Jump to content

Cum Aleg Intre Doua Motoare


geo_34
 Share

Postare recomandată

vreau sa schimb si eu motorul de pe un g2.momentan este echipat cu un 1.8 gti 8v 112cp si as vrea sa-i pun ori un 1.8 16v ori 2.0 16v ambele injectie mecanica.puterea am inteles ca este cam la fel cuplul difer .Si cum fac deosebirea intre ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele au scris codul imediat sub chiulasa pe marginea blocului motor, putin in drepta jojei. E scrisa capacitatea cu cifre mari pe fata sau pe spate.

Codurile sunt la 1.8 KR sau PL, iar la 2.0 9A,6A sau ABF. Motorul de 2.0 are putere mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Motoarele au scris codul imediat sub chiulasa pe marginea blocului motor, putin in drepta jojei. E scrisa capacitatea cu cifre mari pe fata sau pe spate.

Codurile sunt la 1.8 KR sau PL, iar la 2.0 9A,6A sau ABF. Motorul de 2.0 are putere mai mare.

crezi ca poti sa ma ajuti cu niste date ca eu nu cunosc decat de la 9a si asta de 2.0 este injectie mec dc te ajuta si 1.8 kr au disparut :tuktuk:

ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pe mine m-ar interesa schimbul asta ! ca atare as vrea sa vad ce si cum se face ! poate ne ajutati si pe noi cu niste info

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8 PL 95 kw / 129 CP

1.8 KR 102 kw / 139 CP

2.0 9A 100 kw / 136 CP

2.0 ABF 110kw / 150 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 ABF este cu injectie electronoca asa am eu transplantul e usor ca si mecanica, de fapt totul este usor pana ajungi la partea de electrica unde se skimba totul absolut tot. Din pacate nu pot sa pun pozele din timp ce lucram la a mea sa vedetzi partea mecanica cat e de simpla, si apoi cu partea electrica care este cea mai costisitoare.(pozele cantaresc prea mult pentru a putea fi incarcate) Bfta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cu Carburator nu ar fi bine?...adica 16v si carb....mi se pare mai simplu...(eu sunt cam anti electronica...electrica...ma rog, curent electric, sunt adeptul mecanicii pure)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 ABF este cu injectie electronoca asa am eu transplantul e usor ca si mecanica, de fapt totul este usor pana ajungi la partea de electrica unde se skimba totul absolut tot. Din pacate nu pot sa pun pozele din timp ce lucram la a mea sa vedetzi partea mecanica cat e de simpla, si apoi cu partea electrica care este cea mai costisitoare.(pozele cantaresc prea mult pentru a putea fi incarcate) Bfta.

mda cunosc ca am un motor in curte cu injectie electronica si am vrut initial sa-l pun pe ala dar am ajuns tot la mecanica+ca reglata da randament mai bine decat electronica la liniute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti se pare mai avantajoasa o injectie mecanica plina de garniturele si regulatoare? cap de injectie si clapete, reglaje peste reglaje?

la electronica e mult pana pui electrica, ai o problema cu turometru, si aia ti-o face un electrician bun, sa fim seriosi, dupa 15 ani, injectia mecanica face probleme, iar reglajele nu sunt chiar asa usor de facut.

electronica e mult peste, poti avea probleme la debitmetru si cam atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine iti regleaza tie injectia mecanica ?? ca eu nu stiu pe nimeni care sa faca asta ! daca stii tu pe cineva care face si o face bine ... e bafta ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu reglarea injectiei mec ar fi o prb dar este mult mai scumpa de intretinut iar daca se defecteaza ceva pana gasesti buba dureaza mult mai mult decat la una electronica....deci eu spun ca un motor cu inj electronica ar fi mult mai bun si degeaba spun unii ca este mai buna inj mec la liniute ca nu este chiar asa....;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca parerile sunt diferite....in functie ce i se pare fiecaruia mai usor....eu raman fidel carburatorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!