteles. da un PM si iti spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. bineinteles. da un PM si iti spun.

PLLLLSSS ti-am dat PM :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MMMulte multumiri,se pare ca cele de cupra sint periculoase in timp...luind in calcul miscare partii de cauciuc din bucsa odata cu bascula care asa a fost calculat de producator,phhhhh :P

Mie nu mi se pare ca ar fi periculoase tinand cont ca am deja peste 20.000 km cu cele de cupra si merge f bine. Dar in fine, parerile sunt impartite.... :P

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu mi se pare ca ar fi periculoase tinand cont ca am deja peste 20.000 km cu cele de cupra si merge f bine. Dar in fine, parerile sunt impartite.... :P

No offence Saboteur am vazut ca esti super priceput :P dar ideea era ca miscarea respectiva in interiorul bucsei este perfect calculata de producator adica chiar trebuie sa se miste... :P acum tinind seama si de cei 20.000 km ai tai cu ele se pare ca nu e chiar cum zice producatorul :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E calculata pt drumurile din vestul europei .... nu pt drumurikle din Romania, Blgaria sau alte tari din astea cocotiere cu autostrazi din 5 in 5 metri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai seat ibiza e pe aceeasi platforma cu fabia, bratele/consola sunt la fel, la ibiza cupra. deci si aia e "calculata", numai ca e calculata sa stea mai teapan, nu sa se balangane in toate directiile pe la curbe si denivelari. De ceva timp si-a pus si akebono bucse de cupra, poate ne serveste si el o parere, sa nu fiu subiectiv. Cat timp reglezi geometria dupa ce ai pus bucsele noi (pentru ca se modifica pozitia bratelor, evident), masina se tine excelent pe sosea si la curbe. Probleme tehnice nu au aparut. Eu am ales bucsele pline pt ca sunt mai solide, si nu se rup ca cele OEM. Dupa aia am descoperit ca s-a imbunatatit si tinuta de drum, asha ca am fost multumit de alegere, pretul a fost identic.

Orice alegere o sa faci, sa iti faci si geometria altfel degeaba ai pus bucse noi. BTW, e vreun nene moderator amabil sa uneasca topicurile? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee unde se afla sonda de temperatura care indica temperatura in bord?sa incerc si eu tehnica evaporarii apei cu bricheta :lol: din ea...nu face figuri tot timpul dar face.

horgarban aia cu tarile cocotiere e tare :rolleyes: din pacate ai dreptate...

Modificat de Alex_shaolin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex.cumva iti face figuri sonda???Adica acul de temp urcala juma si cateodata cade????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mah sa im dai si mie un beep ca nu mai am nr tau de telefon ti-am dat si un pm...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yhaaaaa am schimbat bucsele de bascula(inclusiv cele mici care anumiti mecanici mi-au spus ca vin turnate cu tot cu bascula si nu se schimba vaz doamne si trebuie sa schimb bascula 280 ron{lenea e mareeee} :( :( :( si pe care am dat fix 32 de lei buc.)

In atentia tuturor-bucsele mari de teflon au o catare pe bucsa si anume o limbuta mica de cauciuc care se orienteaza pe catarea corpului de pe punte care are un puct din metal...mecanicul mi-a aratat clar ca bucsa mea anterioara montata la Ausburg nu a foat pusa pe catare si s-a rupt in 15.000 km :lol: iar cea din dreapta a fost pusa pe catare dar nu a fost bagat axul baasculei cu atentie in catarea interioara a bucsei=> concluzie: mecanicii de la ausburg---VARZA sau i-a durut in cot cum le pun al meu a stat 10 minute sa le potriveasca si inca 5 sa le impinga pe catare ...Ciao

Modificat de Alex_shaolin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai seat ibiza e pe aceeasi platforma cu fabia, bratele/consola sunt la fel, la ibiza cupra. deci si aia e "calculata", numai ca e calculata sa stea mai teapan, nu sa se balangane in toate directiile pe la curbe si denivelari. De ceva timp si-a pus si akebono bucse de cupra, poate ne serveste si el o parere, sa nu fiu subiectiv. Cat timp reglezi geometria dupa ce ai pus bucsele noi (pentru ca se modifica pozitia bratelor, evident), masina se tine excelent pe sosea si la curbe. Probleme tehnice nu au aparut. Eu am ales bucsele pline pt ca sunt mai solide, si nu se rup ca cele OEM. Dupa aia am descoperit ca s-a imbunatatit si tinuta de drum, asha ca am fost multumit de alegere, pretul a fost identic.

Orice alegere o sa faci, sa iti faci si geometria altfel degeaba ai pus bucse noi. BTW, e vreun nene moderator amabil sa uneasca topicurile? :D

Si cele Swag sunt ceva mai tari si imbunatatesc tinuta de drum desi sunt aproximativ asemanatoare cu cele standard OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele oem sunt "michelin" (french shit)

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Eu am dat 59.40 RON pe cele de SEAT la reprezentanta Porche (deci originale 100%). Mi se par mai bune. Daca e vorba de aceeasi platforma de ce ar face rau astea? Ca tot cam aia e. E vorba doar de rigiditate. Astea SEAT sunt mai rigide, dar cred ca nu se compara cu alea SKODA la fiabilitate (vorbesc la fiabilitatea din Romania). Noi nu avem drumurile de la cehi :angry: ... Acolo sunt bune si unele si altele... De ce trebuie sa fac geometria? La Skoda mi-au spus ca nu e necesar... :lol:

Modificat de B-40-YTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Vedeti si aici

http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=688238

Cum adica nu trebuie geometria .... dupa ce se desface toata puntea fata ..... chiar credeti ca nu se modifica nimic?

La mine chiar a fost nevoie de geometrie - dupa montaj au aparut diferente de aprox 1 grad la unghiul de cadere, pe partea stanga, unde mi se si rupsese bucsa de fapt. Deci o defectiune atrage si alta. Pe partea dreapta era aproape de limita maxima dupa montaj.

Dupa reglajul unghiului de cadere a revenit si pe dreapta la o deviere de 10' (10 minute) fata de 0 (teoretic).

bucse am pus pe cele originale, pt ca cele de Seat, sincer mi s-au parut cam ... ciudate (cel putin cele pe care mi le-a aratat magazionerul) - cauciuc cam de 2 lei, putin crapat pe alocuri - cine stie ... poate stateau alea prin magazie de 3-4 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

horgarban, daca se da puntea jos este obligatorie verificarea geometriei. Mai este o solutie pentru inlocuirea bucselor in care NU se da puntea jos, se dau doar bratele iar bucsele se schimba pe masina; puntea si consolele raman la locul lor. Conditia mare este ca pivotul se desface de la partea spre fuzeta si nu din cele 3 suruburi cu care acesta se prinde pe brat. Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai horica cum ti-au reglat aia caderea la fabie cand singurul unghi care se regleaza e cel de convergentza?

Nu de alta dar si ela mine e dusa caderea putin pe dreapta din cauza ca e telescopul stramb la intrarea in fuzeta (groape) si cei care mi-au facut unghiurile au zis ca n-au ce sa faca, doar daca ma deranjeaza, sa schimb telescopul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ... a desfacut cele 3 suruburi de sus de la amortizor si a "tras putin" de amortizor pana a venit la unghi, apoi le-a strans la loc si .... gata. Trasul s-a facut cu o "chestie" cu un surub.

Modificat de horgarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!