Jump to content

Calculator Airbag


enrico
 Share

Postare recomandată

  • 4 months later...
  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    19

  • Al Bundy

    9

  • arttopo

    6

  • Passat_3b

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

mar puta ajuta si pe mine cineva cu stergea data crash din calculatoru de airbag ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur - cauta in aria prestari servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

revin mam hotarat sa schimb calculatorul de airbag codul calculatorului este 6q0 909 605 si la index scrie 06 daca schimb calculatorul si doar codul corespunde nu si indexu conteaza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conteaza cam tot, la calculatorul de airbag-uri.... de aia are codul de culoare, pe el.

 

Gaseste unul cod indentic si aceelasi nr airbag-uri, volan pe stanga - si va merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci 6q0 909 605 A si Index 06 sa fie  cam asta trebuie nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic da, cate airbag-uri are masina ta? 4 sau 6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca 6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 ?

 

deci ai la sofer, pasager, scaune fata - astea sunt 4.... ai si airbag-uri cortina ? daca da, atunci sunt 6...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea am vazut B5 cu 6 dar cine stie, eu am un calculator de pe un B5 variant cu 4 airbag-uri, singurele diferente de serie sunt:

6q0 909 605 A - al meu are B la final

Index 06 - al meu are index 03

 

In concluzie nu o sa iti potriveasca dar cauta la dezmembrari si sa te asiguri cat de mult poti ca masina nu a avut accident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu la passat , am cumparat un golf 4 lovit si mam apucat de schimbat airbaguri senzori etc la ea si de acea am intrebat de index , dar am fost azi la dezmembrari am gasit la 70 ron un calculator airbag lam montat si merge perfect martoru de la airbag sa stins :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa da, felicitari si multi km fara evenimente. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am si eu urmatoarea problema. Am avut masina ( skoda o1) inundata pana la nivelul scaunelor. A intrat apa si in calculatorul de airbag. Dupa ce am facut cosmetizare la masina, am vrut sa vad ce erori am. Am bagat testerul, dar acesta nu vedea nici un calculator de airbag. Am desfacut, era super oxidata mufa. Am curatat frumos, dar nimik. Am dat comanda de alt calculator nou, l-am montat. Am sters erorile toate ( de pe motor si instrumente bord), calculatorul este OK, imi vede toate airbagurile, dar am martorul aprins in bord. NU AM NICI O EROARE !!! Ce trebuie sa fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta a fost problema, nu aveam de unde sa iau codarea. Am gasit o skoda cu aceasi configuratie la airbag-uri, am luat de acolo codarea si MERGE STRUNA!!! Mercy frumos Al Bundy!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca calc era nou, VCDS te ajuta sa introduci codarea corecta dupa indexul de pe calculator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, dar scrie acolo ca trebuie sa contina o litera si 2 cifre. In cazul in care sunt doar doua cifre, nu se poate lua dupa index. Ar fi trebuit sa vina o hartie odata cu actele de achizitie a calculatorului, dar nici aceea nu a venit. Si a fost simplu asa cu citirea unui alt calculator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut d-le AL. Revin si eu cu o problema intalnita frecvent la masinile vag.Am o bora(din semnatura) si dupa o scanare mi-a dat codul(bine cunoscut) 00588 - airbag igniter driver side (n95) 32-00 - resistance too high. Mentionez ca am mai avut o problema cu spira acum cativa ani a fost lipita si rezolvata.De un an jumate dupa schimbarea(bieleta,cap de bara, pivoti etc),probabil(sigur)din vina mea nu am fost imediat la convergenta si la 2-3 zile timp in care s-a aprins martorul airbag fault dar ESP si claxonul functioneaza si la ora actuala.Am facut unghiul si am scanat iar, am sters eroarea si s-a aprins iar dupa vreo 2 zile.Am mai stres o data si dupa un drum mai lung la 2-3 zile s-a aprins iar si am renuntat sa mai sterg.Am inteles ca ar putea fi si de la mufa de sub volan (cea galbena)care nu ar face contact bine?si mai trebuie stransi acei papuci?Sau varianta mai rea intrerupta spira doar partial avand in vedere ca claxonul si ESP functioneaza?S-ar mai putea lipi o data sau tre vazut unde este intrerupta?Dupa codul de mai sus si din experienta d-voastra vis a vis de codul intalnit a-ti putea da un diagnostic sigur?Sau tot tre desfacut?(Bine oricum tre desfacut, dar dupa codul dat....).Sau o posibilitate sa dezactivez airbagul si implicit martorul sa nu se mai aprinda enervant de tare?, stiind ca spira aceea e destul de scumpa?A si inca ceva.Am mai auzit legat de mufa de sub volan ca daca nu ar face contact bine si intariti pinii sa se faca cu bateria deconectata pt a disparea martorul sau nu e decat o legenda?Multumesc mult si scuze pt lunga "poveste".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.spira o poti da jos de pe masina si se poate verifica cu aparatul de masura.

2. da, poti sa intaresti contactele de pe cablajul pana la volan - plus pana in spira.

3. o spira buna pentru masina ta, gasesti la dezmembrari cu 200 lei.... poate si sub... deci, nu recomanda sa o lipesti iar, daca s-a rupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul nu dispare decat dupa stergerea cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Va salut,

 

Exista vreo metoda de a afla daca un calculator de airbag-uri este nou sau vechi (resetat)?

Vanzatorul sustine ca este nou (nemontat pe vreo masina), insa nu are nici un act doveditor in aceasta privinta. 

 

In al doilea rand: exista vreo firma ce produce calculatoare de airbag in Romania (la Mioveni sustine vanzatorul)?

 

Va multumersc anticipat.

Modificat de mihaibzgica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e nemontat, se vede pe el.... nu are urme de la piulitele e fixare, pe carcasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
FlorentinPavel

Salut!

 

Am rămas cu eroare la airbag din cauza mufei de sub unul dintre scaunele faţa.

Eu tot am în garaj o centralina identica in plus si, ca sa nu mai platesc stergerea erorii, intrebarea e urmatoarea:

- ca sa schimb centralina trebuie doar sa deconectez borna minus a bateriei si schimb pur si simplu centralina sau piesa trebuie instalata cu laptopul?

Masina e un Seat Leon 1,6 16v, fab. 10.2001, cod AZD.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer, eu nu as muncii atat, doar pentru a nu sterge eroarea. 

 

revenind la solicitarea ta - daca modulul este identic - cod, cod culoare, etc - si daca nu are stocate erori anterioare - inainte sa fie demontat de pe masina donatoare - atunci e suficient sa-l montezi cu borna scoasa de la baterie - e suficient si fara contact pus....dar e mai sigur pt tine, sa nu ai borna pusa.

 

daca are eroare stocata, tot la tester trebuie sa ajungi.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!