Jump to content

Cum ar trebui sa se auda si sa mearga motorul de 1.4 Mpi


nmbcatega
 Share

Postare recomandată

Eu le-am cam incercat pe toate, bujii, aprindere, toba, suportii de la motor .... si am ajuns la concluzia ca asa e "normal" sa vibreze, la mine e cat de cat ok pana nu pornesc clima, cand tremura tot bordul. Asta la relanti, la turatie e ok... Iar in ceea ce priveste sunetul, e "normal", adica asa fac toate, torc si chitzaie ca un diesel. Oricum, daca gaseste cineva remediul, sa ne anunte

Salutari si buckle up!

Inseamna ca din punctu' asta de vedere pentru mine e bine ca nu am clima:D. O sa ii schimb si eu bujiile, trebuie sa-i curat clapeta aia de acceleratie da' inca nu stiu unde e, pentru ca dimineata cand pornesc motoru' fluctueaza putin turatia si daca nu o turez putin mai tare la plecarea de pe loc are tendinta sa moara. Nu stiu ce poate fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nmbcatega

    6

  • Mihai_polo01

    5

  • CLI

    5

  • devils

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inseamna ca din punctu' asta de vedere pentru mine e bine ca nu am clima:D. O sa ii schimb si eu bujiile, trebuie sa-i curat clapeta aia de acceleratie da' inca nu stiu unde e, pentru ca dimineata cand pornesc motoru' fluctueaza putin turatia si daca nu o turez putin mai tare la plecarea de pe loc are tendinta sa moara. Nu stiu ce poate fi.

Mie tot asa mi-a zis si un mecanic sa incerc sa curat clapeta de acceleratie, sau sa fac o diagnoza vag-com ceva, sa vad daca nu sunt erori in partea aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Testul l-am facut cand am cumparat masina la cel mai bun mecanic pe VW, Audi, Skoda, Seat din Sibiu. Mi-a zis ca am ambreiajul praf (fusese condus de o femeie, normal) si ma costa 1400 de lei. Pentru ca am acceptat sa-l fac la el nu mi-a luat bani pe diagnostic. Inafara de ambreiaj mi-a zis ca motorul si partea electrica sunt in stare perfecta, o singura eroare i-a dat legata de ABS la roata spate dreapta. Nici in ziua de azi nu i-am facut nimic si merge unsa de 20.000 km. Am rasfatat-o numa' cu uleiuri bune, schimb ulei facut la maxim 10.000 km, aditiv de ulei bisulfura de molibden(MoS2) la fiecare schimb si cate un aditiv de curatat injectoare la fiecare 2-3 plinuri. Am o mica problema cu amortizoarele care-s cam moi. Da' am pus-o pe un aparat foarte smecher de masurat unghiuri de fuga si uzura cauciucului, etc si vreau sa va spun ca e perfect, adica diferente isesizabile fata de ce da producatorul.

A, mai am o problema, sper sa nu postez geresit aici... Motorul are o vibratie mai puternica in relanti decat ar fi normal. De la ce poate fi? Poate fi un tampon de la motor? Poate fi altceva? Ajutati-ma si pe mine cu chestia asta ca chiar nu stiu ce are si n-as vrea sa ma duc la service pentru o chestie asa minora(daca e minora) pentrru ca n-am timp.

Multumesc ca ati citit postul meu, stiu ca e cam lung...

Te rog spune/mi si mie care este mecanicul la care umblii.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca ajuta, dar prietena mea a "rezolvat" acest tacanit cu alt ulei, ceva mai gros. Tatal ei a facut acest experiment, ca pe el il dispera mai tare. Tzacanitul a disparut. O sa intreb ce tip de ulei a folosit, poate mai ajuta pe cineva de aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu rezolvi mare lucru cu schimbul uleiului la motoare AUD.Relantiul instabil, tremuratul, lag la acceleratie si lipsa de putere se pot rezolva prin: schimbul bujiilor, curatarea clapetei de acceleratie+ resetare cu vagcom, schimbat filtru benzina+curatarea injectoarelor. Dar astea se fac mai sigur dupa o scanare a masini si te orientezi spre problema.

Respecte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau cu niste tacheti de calitate .... AUD troncane ....astae ;) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

la mn a inceput sa ma ingrijoreze faptul ca dimineata se aude o bataie distincta a motorului , mai ales acum in sezonul rece, bataie care se diminueaza pa masura ce motorul se incalzeste, vre-un tachet care nu-si ia ulei suficient de repede sau doamne fereste mai jos pe la palier VIBROKEN CEVA !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Daca se manifesta mai ales in sezonul rece, deja stim ca e vorba de "ungere" insuficienta.

De regula, de vina sunt tachetii hidraulici. Poate fi si arborele cotit (am batut in lemn).

Daca e arborele, sunetul pe care il auzi trebuie sa fie mai gros "mai a plin". Daca sunt tachetii, sunetul care se aude e mai subtire (si enervant).

Da jos capacul de la chiulasa si iti vei da seama daca e de la tacheti (daca asta e problema, nu o sa ai ulei in zona unde tachetul/tachetii este/sunt infundat/i).

Atentie, ca sa schimbi tachetii trebuie sa dai jos si cureaua de distributie + pus distributia la punct ... s.a.m.d. (recomand service serios). De regula se cam schimba toti opt.

Daca nu se schimba in timp util, se pot defecta:

- arborele cu came;

- capac chiulasa;

- si in ultima instanta chiulasa.

De regula tachetii se infunda din cauza presiunii insuficiente a uleiului. Prin urmare trebuie sa depistezi si cauza presiunii insuficiente a uleiului (nu baga pompa de ulei cat trebuie? ... s.a.m.d.).

BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Poate sa/mi spuna cineva cum se desface capacul de pe motor?

Ca eu am incercat, am desfacut cele 2 suruburi de deasupra capacului si nu am putut sa/l scot.

As vrea sa ajung la filtrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce desfaci suruburile, desfaci fisele, tragi de el in sus si iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine spus e sa tragi mai tare in sus ... din partea din spate a capacului.... cea de catre parbriz.. pentru ca sta foarte etans pe clapeta de acceleratie... fara frica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
Da fratilor am o problema cu motorul meu de polo care l-am achizitionat de curand si care are un zgomot care pe mine ma nedumireste!

Mai exact are un rontait usor ca si cum ar fi un diesel cuminte(la relantii)!

la bord nu se aprinde nimic amenintator, si nici la mers nu se sesizeaza nimic in neregula!

Detalii: model 6N

an fabricatie 9.11.2000

motor 1,4 MPI AUD 8v

km 114 000.

Mentionez ca am fost la service si am controlat-o si cu testeru-l si nu a iesit nimic in neregula, totodata i-am schimbat toate consumabilele si ditributia!

Un mecanic mai batran totusi mi-a sugerat ca zgomotul poate fii de la un pistion sau un injector!

VOI CE PARERE AVETI?

schimba-i uleiul...de la axul cu came se mai aude...succes

Modificat de playnil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

O problema la polo meu din 96 se aude un zgomot la motor,an capacul de la culbutori,parca de tachet,si la relantiu,si in turatie

se aude in functie de cum turez motor.daca e la relanti,se aude mai rar daca il turez,creste odata cu turatia motorului si tacanitul respectiv.Care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si eu o problema la un polo 6n2 din 2001. Cand cuplez treapta a 3-a, a 4-a, a 5-a, se aude un hascait , foarte incet, dar se aude; cu o fregventa direct proportionala cu turatia motorului. nu stiu de la ce se aude, si nici nu stiu de unde a aparatut, eu mi-am dat seama ieri de prezenta lui cand am fost nevoit sa merg fara muzica pe european. in treaptele 1 si 2 nu se aude deloc. nici daca o scot pe liber, la orice viteza, nu se aude. are careva vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Iti si agata cateodata? Ai schimbat vreodata uleiul cutiei de viteze? Sper sa fie doar asta depinde cum se aude.. Daca iti si agata problema-sincroane-timonerie..

Bafta!

Razvan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cutia de viteze merge exact ca inainte de zgomot. intra la fel, nu e nici o problema la intrat in viteze. zgomotul suna ca un fasait de rulment dereglat, dar nush de unde ar putea fi . cineva mi-a spus ca ar putea sa fie chiar si un rulment de la o roata, care sa joace cand merg la viteza mai mare si in forta. oricum, maine imi dau rotile jos( cu acel cineva) si vad cum se prezinta. sper sa nu fie de la cutie, ca banuiesc ca se scumpeste treaba daca e dus ceva din cutie

nu am schimbat uleiul din cutie niciodata. verific maine nivelul lui

Modificat de pampalica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat rotile. nu sunt probleme decomandata. am verificat si uleiul din cutie si e la un nivel bun+ ca nu scapa deloc pe nicaieri. singura rola care scoate zgomot si care ar putea sa scoata un fasait e rola de la intinzator de la alternator care se invarte si greu si face si zgomot ,dar nu asta care se aude intr-a 3-a, dar o sa o schimb cat de repede. precizez ca zgomotul asta e foarte usor, adica daca ai geamul deschis nu il auzi sigur.

Modificat de pampalica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!