Jump to content

Q7 Vs X5


quatro2
 Share

Postare recomandată

Azi am reusit un drive test cu Q7 4.2 tdi. deocamdata il compar cu touaregul din dotare

-masina accelereaza impecabil, la 180 km/h unde touaregul incepe sa urce greu, q7-le se comporta ca la 120 km/h

-finisarile super, mult mai bune decat la touareg

-spatioasa

-pe viraje sta mai bine decat touareg - adica se simte diferenta clara

-scaunul soferului nu mi-a placut foarte mult dar nici nu am incercat sa-l reglez

-in spate locul pentru genunchi mult mai generos decat la vw, la fel si portbagajul, desi podeaua portbagajului mi s-a parut mult prea sus.

-mult mai silentioasa decat vw-ul meu

-cutia pare mult mai bine setata decat la vw, in special in modul sport, unde la vw te bruscheaza destul de mult

-pe offroad nu am mers

-consumul in bord era de 16l/100 doar prin cluj si imprejurimi dar cu talpa cat cuprinde, la acelasi stil de condus si vw-ul meu ar consuma la fel

revin dupa ce incerc si un X5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

quatro2, daca ti-a placut mai mult Touareg la condus decat Allroad si X3 e clar, iti plac masinile greoaie. Touareg se misca ca un elefant pe langa caprioarele Allroad si X3 ;)

Sunt sigur ca nu iti va placea X5 si vei lua Q7. E clar, iti plac masinile mari si impozante si asta te face pe tine sa te simti bine, la mine este exact invers, o masina sa fie cat mai discreta si agila...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

quatro2, daca ti-a placut mai mult Touareg la condus decat Allroad si X3 e clar, iti plac masinile greoaie. Touareg se misca ca un elefant pe langa caprioarele Allroad si X3 :offtopic:

Sunt sigur ca nu iti va placea X5 si vei lua Q7. E clar, iti plac masinile mari si impozante si asta te face pe tine sa te simti bine, la mine este exact invers, o masina sa fie cat mai discreta si agila...

da-mi voie sa te contrazic, touaregul cu suspensia pneumatica si roti pentru viteza sta pe sosea aproape la fel de bine ca si celelalte doua, oricum mie nu mi-a intrat esp-ul pe sosea uscata sau umeda la nici o masina pe care am condus-o in aproximativ 200.000 km (cam atat am mers cu masini cu esp) si pot sa-ti spun ca merg destul de repede.

Rectific mi-a intrat o singura data la laguna II, V6 200 CP, la un drum de Cj-Constanta pe care l-am facut in 6 ore.

Eu consider ca si X5 si Q7 sunt aproape la fel de mari si la fel de importante. Daca mi-as dori o masina agila as alege 530 xd sau A6 3.0 quatro.

Eu m-am orientat spre SUV din doua motive:

-siguranta

-comfort

Cine doreste sa mearga repede se orienteaza spre altfel de masini.

Modificat de quatro2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut ocazia sa ma plimb cu un Tuareg W12 cu suspensie pneumatica si roti de 315. Poate intra in curbe aproape ca o masina supersport si are putere aproape interminabila, asa ca si iese din curba perfect. In nici un caz nu mi s-a parut elefant. Iar pana la 120-130 km/h trage ca un Corvette. O singura problema are masina - rezervorul spart.

Modificat de GtSport
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@quatro2, suspensia pneumatica e buna pentru teren si mai putin pentru asfalt. E buna pentru asfalt doar din prisma confortului insa in dauna stabilitatii (e drept faptul ca poti lasa masina mai jos si astfel cobori si centrul de greutate masina ar trebui sa stea mai bine pe drum).

Din aceleasi motive ca si tine (mai putin aia cu confortul) am ales un SAV :P

Ziceai ca nu ti-a intrat ESP-ul niciodata, pai nu i-ai dat suficienta talpa ca sa iti intre ESP. Este inutil sa te intreb daca ai dezactivat vreodata toate sistemele masinii sa mergi cu ea sa simti cu adevarat o integrala :) Acum ce sa zic, si in cazul meu, daca sunt la un drum mai lung si am si pasageri in masina ma abtin de la joaca si merg foarte prudent si civilizat si nu in ultimul rand destul de rapid :)

Mergi cu X5 cu Adaptive Drive si apoi sa compari cu orice altceva de pe piata. Doar Porsche Cayenne mai sta la fel de bine pe drum :) Cat priveste motorizarile, asteapta dieselul de 286 de cai care va fi pus pe X5 si ai sa vezi cum se misca masina aia. E de-ajuns odata sa mergi cu ea si iti va fi inoculat virusul The Ultimate Driving Machine :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@quatro2, suspensia pneumatica e buna pentru teren si mai putin pentru asfalt. E buna pentru asfalt doar din prisma confortului insa in dauna stabilitatii (e drept faptul ca poti lasa masina mai jos si astfel cobori si centrul de greutate masina ar trebui sa stea mai bine pe drum).

Masina cu pneumatica este mult mai stabila decat fara, crede-ma am testat deja.

Referitor la tinuta de drum X5 si Q7 sunt date amindoua exact cu 0,9 g acceleratie laterala.

La ce este mai bun X5, la slalom, serpentine acolo unde Q7 este dezavantajat de gabaritul mai mare, dar diferentele sunt de 5-8%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am orientat spre SUV din doua motive:

-siguranta

-comfort

daca teai orientat pt comfort si siguranta nu alege nici una

q7 a luat **** la euro ncap si x5 nu e asa de comfortabil :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

siguranta si confortul sunt motive pt care sa NU alegi suv; daca te intereseaza aceste doua caracteristici ai alte variante mult mai bune si mai ieftine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

sinoid> ai mare dreptate si as vrea sa se convinga si nevasta-mea ca SUV poate insemna lux dar nu inseamna siguranta unui turism bine echilibrat si cu centrul de greutate jos ! . Eu unul am mers cateva zile cu un Phaeton 4.2 V8 care m-a convins ca inseamna lux, spatiu , siguranta dar consum exagerat de mare si am avut ocazia o zi cu un 3.0TDI aceasi masina in iarna aceasta. Alta treaba cu consumul.

Dar in Romania , tara gropilor si 300km de autostrada parca suna mai bine ca ai SUV sa poti escalada strazile :mop:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos, cred ca mai bine de jumatate din care isi cumpara un SUV si-l cumpara pentru garda la sol. La faza cu siguranta dinamica vazuta prin prisma centrului de greutate scazut ai dreptate insa ce te faci cand intra altul in tine (Doamne Fereste), e mai bine sa ai un SUV, e nitel mai ridicat si intra ala mai mult sub tine decat in tine, bine exista si varianta sa intre in tine un Q7.

Pentru pasionatii de drumetii motorizate si care deseori mai intra si pe un drum forestier si care nu dispun de foarte multi bani un SUV e compromisul cel mai bun. Plus de asta, e bine sa ai o masina echilibrata din toate punctele de vedere, daca e prea mare dispare acel "fuel efficiency" si consumul sare in aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

q7 fara sa stau pe ganduri. x5 e prea patrata, iar designul interior e foarte trist, respectand traditia bmw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@_Silviu_EuroNCAP are trei teste principale: frontal, lateral si pietoni.Un Clio obtine 5 stele la acest test dar sa nu uitam ca acest Clio intra la frontal intr-un zid. Conform legilor fizicii este lovit de zid cu un impuls direct proportional cu masa masinii si viteza. Deci Clio este lovit de o forta mai mica cu aproximativ 30-50% decat este lovit Q7 de acelasi zid.In realitate, daca se ciocneste un Q7 cu un Clio, impulsul cu care este lovit Clio este masaQ7 inmultita cu patratul sumei vitezelor celor doua, iar impulsul cu care este lovit Q7 este masaClio inmultita cu suma vitezelor la patrat. Deci in realitate Q7 va distruge Clio din cauza diferentei de mase.Ca sa nu mai vorbim de garda la sol marita si pozitia mai inalta la volan, etc. Mi s-a intamplat sa am un mic accident cu Touaregul eu si altcineva cu un Golf. Touareg =aproape nimic, Golf =mai scurta cu 20 cm.Eu merg foarte mult, aproximativ 4 drumuri de Cj-Bucuresti pe luna si cand ma intalnesc in anumite curbe pe valea Oltului cu un "pilot" depasind un camion prefer sa fiu intr-o masina de 2,5 tone decat in una de 1,5 tone. Cam asta inteleg eu prin siguranta.http://www.youtube.com/watch?v=okAYFBJv8hw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kiko daca X5 are un design trist atunci nu mai am ce comenta.Macar ai vazut interiorul?Ai vazut cat este de practic?Eu zic sa faci comparatia live si dupa aia mai vb.Oricum votez X5 pe care la anu in toamna cand va aparea motorul 3.0sd am si de gand sa il achizitionez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@quatro2: intelegi gresit siguranta, te referi doar la siguranta pasiva; ignori complet siguranta activa; de obicei cu asta ne confruntam mult mai des decat cu prima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@quatro2: intelegi gresit siguranta, te referi doar la siguranta pasiva; ignori complet siguranta activa; de obicei cu asta ne confruntam mult mai des decat cu prima.

Nu ignor siguranta activa. Am foarte multi kilometrii condusi si nu vreau sa intru in polemici cu tine. Iti spun doar ca am condus urmatoarele masini pina acum: dacia,golf II, opel vectra, cielo, nubira, renault megane, clio, skoda superb, laguna II, audi allroad, pasat 4motion, X3, tucson, touareg. Le-am pus doar pe cele cu care am mers cel putin 6 luni si 20.000 km.

Nu am avut accidente cu leziuni nici eu si nici ceilalti implicati in acestea. La felul cum conduc te asigur ca siguranta activa pe care o ofera X5 sau Q7 este la fel cu cea pe care o ofera Audi a6 sau bmw 530xd.

Te rog sa incerci sa aduci argumente pro si contra la q7 si x5 si sa nu ma inveti sa conduc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toata simpatia ptr VW si AUDI .. as alege X5-ul fara nici o ezitare ! Detaliile tehnice la cele 2 sau alte optionale le-au discutat alti colegi deja, eu ma ghidez strict dupa design si cam atat, Q7 intr-adevar parca e un Allroad dopat la maxim sau un break hranit cu steroizi :beer: ! Calitatea la cele 2 modele premium sigur nu va fi la cote joase, doar ca BMW-ul e mai frumos - parerea mea !

Spor la ales !

Later Edit :

Ai putea sa arunci un ochi si in curtea Benz ! R320 CDI mi se pare o alegere FOARTE buna, arata excelent, e imensa, interiorul e giga luxos (am mers cu una zilele trecute si am ramas socat :) ) si pretul incepe de pe la 40 K EURO cip, la fel ca celelalte doua. Si imi mai plac noul ML sau GL ... revenind, tu alegi - cheia va fi la tine :) !

Modificat de vrajit de fabia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La design, parca X5-ul este mult mai lucrat, desi este mai mare decat vechea generatie arata parca mai mic.

Am facut un drive test si cu X5. In interior nu mi s-a parut ca ar fi mai bine finisat decat q7, chiar putin sub.

La condus este mai sportiv decat q7, motorul pare mai puternic.

Interiorul este mai mic de cat la q7 si vizibilitatea in fata mai slaba (dar suficienta), dar mai buna in spate, oricum au senzori si camera ambele.

Pozitia la volan in x5 si felul in care sta pe sosea este mai aproape de allroad si x3 decat de q7, ML, Touareg, etc.

Ce sa va spun, super masini, sunt convins ca x5 este mai rapid si mai agil, q7 mai spatios si mai confortabil.

Nu stiu de ce, dar parca ma atrage mai mult q7 desi ar trebui sa ma atraga x5-ul. Poate am imbatranit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@quatro2: nu am nici pe departe intentia de a te invata cum sa conduci, nu stiu de unde ti-a venit aceasta idee. vorbeam doar de modul in care percepi siguranta si ce ti se pare important iar din postul tau se intelegea exact asa cum am interpretat si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kiko daca X5 are un design trist atunci nu mai am ce comenta.Macar ai vazut interiorul?Ai vazut cat este de practic?

Un design frumos si unul practic nu sunt aceleasi lucruri. Ca exemplu, o masina la care toate butoanele sunt puse perfect dar absolut totul este negru, nicio urma de ceva lucios, nimic de design, numai butoanele goale si aceleasi, este o masina cu un interior trist, oricat ar fi el de practic.

Eu zic sa faci comparatia live si dupa aia mai vb.Oricum votez X5 pe care la anu in toamna cand va aparea motorul 3.0sd am si de gand sa il achizitionez.

Eu am facut comparatia live... nu-mi place bordul de bmw nici sa ma bati...(acesta fiind motivul de fapt pentru care acum conduc un A4 si nu un 320D). Discutam degeaba despre asta oricum, depinde de gusturile celui care face alegerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va zic ce a patit X5-ul: Nu a vrut sa mai porneasca.

S-a intamplat odata in budapesta anul trecut si acum 1 luna la noi.

Nu s-a aprins nici un martor pe bord nimic. Mi s-a parut f ciudat ca nu mi s-a aprins nici un martor mai ales ca banuiam ce are.

M-am dus la service-ul BMW asta nou de langa aeroportul Baneasa si am vrut sa fac o programare: erau cred vreo 6 birouri de receptie si coada la fiecare cu cate 3-4 oameni...

Am asteptat rabdator si cand mi-a venit randul mi-a zis tipul respectiv sa aduc masina si se ocupa ei cand au timp ;) . M-a busit rasul si l-am intrebat daca vorbeste serios ;). Omu imi zice ca e plin service-ul si de aia nu-mi poate da un timp sau ora anume... si sa ma uit la service-urile vw sa vad eu ce omor e acolo :P I-am zis ca stiu cum sunt service-urile vag si ca peste tot imi pot spune exact la ce ora sa le aduc masina si cand va fi gata...

Am plecat de acolo instant si ... normal am sunat prieteni cu cunostinte in service si am ajuns la service-ul bmw, ala de pe centura Bucurestiului. Am adus masina pe platforma. Tipu cu platforma mi-a zis ca in saptamana respectiva a mai tractat 4 X5 toate cu 3.0 diesel.

Mi-a placut service-ul asta de pe centura chiar daca era aglomerat mi-au zis ca in maxim 3 zile e gata. M-au sunat a 2 a zi sa vin sa o ridic in ziua urmatoare. Au schimbat pompa de motorina cea din rezervor cost total 1500 ron. Tipul din service mi-a zis ca la toate cand se apropie de 90 - 100k le moare pompa asta (mai e una la motor la fel de sensibiloasa).

Asta e al 2 lea BMW cu are am ramas pur si simplu in drum. Primu a fost seria 3 cabrio 330CI care la fel nu a mai pornit.... Aluia i se stricase un senzor de la axa cu came (60 euro) si gata a fost. In service la fel mi-au zis ca pica senzorul asta tot timpul :P de aia il si au pe stoc tot timpul...

Seful meu cred ca e cel mai calm tip la volan nu l-am vazut nicodata sa "omoare" vreo masina. Si ambele BMW-uri au fost conduse f putin in Romania.

Experientele astea nu mi-au zdrucinat admiratia pt BMW. Imi e doar jena sa o duc in vreun service la noi.

Ieri am fost sunat de catre un angajat Automobile Bavaria Otopeni.

Pe scurt: pompa diesel care a fost inlocuita in Budapesta si peste 6-7 luni s-a stricat in Romania si am inlocuit-o din nou face obiectul garantiei si vor sa-mi dea banii inapoi.

Mi-a mai spus ca au fost contactati din Germania pt asta :D (aparea in baza de date ca a fost schimbata de 2 ori si s-au autosesizat) si au nevoie de Cerere de Restituire si facturile din Budapesta si Romania.

Nici eu nici the boss nu am cerut ca aceasta pompa diesel sa fie schimbata pe garantie...

F frumos din partea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lol, noroc ca s-au autosesizat aia din germania ca pe astia de aici i-ar fi durut drept in ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

quatro2 cat costa fiecare masina ddp si cati bani iti raman ca sa pui optionale pe ele pt ca mi se pare o prostie sati cumperi o masina scumpa fara sa pui optionale pe ea.Q7 mi se pare ca arata urat fara pachetul s-line si jante de cel putin 20 .In locul tau mias lua un q7 4.2tdi din germaina super echipat .uite aici o oferta: http://www.mobile.de/SIDIhWE7Yx.k32IZviyxF...1272924292&

dai 73000 de euro pe masina si probabil cu transporul si inmatricularea te duce la 80000euro BAFTA!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios daca a condus cineva Q7 cu si fara suspensie adaptiva. Ma intereseaza exclusiv daca este o diferenta mare pe viraje, merita cei aprox 2500 euro CIP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!