Jump to content

Cum Mi-am Stricat Concediul


ashhh
 Share

Postare recomandată

Cere sa iti faca o directie in prezenta celui de la asigurari, acolo aparatul va indica cu exactitate daca sunt probleme. Bineinteles sa iti faca directia cu piesa cea lovita pe masina. Iar daca conform rezultatului trebuie schimbata si cel de la asigurari refuza, ii actionezi in instanta, dovedind cu pozele piesei, diagrama aparatului de la directie (sau cum se numeste), martori: mecanicul, seful de service,etc. Totodata inainte de a deschide actiunea in instanta, aduci la cunostiinta celor de la allianz intentiile tale, poate se rezolva. Foarte important este sa nu il amenti inainte de a ti se face directia la masina, cu actionarea in instanta, se va ambitiona, incapatana. Toate discutiile trebuie sa le porti pe un ton civilizat si de cat mai multe ori trebuie sa precizezi ca tu doresti masina reparata la starea initiala, chiar daca piesa nu afecteaza geometria masinii, daca este lovita si se vad urme de avarie, conform politei de asigurare trebuie schimbata.

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pt sfaturi! Asa am facut si eu, am cerut oficial o reevaluare a situatiei. Sper ca se va rezolva. Daca nu, o sa vad ce fac. Voi cere si parerea unui mecanic pentru ca nu ma pricep sa citesc o geometrie. Si imi trebuie un mecanic impartial ca sa imi poata spuna o parere obiectiva. Din parerile pe care le-am primit am inteles ca se va rezolva in final. Asa ca astept pana luni. Actionarea in instanta este ultima solutie care mi se pare destul de drastica dar daca altfel nu se poate rezolva, nu am ce face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal piesa ar trebui sa o schimbe daca se vade ca a fost lovita, pt ca si daca o grila din bara fata este rupta o schimba si nu concura la siguranta deplasarii masinii. Incearca sa pui problema asa. Daca este lovita, tu de aceea ai platit asigurarea nu sa iti spuna ca merge si asa, vezi doamne nu afecteaza cu nimic.

Poate mentionezi in discutiile cu ei despre OPC, TV etc.

Modificat de WNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi, dupa multe zile de asteptare s-a terminat oarecum povestea. Din pacate eu tot am ramas cu multe nelamuriri. Poate aveti voi raspunsuri, poate nu.

Piesa respectiva nu va fi decontata de asigurari. Ce am inteles de la cei de la Allianz a fost ca cei de la service nu au putut sa le dovedeasca faptul ca piesa respectiva trebuie inlocuita. Cei de la service nu m-au lamurit cu nimic, ba mai rau, m-au bagat si mai mult in ceatza. Azi mi-au spus ca vor pune piesa veche la loc si ca vor face o geometrie si un test de drum sa vada daca masina se comporta normal. Asta nu poate decat sa imi demonstreze ca nu au testat masina sa vada daca piesa respectiva afecteaza sau nu geometria, altfel nu mai era nevoie de o astfel de verificare iar ei au schimbat-o doar pentru ca au vazut zgarieturi pe suprafata ei.

Pe cealalta parte, tot nu am reusit sa inteleg nici macar recitind de cateva ori conditiile generale ale asigurarii CASCO, ca daca o piesa care prezinta urme de impact se schimba sau nu, indiferent daca structura si forma ei sunt vizibil modificate, sau daca afecteaza sau nu siguranta masinii. O sa incerc sa ma lamuresc si eu intrebandu-i cu prima ocazie pe cei de la Allianz despre acest aspect.

In cele din urma, o mare bila neagra pentru Allianz pentru ca la cererea mea de reevaluare a deciziei de a nu despagubi inlocuirea piesei respective am primit raspuns intr-o saptamana desi mi-au zis ca dureaza maxim 72 de ore, iar dupa o saptamana, dupa ce i-am batut la cap de cateva ori mi-au dat un raspuns total gresit, referindu-se la alta piesa decat cea care era specificata in cererea scrisa, urmand ca dupa 2 ore sa revina cu un telefon si sa-mi spuna ca au luat o hotarare si ca o vor trimite prin fax la service. Acea hotarare nu mi-a fost explicata cel mai probabil pentru ca agentul care a vorbit cu mine la telefon nu era foarte bine documentat. Asa ca abia azi, mergand la service am aflat, doar dupa ce consultantul Seat l-a sunat pe titularul dosarului de daune, ca piesa respectiva nu se despagubeste. Celor de la service li s-a mai cerut inca o geometrie, nu am inteles de ce, care s-a facut azi, pentru ca prin telefon sa afle ca decizia era luata.

Din aceasta mare harababura intelegeti voi ce vreti, dar lipsa de profesionalism si de respect fata de client e oarecum evidenta.

Si ca o ultima intrebare retorica... oare daca la cei care sustin ca sunt cel mai mare service Seat din tara si la o companie de asigurari serioasa asa cum se doreste a fi Allianz se intampla balbaieli de genul asta.. atunci noi ce mai putem alege????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi eu inclin sa cred ca tu ai fost prins la mijloc si toate aceste balbaieli se datoreaza unor platiri de polite intre asigurator si service. Este posibil ca aceea piesa sa fi fost "adaugata" in devizul tau, dar necesara la alta masina, iar cel de la asigurari sa fi mirosit care e treaba. :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca incercau ei sa deconteze vreo piesa care le trebuia lor pe cheltuiala mea din simplul motiv ca ei mi-au spus ca imi pot lua masina daca achit contravaloarea piesei. Piesa lovita era in porbagaj, am vazut-o cu ochii mei, deci nu aveau cum sa imi dea masina cu piese lipsa.

Ideea acestei situatii e ca nu stii in cine sa ai incredere, pentru ca amandoua partile au interesele proprii, iar cand vezi atatea balbaieli, nu poti decat sa deduci ca fiecare incearca sa-si ascunda greselile si sa dea vina unul pe altul. Dar ce ei nu realizeaza e ca si asigurarile si service-ul pica prost aici.

Chiar daca asigurarile au dreptate si nu era necesara schimbarea piesei, nici unul din angajatii lor nu a reusit sa imi explice situatia astfel incat eu sa nu am nici un dubiu. Si meritam explicatii mai bune. Cand l-am sunat prima data pe agentul care a refuzat decontul mi s-a spus ceva de genul "dvs stiti sa cititi o geometrie?" Nu cred ca e un raspuns potrivit pentru un client.

Consilierul tehnic de la Seat in schimb, chiar daca nu mi-a dat raspunsurile cele mai clare, macar a stiut sa vorbeasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continuarea: Service-ul imi spune ca imi vor monta piesa veche, si vor face o geometrie sa vada daca e afectata. De ce nu au facut asta atunci cand Allianz-ul le-a refuzat despagubirea piesei, nu inteleg. Probabil ca ei se asteptau ca eu sa gasesc vreo modalitate prin care sa le platesc piesa, ca sa nu se mai chinuie ei prea mult. Desi au zis ca fac asta, cu diverse scuze.. mai mult sau mai putin plauzibile, azi imi spun ca fac geometria si ca sa sun sa aflu rezultatul.

Finalul? De 2 ore il sun pe consultantul de la service si nici macar nu raspunde, asa intinzandu-mi nervii la maxim.

Maine vor avea de-a face cu mine la prima ora.

Pentru ca nu e posibil ca o masina reparata sa stea inca 2 saptamani in service pentru ca au ei probleme cu asiguratorul si mai mult, sa ma puna pe mine sa rezolv problema cu Allianz desi era clar problema lor.

Maine voi vorbi inclusiv cu directorul de service si voi fi sigur sa-i mentionez ca toata povestea este publica si ca nu au pierdut doar un singur client ci mult mai multi. Si service-ul Porsche Bucuresti Aviatiei si Allianz asigurari.

Feriti-va de ei!!!!!

Sunt convins ca am spus totul aici foarte obiectiv astfel incat oricine isi poate da seama de lipsa lor de profesionalism si de incompetenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa adaugi ca optiune si o plangere in instanta cu cerere de daune pentru lipsirea de autoturism (nu din pricina ta) si toate cele derivate din asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau decat sa te invarti prin tribunale pentru cateva milioane... poti face un alt accident in care sa-ti deconteze piesa :)) ..scuze...dar eu asa as face :) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se cer a fi lamurite cateva aspecte din interiorul companiei de asigurari si ma simt in stare sa o fac, deoarece lucrez la departamentul de daune auto in cadrul companiei mai sus amintite.

"nu am reusit sa inteleg nici macar recitind de cateva ori conditiile generale ale asigurarii CASCO, ca daca o piesa care prezinta urme de impact se schimba sau nu, indiferent daca structura si forma ei sunt vizibil modificate, sau daca afecteaza sau nu siguranta masinii" : o piesa care este afectata in urma unui eveniment nu are ca si UNICA solutie inlocuirea ei. Ganditi-va putin: nu orice usa, aripa, bara sau plafon zgariate sau chiar infundate se schimba. Exista si alte solutii prin care sa se aduca masina la forma "d-inaintea" accidentului; bineinteles ca de ceva vreme, toata lumea s-a invatat sa ceara societatilor de asigurari orice piesa la inlocuit, nu de alta dar plateste omul casco, nuu? De-alungul timpului am auzit destule povesti ciudate despre diferiti asigurati care-si faceau polite la anumite societati doar pentru faptul ca dau la inlocuit toate piesele avariate. Astea sunt doar povesti. Nu este fizic posibil asa ceva. Daca ar fi sa ma refer strict la cazul prezentat mai sus, sunt cateva scapari la mijloc, adica: "Service-ul imi spune ca imi vor monta piesa veche, si vor face o geometrie sa vada daca e afectata. De ce nu au facut asta atunci cand Allianz-ul le-a refuzat despagubirea piesei, nu inteleg.": AICI ESTE O MARE GRESEALA A SERVICE-ULUI: in momentul in care se constata ca o piesa este avariata si nu este trecuta pe nota de constatare ( indiferent de motiv, in cazul nostru, nu exista contact vizual cu acea piesa la constatarea initiala ), se cere societatii de asigurari o reconstatare, hai sa va explic ce inseamna acest lucru in detaliu: service-ul vede ca piesa este avariata, face poze in format digital, ATENTIE: face o geometrie ( in cazul nostru ) in urma careia reiese ca piesa afecteaza geometria masinii si propune apoi societatii de asigurari solutia IDEALA pentru remedierea avariei. Daca se cere inlocuirea si se accepta, se inlocuieste. Daca se cere un timp necesar reparatiei si se accepta, se repara si gata. IN NICI UN CAZ NU SE INLOCUIESTE PIESA, DUPA CARE SE SOLICITA SOLUTIA REMEDIERII AVARIEI.

Pentru alte lamuriri, astept intrebarile voastre si m-as bucura sa va pot ajuta, nu de alta dar in afara faptului ca lucrez la Allianz Tiriac, sunt si eu posesor de masina si stiu ce inseamna aceste probleme. ( Nu m-am nascut la Allianz si nici n-o sa mor acolo, nici actiuni n-am, prin urmare n-o sa tin partea nimanui, postez aici doar pentru ca sunt in masura sa dau ceva detalii. )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este clar si evident ca marea greseala a fost a service-ului care a inlocuit piesa respectiva fara a avea acordul asiguratorului, din intentia de a mai urgenta reparatia. Ma bucur ca cineva care lucreaza pentru Allianz a fost interesat de subiect. Cu aceasta ocazie revin la ideea mea anterioara. Piesa respectiva este un suport de punte fa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!