Jump to content

Nu Mai Porneste .


bituminel
 Share

Postare recomandată

Salut ,

Am si io urmatoarea problema, poate s-a mai intalnit cineva cu ea:

Am un audi a4 tdi 1.9 din 98 , am avut un furtun gaurit a curs apa de la motor, l-am inlocuit dar se pare ca tot mai curgea pe undeva, anyway iar a curs apa din motor , s-a incins motoru la 120 de grade(atat arata pe bord maxim), a inceput sa piuie uleiul si apa am tras pe dreapta timp in care s-a oprit si motoru singur.Am incercat sa completez cu apa dar curgea imediat toata , (am venit pe platforma vo 100 de km - 3 milioane) am desfacut capacu la motor si am vazut piesa din imagine ... explodata.

121400bv3.th.png

Am inlocuit-o, nu mai curge apa pe nicaieri dar nu mai porneste motoru, se invarte fara nici un alt zgomot ciudat ,ii vine motorina, am verificat nivelu de ulei, nu a crescut (ma gandeam sa nu fi intrat apa daca s-a spart ceva prin motor).

Are cineva idee de la ce poate sa fie? a mai patit cineva asa ceva ? Oare daca ii fac un test cu VAG-COM imi zice ce are ?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Am si io urmatoarea problema, poate s-a mai intalnit cineva cu ea:

Am un audi a4 tdi 1.9 din 98 , am avut un furtun gaurit a curs apa de la motor, l-am inlocuit dar se pare ca tot mai curgea pe undeva, anyway iar a curs apa din motor , s-a incins motoru la 120 de grade(atat arata pe bord maxim), a inceput sa piuie uleiul si apa am tras pe dreapta timp in care s-a oprit si motoru singur.Am incercat sa completez cu apa dar curgea imediat toata , (am venit pe platforma vo 100 de km - 3 milioane) am desfacut capacu la motor si am vazut piesa din imagine ... explodata.

121400bv3.th.png

Am inlocuit-o, nu mai curge apa pe nicaieri dar nu mai porneste motoru, se invarte fara nici un alt zgomot ciudat ,ii vine motorina, am verificat nivelu de ulei, nu a crescut (ma gandeam sa nu fi intrat apa daca s-a spart ceva prin motor).

Are cineva idee de la ce poate sa fie? a mai patit cineva asa ceva ? Oare daca ii fac un test cu VAG-COM imi zice ce are ?

Multumesc anticipat

verifica daca mai ai compresie :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

swatcat, si nu poti sa nu dai QUOTE la tot mesajul anterior? folosesti de ceva timp forumul si nu ai invatat?

scuze de :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, piesa aia din imagine mi-a pleznit si mie candva, cand era frig afara si am mers cu ea asa vreo luna de zile ca nu aveam chef sa o inlocuiesc. Pierdeam 1 l de lichid de racire pe zi....In fine, sfatul meu e sa te uiti la ea cu VAG com ul prima data, pentru ca in mod sigur ai ceva erori setate acolo.

NU am inteles de ce ai primit alerta si legata de ulei.

Ca asa ai spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cand a piuit s-a aprins si becu de ulei si ala de apa...

am facut o scanare cu vag-com-u si mi-a dat eroare la adress 35 - ZV PUMPE , fault : 01367 - Central Locking Pump Run Exceeded (Likely Leak)

si la 01 - engine - engine coolant sensor ... nu mai stiu exact ca am uitat sa o notez.

Am resetat erorile , am zis ca poate porneste, dar tot nu porneste :somnmare:.

Trebuie inlocuit senzorul sa porneasca sau e alta cauza ?

Modificat de bituminel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, aia cu central locking o poti ignora, e o neetanseitate poate undeva, dar nu e mare problema atata timp cat ti se deschid usile...

Aia cu senzorul de temp e bine sa o rezolvi, s-ar putea sa iti ingreuneze pornirea.

Fa un search pe forum legat de senzorul de temperatura, am postat si eu mai multe detalii pe un topic. Parerea mea e sa masori prima data rezistenta senzorului inainte de a-l schimba. Erorile au reaparut? Ce cod motor ai?

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cod motor AHU banuiesc ca intrebai, erorile n-au reaparut dar nici n-a pornit motoru , ma gandesc ca trebuie sa mearga umpic sa reapara, sau apar instantaneu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am banuit ca ai AHU :icon_thumright: . Poti avea un senzor scurtcircuitat, si atunci apar imediat. Nu am testat niciodata exact cat de repede apar, dar e vorba de secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!