Jump to content

Cum Mi-am Stricat Concediul

ashhh
 Share

Postare recomandată

Faceti-va ceva timp ca am ceva de povestit:)

Pe scurt.. ibiza noua, 1,4 85 de cai, plecat in delta.. mers drum f lung.. cu prietena.. cu trecut pe la parintii mei prin buzau.. vreo 400 de km. La 5 km de Mahmudia, o curba fara nici un pic de vizibilitate, vreo 40-50 la ora, am franat desi curba nu era prea stransa dar nu vedeam nimic si in momentul in care am pus frana masina derapeaza, pe margine era pietris si era imprastiat si pe asfalt, din cauza vizibilitatii zero.. nu mi-am dat seama ca e pietris decat cand a derapat masina. Am lovit cu partea laterala un parapet de protectie si am reusit sa zgarai serios toata partea dreapta. Ghinionul a fost ca roata fata dreapta a lovit un stalp din parapet care mi-a taiat roata si bulit planetara. Desi sunt incepator, mergeam destul de incet, dar dupa cum am spus a fost o serie de ghinioane. De acum incepe aventura. Am oprit pe cineva care m-a ajutat sa schimb roata in speranta ca pot merge cu masina la sectia cea mai apropiata de politie. Nu mergea.. facea un zgomot infernal roata respectiva. Am oprit pe cineva care m-a dus la politie, a venit un nene foarte amabil dar care era un pic confuz ca nu erau urme de frana... i-am zis ca normal ca nu erau ca daca masina derapeaza nu te infigi in frana si oricum nu aveam viteza mare. Sa mentionez ca nu aveam retea aproape deloc pe mobil. Cu greu am vb la tractari in Bucuresti care mi-au zis sa sun la Constanta sa vina ei sa ma ia. A venit un nene cu masina de tractare de la Dona Service ne-a dus pana in Constanta am ajuns pe la 9 seara la service. A fost amabil si ne-a dus si la un hotel in oras. A doua zi, am mers la service, acolo nu stia nimeni ce sa ne spuna, si ne-a trimis la sediul Allianz sa ne faca dosar de daune. Dupa ce agentul de asigurari ne-a trimis la un altul, respectivul ne-a spus ca e mai bine sa trimitem masina la Bucuresti ca nu au contract cu Dona si ca s-ar putea sa ne puna sa pl