Jump to content

Probleme Pornire Diesel Aaz


treispe
 Share

Postare recomandată

în urmă cu 1 oră, baltaretu a scris:

Balmos, da este normal sa aiba turatiile mai joase atunci cand motoru este rece.              

V@sy, la AAZ are 2 mufe dar nici eu nu sunt sigur pentru ce sunt, mufele sunt mascate de un capacel de plastic deasupra la scrumiera.

Baltaretu , multumesc de raspuns. Este totul in regula cu masina ,dar eram curios cu turatia. O sa desfac deasupra de scrumiera sa vad ce mufe sunt,dar nu cred ca se poate pune pe vreun tester. Masina are cativa senzori de ulei ,temperaturi, releul pentru bujii..nu are multa parte electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că se poate pune un vagcom cu mufa de adaptare pentru testarea modulului de comandă al bujiilor. Din ce am văzut în manual se pot citi ceva erori şi un bloc de măsurare. Am ataşat ce am găsit în manual.

 

erori AAZ.pdf

bloc masurare AAZ.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil exista mufele(de langa scrumiera) dar fizic lipseste ECU. Cel mai bine se verifica daca se afla in compartimentul stergatoarelor. Stiu ca o motorizare la golf3 nu avea ECu, AAZ sau 1Y.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are ECU . Iau motorul jos si îl pornesc cu o sticla de motorina :)))) Cred ca tot ce se poate testa este compresia la un AAZ. Este injectie indirecta cu o antecamera. (vârtej parca ii spune).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut timp să mă mai ocup şi să mai verific cele indicate de voi, dar a rezolvat altcineva problema: un fir oxidat la releul de bujii şi cred că şi releul cu probleme. Acum zice că are un fir tras, alimentează releul 15 secunde şi porneşte la sfert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa postez din nou aici , cum nu pot face topic nou, însă o alta nelamurire: MOTORUL AAZ ARE EGR? Am căutat in diferite locuri pe internet si am văzut ceva in legatura cu EGR-ul , însă la motorul meu nu gasesti nicăieri EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred că are, cel puţin la vento ăla parcă am văzut, este undeva mai în spatele motorului.

Uite şi AICI

În autodata am văzut şi o schemă care nu avea EGR.  Urmăreşte furtunul de vacuum care  pleacă din pompa de vacuum şi merge în tulumba de frână. Dacă se ramifică undeva un furtunaş te iei după el şi ve ajunge la electrovalva N18. Din ea pleacă un alt furtunaş care merge la EGR. Dacă nu ai nici o ramificaţie pe ţeava de vacuum atunci nu ai EGR, deoarece el merge pe bază de vacuum.

Faza este că dacă ai EGR atunci ai şi un mic ECU denumit Modul de comandă a bujiilor care comandă electrovalva N18

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 minute în urmă, lupo_bv a scris:

Eu cred că are, cel puţin la vento ăla parcă am văzut, este undeva mai în spatele motorului.

Uite şi AICI

În autodata am văzut şi o schemă care nu avea EGR.  Urmăreşte furtunul de vacuum care  pleacă din pompa de vacuum şi merge în tulumba de frână. Dacă se ramifică undeva un furtunaş te iei după el şi ve ajunge la electrovalva N18. Din ea pleacă un alt furtunaş care merge la EGR. Dacă nu ai nici o ramificaţie pe ţeava de vacuum atunci nu ai EGR, deoarece el merge pe bază de vacuum.

Faza este că dacă ai EGR atunci ai şi un mic ECU denumit Modul de comandă a bujiilor care comandă electrovalva N18

Bun,mersi. Dar vad ca se notează acolo dupa turbo , la intrare in admisie Egr-ul si la mine nu este asa ceva la intrare in admisie.

furtunul care merge in pompa de frana? Ala nu are ramificatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci nu ai....o grijă mai puţin :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 minute în urmă, lupo_bv a scris:

Atunci nu ai....o grijă mai puţin :))

Corect :))
multumesc de răspuns :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt modele de motoare la AAZ care nu au EGR. Asa este si la mine, motorul meu nu are egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trag binisor motoarele astea si sunt foarte fiabile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul defect pe care din pacate l-am intalnit la motorul asta a fost locasul arborelui acolo unde intra pana de la vilbrochen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest defect se poate preveni prin schimbarea fuliei de la alternator cu una cu ambreiaj ,eu asa am facut si nu am nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!