Jump to content

Pornire Grea


CristiBad
 Share

Postare recomandată

Salut!

Am un GOLF III fabricatie 93 cu un motor 1.9 D. Problema mare la pornire. Dupa ce sta un timp mai indelungat o zi 2 3... porneste ffff greu. Becul de bujii se aprinde....se stinge dupa un timp, dar cu toate astea porneste foarte greu. Ce am remarcat, daca trag socul, porneste ceva mai repede.

Un alt fenomen care se intampla uneori: imediat dupa ce opresc motorul si incerc sa il repornesc din nou porneste greu (nu la fel de greu), iar daca trag socul porneste imediat....care e solutia?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica in primul rand bujiile incandescente.Le scoti de pe masina si le verifici direct la baterie.Urmareste ca acestea sa se inroseasca pana aproape de capat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Shock-ul mareste avansul la injectie,deci este posibil sa ai avansul mic.Slabeste cele 4 suruburi de prindere a pompei de injectie(3 la flansa si unul in spate la suport) si roteste-o spre motor cu cativa milimetrii.Nu ne-ai spus cum merge,daca trage,scoate fum,incalzeste.

Modificat de ram40andy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind relativ cald, ar trebui sa porneasca absolut fara probleme fara bujii. Pare sa fie problema de avans..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica mai bn senzorul de temperatura,am avut aceeasi problema cu un benzinar 1.4! la rece pornea f greu,pe la a10a cheie!daca scoteam mufa din senzorul de temperatura,pornea din prima! scoate mufa si vezi daca porneste din prima la rece!mufa o gasesti in spatele radiatoruluipe unde iese apa din motor pe furtunele groase!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asadar am desfacut bujiile si le-am verificat. Se inrosesc in capat cam 1 cm.Nu le-am tinut prea mult cca 5 secunde. Cu ocazia asta am curatat si conexiunile intre ele. Am insa aceeasi problema...porneste greu...uneori la prima cheie, alte ori mai greu, iar daca trag sock-ul o ia imediat.

Merge rotund, nu scoate fum si trage bine. O saincerc cu avansul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am gasit cele 4 suruburi....si nici nu cred ca pompa aia se misca....e 1.9 d...alte idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modelul tau pompa este fixa si roata de curea este mobila pe axul pompei.Slabesti cele 3 suruburi de fixare a rotii pe butucul pompei de injectie(cu tubulara de 13) si rotesti piulita centrala(cu inelara de 19)in sens antiorar(pentru marirea avansului) cativa mm.Strangi cele 3 suruburi de fixare.Daca motorul "rontaie"prea tare inseamna ca are avans prea mare si atunci il mai reduci putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok..merci de raspuns...o sa incerc si asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!