Jump to content

Altea Probleme?


bbusiness
 Share

Postare recomandată

Salut tuturor,

Am achizitionat de curand o Altea 2.0 DSG stylance fabricata noiembrie 2004.

Imi place foarte mult cum merge, dar am constatat si cateva mici probleme:

1. Martorul de centrura nu se aprinde deloc, nici cand pun contactul macar. La fel nici sunetul nu se aude.

2. Functia de cruise control functioneaza, dar cand o activez martorul din bord nu se aprinde. Cu toate astea cand dau contact se aprinde pentru o secunda(deci becul functioneaza)

3. Cand pun contactul si cateva secunde dupa ce pornesc motorul pe display-ul de la clima se aprind toate functiile si apare o chestie de diagnostic care clipeste de cateva ori...e normal?

4. Mi se pare ca oricum as regla clima si oricat de puternic as seta-o sa sufle pe suflantele centrale nu prea se simte, desi pe alea laterale sufla puternic. E normal?

5. Desi temperatura la lichidul de racire nu sare de 90 de grade, mi se pare ca se incalzeste foarte tare capota in partile laterale motorului. Si cand ridic capota frige si bara de care o sprijin, si asta in 10-15km de mers. Are cineva idee daca e normal?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand seama ca masina este din 2004 lipsesc unele features.Asa ca unele chesti sunt normale.

1.La mine e la fel.Masina din 2004,model 2005.Sincer nici numi trebuie asa ceva.

2.La mine la fel.La alti merge dar cum spuneam,in fuctie de anul de fabricatie si model.

3.Eu spun ca nu e normal.Dar incearca sai faci un Reset:Clima sa fie oprita,motorul nu trebuie neaparat pornit dar trebuie contactul de la cheie dat si apasa simultan tasta ECON si AER IN MIJLOC(semnul cu scaunul cu sageata spre el,in mijloc)deasupra display-ului mai bine de cateva secunde.Si tinele apasate pana incepe clima sa sufle aer.Apoi dai drumul butoanelor si astepti pana se termina totul.Clima incepe un ciclu de cca. 15 sec. prin a sufla aer si a i se aprinde toate semnele de pe display.Stai linistit nu se strica nimic e numai functia de RESET se opreste totul dupa aprox. 15 sec.,dupa care opresti contactul de la cheie si il pornesti din nou si incerci acum sa vezi daca simptomul a disparut.Inca ceva Resetul asta merge asa numai la masinile pana la modelul 2006,la cele mai noi nu se mai face asa resetul,cel putin asa stiu eu.

4.Cred ca da,chestia asta e mai mult sau mai putin la fel la mai multe modele de masini ca sa nu iti sufle aer direct in fata,la mine e tot asa dar sincer sa fiu la un drum mai lug mi se inrosesc si mie ochii desi mut suflantele in alta parte.Mai cauta pozitia ideala pt. suflante.

5.La mine la fel.Vara cel putin,iarna nu sunt sigur dar 10-15 km. intrun (de exemplu)ambuteiaj iarna inseamna foarte mult .

Sper ca te-am ajutat un pic si mai poti citi si topicul asta: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=10022 .Ciao!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult,

Am vorbit cu fostul proprietar inca de dimineata si mi-a confirmat ca acei martori de centura si de pilot automat nu au functionat niciodata. A fost si cand era masina in garantie la PBN dar nu au rezolvat nimic, ci doar au afirmat ca nu are in dotare asa ceva. Desi mi-e greu sa cred ca nu are in dotare asa ceva inclin sa cred ca nu e activat sau setat cum trebuie din computer. Pentru mine nu ar fi asa o mare problema, dar vreau sa ma asigur ca airbagurile sunt totusi active!!

Pentru climatronic, o sa fac ce mi-ai spus tu, si iti dau un raspuns. Merci mult!

Inca o mica problema, scutul e putin fisurat si cei de la Alto cand am facut evaluarea tehnica mi-au recomandat sa il schimb. A mai facut cineva asta, poate sa imi recomande cineva modele/preturi?

As vrea sa mai imi spuneti ce presiune trebuie sa bag pe rotile din fata respectiv pe cele din spate

Numai bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o problema am observat ca daca turez putin motorul 2500-3000 scoate un fum negru pe teava de esapament. Asta ar putea indica un consum ridicat de ulei sau o uzura mare a motorului? Mentionez ca masina are doar 27.000km si ambele revizii au fost facute la PBN

Modificat de bbusiness
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca inseamna motorina nearsa. Am inteles de la un amic care are Passat, acelasi motor ca la fel scoate si a lui...cica e normal

Modificat de bbusiness
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presiunea e scrisa pe usita ce mascheaza capacu de la rezervor! cel putin asa e la leonul meu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general problema asta este consecinta traficului in oras si mersului subturat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general problema asta este consecinta traficului in oras si mersului subturat.

Perfect adevarat! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Intr-adevar, masina merge sub 2000rot/min in oras dar e pe automat, deci stie computerul cand si cum sa schimbe treptele, nu e vina mea si cred ca e in regula sa functioneze asa.

Am incercat resetul climatronicului dupa metoda care mi-ai spus-o dar nu a mers. Pur si simplu a pornit cand am apasat tasele alea cum ai spus tu si atat.

As mai avea o observatie: Cum imi dau seama daca oglinzile sunt incalzite sau nu?! Astazi a plouat si am avut picaturi de apa pe ele (vizibilitate redusa).

Am mai observat ca atunci cand pun contactul sau cand il eliberez se aude un mic "poc" (de natura electrica parca) in boxe (parca). Aveti idee de unde poate fi, daca e normal sau nu?

Merci mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce daca este automata?poate fi turara sau facute ruperi de ritm,mai ales ca ai cutia asta asa desteapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia e desteapta intr-adevar, am mare incredere in ea. Am incercat tot felul de ruperi de ritm, imi place la nebunie...dar eu sunt destul de comod si nu prea sprintez.

Astept un raspuns si la celelalte intrebari.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca ai apasat simultan tastele ECON si AER SOFER-->PIEPT(cea din mijloc)nici nu mai stiu cum sa-i spun?Imi pare rau ca nu a functionat Reset la clima asa cum ti-am spus,ar trebui sa mearga ca la mine,amandoi avem an fabricatie 2004 si model 2005.Eu am mai incercat si ieri si a mers:nu sufla aer dar se aprind toate semnele de pe display si se aude ceva in clima timp de 15 sec. apoi o poti porni normal.Oglinzile normale au un 0(zero) intre L si R,la cele incalzite au desenat o oglinda din care iasa aburi,tot intre L si R.In legatura cu sunetul de la contact(pornit-oprit)nu stiu ce se aude eu nu am asaceva,s-ar putea fi de la radio,cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Alteacupra,

Da nu merge resetul ala, desi am vazut undeva ca ar trebui apasat butonul ECON + cel din dreapta (nu ala din mijloc)...parc tot pe forum pe aici am vazut asta. Scria si ceva in franceza dar nu stiu franceza, asa ca....

http://spoopy.free.fr/altea/climatronic/

Cred ca pacanitul ala se aude intr-un tweeter. Masina nu are incalzire in oglinda. Am sunat la porche si am cerut explicit configuratia initiala de cand a fost cumparata masina (am dat numarul de contract). Are pachet de iarna 2, adica incalzire in scaune. Asta vine fara oglinzi incalzite :cheers:

Daca esti din Bucuresti, poate ne vedem intr-o zi sa iti mai arat una alta pe la ea si poate imi dai niste sfaturi.

Merci mult

Modificat de bbusiness
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECON+BUTON DREAPTA(ca in poza) intri in meniul climei si nu numai,acolo sunt mai multe coduri care iti arata spre ex. turatia,viteza etc. la momentul respectiv,insa sa ai grija sa nu schimbi ceva acolo.Nu sunt din Bucuresti asa cum vezi in datele mele,sunt din Timisoara insa deabeia astept si eu sa ne putem vedea,mai multi la vreo intrunire.La ultima,pe 30 iunie as fi putut veni ca am avut o saptamana de concediu dar am avut un deces in familie...poate pe alta data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
post-5905-1188681091_thumb.jpg Asa trebuie sa arate butonul de la oglinzile incalzite(aici un buton VW).
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Astazi am observat ca nu-mi mai functioneaza pilotul automat. A mers timp de 3 minute (la o viteza de 60 km/h), dupa care a trebuit sa franez si cand sa-l activez iar, surpriza: pilotul automat era mort. Am oprit masina, am pornit-o din nou, i-am dat un on/off/on, a mers iar foarte putin, dupa prima frana iar nu a vrut sa se activeze si de atunci mort a ramas. Aveti idee cum pot remedia problema ?

Cu stima

Modificat de Pretender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea fi o problema la senzorul de ambreiaj sau frana. O scanare cu Vagcomul ar putea lamuri problema.

O siguranta arsa ar putea fi de vina.

Cam astea imi vin in minte la o astfel de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspunsul promt ... credeam ca ar fi trebuit sa mi se aprinda ceva in bord si ca Vagcomul citeste doar erorile aparute pe afisajul bordului ... saptamana asta ma duc cu ea la verificat ... Cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa traiesti domnule Matrixu ... foarte util linkul ... Cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!