Jump to content

Pompa Frana


petre_mk3
 Share

Postare recomandată

Salut tuturor...am mari probleme cu pompa de frana, am schimbat 2 randuri de garnituri si situatia s-a agravat din ce in mai rau si in momentul de fata nu mai am frane nici sa ajung macar la un serice. Am fost la un service sa imi spuna macar din descriere ce ar putea fi. Normal ca primul verdict a fost ,,AAA..PAI E STRICATA POMPA DE FRANA, DIN CE AN E? pai din 93 AAAA>>>PAI I-A AJUNS SI EI... :D

Concluzia finala e ca vreau o pompa noua..nu de la dezmembrari ca nu vreau sa o schimb la 2 saptamani. Daca aveti vreo sugestie sau ceva de adaugat..chiar va rog. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic in primul rand sa descrii putin cum se manifesta. Poate cumperi pompa degeaba!! Mai ales daca ai schimbat garnituri, etc. Ce te face sa crezi ca e pompa???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-ati alta pompa... schimbatul garniturilor nu e o solutie buna. Una noua e cam 100-150 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt idei..azi am comandat una noua care ma costa 130 lei. Si ca simptome, am venit cu masina de la brasov si am observat ca daca tineam pedala apasata mai mult timp incepea sa se duca lent la fund. Am schimbat garniturile... si intradevar tinea mai jos..dar tinea. La cateva zile si nu mai mult de 50 km facuti prin oras..pedala din ce in ce mai moale...Am zis sa o mai aerisesc odata si la cateva pedale mai violente am observat ca nu mai face presiune. Am schimbat din nou setul de garnituri si nimic..nu mai facea presiune nici macar sa pot sa mai aerisesc ca sa nu mai zic ca pedala nu exista. Daca aveti ceva de adaugat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as fi linistit daca ai confirma ca nu scade lichidul de frana in rezervor atunci cand merge pedala la fund :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap...iti confirm ca nu scadea lichidul din borcan si nu pierdea un strop pe nicaieri...e posibil sa fi fost de la garnituri..ca prea au scos astia tot felu de porcarii si astia de la autofren sau ceva de genu au 15 mii de coduri pt garnituri de nici nu stii care se mai potrivesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Spune-mi,te rog,dupa ce ai schimbat pompa s-a rezolvat problema,ptr. ca mi-a aparut si mie aceeasi problema si nu stiu daca sa comand o pompa sau nu.

Multumesc anticipat,

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...problema cu pompa s-a rezolvat...dar cum belele se tin lant tre sa schimb si placutele cu suruburile de la etieri^pt ca nu sunt multumit de prestatia franelor mele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap..nu am reusit sa pun frana si sa blochez complet rotile...si culmea ..nu am abs... si nici nu e eficienta am pedela undeva mai jos ... nu ajunge la podea...dar nici nu franeaza cum ar trebui. Discuri noi..placute destul de zdravene..lichidul schimbat...incerc sa pun un set nou de placute..si sa fac etierii sa lucreze mai bine ca sunt cam intepeniti de rugina...si sa o mai aerisesc inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper ca nu deranjez cu problemele mele...dar azi am schimbat placutele si suruburile de la etieri etc...si am constatat ca mecanicu care a montat placutele anterior..nu a vazut ca sunt diferite..adica geometria placutelor e diferita..si nu trebuie la fel pe aceeasi parte..:blink: acum si fara sa aerisesc..tot am frane destul de bunicele...multumesc si sper sa va fie de folos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut,postez si eu aici pt a nu deschide alt topic..Am cumparat un Golf III iar frana tinea foarte greu..am schimbat placutele si sabotii pe spate..acum franele tin mai bine,dar masina se opreste cam greu si trb sa ma duc cu pedala aproape de podea iar cand ajung la fund se blocheaza rotile si derapez.Acum sa zic ca e ok,dar la iarna va fi un chin..imi poate da cineva un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aeriseste frana iar daca nu tine, schimba pompa de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vreau sa schimb lichidul de frana pentru ca cel care este acum nu a mai fost schimbat de vreo 2 ani si si-a cam pierdut din proprietati. Cum se aeriseste toata instalatia ca sa pot pune altul nou fara sa mai ajung prin service? Masina este cea din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data desfaci toate aerisitoarele si scoti lichidu` vechi afara. Cel mai bine ar fi sa sufli instalatia cu aer comprimat, bagat pe la rezervorul pompei. Cind nu mai iese nimc, stringi aerisitoarele de la puntea fata si pui lichidul nou. Cind vasul e plin si a inceput sa curga pe la aerisitoarele spate, le stringi putin si le desfaci pe cele de pe fata. Cu ajutorul unei alte persoane, incepi aerisirea de la roata st spate. Aici sint mai multe modalitati. Cel mai bine e sa ai un furtunas scurt transparent si cind omu` face pedala, tu il ti furtunasul cufundat intrun vas cu lichid de frina, pina vezi ca nu mai vin bule de aer, pe furtun. Cind lichidul circula fara aerpe furtunas, stringi aerisitorul.Procedezi asa la fiecare roata in parte. Urmeaza roata st spate, apoi dr fata si st fata. Tre sa urmaresti ca in timpul operatiuni vasul cu lichid de frina sa fie plin. Aerisirea tre facuta cu motorul oprit.

SUCCES.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am patit si eu ... calcam usor pedala de frana si se ducea la fund ... si nu se frana (placutele de pe spate erau cam duse) si am schimbat poampa de frana 750 ron culmea doar pe modelul asta de golf 3 este peste 700 ron pompa , si e ok acu .... tre sa schimb si placutele ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Intrebare legata de pompa de frana , cine are motor 1.4 ABD 44 kw sa ma ajute si pe mine ? Acum un an jumate am schimbat pompa de frana , sunt 2 tipuri daca ne luam dupa diametrul pistonasului 22,2 mm si 20,6 mm . Pompa ce am pus-o acum un an jumate si care s-a stricat acum are 22.2 dar ma gandesc oare cumva am pus eu tipul gresit si trebuia 20,6 ? M-a inteles cineva pana acum ? :)) Sistemul de franare e ATE , masina din 95 , fara ABS , VIN : WVWZZZ1HZSP399413 ... imi poate spune cineva ce diametru avea pistonasul de la pompa originala ??? Va rog cineva care stie sau ma poate ajuta cu ceva indicii reply urgent ca deja am dat comanda si ora 17 schimb pompa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, am si eu o problema asemanatoare-cateodata raman fara peda.Cateodata merge f bine ,dar cateodata, din senin asa, se duce pedaua pana jos si nici ca ma mai opresc decat daca o mai calc de 2-3 ori sa fac presiune.Nu stiu daca e pompa sau daca trebuie aerisite franele.Daca e pompa defecta -colegu' a zis ca e 750 ron la modelul asta ,merita incercat sa schimb garniturile mai intai?Varianta sh cred ca e putin cam nesigura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am incercat sa schimb garniturile si a fost o pierdere de timp (le mai am ,au costat 25 de lei,daca le vrea cineva le dau gratis).Pana la urma am luat pompa noua -150 de lei,nu originala de VW dar merge,am schimbat-o si am frane acum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!