Jump to content

Probleme Motor (cu / Fara Ploaie)


alexandruz
 Share

Postare recomandată

Masina: Golf 3 CL decembrie 1995 130.000 km, motor 1390

Salut - intru direct in subiect (dar detaliez cu cat mai multe amanunte).

Pe langa faptul

- ca dimineata, in general, la prima pornire o simt slabita cateva minute si la relanti dar si cand intra in sarcina, pana la urma isi revine si merge ok dar nu reusesc sa-i dau de capat nici la mecanic (unde mai demult am lasat-o sa o porneasac dimineata si a spus ca merge foarte bine)

- a mai aparut ceva. Bucuresti, ploaie, am intrat intr-o balta deloc mare dar cam cu 60 la ora si imediat s-a oprit motorul care nu a mai vrut deloc sa porneasca. Abia seara cand am plecat de la serviciu am reusit sa pornesc masina dar a mers innecata pana acasa (opriri ale motorului pe traseu daca nu o tineam turata si uneori chiar si turata mai pica). Banuiesc ca a sarit apa undeva; nu stiu daca are legatura cu felul in care se comporta dimineata; poate si pt ca nu are scut sub motor (asa am luat-o).

Multumesc pt eventualele sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica capacul delco sa nu aiba crapaturi si carbunasu cu arc , si fisele. Sar putea sa ai umezeala in capac si sa fi corodat contactele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dimineata, in general, la prima pornire o simt slabita cateva minute si la relanti dar si cand intra in sarcina, pana la urma isi revine si merge ok dar nu reusesc sa-i dau de capat nici la mecanic (unde mai demult am lasat-o sa o porneasac dimineata si a spus ca merge foarte bine)
s-a mai plans multa lume, si s-a ajuns la concluzia ca "asa face toate". Am avut 2 benzinare vag (fabr. 1990 si 1998), si ambele faceau exact la fel, 5 secunde dupa ce porneam motorul nu il puteam tura, vorba ta era cam lesinat motorul. Dar e o chestie cu care se poate trai, si nu inteleg de ce te deranjeaza.
verifica capacul delco sa nu aiba crapaturi si carbunasu cu arc , si fisele. Sar putea sa ai umezeala in capac si sa fi corodat contactele
pe langa asta mai verifica bobina de inductie, sunt foarte sensibile la umezeala. Crapa cat ai zice "paralelipiped".
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a mai plans multa lume, si s-a ajuns la concluzia ca "asa face toate". Am avut 2 benzinare vag (fabr. 1990 si 1998), si ambele faceau exact la fel, 5 secunde dupa ce porneam motorul nu il puteam tura, vorba ta era cam lesinat motorul. Dar e o chestie cu care se poate trai, si nu inteleg de ce te deranjeaza.pe langa asta mai verifica bobina de inductie, sunt foarte sensibile la umezeala. Crapa cat ai zice "paralelipiped".

Sharanel

problema e cam neplacuta iar daca spui ca se poate trai cu ea.. asta este. Ideea e sa nu se agraveze si sa raman cu ea in drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!