Jump to content

Suierat puternic intre 1600-1700 rpm


Just Me
 Share

Postare recomandată

Am si io o problema...am un Audi a4(2002) de 131 de cai si in orice treapta de viteza incepand de la 1600-1700 rpm se aude un suierat puternic,accelerand se aude din ce in ce mai tare pana pe la 2000-2200 rpm.

Cel mai bine se aude la plecarea de pe loc,faza e ca de la 2000-2200 rpm in sus apare alt sunet daca o iei un pic mai tare....exact nu stiu cum sa va zic dar e f zgomotos.

Inca ceva....daca o turez pe liber la "rece" suna f urat,mirarea mare e ca in cazul in care merg un pic cu ea ...o opresc si o pornesc imediat,sunetul dispare!

Acum maximum 3 luni a fost curatata turbina!

Inca ceva...de tras...trage normal!

Astept pareri,intrebari,orice ....ajutati`ma sa`i dau de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suieratul se aude diun cate stiu eu de la turbina si valva de bypass,nu cred ca asta ar trebui sa te ingrijoreze...dar restul ca se aude urat cand nu e in sarcina si ca zgomotul dispare dupa ce o opresti si o pornesti iar ma pune pe ganduri...alte simtome?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te rog mult, data viitoare da topicul un titlu sugetsiv. asa cum scrie la regulament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai posibil furtun spart sau sarit.Sper sa nu fie turbina.Ar mai putea fi la fel de bine rulmentul de la ventilator sau fulia de la alternator, un mecanic bun isi poate da seama imediat.Trebuie dusa la o verificare, n-ai incotro.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca ar trebui sa verific curelele prima oara amanuntit si sa vad dupa daca mai zice ceva...o sa revin dupa ce ajung cu masina la mecanic probabil maine sa va zic rezultatul..

Intre timp a mai aparut o problema,cand pornesc masina se sting toate becurile din bord in afara de cel cu semnul exclamarii care e legat de frana de mana.

M`am gandit ca nu mai am lichid de frana,am pus si nimic...se tot stinge si aprinde...acum urmeaza partea mai grea

NU`MI MAI INDICA ORA,DATA,KM RAMASI,TEMP,CD-RADIO PE CE E...LA BORD MAI MERGE DECAT VITEZOMETRUL SI TUROMETRUL CU TEMP LA MOTOR SI REZERVORUL....

ATI PATIT VREUNUL ASA CEVA?

ASTEPT PARERI,INTREBARI ORICE....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai posibil furtun spart sau sarit.Sper sa nu fie turbina.Ar mai putea fi la fel de bine rulmentul de la ventilator sau fulia de la alternator, un mecanic bun isi poate da seama imediat.Trebuie dusa la o verificare, n-ai incotro.Bafta!

Am fost la mecanic azi si mi`a zis ca sunt bine intinse curelele....dar totodata imi spune ca da mult ulei pe la turbo....

Acum ce mai ziceti?

Iar bordu si`a revenit pur si simplu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..

si mie mi s-a intamplat .. tot asa ... era de la rola de la alternator... si la mine erau bine intinse curelele .. se bulise rola ....

dar la mine si-au dat seama imediat.. nici nu au desfacut capota si au zis : rola de la alternator.... aia a fost :blink:

eu nu stiu ce mecanic ai tu, dar iti recomand... pt 50 ron sau cat e o ora intr-un service specializat... iti strici masina degeaba ... dute la un service adevarat sa iti faca o diagnoza si sa iti schimbe....

pe mine m-au rezolvat in 45 min ...

succes... (p.s. : yo m-am lamurit cu mecanicii de cartier si ieftini ... te duci intr-un service specializat, cei de acolo stiu exact unde sa se uite, ca repara toata ziua tipul asta de masini... si scapi si tu mai repede si fara griji... ai o frumusete de masina, si nu merita s-o duci pe la toti necunoscatorii sa isi dea cu parerea), parerea mea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca ai doua probleme diferite. Incearca sa inregistrezi putin suieratul ala. Pune l pe forum.Iti spun asta pentru ca suieratul care vine de la turbina e foarte diferit ce altele produse de rola si rulmenti si curele si mai stiu eu ce.

Verifica putin sigurantele. Poate ai o gaura in circuitul post turbo prin care iese aer si fluiera :P Insa e prea mica pentru a pierde presiune incat sa simti ca nu trage.

La sigurante te-ai uitat. Nu prea inteleg ce se stinge si pentru cat timp la bord...Verifica putin contactele. O fi ceva legat de caldura mare, dilatare,etc rezultatul, contact prost. Pe VAG com nu se vede nimic?

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..

si mie mi s-a intamplat .. tot asa ... era de la rola de la alternator... si la mine erau bine intinse curelele .. se bulise rola ....

dar la mine si-au dat seama imediat.. nici nu au desfacut capota si au zis : rola de la alternator.... aia a fost :offtopic:

eu nu stiu ce mecanic ai tu, dar iti recomand... pt 50 ron sau cat e o ora intr-un service specializat... iti strici masina degeaba ... dute la un service adevarat sa iti faca o diagnoza si sa iti schimbe....

pe mine m-au rezolvat in 45 min ...

succes... (p.s. : yo m-am lamurit cu mecanicii de cartier si ieftini ... te duci intr-un service specializat, cei de acolo stiu exact unde sa se uite, ca repara toata ziua tipul asta de masini... si scapi si tu mai repede si fara griji... ai o frumusete de masina, si nu merita s-o duci pe la toti necunoscatorii sa isi dea cu parerea), parerea mea :)

Subscriu si eu la asta.Poate ne spui si noua , dupa ce ai rezolvat problema, ce a fost defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simt vibratii in podea la pedale la turatie normala,i s`a intamplat cuiva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Simt vibratii in podea la pedale la turatie normala,i s`a intamplat cuiva asa ceva?

Da, si eu simpt vibratii in podea cam pe la 1800 - 2000 turatii. In acelasi timp se aude un suierat tot de pe la podea.

Cum trec de 2600-2800 turatii dispare si vibratia si sunetul. Nu stiu ce poate fii cauza :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Am si io o problema...am un Audi a4(2002) de 131 de cai si in orice treapta de viteza incepand de la 1600-1700 rpm se aude un suierat puternic,accelerand se aude din ce in ce mai tare pana pe la 2000-2200 rpm.

Cel mai bine se aude la plecarea de pe loc,faza e ca de la 2000-2200 rpm in sus apare alt sunet daca o iei un pic mai tare....exact nu stiu cum sa va zic dar e f zgomotos.

Inca ceva....daca o turez pe liber la "rece" suna f urat,mirarea mare e ca in cazul in care merg un pic cu ea ...o opresc si o pornesc imediat,sunetul dispare!

Acum maximum 3 luni a fost curatata turbina!

Inca ceva...de tras...trage normal!

Astept pareri,intrebari,orice ....ajutati`ma sa`i dau de cap

problema cu suieratul am avut si eu. dupa ce mi-a schimbat cureaua de la alternator, mecanicul n-a strans bine colierul de la un furtun prin care este evacuat aerul din turbina (sau cred ca ii zice evacuarea de la intercooler) si asta era motivul pt care la acceleratii in sarcina se auzea un fasait puternic; in rest, de tras, motorul tragea foarte bine. furtunul se afla in partea dreapta a masinii, cum te uiti la ea, in stg proiectorului si se poate ajunge la el desfacand grilajul de plastic din dreptul proiectorului din dreptul soferului. la mine a fost simplu, nu a fost spart furtunul. doar neglijenta mecanicului meserias!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!