Jump to content

Honda Cr-v Versus Skoda Octavia Scout


acf
 Share

Postare recomandată

Salut,

Vreau sa-mi cumpar o masina care sa satisfaca urmatoarele cerinte:

- sa fie incapatoare; am un copil, mai vine unul si (din experienta proprie) am nevoie de portbagaj mare.

- sa aiba garda la sol ceva mai mare; acum conduc VW Bora - baia de ulei sparta (in oras) intr-un capac de canal inaltat mai mult decat trebuie pe care nu l-am vazut ca mergeam in spatele altcuiva; plus ca am inceput sa-mi fac o casa si drumurile sunt foarte rele in zona (si probabil asa vor fi si urmatorii 5 ani)

- as vrea sa aiba tractiune integrala, pentru ca am de urcata/coborat un deal destul de abrupt care iarna e spaima masinilor

- nu merg mai mult de 15k pe an asa ca poate fi benzina sau diesel (am condus ambele tipuri, ma impac la fel cu amandoua)

- am de gand sa o tin pe termen lung, deci fiabilitatea e foarte importanta

- pretul DDP < 30k, preferabil pe la 27k.

Candidatele mele ar fi:

Honda CR-V

Motor : Benzina, 2.0L, i-VTEC 150 CP

Echipare: Elegance/Sport

Pret CIP: 22.890 €

(http://www.hondaauto.ro/modele.php?page=crv)

Skoda Octavia Scout

Motor : Diesel, 2.0L, 140 CP

Echipare: standard

Pret CIP: 22.483 €

(http://www.skoda.ro/ausstattung.php?B_ID=239)

Ce am exclus:

Toyota RAV4: nu imi place designul (roata de rezerva) si pare cam mica

Mitsubishi Outlander: nu prea am incredere in calitatea fabricatiei

Subaru Forester,Outback: nu imi place designul si am citit povesti de groaza legate de consum

Hyundai Tucson, Kia Sportage: nu prea am incredere in coreene si se devalorizeaza puternic

Cele inclinate prea mult pe offroad

Cele prea scumpe :icon_thumright:

Astept parerile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. din cele doua eu as alege honda.

2. outlander este una din cele mai bune calitativ masini din clasa, mult peste octavia2(in orice echipare), si are si dieselul de 2l/140cp facut de vag! de ce l-ai exclus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar merge de minune un sharan TDI si 4motion, are garda la sol destul de ridicata, si intr-o secunda se poate transforma din masina de familie de 7 locuri in masina de 5 locuri cu portbagaj enorm sau intr-un bus in care poti incarca 800 kg.

daca vrei un sharan mai "chel", iti iei seat alhambra, e aceeasi masina dar e disponibila cu mai putine extrase decat sharanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sharan pare cam prea lunga - sigur nu m-as descurca cu ea pe deal la mine si cred ca e mai potrivita pentru o familie mai numeroasa ca a mea.

In plus, cunosc pe cineva care a avut sharan si nu a fost deloc multumit, in conditiile in care trebuia sa mearga des la tara - a avut multe probleme tehnice cu ea.

Acum si-a luat toyota land cruiser si e fericit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, de probleme tehnice nu zic nimic. Nici a mea nu m-a scutit in totalitate.

dar despre lungime... fii atent, o sa scriu aici niste dimensiuni, de-a dreptul socante:

Octavia: 4507 / 1731 / 1431 (L/l/h)

Sharan: 4634 /1810 / 1730 (L/l/h)

Deci sharanul e mai lung cu 12 cm decat o octavia. Mult? Putin? Eu zic ca nesemnificativ. Doar iluzia optica face sharanul sa para o masina "enorma", e o masina ca oricare alta in dimensiuni, doar ca e putin mai inalta (nu influenteaza manevrabilitatea), si totul e dintr-o bucata, nu are portbagaj, nu are capota bine definita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti incerca un second-hand,audi-allroad la banii astia..

altfel honda reprezinta alegerea mai buna,evident..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT

@msn2; motorul de 2,,0 140 cp este de origine PSA(Peugeot si Citroen)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan2....e pacat ca nu te informezi, 2.0 TDI de la Mitsubishi e VAG. Citeste primele randuri link

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze, dar am fost dezinformat de prezentatorul unei emisiuni auto profesioniste din Romanica!1!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot ati zis de PSA, de ce nu te gandesti la un Citroen din ala SUV sau la un Pejo, sunt facute pe platforma lui Outlander.

Comparatia intre Honda SUV si Octavia break (chiar daca e mai ridicata si are tractiune integrala tot un break e) e putin ciudata. Nu mai zic de motorizari, benzina si diesel :somnmare: Eu as alege Honda CR-V cu motor diesel. Tinand cont de masa masinii se preteaza mult mai bine un motor cu un cuplu mare, deci diesel. Agrementul in conducere de asemenea este net superior in favoarea diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, si eu inclin spre honda - chiar daca am o parere buna si despre skoda. Versus-ul nu este intre masinile in sine, ci tine mai mult de ceea ce am eu nevoie. Diferenta de pret intre benzina si diesel la honda cr-v este de 3000 de euro CIP (!) si eu nu merg asa mult incat sa renteze si, din cate am inteles, performantele dinamice sunt comparabile. La drive-test nu aveau benzina, dar diesel-ul mergea super - foarte silentios si tragea ca lumea la orice turatie. Am sa incerc sa conduc si un benzinar, sa vad diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De Seat Altea Freetrack ce zici? Parerea mea ca este peste scout! Motor de 170 cai diesel sau 200 tfsi benzina,o gramada de dotari in standard(monitorul ala din spate pt copii face toti banii,crede-ma!)

Iti urez succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parere personala: Octavia Scout este mult mai reusita ca design exterior decat Seat Freetrack.

Din pacate, marketing-ul asta de KKO a decis sa puna motoarele alea de 170CP diesel si 200CP benzina pe Seat, iar pe Skoda banalele 2.0FSI si TDI. Nu zic ca nu se descurca decent, dar daca motorizarile erau comune, Scout era o optiune dementiala !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintre cele doua din topic aleg Honda CRV, chiar si pe benzina in detrimentul Octaviei Diesel.

Motivatiile ar fi diverse dar pe scurt consider ca e suficient sa zic ca are un pret MULT prea mare Octavia Scout ptr a fi demna de luat in seama (chiar si 4x4 e totusi doar o Octavia Break), apoi CRV-ul nou chiar e nou (dpdv tehnic/design etc.) si se stie ca i-VTEC urile Honda sunt printre cele mai bune motoare pe benzina din lume (daca nu chiar cele mai bune) si 2.2 -ul diesel e tatal motoarelor pe motorina la acest nivel al cmc + faptul ca e SUV compact, asadar nu un break inaltat sigur merita luat in seama cu prioritate fata de Octavia.

La pretul asta .. mai degraba te-ai orienta spre o Octi RS Kombi daca tot vrei octavia Break mai speciala :) !

Outlander e excelent, tehnica e 100 % japoneza Mitsubishi si realizarea + multe alte elemente sunt din grupul PSA (a fost o combinatie reusita intre ei .. mitsu cu transmisia si tehnologia, PSA cu banii :beer: ) .. asadar e o alegere buna, dar 2.0 TDI nu prea face fata la ~ 1700 KG cat are Mitsu .. am mers cu masina, e ok dar se misca cam greoi ptr pretul ala .. asemanator cu Fabia mea 1.2 cand intra in cuplu.

Spor la ales !

Modificat de vrajit de fabia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(chiar si 4x4 e totusi doar o Octavia Break)

Spor la ales !

De acord cu urarea. Dar Octavia Scout nu e doar o Octavia Combi 4x4 (asta exista in oferta Skoda ca model particular). Octavia Scout e un crossover in clasa ei. La fel cum e Audi Allroad in clasa lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul a vrut sa spuna ca - exceptand suspensia si pachetul optic exterior - Scout este Octavia Combi 4x4 in fapt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As aminti si rotile mai mari, precum si garda la sol de 18 cm. Fapt care o incadreza, si in opinia mea, in categoria crossover. Din pacate, raportul dintre lungimea caroseriei si ampatament face ca unghiurile de atac si degajare sa fie cam mici, iar vizibilitatea fata nu este la fel de buna ca intr-un SUV, in cazul caruia beneficezi de o pozitie de conducere mai inalta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul a vrut sa spuna ca - exceptand suspensia si pachetul optic exterior - Scout este Octavia Combi 4x4 in fapt...

Da..si un Audi Allroad e, exceptand suspensia si pachetul optic exterior, un A6 Avant quattro. De ce oare se mai produce?

Ce le place la unii sa desfaca firul in patru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai poti sa te uiti la mazda cx-7. E un pic mai scumpa dar mi se pare mult mai interesanta decat Skoda sau honda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor benzinar potent, suta in 8 sec. Dar costa 30.300euro !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe Honda CRV, chiar daca benzina, are un coleg diesel si merge excelent, benzina trebuie sa fie la fel. Stabila, incapatoare, nu exagerat de mare (la noi firma are Toyota Land Cruiser si Outlander (si cel vechi si cel nou), cel vechi pare mai reusit. Honda este intre ele, doar la design Outlanderul sta mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!