Jump to content

Intreb Si Eu Expertii


undertacher2001
 Share

Postare recomandată

undertacher2001

Cred ca am o problema cu masinuta mea.Am un golf 2 1.6 td din 91 si atunci cand motorul este turat joja de la ulei iese in afara adica mio impinge in afara cam 10-15 cm mia zis cineva ca pierd compresia pe acolo si alte ckestii si ca rezolvarea este sckimbarea segmentilor. Acum va intreb si eu pe voi daca ati mai patit sau daca stiti ce are? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm. pai cam aia are :unsure: .. Pierzi compresia si scapa pe langa pistoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel cineva ti-a spus bine ce ti-a spus; in afara de asta nu singereaza pe la imbinarea baii de ulei cu blocul???

Desi o fosta mergea bine, aproape de 2 ori pe luna stringeam baia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa ai si epuratorul infundat. Verifica tot traseul. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur sigur sunt segmentii dar cel mai bine iai o compresie inainte....bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica intai si ce a zis Fanos, adica sa nu fie infundat circuitul de recirculare a gazelor de carter.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica intai si ce a zis Fanos, adica sa nu fie infundat circuitul de recirculare a gazelor de carter.

In cel mai fericit caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar daca ar fi infundat circuitul de reciclare al gazelor nu sar face asa mare presiune sa ridice joja atat cat spune omu......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Principala cauza este, cum spun si ceilalti colegi, aerisirea carterului si o posibila uzura a segmentilor/cilindrilor. Am mai povestit si cu alta ocazie: un motor caruia ii iesise boltul de la un piston (mama ce transeu era pe acolo :vaidecapulmeu: ) arunca joja de ziceai ca sta "un pitic pe-acolo si-i da suturi :) dar, asta coroborata cu strangularea furtunului de aereisire(carter). Dupa inlocuirea furtunului, joja statea "cumintica" la locul ei :) . Este adevarat ca motorul in cauza era benzinar (compresie mai mica) dar, daca presiunea acumulata in carter gaseste o cale libera (aerisirea) pe acolo se va duce; daca nu, atunci isi "croieste" drum pe unde poate (joja). Eu asa vad/gandesc lucrurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce pot sa zic e ca in mare masura e absolut irelevant daca sau nu aierisirea carterului e infundata. In momentul in care se evacueaza asa de multe gaze acolo e deja RAU, indiferent ce se intampla cu ele. Evident ca "problema" aruncatului jojei se poate rezolva, dar cauza nu se elimina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Acum hai sa va spun altceva eu ma gandeam ca daca ar pierde compresia pe acolo atunci cel putin iarna ar trebui sa porneasca mai greu nu?zic si eu dar problema e ca eu stau in poiana brasov si este destul de frig insa imi pornea si porneste in continuare la sfert de cheie deci?oricum o sa ma duc sai fac compresia si va spun si voua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice motor scapa gaze pe langa segmenti si se poate crea presiune daca nu sunt eliminate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si cu segmentii terminati nu se poate crea in carter suficienta presiune sa arunce joja atita timp cit gazele pot iesi liber prin circuitul de recirculare, cel din capac.

Insa acel traseu gituit oricit de putin creeaza acumulare de gaze care imping incet si sigur joja. Iar la mersul cu viteza mare fenomenul se intensifica. Eu scosesem la dacie un furtun sa scot gazele afara (avea compresie da nu voiam gaze arse in admisie - lucru valabil la orice masina) si furtunul prin care ieseau gazele afara era ceva mai subtire decit trebuia, era si destul de lung, si ma trezeam cu joja impinsa in sus (nu era destula presiune sa sara) si nu pricepeam de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

mii de scuze inca nam avut timp sa merg sa iau compresia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista intr-adevar posibilitatea sa "scapi compresie" asa cum au spus baietii mai inainte. Problema este ( si vb. din propria exp.) ca motorul de 1.6 D ( sau TD) de pe g2/jetta /passat/audi face ceea ce se numeste "barbotaj" , care , coroborat cu un carter de aerisire infundat ( si am vazut multe infundate complet) duce la ulei afara pe la joja sau chiar la impingerea jojei afara. Verifica carterul , nivelul uleiului (sa nu fie cam mult) si in cele din urma ( pt. ca e mai laborios) , compresia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Eu dupa ce am cumparat golful citeva luni am cautat un mecanic bun.

Dar primul lucru care l-am facut, desi a fost cumparat de la prieten am luat compresia la motor.Apoi am verificat pompa de injectie. Dupa aceea s-a facut schimbarea la toate consumabilele si disc de ambreiaj.

Unele piese erau bune si merg si acum dar unele au trebui schimbate.Asta e ....ai masina , ai cheltuieli....

Ideea este ca nu stii ce cumperi ori cit de priceput ai fii , e un risc o masina la mina doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. Daca tot e topic de motoare ma bag si eu aici cu o intrebare:

Motoarele de generatia asta(golf1,2,3) sunt cu blocul motor monobloc sau au cilindrii separat??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. Daca tot e topic de motoare ma bag si eu aici cu o intrebare:

Motoarele de generatia asta(golf1,2,3) sunt cu blocul motor monobloc sau au cilindrii separat??

Da, e monobloc, fara camasi! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Am rezolvat si cu compresia am fost pe undeva prin brasov la reprezentanta bosch si surpriza compresia este 27 ,30 ,31 ,32 acu mai dativa cu parerea si apropo daca tot am desfacut acolo am sckimbat si pastilele ca la injectoru cu 27 era ceva funingine ca cica nu inckidea bine .am verificat si traseul de gaze si epuratorul si nu e infundat deloc si in sfarsit nu scoate gaze pe la joja .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai rezolvat? Faptul ca ai verificat compresia? Adica...ai verificat compresia si problema s-a rezolvat, sau cum? :icon_thumright: Fi mai explicit. Problema a disparut de la sine... asa ca o gripa/raceala care trece dupa o saptamana? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

da nam zis ca am rezolvat problema am spus doar ca am fost si miam luat un of de pe inima ptr ca motorul functioneaza bine cat despre rezolvarea problemei cred ca este mult mai complicat decat verificarea compresiei insa am dat acele valori obtinute in urma testului cu speranta ca cineva poate sa-mi dea un raspuns sau vreo parere si nu problema din pacate na disparut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....am verificat si traseul de gaze si epuratorul si nu e infundat deloc si in sfarsit nu scoate gaze pe la joja .

Omule draga, eu nu mai inteleg nimic. NU asta era problema ta?? Acuma nu mai scoate gaze sau scoate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca ...ne-a pus la incercare!!! Ori nu stie ce vrea, ori... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Intrebarea mea este urmatoarea, a citit omul asta manualul masini de utilizare? :(

Costa 25 de lei dar te lumineaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

exact cum vam spus gaze nu scoate pe la joja cel putin nu cand a fost probata de mecanici poate ca in timpul mersului la un anumit moment dat se intampla asta poate din cauza vibratiilor ,ideea este ca joja inca se ridica si motivul tot nul cunosc o sa merg sa cumpar alta joja sa vad si normal ca nam citit manualul ala de care zici tu ptr ca altfel nu mai postam acum aici nu si cat despre pus la incercare sa stii ca numi pierd eu timpul cu asa ceva.Concluzia este ca dupa testul de compresie care spun eu ca este bun dupa verificarea epuratorului si dupa ce baietii miau ambalato acolo de mai avea putin simi sarea motorul prin capota nu scoate gaze pe la joja totusi joja se ridica nu intotdeauna dar destul de des eu ckiar nu inteleg ce nu e clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!